Ik vraag me echt af of RTL 4 aandelen met dat nummer of het album van die aap heeft. Ik hoor het in élk programma, janken met Natas of proesten met Goor, elke keer komt het voorbijquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef Jor_Dii het volgende:
When I see your face, ren ik hard richting de plee
quote:
quote:
22 was ze.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:15 schreef pvc het volgende:
Hoe oud was die schoondochter? Tienermoedertje?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:15 schreef Pheno het volgende:
Ik zou ook scheel kijken als dat mijn oma was.
ik zit hierr te fappen mangquote:
quote:
quote:
Haar Raider ook.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Mijn Twix begint een beetje omhoog te komen
Het merendeel van haar kinderen is al voor d etrein gesprongen.quote:
Ik denk dat alles bij die moeder los laat behalve de zwaartekracht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zou m'n moeder denk ik heel makkelijk los kunnen laten
Je buurvrouwquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef iBenny het volgende:
Driebergen? Dus dat mens komt hier dichter in de buurt wonen?
Tenzij je een vies mannetje bentquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:18 schreef Juicyhil het volgende:
Zo'n vrouw die wil je toch juist weghebben
Ik ben allesquote:
Zo iemand die haar gaat fotograferen in de bosjes voor m'n fapverzameling?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo iemand die haar gaat fotograferen in de bosjes voor m'n fapverzameling?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik moet serieus effe bijkomen van de shock die ik zojuist waar heb genomen
Wie trouwt mijn zoon was ook best ernstigquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
Dit programma topt wel bijna alles wat deze week voorbij kwam van het nieuwe tv seizoen
Hij ziet een gratis oppasoma aan zijn neus voorbijgaan.....quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
Is het haar zoon die jongen? Ik dacht dat die meid haar dochter was, begin gemist
Arm knulleke
Nah dat is zo gescript en kneusjes van 35 die thuis wonen en niks zeggen zijn minder boeiend dan deze sloeriesquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wie trouwt mijn zoon was ook best ernstig
Helemaal hip hè, lachen op mensen met een laag IQ.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wie trouwt mijn zoon was ook best ernstig
Problemen mee ofzo? (ik had overigens best te doen met Jeroen die niet uit z;n woorden kwam)quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Helemaal hip hè, lachen op mensen met een laag IQ.
Een paar nieuwe hoeven en het zadel een beetje pimpen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
Gaan ze haar ook een metamorfose geven?
Kan dat?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
Gaan ze haar ook een metamorfose geven?
Ik moet altijd om je lachen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Holland in da hood #1 - Vanaf 1 sep. op RTL5quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het is zo makkelijk.quote:
Oh, dat heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Holland in da hood #1 - Vanaf 1 sep. op RTL5
Deze wordt helemaal top
1 september klopt niet meer schatquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze wordt helemaal top
Hoorde ik gisteren ja. Lijkt me ook wel lachenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze wordt helemaal top
Ik ook, was het wat?quote:
En ik lach nog harder om jou. Zo hard werken voor m'n uitkering!quote:
Kut TT dan.quote:
Ik FOK! best hard ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En ik lach nog harder om jou. Zo hard werken voor m'n uitkering!
Daar kun je inmiddels toch wel tegen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Geilquote:
Ook altijd.quote:
Aandacht blijft aandacht hèquote:
Ah, zo ongeveer heel puberend Nederland dus.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Boerenjongens die denken dat ze 'de eckte eckt rappers uit Harlem' zijn
En neem daar een extremere soort vanquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, zo ongeveer heel puberend Nederland dus.
quote:
Pimp heel oYs-sterwijk maar.quote:
Nannet + Oosterhout.. het is zo eenvoudigquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit meen je niet. Die heb je snel gevonden
Ah ja, tuurlijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nannet + Oosterhout.. het is zo eenvoudig
Oh ja, Oysterhout was het.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nannet + Oosterhout.. het is zo eenvoudig
jammer dat de chesterfields rood zijnquote:
Bos hout voor de deur?quote:
Ik zou d'r geven met een honkbalknuppel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:28 schreef fratsman het volgende:
Ff eerlijk, wie zou zijn moeder ook slaan als ze er zo bij liep?
Ze geeft zelf toch ook toestemmingquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:28 schreef Apotheose het volgende:
triest volk, als je je moeder opgeeft voor zo een programma om haar ff in de zeik te zetten.
Ze moet uiteindelijk ook zelf toestemming geven hequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:28 schreef Apotheose het volgende:
triest volk, als je je moeder opgeeft voor zo een programma om haar ff in de zeik te zetten.
Een muilkorfquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n moeder geef je toch een beha met moederdag?
Pil van Drion, als het echt niet meer te redden isquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n moeder geef je toch een beha met moederdag?
Ok. Nou ook triest. Ik zou nooit goedkeuring geven als moeder zijnde. Zou me gekwetst voelen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze moet uiteindelijk ook zelf toestemming geven he
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou d'r geven met een honkbalknuppel.
Hahaquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:33 schreef Apotheose het volgende:
die vrouw mag ook wel in de metamorfose! Lelijk mormel
Omdat die mensen die dat niet hebben eruit worden gekniptquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom hebben de mensen op straat áltijd élke keer een overdreven uitspraak?![]()
![]()
dat vermoed ik idd ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat die mensen die dat niet hebben eruit worden geknipt
Dat is het idee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind dat ze een rot foto van die schoondochter gekozen hebben.
jouw moeder is inderdaad niet ordinairquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil mijn moeder ook opgeven, alleen is ze niet ordinair..
Dat doen ze toch iedere keer?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind dat ze een rot foto van die schoondochter gekozen hebben.
Ze halen alleen de eikels eruit of alleen de eikels willen commentaar geven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Wel hard hoor die commentaren.
Wat opbouwender kan toch ook wel...
Maar ze mag wel wat leuker gekleed gaan!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
jouw moeder is inderdaad niet ordinair
Ietsje nog naar benedenquote:
Ik nu ook.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:36 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Die hond kijkt nog weg
Doggystyle.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:36 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Die hond kijkt nog weg
Maar die stropdas...quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
Gordon heeft wel een mooi jasje aan als ze aan tafel zitten
Met een voorbinddildo?quote:
Dat vind ik nou altijd jammer, dat gemanipuleer en gescripte in dit soort programma's. Ik vind het zo beledigend naar de kijker, alsof die een beetje simpel zijn ofzo.quote:
Welkom op RTL4.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik nou altijd jammer, dat gemanipuleer en gescripte in dit soort programma's. Ik vind het zo beledigend naar de kijker, alsof die een beetje simpel zijn ofzo.
Op vrijdagavond ben ik ook helemaal simpel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik nou altijd jammer, dat gemanipuleer en gescripte in dit soort programma's. Ik vind het zo beledigend naar de kijker, alsof die een beetje simpel zijn ofzo.
Onzin, uiterst stijlvol.. zoiets ga ik binnenkort ook maar eens aanschaffenquote:
Zonder FOK! had ik dit niet eens gekeken denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
Damn wat is dit topic weer de kers op de taart
Wat vind je van de intro, met Gordon? Dat is ook met 4 euri gemaaktquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zonder FOK! had ik dit niet eens gekeken denk ik
Dan hoop ik dat je er wel een fatsoenlijke knoop in legt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onzin, uiterst stijlvol.. zoiets ga ik binnenkort ook maar eens aanschaffen
Ik vind deze een stuk beterquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:38 schreef Juicyhil het volgende:
Wat een lelijke jurken zeg, net ook al
De lucht in met Katy!quote:
Nee, haar handdoek na het douchenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:40 schreef ChatGirl het volgende:
Die schoondochter heeft nog een ochtendjas aan?
Ik pis zo in m'n broekquote:
Handje vast!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:41 schreef Apotheose het volgende:
aaw wat lief, de kids durven weer naast hun moeder te lopen!
Ja, dat vind ik nou ook. Die dochter is als een opoe gekleed.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
Die moeder ziet er nu wel beter uit dan die schoondochter
Ze hebben een gezamelijk voorbinddildo misschien in de familie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:41 schreef Paxcon het volgende:
Die jongste zoon komt over alsof hij homo is naar hij had wel een vriendin
Jammer ook, want ze lijkt nu veel ronder dan ze in werkelijkheid isquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nou ook. Die dochter is als een opoe gekleed.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer ook, want ze lijkt nu veel ronder dan ze in werkelijkheid is
Ja vind ik ook moeder is leuker gekleed dan schoondochter.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
Die moeder ziet er nu wel beter uit dan die schoondochter
ja idd en nog kleinerquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer ook, want ze lijkt nu veel ronder dan ze in werkelijkheid is
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
Wat voor leuks is er morgen op tv? My name is toch?
Welke moeder was dit? De laatste?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:48 schreef WillemijnB het volgende:
Wat ik nog wel even zeggen wil: knap dat die moeder op latere leeftijd 17kg is afgevallen zónder dat ze eruit is komen te zien als een verschrompeld rozijntje! Die benen! Prachtig! En dat voor iemand van haar leeftijd die het overgrote deel van haar leven niet slank is geweest!![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
Dit maakte de slechte HGT aflevering wel even goed
10 posts in 10 sec. ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Deze kan trouwens wel even snel vol voor het begint
Maak maar vast een nieuw topic aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |