Valt er in paint zulke mooie relief dingetjes te maken?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:56 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja deze dingen samen op een eiland kan tuurlijk nooit goed gaan.
Xbox 360 graag.
Hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Valt er in paint zulke mooie relief dingetjes te maken?
Dat kwam omdat ik opslaan als deed en dan als GIF! bestand.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:06 schreef outcast_within het volgende:
Die witte spikkeltjes in een patroon.
sure surequote:Op vrijdag 2 september 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
Valt onder paint ook bv met een tablet schetsen in Sketchbook Pro?
Dankje ^^quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:46 schreef Poit het volgende:
Uploaden via bvb tinypic en de url hier plempen
Niet uploaden via Imageshack, werkt niet op het forum.quote:Op maandag 5 september 2011 23:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Zombies op wintersport
[ http://img846.imageshack.us/img846/5629/unledgeg.png (copy/paste deze link) ]
Ik krijg de paint niet ingevoegd?http://img846.imageshack.us/img846/5629/unledgeg.png (copy/paste deze link)
PS3.
Hmm voorheen welquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:06 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Niet uploaden via Imageshack, werkt niet op het forum.
[ afbeelding ]
Bi-winning!quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:00 schreef Poit het volgende:
Elke vakantie waar je een van deze personen tegenkomt is al een horrorvakantie te noemen..
Laat staan als je ze allemaal tegelijk tegenkomt!
It's the fucking B gang!!
[ afbeelding ]
Zelfs de FUUU guy is er stil van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Berend. op 09-09-2011 19:53:01 ]
SPOILER: OrigineelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door Patje1987 op 08-09-2011 18:37:53 ]Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:05 schreef Patje1987 het volgende:
Heb een echte vakantiefoto maar eens aangepakt. Origineel in de spoiler gezet
[ afbeelding ]Ik neem aan dat er Photoshop is gebruikt?SPOILER: OrigineelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klein beetje maar.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:09 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er Photoshop is gebruikt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |