Ik vraag me echt af of RTL 4 aandelen met dat nummer of het album van die aap heeft. Ik hoor het in élk programma, janken met Natas of proesten met Goor, elke keer komt het voorbijquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef Jor_Dii het volgende:
When I see your face, ren ik hard richting de plee
quote:
quote:
22 was ze.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:15 schreef pvc het volgende:
Hoe oud was die schoondochter? Tienermoedertje?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:15 schreef Pheno het volgende:
Ik zou ook scheel kijken als dat mijn oma was.
ik zit hierr te fappen mangquote:
quote:
quote:
Haar Raider ook.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Mijn Twix begint een beetje omhoog te komen
Het merendeel van haar kinderen is al voor d etrein gesprongen.quote:
Ik denk dat alles bij die moeder los laat behalve de zwaartekracht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zou m'n moeder denk ik heel makkelijk los kunnen laten
Je buurvrouwquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef iBenny het volgende:
Driebergen? Dus dat mens komt hier dichter in de buurt wonen?
Tenzij je een vies mannetje bentquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:18 schreef Juicyhil het volgende:
Zo'n vrouw die wil je toch juist weghebben
Ik ben allesquote:
Zo iemand die haar gaat fotograferen in de bosjes voor m'n fapverzameling?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo iemand die haar gaat fotograferen in de bosjes voor m'n fapverzameling?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik moet serieus effe bijkomen van de shock die ik zojuist waar heb genomen
Wie trouwt mijn zoon was ook best ernstigquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
Dit programma topt wel bijna alles wat deze week voorbij kwam van het nieuwe tv seizoen
Hij ziet een gratis oppasoma aan zijn neus voorbijgaan.....quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
Is het haar zoon die jongen? Ik dacht dat die meid haar dochter was, begin gemist
Arm knulleke
Nah dat is zo gescript en kneusjes van 35 die thuis wonen en niks zeggen zijn minder boeiend dan deze sloeriesquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wie trouwt mijn zoon was ook best ernstig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |