Daar zit ik dus een stapje onderquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies, suitable voor ons FOK!kers dus
Echt waar? Ik heb het eigenlijk nooit. Nadal, Federer of Djokovic zullen hem toch wel verslaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:02 schreef Ambrosius het volgende: [..] Dat denk ik al een zo'n 15 Grand Slams op rij (op Roland Garros na).
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:05 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Na wat voor nacht doorhalen is deze foto gemaakt?!
Stiekem heb ik altijd een zwak voor 'mquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Echt waar? Ik heb het eigenlijk nooit. Nadal, Federer of Djokovic zullen hem toch wel verslaan.
Niet titelfavoriet, Murray zijn beste kans tot dan toe. (Dacht ik)quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Echt waar? Ik heb het eigenlijk nooit. Nadal, Federer of Djokovic zullen hem toch wel verslaan.
Als je zag hoe hij dan zo'n Asian of US Tour stond te domineren en over het algemeen stond te spelen dacht je: Ja, hij heeft goede kansen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heerlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:08 schreef TheGeneral het volgende:
Klote tiebreak nu bij Wawa - Young
Haalt alle 'epicness' uit een partij doordat het na een paar puntjes voorbij isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |