USB in die Audi?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:10 schreef Gulmez het volgende:
ik kan wel dikke muziek uit mn audi a4 pompen. heb subwoofer alles, heb al lil wayne cd enzo jullie mogen oo kwel meenemen
Ik lig echt altijd dubbel om jou posts,ze zijn zo droog..quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:10 schreef Gulmez het volgende:
ik kan wel dikke muziek uit mn audi a4 pompen. heb subwoofer alles, heb al lil wayne cd enzo jullie mogen oo kwel meenemen
wtf heb jij met tinychatquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:14 schreef AnaalFaBtje het volgende:
http://tinychat.com/jahwheejtsjalluf
beturr komt gulmez
hallon ik w8 nog op me banaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wtf heb jij met tinychat___
Maak maar een roomquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik verveel me de pletter. 9u tinychat?
Ik maak er dan wel één.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die van mij mislukken altijd. Ik doe altijd iets fout ofzo.
Als iedereen half zo los gaat als daar, wordt het gegarandeerd een succes.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:06 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]![]()
![]()
Precies wat ik van deze meet ga verwachten
![]()
![]()
Bier, BBQ, whisky, chicks alles komt goed jwz.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als iedereen half zo los gaat als daar, wordt het gegarandeerd een succes.
En niet te vergeten Gulmez met zijn Audi a4quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bier, BBQ, whisky, chicks alles komt goed jwz.
Bedoel je met chicks 'kuikens', oftewel kip, voor op de BBQ? Want op FOK! zitten nog steeds geen dames hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bier, BBQ, whisky, chicks alles komt goed jwz.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedoel je met chicks 'kuikens', oftewel kip, voor op de BBQ? Want op FOK! zitten nog steeds geen dames hoor![]()
WIE WILT MET JE FIGHTEN K KILL DIE PIKKIEquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee. Dan zal ik hem even laten zien dat ik niet zo ben als hij denkt
berichten worden om de 10 minuten geplaatst ga jij nou ook al zo snel huilenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
Kunnen we iets minder slowchatten hier. okok, grgr.
Kan me niet schelen hoe snel ze geplaatst worden, zolang het niet met de meet te maken heeft hoeft het er gewoon niet te staan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:57 schreef speedking het volgende:
[..]
berichten worden om de 10 minuten geplaatst ga jij nou ook al zo snel huilen
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan me niet schelen hoe snel ze geplaatst worden, zolang het niet met de meet te maken heeft hoeft het er gewoon niet te staan.
Eensch.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan me niet schelen hoe snel ze geplaatst worden, zolang het niet met de meet te maken heeft hoeft het er gewoon niet te staan.
Dit dusquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijf thuis dan.quote:Op zondag 4 september 2011 10:16 schreef Gulmez het volgende:
![]()
over paar weken met nerdjes op stap te gaan oh spannend zeg misschien zeg iemand wel hoi tegen me wat moet ik als autist trug zegge ohh spanenddd
quote:Op zondag 4 september 2011 10:16 schreef Gulmez het volgende:
![]()
over paar weken met nerdjes op stap te gaan oh spannend zeg misschien zeg iemand wel hoi tegen me wat moet ik als autist trug zegge ohh spanenddd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |