Jah nog wel wat anderen maar daar krijg ik geen reacties opquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:04 schreef DjinN het volgende:
Weer verder hier dus![]()
Voel nog steeds dat ik de juiste beslissing genomen heb. Gelukkig staat iedereen achter me. Het uitzendbureau is me ook al volop aan het helpen dus het gaat allemaal goedkomen
Dat. Heel erg. Mruwhr..quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik mis iemand, maar niets zal meer hetzelfde zijn.
Nee hoor, ik voel me ook prima!quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Depri topic is depri
Ben ik dan de enige die zich goed voelt?
OT: ja goed dus, nu weer chillen @ thuisfront en morgen lekker zwemmen, morgenavond uiteten met out-collega's. Wéér een lekker weekendje
Fucking dom. Ik wist ook al haar wachtwoorden, maar heb na de break-up NOOIT gekeken in haar mail of andere dingen. Je snapt toch wel dat je alleen jezelf kwetst? Wat verwacht je in de mailbox van haar? Als er niks staat voel je je neutraal, staat er wel wat van andere jongens dan voel je je kut... waarom zou je daar een risico voor nemen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:16 schreef stefanhaan het volgende:
Ontzettend slecht, en denk nog steeds aan mijn ex -.-.
Godverdomme waarom ken ik ook al haar wachtwoorden.
* stefanhaan Leest door haar mails en ziet dat ze met nog meer andere dudes heeft lopen chanzen...
Valt allemaal wel mee, gewoon lekker ontspannen en inniedergeval werk doen wat je leuk vind.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:34 schreef Mishu het volgende:
Ik ben gewoon straks mijn leven kwijt.
Ik word een vermoeide ongelukkig werkslaaf
Wat voor stage is het?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:34 schreef Mishu het volgende:
Ik ben gewoon straks mijn leven kwijt.
Ik word een vermoeide ongelukkig werkslaaf
Maatschappelijk werk, 4 dagen per week van 09.00 tot 17.00 uurquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:49 schreef Miam het volgende:
wakker, en moet morgen 07:00 weer werken.
Snap het. Ik denk wanneer je eenmaal bezig bent dat het wel wat mee zal vallen. Je moet gewoon even de eerste week gehad hebben. Daarna gaat het vast makkelijkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maatschappelijk werk, 4 dagen per week van 09.00 tot 17.00 uur
9 maanden lang achter elkaar. Dat is best een hap uit je leven.
Sowieso moet je het gewoon eerst proberen en jezelf over die drempel helpen. Veel mensen zien er denk ik tegenop, tegen zo'n stage.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Snap het. Ik denk wanneer je eenmaal bezig bent dat het wel wat mee zal vallen. Je moet gewoon even de eerste week gehad hebben. Daarna gaat het vast makkelijker
Is ook zo. Later ga je er de positieve dingen van inzien. Je ontmoet nieuwe mensen etc.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Sowieso moet je het gewoon eerst proberen en jezelf over die drempel helpen. Veel mensen zien er denk ik tegenop, tegen zo'n stage.
dat word nog wat zodra je klaar bent met je studie en full time moet werken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maatschappelijk werk, 4 dagen per week van 09.00 tot 17.00 uur
9 maanden lang achter elkaar. Dat is best een hap uit je leven.
Ik ben van plan maximaal 3 dagen per week te gaan werken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:13 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat word nog wat zodra je klaar bent met je studie en full time moet werken.
voel me goedzin in een heleboel dingen, en hopelijk binnenkort met een nieuwe opleiding beginnen.
Ah dus dan moet je prins op het witte paard ook nog eens van rijke huize komenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ben van plan maximaal 3 dagen per week te gaan werken.
Same over here, *snoterdesnotterquote:
en er moet natuurlijk ook een huishoudster komenquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah dus dan moet je prins op het witte paard ook nog eens van rijke huize komen
Beetje daas hiero, blowen is niet handig wanneer je al hoestbuien hebt
Nou ik hoef niet per se ruim te wonen enzo dus ik denk dat het wel genoeg is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah dus dan moet je prins op het witte paard ook nog eens van rijke huize komen
Beetje daas hiero, blowen is niet handig wanneer je al hoestbuien hebt
Ja hehe, en dan nog zonder jas weggaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:38 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
Same over here, *snoterdesnotter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |