Ik was even behoorlijk gefrustreerd, dus dan mag het.quote:
Nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Scorpie het volgende:
Doen jullie niet gewoon iets verkeerd?
de enige rede dat mensen geen last ondervinden van ziggo is omdat ze geen PAUPERS zijn en het goedkoopste van het goedkoopste nemenquote:
Tegenwoordig hebben veel mensen een smartphone of tablet met internettoegang via UMTS. Misschien moet je dat nog ontdekken?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef HerbertThePervert het volgende:
Er was hier een keer internetstoring, ik dus kijken op de Ziggo teletekst:
''Kijk voor actuele internetstoringen op www.ziggo.nl''
1200 is een gratis nummerquote:Op donderdag 1 september 2011 22:22 schreef Anno2012 het volgende:
Ik heb het maar gelaten,kost me alleen maar geld om te bellen.
Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.quote:
Ik heb het plus pakket met 120 mbit, dusquote:Op donderdag 1 september 2011 22:23 schreef -K03N- het volgende:
[..]
de enige rede dat mensen geen last ondervinden van ziggo is omdat ze geen PAUPERS zijn en het goedkoopste van het goedkoopste nemen
Btw ik heb ziggo dus
Zo negatief zoals jij nu overkomt, zo tevreden ben ik met het bedrijf in kwestie. Is het overigens niet goedkoper om dan een AIO-pakket te nemen ipv het afnemen van losse diensten? De telefoontarieven worden binnenkort - in het voordeel van de klant - ook gewijzigdquote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.
Kan je beter een alles-in-één pakket nemen, is goedkoper.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |