Jah nog wel wat anderen maar daar krijg ik geen reacties opquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:04 schreef DjinN het volgende:
Weer verder hier dus![]()
Voel nog steeds dat ik de juiste beslissing genomen heb. Gelukkig staat iedereen achter me. Het uitzendbureau is me ook al volop aan het helpen dus het gaat allemaal goedkomen
Dat. Heel erg. Mruwhr..quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik mis iemand, maar niets zal meer hetzelfde zijn.
Nee hoor, ik voel me ook prima!quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Depri topic is depri
Ben ik dan de enige die zich goed voelt?
OT: ja goed dus, nu weer chillen @ thuisfront en morgen lekker zwemmen, morgenavond uiteten met out-collega's. Wéér een lekker weekendje
Fucking dom. Ik wist ook al haar wachtwoorden, maar heb na de break-up NOOIT gekeken in haar mail of andere dingen. Je snapt toch wel dat je alleen jezelf kwetst? Wat verwacht je in de mailbox van haar? Als er niks staat voel je je neutraal, staat er wel wat van andere jongens dan voel je je kut... waarom zou je daar een risico voor nemen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:16 schreef stefanhaan het volgende:
Ontzettend slecht, en denk nog steeds aan mijn ex -.-.
Godverdomme waarom ken ik ook al haar wachtwoorden.
* stefanhaan Leest door haar mails en ziet dat ze met nog meer andere dudes heeft lopen chanzen...
Valt allemaal wel mee, gewoon lekker ontspannen en inniedergeval werk doen wat je leuk vind.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:34 schreef Mishu het volgende:
Ik ben gewoon straks mijn leven kwijt.
Ik word een vermoeide ongelukkig werkslaaf
Wat voor stage is het?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:34 schreef Mishu het volgende:
Ik ben gewoon straks mijn leven kwijt.
Ik word een vermoeide ongelukkig werkslaaf
Maatschappelijk werk, 4 dagen per week van 09.00 tot 17.00 uurquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:49 schreef Miam het volgende:
wakker, en moet morgen 07:00 weer werken.
Snap het. Ik denk wanneer je eenmaal bezig bent dat het wel wat mee zal vallen. Je moet gewoon even de eerste week gehad hebben. Daarna gaat het vast makkelijkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maatschappelijk werk, 4 dagen per week van 09.00 tot 17.00 uur
9 maanden lang achter elkaar. Dat is best een hap uit je leven.
Sowieso moet je het gewoon eerst proberen en jezelf over die drempel helpen. Veel mensen zien er denk ik tegenop, tegen zo'n stage.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Snap het. Ik denk wanneer je eenmaal bezig bent dat het wel wat mee zal vallen. Je moet gewoon even de eerste week gehad hebben. Daarna gaat het vast makkelijker
Is ook zo. Later ga je er de positieve dingen van inzien. Je ontmoet nieuwe mensen etc.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Sowieso moet je het gewoon eerst proberen en jezelf over die drempel helpen. Veel mensen zien er denk ik tegenop, tegen zo'n stage.
dat word nog wat zodra je klaar bent met je studie en full time moet werken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maatschappelijk werk, 4 dagen per week van 09.00 tot 17.00 uur
9 maanden lang achter elkaar. Dat is best een hap uit je leven.
Ik ben van plan maximaal 3 dagen per week te gaan werken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:13 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat word nog wat zodra je klaar bent met je studie en full time moet werken.
voel me goedzin in een heleboel dingen, en hopelijk binnenkort met een nieuwe opleiding beginnen.
Ah dus dan moet je prins op het witte paard ook nog eens van rijke huize komenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ben van plan maximaal 3 dagen per week te gaan werken.
Same over here, *snoterdesnotterquote:
en er moet natuurlijk ook een huishoudster komenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah dus dan moet je prins op het witte paard ook nog eens van rijke huize komen
Beetje daas hiero, blowen is niet handig wanneer je al hoestbuien hebt
Nou ik hoef niet per se ruim te wonen enzo dus ik denk dat het wel genoeg is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah dus dan moet je prins op het witte paard ook nog eens van rijke huize komen
Beetje daas hiero, blowen is niet handig wanneer je al hoestbuien hebt
Ja hehe, en dan nog zonder jas weggaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:38 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
Same over here, *snoterdesnotter
Echt in je longen of zou het ook tussen je ribben kunnen zitten?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:20 schreef Newbie114 het volgende:
Pijn in mijn longen bij inademen![]()
Als het maandag nog steeds is ga ik maar eens naar de dokter denk ik.
vandaag was zonder jas goed te doenquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hehe, en dan nog zonder jas weggaan
OT; zenuwachtig.
Begint in keel en voel ik dan op mijn borstkas in de buurt van mijn longen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:26 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Echt in je longen of zou het ook tussen je ribben kunnen zitten?
Okay, da's vrij kut. Beterschap!quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Begint in keel en voel ik dan op mijn borstkas in de buurt van mijn longen.
Alleen mits diep inademen trouwens.
Gewoon ogen dicht doen en voorstellen dat je in een parenclub bent!quote:Op zaterdag 3 september 2011 07:34 schreef zwartedoos het volgende:
Pff, zenuwen voor volgende week, alsof ik een soort medisch wonder ben komen er 18 artsen co-ass. en weet ik het me volgende week allemaal bekijken, voelen en vragen stellen![]()
Wat heb je dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 07:34 schreef zwartedoos het volgende:
Pff, zenuwen voor volgende week, alsof ik een soort medisch wonder ben komen er 18 artsen co-ass. en weet ik het me volgende week allemaal bekijken, voelen en vragen stellen![]()
als ze dat wist hoefde ze niet door 18 artsen onderzocht te wordenquote:
Tevredenheid?quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ik voel me uiterst ontspannen... totaal geen gedachtes in mijn hoofd, ik zou zo een uur kunnen staren naar het plafond bij wijze van spreken
Heeft dat gevoel nog een naam?
Een paniekaanval compleet met hartkloppingen en benauwdheid enz?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:04 schreef Mishu het volgende:
Paniekaanval is over nu ik weer bij heb kunnen slapen. Was waarschijnlijk een beetje te veel over mijn grenzen gegaan. Niet meer doen dus.
We'll just take it easy, one step at a time.
Wat komt zal komen.
En met een schop onder mijn kont van mijn ouders durf ik toch weer mijn stage aan.
Ging die vlieger maar voor iedereen op.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als je, zoals al gezegd is, werk hebt dat je leuk vindt hou je genoeg energie over voor leuke dingen in je vrije tijd.
Geeft knuffelquote:
*hug*quote:
Alone once more.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:00 schreef minthy het volgende:
Alleen... Heb wel zin om even naar de kroeg te gaan maar dat doe ik niet in m'n eentje
Yup... Vaak vind ik het wel fijn om alleen te zijn, maar niet altijd.quote:
Same, ik heb op het moment ook echt behoefte aan gezelschapquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup... Vaak vind ik het wel fijn om alleen te zijn, maar niet altijd.
Vanaf maandag weer werken dus wel weer meer regelmaat! Kijk ik wel naar uit
Dit dus...maar ben ook te moe om nu nog iets te ondernemen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:00 schreef minthy het volgende:
Alleen... Heb wel zin om even naar de kroeg te gaan maar dat doe ik niet in m'n eentje
Je moet gewoon een aantal mensen vertellen dat je wat wil drinken en dan kom ke er niet meer onderuit en valt het allemasl wel meequote:Op zaterdag 3 september 2011 21:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
Dit dus...maar ben ook te moe om nu nog iets te ondernemen.
Verder wil ik mede studiegenoten uitnodigen om iets te drinken vrijdag na school ergens in de stad als t niet regent maar durf eigenlijk nietheb wel het excuus dat ik van 't weekend jarig ben maar niks ga vieren...en dat ik een drankje toch leuk vind
maar ik durf niet
dat wel, maar het leuke is dat het liefst gewoon na de lessen zou gaan, maar van het groepje bekenden op school die ik aardig vind zit er maar 1 in mijn klas, en de roosters komen niet overeeenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je moet gewoon een aantal mensen vertellen dat je wat wil drinken en dan kom ke er niet meer onderuit en valt het allemasl wel mee
OT: goed, avond was chill. Zo de stad in
Als je dat vaak hebt, toch eens langs de huisartsquote:Op zondag 4 september 2011 05:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Dorstig, maar het maakt niet uit hoeveel ik drink, want ik blijf dorst houden ....
Nee en nee.quote:Op zondag 4 september 2011 06:30 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Wel al geslapen of met je neus ergens in gevallen?
Even laten testen op diabetes. Ik had op een avond ook heel erg dorst, en ik bleef gewoon frisdrank met suiker drinken. Beide ouders hebben het, dus m'n pa; 'Ga even bloedprikken.' Gedaan; kwamen uit op HIGH, boven de 33, terwijl je tussen de 4 en de 8 hoort te zitten.quote:Op zondag 4 september 2011 05:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Dorstig, maar het maakt niet uit hoeveel ik drink, want ik blijf dorst houden ....
Ditquote:Op zondag 4 september 2011 09:27 schreef stefanhaan het volgende:
Vrolijkik kijk echt uit naar bepaalde dingen
Herkenbaar.quote:Op zondag 4 september 2011 10:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Word lichtelijk gek van ze dat ze ondanks dat het mijn huisje word en het om mijn geld gaat, ze nog alles willen regelen en bepalen..
quote:Op zondag 4 september 2011 12:08 schreef FireFox1 het volgende:
Gisteren een heerlijke dag met mijn kinderen gehad![]()
Nu mis ik ze enorm, en dat zal de komende 13 dagen zo blijven...
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 12:08 schreef FireFox1 het volgende:
Gisteren een heerlijke dag met mijn kinderen gehad![]()
Nu mis ik ze enorm, en dat zal de komende 13 dagen zo blijven...
![]()
![]()
jaloers..dat kan ik nooitquote:Op zondag 4 september 2011 14:28 schreef shifto het volgende:
Goed, ben gewoon blijven slapen tot ik geen kater meer had
Ga je dan ook voor haar zingen?quote:Op zondag 4 september 2011 14:56 schreef stefanhaan het volgende:
Goed, dalijk maar even een lied instuderen
en een dame zoeken om hem voor te spelen
Instrumentaalquote:Op zondag 4 september 2011 14:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga je dan ook voor haar zingen?
Als ik ergens geen moeite mee heb is het slapen. Als ik slaap denk ik zelfs nooit wakker te worden als niks mij zou wekkenquote:Op zondag 4 september 2011 14:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
jaloers..dat kan ik nooitik slaap als ik ben wezen stappen altijd maar 3/4 uurtjes en zo weinig slaap maakt een kater alleen erger
![]()
OT: nog steeds brak en moe maar ga nu eerst even de straat op...
Klinkt goed.quote:Op zondag 4 september 2011 14:56 schreef stefanhaan het volgende:
Goed, dalijk maar even een lied instuderen
en een dame zoeken om hem voor te spelen
jij hoeft je niet in te schrijvenquote:Op zondag 4 september 2011 14:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klinkt goed.Waar kan ik me inschrijven voor deze exclusieve sessie?
*hugs*quote:
Dat is ouders eigen vrees ik. De mijne,en dan vooral mijn moeder, zaten ook op elk dom detail door te zagen toen ik een apartement ging kopen. Ik heb het afgelopen jaar ook meer ruzie met ze gehad dan in mijn hele puberteit bij elkaar.quote:Op zondag 4 september 2011 10:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Weer een dag klusjes doen.. Het liefste zou ik een dag niets doen.. Maar ik word overhand verplicht door mijn ouders.. Word lichtelijk gek van ze dat ze ondanks dat het mijn huisje word en het om mijn geld gaat, ze nog alles willen regelen en bepalen..
quote:Op zondag 4 september 2011 19:34 schreef gonzo1979 het volgende:
Lam, ik trek feestjes tot 4:30 's nachts niet meer zo goed volgens mij
Dit niet kunnenquote:Op zondag 4 september 2011 18:48 schreef summer2bird het volgende:
Waardeloos. Ik kan niet 3 dagen werken, 5 dagen naar school, huiswerk elke dag maken, leren voor mijn rijbewijs, praktijklessen 4x per week nemen, leren voor mijn examen en mijn toetsweken en elke week een boek voor Nederlands en Engels lezen. En dan ook nog 1x per week sporten.
I suck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: De stof van m'n studie vind ik echt reuze interessant, heb dan zojuist ook erg ijverig wat stof doorgenomen en m'n huiswerk netjes afgemaakt
Cuz I'm Mr. Brightside
+1.quote:Op zondag 4 september 2011 19:34 schreef gonzo1979 het volgende:
Lam, ik trek feestjes tot 4:30 's nachts niet meer zo goed volgens mij
Doodslaanquote:Op zondag 4 september 2011 22:41 schreef Høken het volgende:
Ik slaap vannacht met één oog open. Er zit een dood enge spin bij m'n bed.
Dan krijg ik een vieze vlek op m'n witte muur.quote:
Je kan het Flips!quote:Op zondag 4 september 2011 23:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik zie echt best wel op tegen mijn komende schoolweek, zelfs mijn werk lijkt nog leuker om te doen.
Moet ik weer dekking zoeken.quote:Op zondag 4 september 2011 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maargoed, om OT te blijven: moe en morgen weer vroeg uit de veren om in de spits weer naar Den Bosch te gaan
Weltrusten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door editoor op 05-09-2011 07:27:26 ]
Die dus is niet vanzelfsprekend hejquote:Op maandag 5 september 2011 15:50 schreef Høken het volgende:
Moe maar tevreden! Kleren gekocht, nieuwe winterjas, laptophoes en een nieuw kettingslot.Geslaagd bezoekje aan de stad dus.
Bij mij wel.quote:Op maandag 5 september 2011 15:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die dus is niet vanzelfsprekend hej![]()
whats on the hand?quote:Op zondag 4 september 2011 23:53 schreef fraubitch het volgende:
zenuwachtig, jankerig, rillerig en onrustig.
quote:Op maandag 5 september 2011 16:22 schreef cafpow het volgende:
baal omdat ik gezakt ben voor de nederlands instaptoets, maar tevreden omdat ik geslaagd ben voor engels instaptoets
Dacht dat jullie bij Nijmegen in de buurt woonden?quote:Op maandag 5 september 2011 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Even een beetje alleen. Man is weer voor 2 dagen naar Nederland en heb 'm net uitgezwaaid. En toen moest ik een paar tranen laten en dat vond ik stom, want hij doet 't zo goed en hij is helemaal voor mij mee verhuisd naar Engeland en![]()
Dus! Een pot thee en een paar afleveringen van wat series en ik ben weer helemaal 'bij'
Ik studeer officieel ook nog aan de universiteit van Nijmegenquote:Op maandag 5 september 2011 17:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dacht dat jullie bij Nijmegen in de buurt woonden?Gaat de grote reis nog wel door eigenlijk?
Goede keusquote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef stefanhaan het volgende:
Weer nuchter en dalijk gitaarles.
Maar nu nog even een klassiekertje spelen.
goed bezigquote:
Goede muzieksmaken zie ik voorbij komenquote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef Miam het volgende:
Goed! Heerlijk aan het genieten van queen live at wembley 0+
uiteraard! al jaren een soort van queen-hooliganquote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Goede muzieksmaken zie ik voorbij komen
Ik weet niet precies wat er scheelt, maar heel veel praten helpt.quote:Op maandag 5 september 2011 23:50 schreef WeirdlyWired het volgende:
Oké, nou gaat het gewoon kut. Ben het zo beu.
Ik weet dat het uiteindelijk goed komt, maar nu absoluut niet. Uiteindelijk is nog heel ver weg van hier
Ik reageer hier nooit, maar damn, die ex van jou...quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn kinderen waren vandaag jarig, en ik mocht ze niet eens even zien![]()
Voel me kut dus.
Ik kon niet slechter treffenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik reageer hier nooit, maar damn, die ex van jou...Sterkte
bij mij helpt radio 1 altijd prima haha of BNRquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:28 schreef Mishu het volgende:
Ik kan niet slapen en ik was nog zo vastberaden om alles weer op te pakken
Jointje, melk van alles al gedaan. Ook dat ja
O shit...quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef WeirdlyWired het volgende:
Vanochtend te horen gekregen dat mama vanaf aanstaande zaterdag niet meer thuis woont.
Ik voel me er verantwoordelijk voor. Vrijdag nog ruzie gehad en 's weekends was ze weg.
Gezien je usernaam had ik eigenlijk wel verwacht dat je met een of ander sedatief als tip zou komenquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:30 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
bij mij helpt radio 1 altijd prima haha of BNR
Ik had gister 3 uur slaap gehad maar ik was de hele dag klaarwakker? Heel raar. Terwijl ik normaal gesproken minimaal 8 uur slaap.quote:Op dinsdag 6 september 2011 06:34 schreef stefanhaan het volgende:
Ontzettend moe... 4 uur slaap is echt te weinig maar wel vers gebakte Bacon op brood. Frying bacon at 6:30 like a boss.
En mijn voet voelt nog steeds alsof er iets gebroken is
het klaarwakker gedeelte komt als ik dalijk Moët fietsen ik word slaperig van treinen en bussenquote:Op dinsdag 6 september 2011 07:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had gister 3 uur slaap gehad maar ik was de hele dag klaarwakker? Heel raar. Terwijl ik normaal gesproken minimaal 8 uur slaap.
ik zeg DOEN!quote:
Of je er voor gaat is helemaal aan jezelf. Als je er voor gaat doe het dan wel gelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:47 schreef SeeNoEvil het volgende:
Onzeker en niet wetend wat ik moet doen...tegen het wanhopige aan. Een meisje die van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat door me hoofd spookt. Waarvan ik dacht dat de buit al binnen was, maar waar na dit weekend de zaken toch wat complexer liggen dan ik had gedacht.
D'r voor gaan of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |