SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:23 schreef Bluezz het volgende:
Netjes
Wasknijpers
Het houdt de muggen ook weg. SchijntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Klopt. We hebben ze nu ook in een aparte dichte kast in de logeerkamer liggen en niet meer on de badkamer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:41 schreef Teslynd het volgende:
Handdoeken in de badkamer ben ik van teruggekomen: ze worden muf doordat ze elke dag in wolken gehuld worden.
Massief eikenhoutquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:28 schreef Vinz0r het volgende:
Hey, mag ik vragen wat voor hout jullie voor de vloer hebben gebruikt?
zit er ook een ophang oog aan? zo ja deze gebruiken. hierdoor hangt de hele constructie los/vrij de fan zelf zal dan wel flink bewegen maar het contact geluid naar het plafond ben je dan kwijt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:12 schreef kaasplankje het volgende:
Hupsa, ik ben nog een beetje bezig deze zomer met wat afwerkdingen.
Ik heb nog een struikelblok:
De plafondventilator in de grote slaapkamer zoemt, zo hard dat de bovenbuurvrouw erover klaagt dus die kunnen we nog niet gebruiken. Woemm woemm woemmm doet ie.
Ik heb ze inmiddels opnieuw opgehangen aan een grotere plaat om zo een vlakkere ophanging te krijgen. De fan hangt via een rubberen ring met zadels voor pvc buis aan het plafond. Dat zit wel goed.
Het is aannemelijk dat het zoemgeluid wordt veroozaakt door een onbalans. Ik heb al wat zitten rommelen met wasknijpers op verschillende posities op de bladen te zetten maar ik kom er nog niet uit. De fan schudt ook een beetje als je ze op de hoogste stand zet.
[ afbeelding ]
Ik heb ze in een kast met deurtjes ervoor in de badkamer. Daarnaast heb ik er niet veel dus als je elke dag onder de douche gaat moet je ze ook vaak genoeg gebruiken en dus wassen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. We hebben ze nu ook in een aparte dichte kast in de logeerkamer liggen en niet meer on de badkamer.
Dat hadden wij eerst ook, simpelweg omdat er geen plaats was in de badkamer. Dan sta ik onder de douche en realiseer me dat ik vergeten ben een handdoek te pakken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. We hebben ze nu ook in een aparte dichte kast in de logeerkamer liggen en niet meer on de badkamer.
Ja, er zit een rubber oog aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
zit er ook een ophang oog aan? zo ja deze gebruiken. hierdoor hangt de hele constructie los/vrij de fan zelf zal dan wel flink bewegen maar het contact geluid naar het plafond ben je dan kwijt.
het geluid van de lucht verplaatsing zal het probleem niet zijn mag ik hopen.
Das heul niet erg, mannen die geen handdoek kunnen vinden als ze uit de douche komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat hadden wij eerst ook, simpelweg omdat er geen plaats was in de badkamer. Dan sta ik onder de douche en realiseer me dat ik vergeten ben een handdoek te pakken.
Toch wel handig als er dan een paar liggen.
Maar ik zal ze goed in de gaten houden.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das heul niet erg, mannen die geen handdoek kunnen vinden als ze uit de douche komen.
Lekker laten zoeken![]()
Hoe herkenbaarquote:
a kandell pilaster shelf look-a-like forquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat hadden wij eerst ook, simpelweg omdat er geen plaats was in de badkamer. Dan sta ik onder de douche en realiseer me dat ik vergeten ben een handdoek te pakken.
Toch wel handig als er dan een paar liggen.
Maar ik zal ze goed in de gaten houden.
Gelukkig heb ik mezelf een dag Ikea bespaart. Zelf maken is uiteindelijk minder gedoe dan die hele k*twinkel door.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:42 schreef jpajs het volgende:
[..]
a kandell pilaster shelf look-a-like for
[ afbeelding ][ afbeelding ]
VÄRDE
Wandrek, berken
¤ 29.95 / st.
Artikelnummer:
100.942.44
eh, nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:20 schreef kaasplankje het volgende:
Gelukkig heb ik mezelf een dag Ikea bespaart. Zelf maken is uiteindelijk minder gedoe dan die hele k*twinkel door.
Dat is zo en dat moest ook, want zoveel ruimte was er niet in die hoek. Er was nog een meubeltje wat precies dezelfde finish had als onze wastafelkast met spiegel, maar die was te groot.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:26 schreef Isabeau het volgende:
Maar het kan dan wel volledig naar je eigen wens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |