geen emilyquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat mooi op tijd in het Beroemd en zwanger topic
Was je ook.... iBenny poste door het slotje heenquote:
Really?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was je ook.... iBenny poste door het slotje heen
ik nietquote:
en die ander mij aan ali b. komt voornamelijk door dat kapselquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Hij doet me denken aan Salomon Kalou
Gordon is helemaal te opvallendquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:50 schreef Madame_Paon het volgende:
De make-up van Gordon is te opvallend.
deze neger?quote:
Ik klik ze wegquote:
dan zit met zn gedachten bij quinny en patries is gewoon doof na dat hysterische wijf van gisterenquote:
Ik heb griep, ben wat slapjes vandaag, daarom ook borrelloosjesquote:
quinnyquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dan zit met zn gedachten bij quinny en patries is gewoon doof na dat hysterische wijf van gisteren
Quinty misschien?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Quinn zal wel gewoon de roepnaam zijn
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
Magistraal beatboxer? Zelfs dat beatboxen was ronduit kut
hihi... ronduit < - > donut
Heel bekend, maar ik kom er niet op, misschien later..... grrrrquote:
Beterschapquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb griep, ben wat slapjes vandaag, daarom ook borrelloosjes
Zal ik terug moeten kijken, ik heb er ook niet op geletquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heel bekend, maar ik kom er niet op, misschien later..... grrrr
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
Vriendin van mijn broertje zit hier: "Ohw, wat schattig. Wat schattig. Wat leuk. Wat lief."
hondpasquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Er is wel weer enorm een show van gemaakt, vind ik niksteveel poespas en drama.
die dochterquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Ongelukkig gekozen jurkje, wie? Die dochter of Grietje?
quote:
Dat doet hij anders nooitquote:
Daarom zei Dan ook "that was so unnecessary"quote:
Wat een verrassing hè.quote:
\m/(>.<)\m/quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb dit al zo vaak gezien..blah..
Schonk je verkeerd?quote:
Okeequote:
The Voice vind ik leukerquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:17 schreef Madame_Paon het volgende:
The Voice of Holland: gewoon hetzelfde als X-Factor, Popstars, Idols, etc.
Hoorde je me roepen net met die Bellajongen?quote:
Ben voetbal aan het kieken, maar ik hoorde je, zachtjes.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoorde je me roepen net met die Bellajongen?
[HGT] Live #29: Quinn Vanessa Karaty!quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben voetbal aan het kieken, maar ik hoorde je, zachtjes.
Als je passie ballen is dan wel!quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
Zou er iemand naar het theater gaan voor eh.... dit?
Er staan dan ook balletjes op het podiumquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook best knap, maar ik zie alleen maar ballen, ballen, ballen...
Dat werd net gezegdquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die globe trotters zijn geen basketballers maar entertainers, weer iets geleerd
Anderhalve minuut was lang genoegquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
ze kunnen het goed, maar om dit minutenlang te zien, 2 man op een groot podium... neh.
ik denk dat het door de belichting komt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
Hoe kan dat... het ene moment is ze pikzwart, andere keer chocoladebruin?
(Wil hier trouwens niemand hiermee op zijn tenen trappen of beledigen)
Dat merkte mijn vader ook al op.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
Hoe kan dat... het ene moment is ze pikzwart, andere keer chocoladebruin?
(Wil hier trouwens niemand hiermee op zijn tenen trappen of beledigen)
Zo'n groot verschilquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik denk dat het door de belichting komt?
Dat kan hoor, zeker ook in combi met kledingquote:
quote:
Dat kan ook... zat ff verbaast te kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan hoor, zeker ook in combi met kleding
Dat vind ik altijd van die zangeressen en dan vooral die donkerequote:
Dit dus... ze kan wel zingenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:42 schreef MissJ het volgende:
erg goed hoor, maar beetje saai liedje vind ik.
Dat is het ja.... wel een goeie stemquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:42 schreef MissJ het volgende:
erg goed hoor, maar beetje saai liedje vind ik.
D'r ogen lijken wel dichtgeslagen zoveel make-up zit erop.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Er zit nu ook een dikke laag make-up op.
Je tv is vals.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
Mijn tv is gewoon vals ofzo. Ik vind het echt vreselijk.
ze hing er regelmatig tegenaan inderdaad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
Mijn tv is gewoon vals ofzo. Ik vind het echt vreselijk.
Ik hoorde Oprah wel eens zeggen dat het veel moeilijker is om een donker iemand uit te lichten op tv dan een blank iemand...quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:44 schreef Amsel het volgende:
[..]
D'r ogen lijken wel dichtgeslagen zoveel make-up zit erop.
Heeft Tyra Banks ook wel eens gezegdquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoorde Oprah wel eens zeggen dat het veel moeilijker is om een donker iemand uit te lichten op tv dan een blank iemand...
Ik heb nergens last van, en heb ook gevoelige oren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:44 schreef Aspergermeisje het volgende:
Of mijn oren zijn te gevoelig/autistisch.
Ik vond het juist wel tof dat ze dit nummer had gekozen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat ze geen ander nummer gekozen heeft...
Als ze wilt scoren, gaat niet lukken met dit nummer...quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel tof dat ze dit nummer had gekozen.
dus dit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze wilt scoren, gaat niet lukken met dit nummer...
Ze heeft nu de mazzel dat de rest niet echt boeiend wasquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze wilt scoren, gaat niet lukken met dit nummer...
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel tof dat ze dit nummer had gekozen.
nah zullen wel alleen dansgroepjes doorgaan vanavondquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft nu de mazzel dat de rest niet echt boeiend was
Ligt dat niet aan het nummer?quote:
Beetje Barbara Drijfzand-achtige muziek.quote:
Denk het ook... zijn er zoveelquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
nah zullen wel alleen dansgroepjes doorgaan vanavondJammer
Ik wil haar wel nog een keer iets anders zien doen.
Ik denk dat ik het hier wel mee eens benquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet alvast in voor wie er doorgaan:
• die meisjes van 14-15
• basketballers / hoepelmeisje (die zo komt)
pittig in de zin van een brullende piepert of anders?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:52 schreef MissJ het volgende:
voor wie het gemist heeft, hier het stukje van Dan in RTL Boulevard
[..]
http://bit.ly/ngcSRo?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:55 schreef MissJ het volgende:
nou pfffffffffffffff waarom doet mijn link het niet
dank jequote:
Geen last van, maar ze hebben wel extreem veel flitsen vandaagquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de belichting bij veel acts overweldigend, het stoort en ik zie de act amper, hebben daar meer last van of niet?
ik vind dat ook, echt té veel is het gewoonquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de belichting bij veel acts overweldigend, het stoort en ik zie de act amper, hebben daar meer last van of niet?
Echt he....quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Lekker voor mensen die gevoelig zijn voor epileptische aanvallen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he..... Ik denk dat er wel een paar liggen te trillen nu.
Ik moet zeggen dat mijn migraine wel wakker gemaakt is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he..... Ik denk dat er wel een paar liggen te trillen nu.
oh dat zal het wel bij me zijn danquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Lekker voor mensen die gevoelig zijn voor epileptische aanvallen.
ze wilt alle vrouwen aan de hoelahoop!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik snap dit soort acts nooit zo. Wat wil ze ermee? Denk dat de directie van Cirque du Soleil hier niet naar kijkt..
Volgende keer ff een waarschuwing ofzo...quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn migraine wel wakker gemaakt is.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
Volgend jaar doe ik mee met een skippybal
Die van mij ook. Serieus.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn migraine wel wakker gemaakt is.
Yes, doorquote:
nog meer trillers op de grondquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
Als Natalee (Holloway, red.) nog niet lag te trillen deed ze dat nu wel door dat licht
ja!quote:
Ja doe maarquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
Als Natalee (Holloway, red.) nog niet lag te trillen deed ze dat nu wel door dat licht
Voetbal? Wie? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ze alle kutacts vandaag hebben gedaan vanwege het voetbal
nederlands elftal tegen San Marino op Veronica....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
nederlands elftal op Veronica....
Het staat nu....Ik geloof er niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Het is van minimale acts naar over-the-top gegaan, jammerquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu ik dat overzicht zie valt het pas echt op...wat een overdaad aan lawaai en licht. Werkt niet echt als een ondersteuning van de acts, integendeel.
quote:
omg niet normaal zeg, ik zie het nuquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
goeie avond mensen
wie vonden jullie de beste? ik vond die laatste en die 2 meisjes wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |