abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101910405
Wel enorm veel gedaan zeg _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:46:17 #104
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_101912598
Ja, al zie je er niet zo heel veel van.

Net nog even een fles Tsjechische wijn open getrokken; we hadden 2 flessen gekregen bij de aanschaf van de vloer. Ik hoop dat de vloer beter is. _O- Misschien dit weekend de vloer ophalen, anders volgende week.

Oja, en we gaan waarschijnlijk geld tekort komen.
pi_101914836
Ik heb nog wel wat over?
pi_101914858
Die meterkast, tering, oude bende. Meteen nieuwe d'r in.
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:23:09 #107
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_101918558
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:26 schreef Oksel het volgende:
Ik heb nog wel wat over?
Stuur maar op hoor!

Had ik al verteld dat ik lelijke binnendeuren in de woning had? En dat ik die wil vervangen voor paneeldeuren maar ik er eigenlijk niet veel geld voor heb?

We hebben 2 inbouwkasten gesloopt en daar zaten paneeldeuren in, deze zijn nog pas te maken door er wat af te zagen, ze zijn ietsje hoger. Een deur gaat in de grote slaapkamer, de andere die iets smaller is gaat in de nieuwe kast voor de cv ketel.

Verder zit er in de meterkast nog een paneeldeur, maar daar zat triplex op vastgeniet. Die plaat heb ik er al afgehaald en de deur zag er nog goed uit behalve een paar plekjes.

Vorige week was ik aan 't werk en ik reed langs een vuilcontainer in R'dam noord, toen zag ik een originele paneeldeur met glas in lood bovenlicht in die container zitten. Er waren een paar Turkse werklui bezig in een huis en ze waren aan het sjouwen met gipsplaten. Ik zei dat ik een huis had gekocht en nog op zoek was naar zo'n deur. En of ik 'm mocht hebben omdat ze hem toch gingen weggoooien. Ze deden er moeilijk over omdat de deur dienst deed als "containerwand".

Na enig aandringen mocht ik 'm toch hebben en een van de Turken hielp me met de deur uit de container te halen. Toen meteen Lein gebeld en die kwam met de auto om de deur op te halen.

Toen vervolgens aan pa gevraagd of ie nog wat kon met dat glas in lood; er waren een paar ruitjes stuk en een stukje lood H profiel miste.

Nu heeft mijn pa die deur aan 1 kant al helemaal verfvrij gemaakt, gaat er aan 2 kanten een lat op lijmen omdat de scharnieren rottig zijn uitgehakt en het gat voor het sluitwerk te groot is heeft hij er een stuk hout in gelijmd, én hij heeft de ruit uit de sponning gehaald, het glas uit het lood gehaald en schoongemaakt. Waarna hij dit opnieuw gaat solderen met nieuw lood en een paar andere stukjes gekleurd glas wat hij ook nog had liggen. _O-

Echt ongelofelijk. :D

Ik heb 6 deuren in huis nodig en heb er zo al 4 *O*

Nu heb ik dus nog maar 2 paneeldeuren nodig van 78 x 2.01.

1 voor de badkamer en 1 voor de kleine slaapkamer.
pi_101918741
Marktplaats ?

Meevallers zijn er ook ! Feli.

Mijn zwager heeft zijn boerderij met voornamelijk materiaal uit de afvalcontainers gerenoveerd.
Partijen dubbel glas omdat een flatgebouw werd gerenoveerd.
Plaatmateriaal - houten balken. You name it.
Gelukkig kom jij nog wel eens een container tegen.
Oh ja, hij deed er wel dik 25 jaar over. :W
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:41:07 #109
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_101919953
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:25 schreef AnneX het volgende:
Marktplaats ?

Meevallers zijn er ook ! Feli.

Mijn zwager heeft zijn boerderij met voornamelijk materiaal uit de afvalcontainers gerenoveerd.
Partijen dubbel glas omdat een flatgebouw werd gerenoveerd.
Plaatmateriaal - houten balken. You name it.
Gelukkig kom jij nog wel eens een container tegen.
Oh ja, hij deed er wel dik 25 jaar over. :W

Leuk!
Als je de tijd er maar voor hebt lukt alles voor een habbekrats.

Het wordt nogal een zoektocht naar 2 bijpassende deuren. Het moeten deuren zijn met 4 horizontale rechthoekige vlakken of iets wat daar bij past, geen tierelantijntjes of kraalrandjes, gewoon recht toe recht aan. Toch moet dit wel lukken aangezien er heel veel naoorlogse huizen zijn in Rotterdam met dit soort deuren, vanwege het bombardement.

Via MP kom ik al hier terecht waar ze voor 50.- Euro weggaan. Misschien vind ik ze nog wel ergens voor niks dus ik zoek nog even verder. :P

http://www.oudedeur.nl/a-(...)maten-bruynzeel-deur

Ze zitten in Nieuwveen trouwens, dat is niet zover van ons huidige huis.

[ Bericht 8% gewijzigd door kaasplankje op 13-09-2011 22:48:15 ]
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:02:19 #110
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101921228
Van harte met jullie nieuwe huis. Echt 1 met veel potentie!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101922379
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Leuk!
Als je de tijd er maar voor hebt lukt alles voor een habbekrats.

Het wordt nogal een zoektocht naar 2 bijpassende deuren. Het moeten deuren zijn met 4 horizontale rechthoekige vlakken of iets wat daar bij past, geen tierelantijntjes of kraalrandjes, gewoon recht toe recht aan. Toch moet dit wel lukken aangezien er heel veel naoorlogse huizen zijn in Rotterdam met dit soort deuren, vanwege het bombardement.

Via MP kom ik al hier terecht waar ze voor 50.- Euro weggaan. Misschien vind ik ze nog wel ergens voor niks dus ik zoek nog even verder. :P

http://www.oudedeur.nl/a-(...)maten-bruynzeel-deur

Ze zitten in Nieuwveen trouwens, dat is niet zover van ons huidige huis.
Dat is echt een aanrader! Ik heb daar een maand of twee geleden ook zulke deuren gehaald. Aardige mensen, veel deuren, goede prijzen, voor 50 euro kunnen ze het zelfs bezorgen :)
Klussen deel 1 en 2
pi_101930728
Ik ga dit klusje volgen!
Je hebt toch wel een fietsenberging? :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_101950646
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef kaasplankje het volgende:

Misschien vind ik ze nog wel ergens voor niks dus ik zoek nog even verder. :P

Hoi Kaas, ik heb nog wel twee van zulke deuren over. Lijken precies op degene uit je link. Mijn huis is uit 1947 dus dat klopt wel. :-)

Je mag ze zo op komen halen, voor niks, alleen staat miin huis in de buurt van Arnhem, dus echt gratis is het niet. Maar misschien ben je een keer in de buurt? Laat maar weten!
Eeuwig vijfentwintig
pi_101961462
Die 4 vlaks bruynzeel paneeldeuren kan je veelvuldig op marktplaats kopen, en als je mazzel hebt liggen er wel een paar in containers in de buurt, als mensen aan het verbouwen zijn.
  donderdag 15 september 2011 @ 06:56:01 #115
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_101966270
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:19 schreef Reese het volgende:

Hoi Kaas, ik heb nog wel twee van zulke deuren over. Lijken precies op degene uit je link. Mijn huis is uit 1947 dus dat klopt wel. :-)

Je mag ze zo op komen halen, voor niks, alleen staat miin huis in de buurt van Arnhem, dus echt gratis is het niet. Maar misschien ben je een keer in de buurt? Laat maar weten!
Oh wat goed zeg, weet je welke maat ze zijn? Wij gaan naar Berlijn over 2 weken dus mss kan ik ze wel even ophalen op de route.
pi_101969096
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2011 06:56 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Oh wat goed zeg, weet je welke maat ze zijn? Wij gaan naar Berlijn over 2 weken dus mss kan ik ze wel even ophalen op de route.
Ik ga ze vanavond even voor je opmeten! Ik bedenk me opeens wel dat mijn overtallige deuren allemaal van inbouwkasten zijn die ik (helaas) verwijderd heb. Het zijn dus deuren zonder klink maar met een sleutel en een slot. Ik neem aan dat je er dan toch ook gewoon een handvat met klink op kunt zetten? :?

Voor de check, hier zie je een geschilderd exemplaar in mijn badkamer . Lijkt er op, toch?

Anyway, ik meet de deuren vanavond voor je op :) Als het past, moet je zelf maar beslissen of je het de rit en de moeite (van handvat en dergelijke) waard vindt. Je zou zeggen dat zulke deuren in grote getalen aanwezig moeten zijn, zeker ook in jouw regio!
Eeuwig vijfentwintig
  donderdag 15 september 2011 @ 16:04:19 #117
62913 Blik
The one and Only!
pi_101979635
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:46 schreef kaasplankje het volgende:

Oja, en we gaan waarschijnlijk geld tekort komen.
Dat wordt dus een nieuwe goedkope fiets (ik heb er nog één staan) kopen en je huidige verkopen, schoentjes en kleding van de Aldi.

Oksel installeert wel een zonnepaneel voor gratis stroom

nog meer wat de recreatieve fietswereld kan doen? :)
pi_101998319
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:29 schreef Reese het volgende:

[..]

Ik ga ze vanavond even voor je opmeten!

En zo geschiedde:
Hoogte: 202
Breedte: 77,5
Dikte: 3,5

Is dat wat?
Eeuwig vijfentwintig
  vrijdag 16 september 2011 @ 06:29:03 #119
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102006318
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:28 schreef Gripper het volgende:
Ik ga dit klusje volgen!
Je hebt toch wel een fietsenberging? :)
Ja, een hele grote.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:04 schreef Blik het volgende:

Dat wordt dus een nieuwe goedkope fiets (ik heb er nog één staan) kopen en je huidige verkopen, schoentjes en kleding van de Aldi.

Oksel installeert wel een zonnepaneel voor gratis stroom

nog meer wat de recreatieve fietswereld kan doen? :)
Haha
Een "Ride For The Meubels"? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door kaasplankje op 16-09-2011 06:34:40 ]
  vrijdag 16 september 2011 @ 06:35:28 #120
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102006332
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef Reese het volgende:

[..]

En zo geschiedde:
Hoogte: 202
Breedte: 77,5
Dikte: 3,5

Is dat wat?
Ja, dat zijn ze. Die kunnen wel pas gemaakt worden. Op 14 oktober moet ik ook nog in Arnhem zijn, ik kan ze ofwel volgend weekend ofwel de 14e oktober komen ophalen.

Ik dm je morgen wel even. Thanks!
pi_102026474
FHF :D
  zondag 18 september 2011 @ 13:45:33 #122
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102093999
Nieuwe toren een stukje van ons huis, ze zijn nu halfweg het KPN gebouw met bouwen en ik zie nu hoe 't eruit komt te zien. :o

zondag 18 september 2011 @ 13:55:43 #123
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102094497
-De nieuwe muur tussen de keuken en de slaapkamer staat al bijna dankzij pa. Ook de nieuwe kast voor de ketel is al bijna af. De muur waar de schuifdeuren inzaten ook en moet alleen nog gips.

-Lein heeft bijna alle binnenkozijnen geschuurd.

-Ik alle muren afgenomen met heet water & afwasmiddel en ontdaan van alle papierrestjes. Alles opgeruimd en geveegd.

-Goede offerte gekregen voor de cv ketel met een Nefit 4 HR. Nu de meterkast nog.

-Radiator gevonden van Plieger van 30x200cm voor 270 Euro voor de keuken. Nog niet gekocht.

-Aanstaande woensdag 1000kg eiken planken ophalen in Zoetermeer en naar mijn pa brengen met een vrachtautootje geleend van de buren. Daarna naar mijn pa zijn garage ermee en alles lossen en opstapelen. Ik ben bang dat ze niet door de poort past dus ik zal er wellicht een stukje mee moeten sjouwen. :{w

-Begroting gemaakt en gekeken wat we tot nu toe precies hebben uitgegeven en nog gaan doen. waarschijnlijk komen we wel uit. Ik kan niet alles doen wat ik zou willen maar het belangrijkste gaat wel lukken.
Bijvoorbeeld:
Een houtkachel willen we ook nog maar dat moet maar een jaartje wachten. De pijp moet geïnspecteerd worden omdat er nog 2 etages boven zitten.
Het kozijn aan de voorkant is van staal en enkelglas, maar behalve een kapot uitzetraampje is het nog goed.

[ Bericht 8% gewijzigd door kaasplankje op 18-09-2011 14:11:06 ]
pi_102096073
Wauw wat een verschil al haha! Als ik nog een keer iets kan doen moeten jullie het zeggen he? Of als jullie me nodig hebben om koffie te drinken, zoals Lein dat zo leuk zei haha ;)
  zondag 18 september 2011 @ 14:59:14 #125
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102097567
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:26 schreef Aure het volgende:
Wauw wat een verschil al haha! Als ik nog een keer iets kan doen moeten jullie het zeggen he? Of als jullie me nodig hebben om koffie te drinken, zoals Lein dat zo leuk zei haha ;)
Gezellig
pi_102098274
Wat een werk weer verzet jongus ^O^
pi_102098502
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
Nieuwe toren een stukje van ons huis, ze zijn nu halfweg het KPN gebouw met bouwen en ik zie nu hoe 't eruit komt te zien. :o

[ afbeelding ]
Ja, is van Rem Koolhaas, gaaf hè?
pi_102102689
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:26 schreef Aure het volgende:
Ik vind het heel lief dat je wilt helpen O+ Maar ik vind het heel moeilijk om iemand die ik aardig vind, te vragen om kutklusjes te doen in mijn nieuwe huis :')
pi_102130616
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:55 schreef kaasplankje het volgende:
Bijvoorbeeld:
Een houtkachel willen we ook nog maar dat moet maar een jaartje wachten. De pijp moet geïnspecteerd worden omdat er nog 2 etages boven zitten.
Kan en mag dat in een appartementencomplex? I.v.m eventuele geuroverlast. En je moet toch ook ergens je houtvoorraad opslaan, waar ga je dat dan doen?

Mocht hout niet kunnen met deze pijp (hij heeft misschien een te kleine diameter), vaak is het vroeger een pijp voor een gashaard geweest, dan kun je misschien wel een gaskachel aansluiten. Ik heb me er de afgelopen maanden bij onze houtkachel zoektocht over verbaasd hoe "echt" die dingen tegenwoordig lijken.
Mijn foto's op Flickr!
  maandag 19 september 2011 @ 19:34:00 #130
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102150063
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 09:12 schreef Gripper het volgende:

[..]

Kan en mag dat in een appartementencomplex? I.v.m eventuele geuroverlast. En je moet toch ook ergens je houtvoorraad opslaan, waar ga je dat dan doen?

Mocht hout niet kunnen met deze pijp (hij heeft misschien een te kleine diameter), vaak is het vroeger een pijp voor een gashaard geweest, dan kun je misschien wel een gaskachel aansluiten. Ik heb me er de afgelopen maanden bij onze houtkachel zoektocht over verbaasd hoe "echt" die dingen tegenwoordig lijken.
Ja, dat kan. De onderburen schuin onder ons (dezelfde V.V.E.) hebben ook een houtkachel. Hun pijp was goed en daar hoefde niks aan te gebeuren. We hebben voldoende bergruimte voor hout in de berging, ik kan makkelijk een paar kuub kwijt. Het is maar een beetje voor de gezelligheid 's winters in de woonkamer. Ik wil geen nepkachel btw. :{w ook niet als ze net echt lijken.
pi_102174948
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja, dat kan. De onderburen schuin onder ons (dezelfde V.V.E.) hebben ook een houtkachel. Hun pijp was goed en daar hoefde niks aan te gebeuren. We hebben voldoende bergruimte voor hout in de berging, ik kan makkelijk een paar kuub kwijt. Het is maar een beetje voor de gezelligheid 's winters in de woonkamer. Ik wil geen nepkachel btw. :{w ook niet als ze net echt lijken.
Mooi, dan staat niks je in de weg ^O^ En natuurlijk gaat er niks boven echt stoken.

t is dat ik net alle folders heb weggegooid, anders kon je die eens doorkijken. Wij zijn vanaf januari op zoek geweest, en hebben heel wat kachelshowrooms van binnen gezien...
Mijn foto's op Flickr!
pi_102190889
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 09:12 schreef Gripper het volgende:

Voordat er gaskachels in de appartementen kwamen, zaten er kolenkachels in. Het rookkanaal is dus in ieder geval geschikt geweest voor kolenkachels.

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wil geen nepkachel btw. :{w ook niet als ze net echt lijken.
Ik ook niet :o Trouwen? ^)
pi_102191854
Is dit een fokaanzoek? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_102193691
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Is dit een fokaanzoek? :D
Ik zou nooit via FoK een serieus aanzoek doen ;)
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:00:57 #135
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102195884
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:22 schreef Leintjeuh het volgende:

Voordat er gaskachels in de appartementen kwamen, zaten er kolenkachels in. Het rookkanaal is dus in ieder geval geschikt geweest voor kolenkachels.

Ja, er zit nog een soort van kolenbunker in de berging. Ergens tussen 1/2 en 1 kuub. Met een luikje onder om kolen te scheppen. Het geheel bestaat uit 2 muurtjes in de hoek van de berging. ik wilde het eruit rammen, het neemt flink ruimte in. De berging is huge trouwens. Daarom hebben de vorige bewoners het laten zitten denk ik. Het is van dezelfde zwarte drijfstenen vervaardigd als de muur tussen keuken en grote slaapkamer die we al hebben neergehaald.
pi_102195945
Kaas mag ik bij je wonen? -O-
pi_102197183
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef Oksel het volgende:
:?
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:27:23 #138
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102197222
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef Oksel het volgende:
Achter aansluiten
pi_102197339
:(
pi_102197479
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:30 schreef Oksel het volgende:
:(
Finders keepers, losers weepers :D
pi_102197774
Kaas zei wat anders toen hij mijn vrouw zag..:+
pi_102197981
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef Oksel het volgende:
Kaas zei wat anders toen hij mijn vrouw zag..:+
Jouw vrouw is mooi, maar ik kan heul goed klussen w/
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:05:01 #143
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102199050
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Jouw vrouw is mooi, maar ik kan heul goed klussen w/
Ja, miss Oksel is mooi, maar ik zou jou voor geen goud inruilen. Nu terug ontopic.
pi_102212029
Haha, flauw grap, sorry Kaas.. :*

Veel succes met klussen. We gaan nog wel eens een keer fietsen.. ;)
  woensdag 21 september 2011 @ 20:33:23 #145
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102234796
Vandaag 1000 kg eiken opgehaald voor de vloer. Rustiek C ofwel molenvloer. Veel kwasten en scheuren in de planken. Het wordt een levendige vloer. We wilden plinten zagen van de vloerplanken maar dit wordt geen haalbare kaart ivm de kwaliteit van het hout. Misschien is een witgeschilderde plint ook mooier, we gaan hier dus gewoon vuren latten voor pakken.

Ook heb ik nog sleuven gefreesd met de haakse slijptol en gaten geboord voor schakeldozen. Wat een rommel gaf dat. Ik dacht het wel zonder mondkapje af te kunnen, met de lunch een uurtje later zat ik nog steengruis te kauwen. :')

Pa is bezig schitterende nieuwe raampjes te maken voor de glas-in-lood bovenraampjes voor de gevonden paneeldeur. Hij heeft er een speciale mal voor gemaakt en de oude ruitjes schoongemaakt en hergebruikt en de gebroken stukjes vervangen in dezelfde kleur met nieuw lood. Het resultaat wordt echt geweldig mooi.

De deuren van Reese kunnen we goed gebruiken. Dat het kastdeuren zijn zonder slotplaten maakt niet uit. Die freest pa er wel in. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door kaasplankje op 21-09-2011 20:38:32 ]
pi_102239071
Zo dan, ik kom me ook even melden hier. Had nog niet de kans gehad eens rustig de topics door te spitten. Flinke klus Kaas! :)
pi_102248848
Wat moet het mooi worden O+
  woensdag 28 september 2011 @ 22:30:25 #148
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102495017
Van de week is er weer goed gewerkt.

Er is/zijn:

-de meeste deuren & kozijnen geschuurd en kaalgeföhnd
-sleuven gefreesd voor elektra, elektra aangelegd; dozen en leidingen
-begin gemaakt met plafond woonkamer
-vloerdelen 60% gestopt met vloeibaar hout, een klein deel daarvan is al geschuurd en 1 plank is gekleurd (als proefstaal) sommige vloerdelen zijn gelijmd
-een plafondventilator gekocht en wat verlichting voor de kleine slaapkamer en de eettafel
-cv kast is al aardig
-nieuwe tussenmuur keuken en slaapkamer bijna af
-muur grote slaapkamer waar de schuifdeuren zaten is bijna af
-nog 2 goede deuren gevonden (Reese heel erg bedankt maar we hebben ze niet meer nodig ^O^ )
-een goede offerte voor de cv en de meterkast
-foto's gemaakt en die komen dit weekend online
pi_102506593
fotoos willen wij ! w/
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:26:45 #150
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102563520
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:07 schreef AnneX het volgende:
fotoos willen wij ! w/
Goed idee, ik ga morgen wat uploaden. Vandaag een lange dag aan de vloer gewerkt. ongeveer 80% van de delen zijn gestopt met vloeibaar hout en geschuurd. Ik ben moe. :Z
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:31:34 #151
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102563742
Morgen gaat de wekker weer om 6:30 en dan ga ik met pa het plafond in de woonkamer afmaken.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 18:32:45 #152
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_102587164
Hoi!

-plafond in de woonkamer is af
-kolenhok in de berging gesloopt
-zooi weggebracht
-vanavond BBQ-en met de buren dus geen tijd om foto's neer te planten, dat moet maar morgen ofzo
pi_102601337
Jullie zijn goed bezig.
Ik ben erg benieuwd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')