quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
hihi heb weer een heel blij nat hondje met spillepootjes in huislekker laten zwemmen en stiekem denk ik dat hij zijn kortere coupe best prettig vindt
gekke kale wurm
Cool.....kunnen mensen weer in paniek raken als ze worden aangevallenquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Yes!!![]()
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/article9401548.ece eindelijk échte wilde dieren in NL
![]()
Kans dat de wolf eerder in paniek is en zich niet laat zien is groter gelukkigquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool.....kunnen mensen weer in paniek raken als ze worden aangevallen
Weet je wel hoeveel verschillende dingen je in de sportschool kunt doen, Pee Memoquote:
iig 1 of 2 cardio dingen.. denk roeien en crosstrainer. En dan een hele rits gewichtapparaten. iig biceps-triceps, deltaspier, hamstrings.. en verder zie ik wel waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel verschillende dingen je in de sportschool kunt doen, Pee Memo![]()
Ben je een beetje verslaafd?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Sportbilly zit weer klaar hoortoch maar ff naar de sportschool zo
endorfine ftw
![]()
Ja, merk echt dat ik het nodig heb.. Ben onrustig als ik te lang niet ga.. In de vakantie werd dat goed gecompenseerd door het vele wandelen en de hele dag buiten zijn. Maar nu wil ik weer actiequote:Op vrijdag 2 september 2011 15:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben je een beetje verslaafd?
Als mijn abbo het toeliet ging ik ook wel vaker
Leuk, ik ga zelf nu meer van machines richting vrije gewichten, weer een leercurve...quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
iig 1 of 2 cardio dingen.. denk roeien en crosstrainer. En dan een hele rits gewichtapparaten. iig biceps-triceps, deltaspier, hamstrings.. en verder zie ik wel waar ik zin in heb.
Uiteraard afgesloten met buikspier en rekoefeningen op de mat
Nou de sportschool zelf niet hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
een sportschool missen? kan dat? als ik ergens een hekel aan heb
Dacht ik vroeger ook, maar 't is best leukquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
een sportschool missen? kan dat? als ik ergens een hekel aan heb
Ja daar wil ik binnenkort eens wat oefeningen voor vragen. Heb even iemand nodig die het voor kan doen..quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk, ik ga zelf nu meer van machines richting vrije gewichten, weer een leercurve...
ik heb t heus wel geprobeerd maar ik vind het echt vreselijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dacht ik vroeger ook, maar 't is best leuk![]()
Verstandig, je wil niet 10 kg op je bakkes krijgenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja daar wil ik binnenkort eens wat oefeningen voor vragen. Heb even iemand nodig die het voor kan doen..
Als iemand mij 10.. wat zeg ik: 3 jaar geleden had voorspeld dat ik 3x per week 'moet' fitnessen had ik die gene uitgelachenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dacht ik vroeger ook, maar 't is best leuk![]()
hehe nou denk dat ik dan toch begin met kleine gewichten, niet meteen aan de stangen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verstandig, je wil niet 10 kg op je bakkes krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |