Tuurlijk komt die niet, het is hartstikke mooi weer, die zit lekker op een terrasjequote:Op vrijdag 2 september 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik begin me nu echt zorgen te maken of de ziggo man nog komt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk komt die niet, het is hartstikke mooi weer, die zit lekker op een terrasje
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk komt die niet, het is hartstikke mooi weer, die zit lekker op een terrasje
Mijn interactieve ontvanger installeren.quote:
Oh gelukkig maar.quote:
Kans is altijd aanwezig dat ik gewoon nooit meer terug kom natuurlijkquote:
Dat kun je zelf toch ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn interactieve ontvanger installeren.
Nee, want als ik het zonder gratis installatiemannetje zou doen, moest ik nog verzendkosten voor de ontvanger betalen en nu neemt hij hem mee. Als hij komt that is...quote:
Dan is het een goede deal.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, want als ik het zonder gratis installatiemannetje zou doen, moest ik nog verzendkosten voor de ontvanger betalen en nu neemt hij hem mee. Als hij komt that is...
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is het een goede deal.
Hopen dat je niet voor niks aan het wachten bent dan
quote:
Je hebt toch lekker kunnen relaxenquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, wég laatste vrije werkdagochtend van mijn vakantie.
ik heb gisteren best ff aan de lijn gehangen voor ik iemand kreeg.... maar dat was mijn verdiende strafquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:30 schreef HeatWave het volgende:
UPC heeft het inmiddels prima op de rails. Ik had ook problemen met mijn decoder, kreeg na 2 sec iemand aan de lijn, die deed niet moeilijk toen ik zei dat ik alles van de site al geprobeerd had. En ik had na 3 dagen een nieuwe decoder thuis.
Ach, heb me nuttig gemaakt, wat administratie gedaan, zoonlief's boeken gekaftquote:
het werkt prima.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Die postcode inspreken bij UPC tegen het bandje
en dat alles op je gemak, dus lekker relaxed productief ochtendje.. wat wilt een mens nog meerquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, heb me nuttig gemaakt, wat administratie gedaan, zoonlief's boeken gekaft...
Het zal ook wel mijn eigen fout zijn, maar toch raar dat die ziggo miep het ook niet snapte
I'm with HW on this one.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bij mij echt nooit, ik heb u niet verstaan
Provinciaalquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bij mij echt nooit, ik heb u niet verstaan
Lekker relaxed op een terrasje zittenquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
en dat alles op je gemak, dus lekker relaxed productief ochtendje.. wat wilt een mens nog meer
Die zijn lelijk, aldus zoonlief.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Kaften is easy Kaft Sokken van de Hema
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Een Ziggo bestelbusje vroeg net de weg, heb hem naar Belgie gestuurd
Kaftsmaak, gekleurde nietjes, heb je het met Angel gedaan ofzo?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die zijn lelijk, aldus zoonlief.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kaftsmaak, gekleurde nietjes, heb je het met Angel gedaan ofzo?.
Hij verkiest het mooie boven het praktische?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zijn ze ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Shoo, shoo, het is geen klein pageant meisje, viespeuk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij verkiest het mooie boven het praktische?
Zeker weten dat het een jongetje is?
Dus nu ligt er een stapel strak in Vans kaftpapier gekafte boeken klaar voor meneer.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Sims? Fo real? En je komt er voor uit?
Damn...
Zo zie je maar dat ze het nooit helemaal goed weten te simuleren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Kut Sims vrouwtje ze word niet boos
Moet fury hebben.
Vansquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus nu ligt er een stapel strak in Vans kaftpapier gekafte boeken klaar voor meneer.
Hij heeft de hele seriequote:
Insult hit jab call mother a lamaquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat ze het nooit helemaal goed weten te simuleren.
Fb spelletjes, jezus jij hebt ECHT niets te doen he?quote:
Zou jou niet als schoonmoeder willenquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Shoo, shoo, het is geen klein pageant meisje, viespeuk.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fb spelletjes, jezus jij hebt ECHT niets te doen he?.
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou jou niet als schoonmoeder willen
lief van ze. en hij lekker hip, komt ie straks met een leuk hip vriendje thuisquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft de hele serieGekke opa en oma..
Erge is dat ik bijna een dagtaak heb om die dingen uit mijn wall te slopenquote:
Uh, jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Of ik de enige hier ben die The Sims social speelt.
Goed bezigquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft de hele serieGekke opa en oma..
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erge is dat ik bijna een dagtaak heb om die dingen uit mijn wall te slopen.
Pas maar op. Als mensen straks Google+ spelletjes gaan doen is het hek echt van de damquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fb spelletjes, jezus jij hebt ECHT niets te doen he?.
vorige week waren er weer een paar nieuwe volgens mij... deze keer heb ik niet alleen de games geblokkeerd maar ook de jongedame waarvan ik meestal die links krijgquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erge is dat ik bijna een dagtaak heb om die dingen uit mijn wall te slopen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
lief van ze. en hij lekker hip, komt ie straks met een leuk hip vriendje thuis
Nee, jouw kop is kermis.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh weet je wat wel leuk is.
Rumnikub op FB, ik heb nog nooit van die lelijke mensen gezien zeg
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Vrijdagmiddag!
http://soundcloud.com/barem/barem-delta-club-fm90-3-04-08
quote:
quote:
Zelfspot is altijd goed voor je ego. Doe ik iedere dag.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Mezelf uitlachen hoe lelijk ik ben, is niet goed voor mn ego.
Nou vind mezelf ook lelijk hoor, maar boeit niet zo wanneer je ouder word.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfspot is altijd goed voor je ego. Doe ik iedere dag.
Dat dusquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfspot is altijd goed voor je ego. Doe ik iedere dag.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou vind mezelf ook lelijk hoor, maar boeit niet zo wanneer je ouder word.
Nee vind ik niet, het onzeker zijn over je uiterlijk, gaat over als je ouder word,quote:
Mwah, ms een beetjequote:Op vrijdag 2 september 2011 13:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, het onzeker zijn over je uiterlijk, gaat over als je ouder word,
Maar wij zijn dan ook de natte droom van menige man/vrouwquote:
Oh ja, dat was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan ook de natte droom van menige man/vrouw
Niet weer beginnen he !quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet weer beginnen he !
Die ene gast is nog steeds rood van de ''schoot-affaire''.
Ik welquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan ook de natte droom van menige man/vrouw
+1quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelfspot hebben vind ik een goede eigenschap in mensen.
Maar je moet het niet gaan overdrijven.
Ik kende iemand met zelfsarcasme. Dat was niet goedquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelfspot hebben vind ik een goede eigenschap in mensen.
Maar je moet het niet gaan overdrijven.
"Zo wil ik er ook uit zien!"quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
Zijn eerste opmerking toen hij thuis kwam van de oriëntatiemiddag was 'Er zit een heel mooi meisje in mijn klas mam!'
Das in ieder geval vrouwvriendelijker dan "En die ga ik dus samen met mijn vriendjes helemaal uitwonen in al haar gaten en daarna dumpen we haar in een sloot!"quote:
Dat heet dan ook gewoon zelfvertrouwen, maar zelfs dat is (zeker in R&P) echt instant arrogantiequote:Op vrijdag 2 september 2011 13:29 schreef maahlah het volgende:
Ik vind gezonde arrogantie dan ook helemaal niet ongezond
quote:
Nee, jij valt buiten de schaalquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heet dan ook gewoon zelfvertrouwen, maar zelfs dat is (zeker in R&P) echt instant arrogantie.
Ik wilde het niet zeggen maar idd, wat ben jij een arrogante zakquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heet dan ook gewoon zelfvertrouwen, maar zelfs dat is (zeker in R&P) echt instant arrogantie.
Sorry, ik zal ophouden met je kind te pesten, die kan het toch niet lezen. Ik hou het wel bij jouquote:
Thanksquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen maar idd, wat ben jij een arrogante zak
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, ik zal ophouden met je kind te pesten, die kan het toch niet lezen. Ik hou het wel bij jou.
Damn, dan kom zelfs ik arrogant overquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou het maar op mijn goeie buiquote:
Ik geniet er van zolang het duurt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou het maar op mijn goeie bui.
Mooi weer.. Bijna weekend.. Iedereen is vrolijk (althans zo lijkt het hier).. Dus waarom zou je geen goede bui hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou het maar op mijn goeie bui.
Tallyquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Mooi weer.. Bijna weekend.. Iedereen is vrolijk (althans zo lijkt het hier).. Dus waarom zou je geen goede bui hebben
Famous last wordsquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geniet er van zolang het duurt.
Omdat sommige mensen geboren zeikerds zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Mooi weer.. Bijna weekend.. Iedereen is vrolijk (althans zo lijkt het hier).. Dus waarom zou je geen goede bui hebben
Hiquote:
Ach.. Foutjes blijf je houden..quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen geboren zeikerds zijn.
Oh daar ben ik al weer overheen hoor. Zonquote:
Alweer?quote:
Dat was het ook.. ooit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou dat TED word ik niet vrolijk van
Het leek zo mooi
Nu al aan de wodka?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh daar ben ik al weer overheen hoor. ZonVakantie
Wodka
Katten hebben 9 levens, kattige vrouwen vast ookquote:
Ja, bijnaquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh daar ben ik al weer overheen hoor. ZonVakantie
Wodka
De trein naar Amsterdamquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:57 schreef maahlah het volgende:
Mensen uit Utrecht.... wat is het leukste om te doen in de stad vanavond?
http://partyflock.nl/party/208033:Chateau_Techno.htmlquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:57 schreef maahlah het volgende:
Ik heb altijd een goede buiquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja anoying echt iets voor mij hele lijsten aanvinkenquote:
Dat klinkt zo negatief.. gewoon een wodkaatje nuttigen.quote:
Ik de laatste weken nietquote:
Ga je nou toch dat meisje neuken? Uit beleefdheid?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:57 schreef maahlah het volgende:
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Katten hebben 9 levens, kattige vrouwen vast ook.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga van diepe dalen naar hoge toppen een keer of 5 per dag
quote:
Das mooi, want 1 was je al kwijt toen je een kind kreegquote:
Ik bedoel drank nooit negatief he.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klinkt zo negatief.. gewoon een wodkaatje nuttigen.
Neuh, die heb ik verder genegeerd. Gisteravond laat stuurt ze dan nog sms over hoe jammer ze het vindt dat we elkaar niet meer hebben kunnen ontmoetenquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je nou toch dat meisje neuken? Uit beleefdheid?
Dan ben je een medisch wijfquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Medisch, geen wijf
jij durft wel ook zeg
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Waarom denk ik bij hoge toppen direct aan een kas vol met white widow planten.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee die anderhalve week zonder hebben we in die 5 dagen wel ingehaald. En meer ookquote:
Neh, ik krijg de mijne wel terugquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Wil je wat van mij? Ik heb genoeg
Jij, jij.... BEEST !quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die anderhalve week zonder hebben we in die 5 dagen wel ingehaald. En meer ook
quote:
Dat word echt geen neuken hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:03 schreef maahlah het volgende:
[..]
Neuh, die heb ik verder genegeerd. Gisteravond laat stuurt ze dan nog sms over hoe jammer ze het vindt dat we elkaar niet meer hebben kunnen ontmoetenZe zit nu in Berlijn. Ik zie wel wat ik doe als ze weer wat van zich laat horen als ze terug in Nederland is.
Nou, ik mag het toch hopen van nietquote:
Dus je bent zo'n beetje halverwege de transformatie begrijp ik?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is erger
![]()
Het is iets medisch , zo dan lekker wijf met borsthaar en een grafstem
ik geef het opquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus je bent zo'n beetje halverwege de transformatie begrijp ik?
Junk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Snel nog even alles eruit gooien voor je op vakantie gaat schat?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das mooi, want 1 was je al kwijt toen je een kind kreeg.
* HeatWave gaat even een stukje lopen ofzo.
quote:
nee, dan had ik je wel gebeldquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snel nog even alles eruit gooien voor je op vakantie gaat schat?
quote:
Maar die uuuuuuren voor het orgasme, aawww yeaaaahhhhh.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Eigenlijk is het raar dat mensen zo uitkijken naar sex he?
Een orgasme duurt maar seconden.
Sorry, ik ben even in hypermodus geloof ikquote:
Ja dat is het meer, het bevredigen van het jachtinstinct ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar die uuuuuuren voor het orgasme, aawww yeaaaahhhhh.
[ afbeelding ]
Maar dat is saai en grijs en regenachtig en en en alleen maar op te lossen met veul drank en strand en zon en en enquote:
Snap ik hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, ik ben even in hypermodus geloof ik.
.
Hoe stoerquote:
Als ik nooit meer zou neuken wil ik dood. Klink drastisch maar toch is het zo.quote:
Sta je allang droog?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik nooit meer zou neuken wil ik dood. Klink drastisch maar toch is het zo.
10 minuutjes waarschijnlijk.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik nooit meer zou neuken wil ik dood. Klink drastisch maar toch is het zo.
Moet hij dat leuk vinden?quote:
Man ze wil niet neuken! Je bent met dr mee geweest naar dr hotelkamer omdat ze kleding ging omwisselen maar je mocht er niet op..quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:16 schreef maahlah het volgende:
[..]
Naja, als ze zich een beetje beter gedraagt.
Jij hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ik zoveel moest neuken wilde ik dood
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ik zoveel moest neuken wilde ik dood
Dat was in een hostel op de meiden afdeling en d'r kamer had 4 bedden.. dus tenzij het een 5-some zou worden vond ik het niet zo raar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Man ze wil niet neuken! Je bent met dr mee geweest naar dr hotelkamer omdat ze kleding ging omwisselen maar je mocht er niet op..
Dan word het niets hoor!
Ik ook niet. Ik heb gewoon een gezonde zin in sexquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben geen nympho bedoel je ofzo?
En ze waren er allemaal? Allemaal aanwezig in die kamer? Wat een saaie mutsenquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:19 schreef maahlah het volgende:
[..]
Dat was in een hostel op de meiden afdeling en d'r kamer had 4 bedden.. dus tenzij het een 5-some zou worden vond ik het niet zo raar.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Meerdere keren per dag kan niet gezond zijn
Is goed Opa.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je in de 70 bent misschien niet meer neequote:Op vrijdag 2 september 2011 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee, er hing een bordje... girls only. En ze konden elk moment terugkomen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:20 schreef Tally het volgende:
[..]
En ze waren er allemaal? Allemaal aanwezig in die kamer? Wat een saaie mutsen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Mastruberen telt niet he?
Tally bedoelde echt the main event.
Voordat iedereen OPA gaat intypen.
Jawel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Miepert..quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:24 schreef maahlah het volgende:
[..]
Nee, er hing een bordje... girls only. En ze konden elk moment terugkomen.
We wilden gewoon privacy
Er hoeft niet elke keer voorspel te zijn hoor..quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:24 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:24 schreef Ghostbuster het volgende:
U gaat direct door naar ''The Main Event''quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:26 schreef Tally het volgende:
Er hoeft niet elke keer voorspel te zijn hoor..Opa.
Ga niet langs startquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
U gaat direct door naar ''The Main Event''
Wij roken nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Zonder voorspel doe ik het niet, ga mn sigaretje niet opgeven.
Ach...voorspel is gelul,en naspel gelul achterafquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Zonder voorspel doe ik het niet, ga mn sigaretje niet opgeven.
Ondanks dat ze een uiterlijk heeft waar ik wild over zou fantaseren als ik d'r gewoon op straat, in een club of in de trein tegenkwam, vind ik d'r karakter gewoon niet zo aantrekkelijk. Maargoed, ik geef d'r nog steeds kansen, want zo'n lekkere meid kan ik natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaanquote:
Fuck die 20.000 euro, gewoon keihard neuken verdomme.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ga niet langs startU ontvangt geen 20.000 euro.
Batsen, six ways from sunday, oohaaa!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fuck die 20.000 euro, gewoon keihard neuken verdomme.
Je hebt al lang niet geneukt he? Als jouw sperma er in stuift.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Lijkt wel Stuif is in dan zonder voorspel
Kan best wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:29 schreef maahlah het volgende:
[..]
Ondanks dat ze een uiterlijk heeft waar ik wild over zou fantaseren als ik d'r gewoon op straat, in een club of in de trein tegenkwam, vind ik d'r karakter gewoon niet zo aantrekkelijk. Maargoed, ik geef d'r nog steeds kansen, want zo'n lekkere meid kan ik natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fuck die 20.000 euro, gewoon keihard neuken verdomme.
Auw lijkt me dat...quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt al lang niet geneukt he? Als jouw sperma er in stuift.
Jammerrrr je krijgt niet de gouden stuiver nuquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt al lang niet geneukt he? Als jouw sperma er in stuift.
Kweenie heb ik nooit gehad.quote:
Dan misschien juist welquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]Het is dat ik al getrouwd ben Batje..
Die mag je ook houden!quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jammerrrr je krijgt niet de gouden stuiver nu
[ afbeelding ]
Als een vent niet kan zoenen, kan ik dr niet nat krijgen hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
ze kan niet zoenen.... das toch wel belangrijk tijdens seks
en dan ben je lekker aan het "pompen" begint dat mens ineens met je te zoenen.... zou die bijna slap van wordenquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Als een vent niet kan zoenen, kan ik dr niet nat krijgen hoor
Wel belangrijk, niet noodzakelijk. En daarnaast... zoenen kun je leren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
ze kan niet zoenen.... das toch wel belangrijk tijdens seks
Aah daar ken ik het van. Vandaar dat ik niet elke knappe vent hoeft te neukenquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:38 schreef maahlah het volgende:
[..]
Nee je bent in de war met lelijke vrouwen
Ieuw..quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
en dan ben je lekker aan het "pompen" begint dat mens ineens met je te zoenen.... zou die bijna slap van worden
Doe eens even niet zo eng zegquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
en dan ben je lekker aan het "pompen" begint dat mens ineens met je te zoenen.... zou die bijna slap van worden
Mhwoa, ik vind het wel een prettige bijkomstigheid dan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik sprak in het geval dat ze echt niet kan zoenen.....quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mhwoa, ik vind het wel een prettige bijkomstigheid dan.
Ligt er wel een beetje aan in welke positie we op dat moment zitten/liggen/staan.
Oooohhhhwwww....quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik sprak in het geval dat ze echt niet kan zoenen.....
Wat is de minimum eis aan een normale zoen volgens jou?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik sprak in het geval dat ze echt niet kan zoenen.....
Wie is Tijn ?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, het is duidelijk dat ghostbuster hier niet post om single chickies te hosselen, Tijn kan weer opgelucht adem halen.
Zijn hier single chickies dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, het is duidelijk dat ghostbuster hier niet post om single chickies te hosselen, Tijn kan weer opgelucht adem halen.
Sommige mensen kunnen echt heel hardnekkig niet zoenen hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef maahlah het volgende:
Wel belangrijk, niet noodzakelijk. En daarnaast... zoenen kun je leren.
iets waar ik van geniet!quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:43 schreef maahlah het volgende:
[..]
Wat is de minimum eis aan een normale zoen volgens jou?
Ik hoef geen zoenende mensen te zienquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen echt heel hardnekkig niet zoenen hoor
haal die trekker maar overquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ok pistool op je hoofd nooit meer zoenen of nooit meer neuken?
Volgens mij zwerven er nog een paar rond in de krochten van dit topic ja. Maar pin me er niet op vast.quote:
Die kwijlen er bij. Zijn ruw. En bijten nog net je lip of tong er niet vanafquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen echt heel hardnekkig niet zoenen hoor
De grootste player van Fok!quote:
Bij een goede zoen denk je niet..quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
iets waar ik van geniet!
dat ik niet denk.... hmmm wat doe jij?
True story, bro.quote:
Als ze hem in zn ogen willen kijken moeten ze al snel op hun knieen ... dus er zit wat inquote:
Dat dacht ik. Zelfs de beste wingman is overbodige luxe voor die kerel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als ze hem in zn ogen willen kijken moeten ze al snel op hun knieen ... dus er zit wat in
Die wingman neemt hij er gewoon bijquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Zelfs de beste wingman is overbodige luxe voor die kerel.
Hoe achterhaal je wie van de twee er teveel denkt?quote:
Dat merk je aan het zoenenquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:55 schreef maahlah het volgende:
[..]
Hoe achterhaal je wie van de twee er teveel denkt?
Telepathie natuurlijk, tsjonge...quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:55 schreef maahlah het volgende:
[..]
degene die ondertussen zijn/haar whatsapp bekijkt geniet iig nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:55 schreef maahlah het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon onzeker was... dat kan veel beter volgens mij.quote:
En als diegene weet wat er in zijn/haar omgeving gebeurtquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
degene die ondertussen zijn/haar whatsapp bekijkt geniet iig niet
Daar kom je maar op 1 manier achter.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:58 schreef maahlah het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon onzeker was... dat kan veel beter volgens mij.
Yup! Nog een kans geven....... maar alleen als ze duidelijk laat merken wat ze wil.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar kom je maar op 1 manier achter.
Op dit moment, Berlijnse piemels ?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:00 schreef maahlah het volgende:
[..]
Yup! Nog een kans geven....... maar alleen als ze duidelijk laat merken wat ze wil.
Ik heb dates gehad waarbij ik na een uur al de manier van zoenen 'veranderd' had bij diegenequote:Op vrijdag 2 september 2011 14:58 schreef maahlah het volgende:
Ik denk dat ze gewoon onzeker was... dat kan veel beter volgens mij.
ze is niks voor je zeg je zelf... maar zo'n antwoord als dit past daar niet bij..quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:00 schreef maahlah het volgende:
[..]
Yup! Nog een kans geven....... maar alleen als ze duidelijk laat merken wat ze wil.
Bij mij hetzelfde, maar het was 2 uur 's nachts, koud en op een bankje. Dan heb ik er eigenlijk geen zin meer in.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb dates gehad waarbij ik na een uur al de manier van zoenen 'veranderd' had bij diegene
Alsof jij zo goed kan zoenen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb dates gehad waarbij ik na een uur al de manier van zoenen 'veranderd' had bij diegene
Niet voor mij ... als zij dat wil, ze is vrij om te doen waar ze zin in heeft.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op dit moment, Berlijnse piemels ?
Weer eens wat anders dan Bossche bollenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op dit moment, Berlijnse piemels ?
Dat zegt ze toch niet? Ze zegt alleen dat ze de ander getrained heeft om te zoenen zoals zij het lekker vindt.quote:
Ik ben de bestequote:
Gastquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:04 schreef maahlah het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch niet? Ze zegt alleen dat ze de ander getrained heeft om te zoenen zoals zij het lekker vindt.
Geen zin om goed te zoenen? You're weird.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:03 schreef maahlah het volgende:
Bij mij hetzelfde, maar het was 2 uur 's nachts, koud en op een bankje. Dan heb ik er eigenlijk geen zin meer in.
Een vriendin van mij kan veel beter zoenen... als ik alleen iemand wil om te zoenen dan ga ik wel naar haar toe.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen zin om goed te zoenen? You're weird.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan Bossche ballen
Niet niks ... gewoon weinig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
ze is niks voor je zeg je zelf... maar zo'n antwoord als dit past daar niet bij..
Owkeeeequote:Op vrijdag 2 september 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
OK, nu ben ik echt hitsig.
iPadmeisje kwam even een SD kaartje brengen waar ik wat foto's op zou zetten. "Kan de rest van de mapjes weg?'
"Ja hoor, staat toch niets bijzonders in, kijk maar even"
[me=HeatWave]kijkt![]()
![]()
[/me]
Hoge gil later of ik toch maar gewoon de mapjes weg kan gooien.
Zji: ... kijk maar evenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
OK, nu ben ik echt hitsig.
iPadmeisje kwam even een SD kaartje brengen waar ik wat foto's op zou zetten. "Kan de rest van de mapjes weg?'
"Ja hoor, staat toch niets bijzonders in, kijk maar even"
[me=HeatWave]kijkt![]()
![]()
[/me]
Hoge gil later of ik toch maar gewoon de mapjes weg kan gooien.
Dat was idd een eenquote:
Nou, als dat geen nuecken wordt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was idd een eenmomentje. Waren oude foto's voor een buitenlands vriendje
.
En ik zat dr schouders te masseren toen ze door de mapjes heenging.
ik krijg hier een wanhopig in de friendzone gevoel bij....quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:19 schreef HeatWave het volgende:
En ik zat dr schouders te masseren toen ze door de mapjes heenging.
Niet projecteren nu he?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg hier een wanhopig in de friendzone gevoel bij....
Mijn beeld van jou HW, wat doe je?
Nee, dat wist ze niet, anders had ze het me wel gewoon verteld. Ik ken dr al 7,5 jaar van haver tot gortquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:26 schreef rival het volgende:
wat trouwens het mooiste is HW, zij weet dondersgoed dat die foto's daar nog op staan
Terwijl je haar schouders bleef masserenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat wist ze niet, anders had ze het me wel gewoon verteld. Ik ken dr al 7,5 jaar van haver tot gort.
het was wel gespeeld dat ik ze niet mocht zien, want ze liet me gewoon doorscrollen.
Nee dat komt straks nog.quote:
Daar zat even een korte pauze inquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Terwijl je haar schouders bleef masseren
Je had je hand(en) even nodig voor iets anders ?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zat even een korte pauze in.
Ja, maar het lukte niet om het mapje lokaal te kopierenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je had je hand(en) even nodig voor iets anders ?
Prutser!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar het lukte niet om het mapje lokaal te kopieren.
Ja, ze keek mee wat ik deedquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar het lukte niet om het mapje lokaal te kopieren.
"Hee, kijk nou! Een glazenwasser verkleed als clown!"quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:47 schreef maahlah het volgende:
[..]
Beetje goochelen moet het best lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |