Wat?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Pee: misschien is het wel een les voor je
Sportschool is veeeeeeeeeeeel beter voor je dan wandeleb. Bereik je veeeeeeeel meer meequote:Op vrijdag 2 september 2011 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Laat maar![]()
Ik zit te twijfelen.. vind het eigenlijk te mooi weer om naar de sportschool te gaan, liever wat langer wandelen, maar mijn grote teen ligt nog open.. en dat is pijnlijk..
Bedankt voor alle felicitaties.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, gefeliciteerd Bluezz en golfer! Nog leuke plannen?
*padum* *tssjj*quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sportschool is veeeeeeeeeeeel beter voor je dan wandeleb. Bereik je veeeeeeeel meer mee
Klopt, vandaar de twijfel ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sportschool is veeeeeeeeeeeel beter voor je dan wandeleb. Bereik je veeeeeeeel meer mee
Lekker!quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Bedankt voor alle felicitaties.
Ja. Vanavond een lekker menuutje aan de teppanplaat bij deze Japanner.
Ik drie!quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klopt, vandaar de twijfel ookMaar goed ik ben al 2x geweest deze week.. en jij?
![]()
Ik één, want mijn abo is verlopenquote:
Dat klinkt heerlijk en het weer zou ook morgen prachtig zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen trouwens familiefeest bij mijn tante in Friesland. En ze woont aan een riviertje bij een meer, heeft een motorboot en een zeilboot én kano'sDus dat wordt spetteren
Nee hoor. Want een beetje uithoudingsvermogen om het 6 jaar getrouwd vol te houden is natuurlijk geen echte prestatie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Had dat eigenlijk als TT moeten doen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Jochem Myjer stuurt een taart naar het ziekenhuis waar ze hem van zijn tumor verlost hebben. Klik:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk en het weer zou ook morgen prachtig zijn
Hobsquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:03 schreef MissHobje het volgende:
en ik wil ff melden dat ik keistoer benwant?
Ik heb zelf net hier thuis die *(*&^&*^%^$%#graftakkepokkeennogwatmeer injectie gezet
Zo dat wilde ik ff kwijt
Maar het is zo fijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:07 schreef MissHobje het volgende:
En sunny als je een keer niet naar de sportschool gaat primadan wel een stuk lopen, gaat om de beweging toch
Ik ben vandaag ook niet gegaan, was compleet verzuurd door fanatieke zwemmen van gister!
Maar ik ga morgen of zondag dan weer zwemmen en dan verder komende week met routine sporten op de sportschool.
Geniet maar lekker van het mooie weer!
Hollie Hobbiequote:Op vrijdag 2 september 2011 13:03 schreef MissHobje het volgende:
Goedemiddag
gefeliciteerd Bluezz&golfermooi weer erbij vandaag
Ik heb zelf net hier thuis die *(*&^&*^%^$%#graftakkepokkeennogwatmeer injectie gezet
Zo dat wilde ik ff kwijt
[CUL SC] Met huiseigenaren!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:09 schreef MissHobje het volgende:
Zeg leinemeis hoe was gister!!! heb je al foto's van jullie stekkie?
(ps moet rennen naar werk, maar tjek zo op werk weer)
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:03 schreef MissHobje het volgende:
Goedemiddag
gefeliciteerd Bluezz&golfermooi weer erbij vandaag
Zo dat wilde ik ff kwijt
Het is echt een vette locatie, als je dan toch in de stad woont doe het dan goedquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[CUL SC] Met huiseigenaren!Het was supertof
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Alleen van het uitzicht. foto 1 is recht vooruit, foto 2 is 90 graden naar rechts
Er komt nog een klustopic hoor, maar we moeten eerst foto's maken en mijn camera'tje ligt ergens op een hele slimme plek opgeruimd.
Denk dat Thijs er de puf niet voor heeftquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar het is zo fijn![]()
![]()
Nja ik ga iig flink wandelen met Sam, morgen kijken of ik kan kanoën en ik kan altijd vanavond nog ff de gym in duiken(ff kijken of Thijs nog weg wilde, dan wordt het wat krap wellicht)
Dat jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is echt een vette locatie, als je dan toch in de stad woont doe het dan goed
We hadden reeds in een eerdere discussie vastgesteld dat ik niet zo goed combineer met sportscholenquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klopt, vandaar de twijfel ookMaar goed ik ben al 2x geweest deze week.. en jij?
![]()
Zuipschuitquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:12 schreef borisz het volgende:
Rondje Duitsland gedaan
. In een Russiche winkel bier en vodka gehaald
. Ook nog even bij een Duitse supermarkt wat inkopen gedaan qua bier
.
Ach gus...quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:26 schreef golfer het volgende:
Mooi uitzicht. Jammer alleen dat het Rotterdam is.
Maar bij een fysio sporten zag je misschien wel zitten, toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hadden reeds in een eerdere discussie vastgesteld dat ik niet zo goed combineer met sportscholen
Kunnen we weer een tijdje mee voortquote:
Geen zin in een herhaling, ok?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar bij een fysio sporten zag je misschien wel zitten, toch?
Mooi, dan ga ik vanavond nog even de sportschool inquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk dat Thijs er de puf niet voor heeft
Sorryquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen zin in een herhaling, ok?pauze voorbij. Verder rijden!
Een frustie wannebe amsterdammer die zijn meent wat te zijn door af te geven op alle andere steden. Net als amsterdammers trouwens.quote:
Ach gossie...ik heb geloof ik op een rotterdams pikkie getrapt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Een frustie wannebe amsterdammer die zijn meent wat te zijn door af te geven op alle andere steden. Net als amsterdammers trouwens.
Soort zwaar besmettelijk superieuriteits complex waar de rest van Nederland slechts meewarig het hoofd schud uit medelijden, net als bij kwijlende kinderen met downsyndroom.
date misgelopen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
wtttfff
Iemand waarmee ik sjans had een week of twee geleden bij Salsa had me twee weken geleden daadwerkelijk een berichtje gestuurd op Facebook. Maar die komt blijkbaar in het subfoldertje 'other' te staan, en niet bij je normale berichtjes.
Aaah, zonde zonde zonde![]()
Ik zie toch altijd wel berichten heur, oh jij vleest alleen op je mob natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
wtttfff
Iemand waarmee ik sjans had een week of twee geleden bij Salsa had me twee weken geleden daadwerkelijk een berichtje gestuurd op Facebook. Maar die komt blijkbaar in het subfoldertje 'other' te staan, en niet bij je normale berichtjes.
Aaah, zonde zonde zonde![]()
Berichten van niet-vrienden komen in een submapje 'other' . Die bekijk ik nooit, omdat er ook een boel spam in komtquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie toch altijd wel berichten heur, oh jij vleest alleen op je mob natuurlijk.
Wat een rotsmoes zegquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Berichten van niet-vrienden komen in een submapje 'other' . Die bekijk ik nooit, omdat er ook een boel spam in komt
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
hihi heb weer een heel blij nat hondje met spillepootjes in huislekker laten zwemmen en stiekem denk ik dat hij zijn kortere coupe best prettig vindt
gekke kale wurm
Cool.....kunnen mensen weer in paniek raken als ze worden aangevallenquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Yes!!![]()
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/article9401548.ece eindelijk échte wilde dieren in NL
![]()
Kans dat de wolf eerder in paniek is en zich niet laat zien is groter gelukkigquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool.....kunnen mensen weer in paniek raken als ze worden aangevallen
Weet je wel hoeveel verschillende dingen je in de sportschool kunt doen, Pee Memoquote:
iig 1 of 2 cardio dingen.. denk roeien en crosstrainer. En dan een hele rits gewichtapparaten. iig biceps-triceps, deltaspier, hamstrings.. en verder zie ik wel waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel verschillende dingen je in de sportschool kunt doen, Pee Memo![]()
Ben je een beetje verslaafd?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Sportbilly zit weer klaar hoortoch maar ff naar de sportschool zo
endorfine ftw
![]()
Ja, merk echt dat ik het nodig heb.. Ben onrustig als ik te lang niet ga.. In de vakantie werd dat goed gecompenseerd door het vele wandelen en de hele dag buiten zijn. Maar nu wil ik weer actiequote:Op vrijdag 2 september 2011 15:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben je een beetje verslaafd?
Als mijn abbo het toeliet ging ik ook wel vaker
Leuk, ik ga zelf nu meer van machines richting vrije gewichten, weer een leercurve...quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
iig 1 of 2 cardio dingen.. denk roeien en crosstrainer. En dan een hele rits gewichtapparaten. iig biceps-triceps, deltaspier, hamstrings.. en verder zie ik wel waar ik zin in heb.
Uiteraard afgesloten met buikspier en rekoefeningen op de mat
Nou de sportschool zelf niet hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
een sportschool missen? kan dat? als ik ergens een hekel aan heb
Dacht ik vroeger ook, maar 't is best leukquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
een sportschool missen? kan dat? als ik ergens een hekel aan heb
Ja daar wil ik binnenkort eens wat oefeningen voor vragen. Heb even iemand nodig die het voor kan doen..quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk, ik ga zelf nu meer van machines richting vrije gewichten, weer een leercurve...
ik heb t heus wel geprobeerd maar ik vind het echt vreselijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dacht ik vroeger ook, maar 't is best leuk![]()
Verstandig, je wil niet 10 kg op je bakkes krijgenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja daar wil ik binnenkort eens wat oefeningen voor vragen. Heb even iemand nodig die het voor kan doen..
Als iemand mij 10.. wat zeg ik: 3 jaar geleden had voorspeld dat ik 3x per week 'moet' fitnessen had ik die gene uitgelachenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dacht ik vroeger ook, maar 't is best leuk![]()
hehe nou denk dat ik dan toch begin met kleine gewichten, niet meteen aan de stangen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verstandig, je wil niet 10 kg op je bakkes krijgen
Volgens mij heb jij helemaal geen vetjes meerquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, merk echt dat ik het nodig heb.. Ben onrustig als ik te lang niet ga.. In de vakantie werd dat goed gecompenseerd door het vele wandelen en de hele dag buiten zijn. Maar nu wil ik weer actie
En ik heb nog wel wat vetjes die weg moeten hier en daar![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |