Daar zit ik dus een stapje onderquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies, suitable voor ons FOK!kers dus
Echt waar? Ik heb het eigenlijk nooit. Nadal, Federer of Djokovic zullen hem toch wel verslaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:02 schreef Ambrosius het volgende: [..] Dat denk ik al een zo'n 15 Grand Slams op rij (op Roland Garros na).
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:05 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Na wat voor nacht doorhalen is deze foto gemaakt?!
Stiekem heb ik altijd een zwak voor 'mquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Echt waar? Ik heb het eigenlijk nooit. Nadal, Federer of Djokovic zullen hem toch wel verslaan.
Niet titelfavoriet, Murray zijn beste kans tot dan toe. (Dacht ik)quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Echt waar? Ik heb het eigenlijk nooit. Nadal, Federer of Djokovic zullen hem toch wel verslaan.
Als je zag hoe hij dan zo'n Asian of US Tour stond te domineren en over het algemeen stond te spelen dacht je: Ja, hij heeft goede kansen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heerlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:08 schreef TheGeneral het volgende:
Klote tiebreak nu bij Wawa - Young
Haalt alle 'epicness' uit een partij doordat het na een paar puntjes voorbij isquote:
Ach, na 5 sets vind ik het al wel epic hoor. Op een van de slams vind ik het ook wel leuk om een tiebreak met alles op het spel te hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Haalt alle 'epicness' uit een partij doordat het na een paar puntjes voorbij is.
De heerlijke sfeer bij een lange 5-setter, de vermoeide spelers die alles uit hun lijf moeten persen, het drama wat in zo'n lamge set ontstaat etc. Zeker op de US Open met dat publiek zijn zulke wedstrijden mogelijk.
Hij peert hem ver uitquote:
Door een game? Nah denk het niet, daar is wat meer voor nodig. Denk wel dat Haase nog altijd moet oppassen. Wedstrijd is niet gespeeldquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:13 schreef Klopkoek het volgende:
Eurosport commentator 3 minuten geleden: "haasse gaat hem geen cadeautjes geven"
En hij doet het wel.
Murray zal nu wel zijn goede pet gaan opzetten en eroverheen stampen
Maar toch 7-1quote:
Dat is toch ook niks?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:02 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je nu geen tiet ziet.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Haalt alle 'epicness' uit een partij doordat het na een paar puntjes voorbij is.
De heerlijke sfeer bij een lange 5-setter, de vermoeide spelers die alles uit hun lijf moeten persen, het drama wat in zo'n lamge set ontstaat etc. Zeker op de US Open met dat publiek zijn zulke wedstrijden mogelijk.
Allemaal door dat fucking nonchalante punt op 1-1 40-0. Hij slaat een hele goede eerste service, denk het punt al binnen te hebben, maar moet opeens toch nog aan de bak. Slaat vervolgens 3 forehands voluit uit luiheid, waarvan de 3e 10 meter uitvliegt. En opeens was Murray weer terug in de game.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:17 schreef Pedroso het volgende:
Ben bang dat de match aan het kantelen is.
Ik denk het wel. Als Murray weer hoop heeft dan knalt hij eroverheen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Door een game? Nah denk het niet, daar is wat meer voor nodig. Denk wel dat Haase nog altijd moet oppassen. Wedstrijd is niet gespeeld
Laat em dat dan even doen in een eigen servicegame, die break moet je wel terughalen ...quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef YUR het volgende:
Maar als Murray 2 stomme fouten maakt, gaat ie weer janken en om zn moeder vragen
Het is in elk geval niet van vandaag, dat geeikel op de 2e servicequote:Coming into US Open Murray was 62nd in ATP stats for points won behind 2nd serve, pretty much top 10 on everything else
Gewoon Eurosport2 hier. Verder nergens te kijken volgens mij.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:21 schreef Pedroso het volgende:
Waar kijken jullie overigens op ? Ik op Eurosport2, is het nog op een andere zender ook eigenlijk ?
Ypung moet tegen Chela volgens Eurosportquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als je Murray pakt mag je gewoon tegen Young ... open schema
ja ik vind het maar gevaarlijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef TheArt het volgende:
Dit wordt de dubbele break. Hij laat Murray compleet terug in de wedstrijd komen, vooral mentaal.
Je hebt gelijk, BBC liveblog heeft het verkeerd ....quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ypung moet tegen Chela volgens Eurosport
Ah gelukkig daar ook. Ik zat al te kijken hoe dat mogelijk wasquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker geluid op Eurosport 1, je hoort de geluiden van Haase.
Ik ben absoluut niet pessimistisch. Robin geeft gewoon een wedstrijd uit handen en dat alleen maar door nonchalance.quote:
Ik heb vaker dit soort potjes van Haase (en Murray) gezien. Het kan nog best hoor, maar Murray gewoon met veruit de beste papieren nu imo...quote:
Eerste break derde set waarmee hij Murray in de wedstrijd laat komen staat ie 40-0.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:53 schreef F.M.D. het volgende:
Murray is nu gewoon in z'n normale doen en dan komt Robin gewoon tekort. Vind niet dat hij het echt heeft weggegeven.
de bakker natuurlijk. haase is mentaal zeker niet zwakquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef Bramaldo11 het volgende:
Wie is mentaal zwakker? Haase of De Bakker?
alhoewel haase deze wedstrijd ook niet heel erg sterk over komtquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef Bramaldo11 het volgende:
Wie is mentaal zwakker? Haase of De Bakker?
Mwoah. Vanaf het eerste moment dat Murray weer in de partij zit is het toch een beetje 'just roll over and die' bij Robin ....quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:56 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
de bakker natuurlijk. haase is mentaal zeker niet zwak
Sinds de schaduw gaat het eigenlijk berg af waartsquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef Plus_Ultra het volgende:
zou het soms de schaduw zijn die robin parten speelt?
Vorige week Benneteau compleet weggeven als je het dan niet eens bij een topper wil zoeken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Past wel mooi in het rijtje.
Nadal in het begin scheel tikken op Wimbledon en er dan alsnog kansloos af.
Roddick een paar sets lang zoek spelen op de Aussie Open en toch ook eraf in 4.
Nu 2 sets domineren tegen Murray op Flushing Meadows, een paar schijtgames en nooit meer teruggezien ...
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:58 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
moet een tiebreak worden, dus dat kan niet
Alleen deze niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle GS's de laatste set dat niet hadden.
Welke hebben dat wel en welke niet?
Alleen US Open heeft 5e set tiebreak.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle GS's de laatste set dat niet hadden.
Welke hebben dat wel en welke niet?
Vanwege de TV, het is voor TV stations al zo lastig plannen met tennis, een eeuwig durende 5e set kunnen ze helemaal niet gebruikenquote:
paar procentjesquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:08 schreef Morthill het volgende:
iemand nog vertrouwen in goede afloop?
nee daarvoor zijn set 3 en 4 te fors verloren gegaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:08 schreef Morthill het volgende:
ik zou mijn geld er niet op zettenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:08 schreef Morthill het volgende:
5e set he, tegen een top 5 speler.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:16 schreef truedestiny het volgende:
Als die op is mag die wel is wat aan zijn conditie gaan doen!
2 keer 6-2 en een keer 6-0, dat is niet bepaald schokkend.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:17 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
5e set he, tegen een top 5 speler.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:16 schreef truedestiny het volgende:
Als die op is mag die wel is wat aan zijn conditie gaan doen!
jij had het wel gekund hequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
2 keer 6-2 en een keer 6-0, dat is niet bepaald schokkend.
Dat is toch niet relevant?quote:
daarom zal hij ook nooit de tweede week van een grandslam halen. kan z'n lichaam fysiek niet aanquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:19 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat is niet best hoor, stel je voor als die wat verder komt in zo'n toernooi.
je kan het ook zo zeggen: eerste 2 sets op de toppen van zijn kunnen gespeeld, daarna donderde het kaartenhuis helemaal in elkaar. Maar goed, je tennis zelf zeker ook regelmatig zo te horen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:21 schreef Salamando het volgende:
Voor het postmatch interview:
'Ja ik kan het zulke spelers wel moeilijk maken, dat zie je. Dan is het jammer dat ik het momentum zo weg geef, daar baal ik echt van. Je kan zien dat ik ze kan hebben.'
Nee, zoiets zegt Haase wel vaak als ie van iemand die ver boven hem staat verliestquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:23 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
je kan het ook zo zeggen: eerste 2 sets op de toppen van zijn kunnen gespeeld, daarna donderde het kaartenhuis helemaal in elkaar. Maar goed, je tennis zelf zeker ook regelmatig zo te horen.
ja, maar daarom staan die gasten ver boven je, je hebt weinig kans om van ze te winnen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:23 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee, zoiets zegt Haase wel vaak als ie van iemand die ver boven hem staat verliest.
2 sets uitstekend gespeeld. Begin 3e geeft ie een game schandalig weg vanaf 40-0 en daarna is het eigenlijk alleen maar ontzettend slecht geweest van Robin's kant. Hij is helemaal zoek getikt na 1 tegenslag en gezien die eerste 2 sets mag dat gewoon niet ....quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:23 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
je kan het ook zo zeggen: eerste 2 sets op de toppen van zijn kunnen gespeeld, daarna donderde het kaartenhuis helemaal in elkaar. Maar goed, je tennis zelf zeker ook regelmatig zo te horen.
op Zijn Verkerk's zekerquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:24 schreef Morthill het volgende:
keerpunt, hij gaat gewoon 6-4 winnen in die vijfde set
Wawrinka stond net ook 4-1 voor tegen Young iddquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:24 schreef Morthill het volgende:
QFTquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:24 schreef Morthill het volgende:
5e game van de 5e setquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb jij ook maar iets van een fightback gezien?
Dat was alleen geen dubbele break.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wawrinka stond net ook 4-1 voor tegen Young idd
for real? maar hij brengt geluk, dat spreekt!quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:27 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
niet vervelend zijn maar hij is zo heilig dat afbeeldingen plaatsen niet mag he
Sint Martin is de beschermheilige van Robinquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:38 schreef XL het volgende:
Wat een ommekeer sinds dat eerste plaatje van Verkerk
voelt als een voorsprongquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij staat niet voor, hoe moet je dan choken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |