Valt er in paint zulke mooie relief dingetjes te maken?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:56 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja deze dingen samen op een eiland kan tuurlijk nooit goed gaan.
Xbox 360 graag.
Hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Valt er in paint zulke mooie relief dingetjes te maken?
Dat kwam omdat ik opslaan als deed en dan als GIF! bestand.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:06 schreef outcast_within het volgende:
Die witte spikkeltjes in een patroon.
sure surequote:Op vrijdag 2 september 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
Valt onder paint ook bv met een tablet schetsen in Sketchbook Pro?
Dankje ^^quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:46 schreef Poit het volgende:
Uploaden via bvb tinypic en de url hier plempen
Niet uploaden via Imageshack, werkt niet op het forum.quote:Op maandag 5 september 2011 23:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Zombies op wintersport
[ http://img846.imageshack.us/img846/5629/unledgeg.png (copy/paste deze link) ]
Ik krijg de paint niet ingevoegd?http://img846.imageshack.us/img846/5629/unledgeg.png (copy/paste deze link)
PS3.
Hmm voorheen welquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:06 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Niet uploaden via Imageshack, werkt niet op het forum.
[ afbeelding ]
Bi-winning!quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:00 schreef Poit het volgende:
Elke vakantie waar je een van deze personen tegenkomt is al een horrorvakantie te noemen..
Laat staan als je ze allemaal tegelijk tegenkomt!
It's the fucking B gang!!
[ afbeelding ]
Zelfs de FUUU guy is er stil van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Berend. op 09-09-2011 19:53:01 ]
SPOILER: OrigineelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door Patje1987 op 08-09-2011 18:37:53 ]Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:05 schreef Patje1987 het volgende:
Heb een echte vakantiefoto maar eens aangepakt. Origineel in de spoiler gezet
[ afbeelding ]Ik neem aan dat er Photoshop is gebruikt?SPOILER: OrigineelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klein beetje maar.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:09 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er Photoshop is gebruikt?
Denk je nou echt dat ik dit meesterwerk vandaag heb gemaakt? Daar zijn meerdere dagen overheen gegaan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:31 schreef Berend. het volgende:
Beetje nageaapt van mij
Het idee dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 4 dagen tot Seizoen 7quote:Op zondag 11 september 2011 23:38 schreef Santello het volgende:
Haha leuk monkeymannnnnnn, themesong doet et em!
Ah cool !quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:14 schreef Pheno het volgende:
Als de dokter het zalfje heeft gevonden. We zijn ermee bezig dus
Iemand is al een tijdje op. Veels te vroeg voor zulke woordgrapjes.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:14 schreef Pheno het volgende:
Als de dokter het zalfje heeft gevonden. We zijn ermee bezig dus
Degene die het na moeten kijken doen het (volgens mij) ook maar in hun vrije tijd, geef ze de tijdquote:
vijf uur, elke dag. Om even wat nieuws te plaatsen voor ik naar het werk gaquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Iemand is al een tijdje op. Veels te vroeg voor zulke woordgrapjes.
Crewleden? Ik dacht dat we zelf ook konden stemmen:quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
vijf uur, elke dag. Om even wat nieuws te plaatsen voor ik naar het werk ga
Ik ga even achter de schermen kijken in ons crewstemtopic, of er genoeg mensen gestemd hebben, natuurlijk wil ik de games ook zo snel mogelijk laten versturen. Nu is het weekend, dus ik ga wat crewleden nog vragen te stemmen indien nodig
quote:Op zaterdag 10 september 2011 @ 20:22 schreef Pheno het volgende:
De jury bestaat nu uit FOK!users, als dat je over de streep trekt
Competitievervalsing!quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:01 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Crewleden? Ik dacht dat we zelf ook konden stemmen:
[..]
Geen reactie....quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:01 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Crewleden? Ik dacht dat we zelf ook konden stemmen:
[..]
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:04 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ze hadden al gereageerd op nieuwsbericht op games.fok.nl, maar het is meer een goedpraatertje
Er is altijd al een onderscheid geweest tussen users en crewmembers, ik ben zelf ook crewmember geweest en mij werd ook altijd verteld dat je het of over users hebt of over crewquote:Edit: Even op mobiel naar de site gekeken, wat er nu weer loos is, maar niets aan de hand dus. Als je niet begrijpt dat crewleden ook FOK!users zijn en daarom FOK!-specifieke dingen (aka inside jokes) snappen, tja, dat noem ik niet eens voorliegen.
En je bent niet duidelijk genoeg geweest, slordig.quote:Je hebt de context gemist. Jammer.
Vriend van me (rumble) heeft na het versturen van zijn adres ook nog niets vernomen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:19 schreef GlenSpey het volgende:
Vraagje: zijn de games inmiddels al verzonden naar de winnaars?
Heb nog altijd niks binnen, dus misschien dat er iets is misgegaan als ze al verstuurd zijn...
Ben benieuwd, hier ook nog niets binnen..quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:16 schreef Pheno het volgende:
Als die postbode 'm heeft uitgespeeld
Ik heb een berichtje achtergelaten bij onze verstuurder, dus ik krijg hopelijk snel antwoord waar ze volgens Track&Trace zouden moeten zijn.
Ik heb een briefje van de postbode. Blijkbaar heb ik de uber duper super special edition gekregen met echte zombie want ze kregen hem niet door de brievenbusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef Pheno het volgende:
Ah, mooi, langzamerhand druppelen ze binnen.
*ZING!*quote:
*HUIL!*quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |