Maar bij een fysio sporten zag je misschien wel zitten, toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hadden reeds in een eerdere discussie vastgesteld dat ik niet zo goed combineer met sportscholen
Kunnen we weer een tijdje mee voortquote:
Geen zin in een herhaling, ok?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar bij een fysio sporten zag je misschien wel zitten, toch?
Mooi, dan ga ik vanavond nog even de sportschool inquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk dat Thijs er de puf niet voor heeft
Sorryquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen zin in een herhaling, ok?pauze voorbij. Verder rijden!
Een frustie wannebe amsterdammer die zijn meent wat te zijn door af te geven op alle andere steden. Net als amsterdammers trouwens.quote:
Ach gossie...ik heb geloof ik op een rotterdams pikkie getrapt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Een frustie wannebe amsterdammer die zijn meent wat te zijn door af te geven op alle andere steden. Net als amsterdammers trouwens.
Soort zwaar besmettelijk superieuriteits complex waar de rest van Nederland slechts meewarig het hoofd schud uit medelijden, net als bij kwijlende kinderen met downsyndroom.
date misgelopen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
wtttfff
Iemand waarmee ik sjans had een week of twee geleden bij Salsa had me twee weken geleden daadwerkelijk een berichtje gestuurd op Facebook. Maar die komt blijkbaar in het subfoldertje 'other' te staan, en niet bij je normale berichtjes.
Aaah, zonde zonde zonde![]()
Ik zie toch altijd wel berichten heur, oh jij vleest alleen op je mob natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
wtttfff
Iemand waarmee ik sjans had een week of twee geleden bij Salsa had me twee weken geleden daadwerkelijk een berichtje gestuurd op Facebook. Maar die komt blijkbaar in het subfoldertje 'other' te staan, en niet bij je normale berichtjes.
Aaah, zonde zonde zonde![]()
Berichten van niet-vrienden komen in een submapje 'other' . Die bekijk ik nooit, omdat er ook een boel spam in komtquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie toch altijd wel berichten heur, oh jij vleest alleen op je mob natuurlijk.
Wat een rotsmoes zegquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Berichten van niet-vrienden komen in een submapje 'other' . Die bekijk ik nooit, omdat er ook een boel spam in komt
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
hihi heb weer een heel blij nat hondje met spillepootjes in huislekker laten zwemmen en stiekem denk ik dat hij zijn kortere coupe best prettig vindt
gekke kale wurm
Cool.....kunnen mensen weer in paniek raken als ze worden aangevallenquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Yes!!![]()
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/article9401548.ece eindelijk échte wilde dieren in NL
![]()
Kans dat de wolf eerder in paniek is en zich niet laat zien is groter gelukkigquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool.....kunnen mensen weer in paniek raken als ze worden aangevallen
Weet je wel hoeveel verschillende dingen je in de sportschool kunt doen, Pee Memoquote:
iig 1 of 2 cardio dingen.. denk roeien en crosstrainer. En dan een hele rits gewichtapparaten. iig biceps-triceps, deltaspier, hamstrings.. en verder zie ik wel waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel verschillende dingen je in de sportschool kunt doen, Pee Memo![]()
Ben je een beetje verslaafd?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Sportbilly zit weer klaar hoortoch maar ff naar de sportschool zo
endorfine ftw
![]()
Ja, merk echt dat ik het nodig heb.. Ben onrustig als ik te lang niet ga.. In de vakantie werd dat goed gecompenseerd door het vele wandelen en de hele dag buiten zijn. Maar nu wil ik weer actiequote:Op vrijdag 2 september 2011 15:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben je een beetje verslaafd?
Als mijn abbo het toeliet ging ik ook wel vaker
Leuk, ik ga zelf nu meer van machines richting vrije gewichten, weer een leercurve...quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
iig 1 of 2 cardio dingen.. denk roeien en crosstrainer. En dan een hele rits gewichtapparaten. iig biceps-triceps, deltaspier, hamstrings.. en verder zie ik wel waar ik zin in heb.
Uiteraard afgesloten met buikspier en rekoefeningen op de mat
Nou de sportschool zelf niet hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
een sportschool missen? kan dat? als ik ergens een hekel aan heb
Dacht ik vroeger ook, maar 't is best leukquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
een sportschool missen? kan dat? als ik ergens een hekel aan heb
Ja daar wil ik binnenkort eens wat oefeningen voor vragen. Heb even iemand nodig die het voor kan doen..quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk, ik ga zelf nu meer van machines richting vrije gewichten, weer een leercurve...
ik heb t heus wel geprobeerd maar ik vind het echt vreselijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dacht ik vroeger ook, maar 't is best leuk![]()
Verstandig, je wil niet 10 kg op je bakkes krijgenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja daar wil ik binnenkort eens wat oefeningen voor vragen. Heb even iemand nodig die het voor kan doen..
Als iemand mij 10.. wat zeg ik: 3 jaar geleden had voorspeld dat ik 3x per week 'moet' fitnessen had ik die gene uitgelachenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dacht ik vroeger ook, maar 't is best leuk![]()
hehe nou denk dat ik dan toch begin met kleine gewichten, niet meteen aan de stangen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verstandig, je wil niet 10 kg op je bakkes krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |