Maar bij een fysio sporten zag je misschien wel zitten, toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hadden reeds in een eerdere discussie vastgesteld dat ik niet zo goed combineer met sportscholen
Kunnen we weer een tijdje mee voortquote:
Geen zin in een herhaling, ok?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar bij een fysio sporten zag je misschien wel zitten, toch?
Mooi, dan ga ik vanavond nog even de sportschool inquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk dat Thijs er de puf niet voor heeft
Sorryquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen zin in een herhaling, ok?pauze voorbij. Verder rijden!
Een frustie wannebe amsterdammer die zijn meent wat te zijn door af te geven op alle andere steden. Net als amsterdammers trouwens.quote:
Ach gossie...ik heb geloof ik op een rotterdams pikkie getrapt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Een frustie wannebe amsterdammer die zijn meent wat te zijn door af te geven op alle andere steden. Net als amsterdammers trouwens.
Soort zwaar besmettelijk superieuriteits complex waar de rest van Nederland slechts meewarig het hoofd schud uit medelijden, net als bij kwijlende kinderen met downsyndroom.
date misgelopen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
wtttfff
Iemand waarmee ik sjans had een week of twee geleden bij Salsa had me twee weken geleden daadwerkelijk een berichtje gestuurd op Facebook. Maar die komt blijkbaar in het subfoldertje 'other' te staan, en niet bij je normale berichtjes.
Aaah, zonde zonde zonde![]()
Ik zie toch altijd wel berichten heur, oh jij vleest alleen op je mob natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
wtttfff
Iemand waarmee ik sjans had een week of twee geleden bij Salsa had me twee weken geleden daadwerkelijk een berichtje gestuurd op Facebook. Maar die komt blijkbaar in het subfoldertje 'other' te staan, en niet bij je normale berichtjes.
Aaah, zonde zonde zonde![]()
Berichten van niet-vrienden komen in een submapje 'other' . Die bekijk ik nooit, omdat er ook een boel spam in komtquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie toch altijd wel berichten heur, oh jij vleest alleen op je mob natuurlijk.
Wat een rotsmoes zegquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Berichten van niet-vrienden komen in een submapje 'other' . Die bekijk ik nooit, omdat er ook een boel spam in komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |