Geen reactie....quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:01 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Crewleden? Ik dacht dat we zelf ook konden stemmen:
[..]
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:04 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ze hadden al gereageerd op nieuwsbericht op games.fok.nl, maar het is meer een goedpraatertje
Er is altijd al een onderscheid geweest tussen users en crewmembers, ik ben zelf ook crewmember geweest en mij werd ook altijd verteld dat je het of over users hebt of over crewquote:Edit: Even op mobiel naar de site gekeken, wat er nu weer loos is, maar niets aan de hand dus. Als je niet begrijpt dat crewleden ook FOK!users zijn en daarom FOK!-specifieke dingen (aka inside jokes) snappen, tja, dat noem ik niet eens voorliegen.
En je bent niet duidelijk genoeg geweest, slordig.quote:Je hebt de context gemist. Jammer.
Vriend van me (rumble) heeft na het versturen van zijn adres ook nog niets vernomen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:19 schreef GlenSpey het volgende:
Vraagje: zijn de games inmiddels al verzonden naar de winnaars?
Heb nog altijd niks binnen, dus misschien dat er iets is misgegaan als ze al verstuurd zijn...
Ben benieuwd, hier ook nog niets binnen..quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:16 schreef Pheno het volgende:
Als die postbode 'm heeft uitgespeeld
Ik heb een berichtje achtergelaten bij onze verstuurder, dus ik krijg hopelijk snel antwoord waar ze volgens Track&Trace zouden moeten zijn.
Ik heb een briefje van de postbode. Blijkbaar heb ik de uber duper super special edition gekregen met echte zombie want ze kregen hem niet door de brievenbusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef Pheno het volgende:
Ah, mooi, langzamerhand druppelen ze binnen.
*ZING!*quote:
*HUIL!*quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |