abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 september 2011 @ 22:14:45 #1
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101467632
Wat heb ik een stronthekel aan Ziggo. :r
Waardeloze klantenservice, er staan allemaal dingen op hun website die niet kloppen.
Er staat dus op van hoe laat tot hoe laat ze bereikbaar zijn, krijg je eerst 2 keuzemenu's en dán pas wordt er gezegd dat ze op die tijd niet bereikbaar zijn, terwijl dat wel op de website staat. }:|
Hebben de kosten van de zenders die ik graag wil hebben met digitale televisie, van 10 euro per maand naar 30 euro per maand verhoogd. }:|
En ik heb al 2 weken recht op digitale televisie, maar de service is vergrendeld, omdat het administratief nog niet verwerkt zou zijn. Dus nu betaal ik voor iets wat ik nog steeds niet heb.
Ze hebben daar weken de tijd voor gehad. :r Bij mijn vader precies hetzelfde verhaal.

Wat een ongelofelijke schijtorganisatie. :r :r :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101467657
Ziggo=terekte klacht!
pi_101467660
Ziggo _O_ nergens last van.
pi_101467702
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
Ziggo _O_ nergens last van.
dit dus
pi_101467725
UPC is niet veel beter :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101467736
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
Ziggo _O_ nergens last van.
Ik eigenlijk ook... Maar dan nog soms heb ik wel problemen met ze!
  donderdag 1 september 2011 @ 22:16:06 #7
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101467739
Ziggo. :r :r :r
Nog nooit zo'n waardeloze organisatie gezien.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 1 september 2011 @ 22:16:55 #8
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_101467785
Terechte klacht, ben zoooo blij dat ik er niet meer bij zit.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  donderdag 1 september 2011 @ 22:17:14 #9
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_101467805
Slechte klantenservice hebben ze. Ik haat ze.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_101467806
IS HET ALWEER CAPSLOCKDAG??

Tevens canaldigitaal _O_
pi_101467821
Er was hier een keer internetstoring, ik dus kijken op de Ziggo teletekst:

''Kijk voor actuele internetstoringen op www.ziggo.nl''

:')
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  donderdag 1 september 2011 @ 22:18:50 #12
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_101467901
Ziggo hangt ook om de haverklap het internet eruit .
Doei!
pi_101467983
Doen jullie niet gewoon iets verkeerd?
  donderdag 1 september 2011 @ 22:20:36 #14
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101468023
quote:
5s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef OverRated het volgende:
IS HET ALWEER CAPSLOCKDAG??
Ik was even behoorlijk gefrustreerd, dus dan mag het. :P
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 1 september 2011 @ 22:21:16 #15
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101468081
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Scorpie het volgende:
Doen jullie niet gewoon iets verkeerd?
Nee.
Ik doe gewoon wat er op de website en in die boekjes staat en heb het iemand anders, met veel verstand van technisch spul, laten installeren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101468109
Slechtste klantenservice ever.
  donderdag 1 september 2011 @ 22:22:40 #17
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_101468168
Terechte klacht.
6 maanden geleden zou ik een nieuwe modem krijgen. Ja meneer, uiterlijk deze maand krijgt u het modem.
Ik heb het maar gelaten,kost me alleen maar geld om te bellen.
Paardelul !!!
pi_101468241
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
Ziggo _O_ nergens last van.
de enige rede dat mensen geen last ondervinden van ziggo is omdat ze geen PAUPERS zijn en het goedkoopste van het goedkoopste nemen :')

Btw ik heb ziggo dus
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
pi_101468251
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef HerbertThePervert het volgende:
Er was hier een keer internetstoring, ik dus kijken op de Ziggo teletekst:

''Kijk voor actuele internetstoringen op www.ziggo.nl''

:')
Tegenwoordig hebben veel mensen een smartphone of tablet met internettoegang via UMTS. Misschien moet je dat nog ontdekken? :')
pi_101468278
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:22 schreef Anno2012 het volgende:
Ik heb het maar gelaten,kost me alleen maar geld om te bellen.
1200 is een gratis nummer ^O^
  donderdag 1 september 2011 @ 22:25:30 #21
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101468340
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:24 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

1200 is een gratis nummer ^O^
Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101468586
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:23 schreef -K03N- het volgende:

[..]

de enige rede dat mensen geen last ondervinden van ziggo is omdat ze geen PAUPERS zijn en het goedkoopste van het goedkoopste nemen :')

Btw ik heb ziggo dus
Ik heb het plus pakket met 120 mbit, dus :')
  donderdag 1 september 2011 @ 22:32:11 #23
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_101468723
Kpn ^O^

werd ziggo beu ben probleemloos overgestapt naar Kpn, nergens meeer problemen mee, alleen hebben ze geen filmzenders
( maar daar mis je ook eigelijk niks aan :) )
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_101468811
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.
Zo negatief zoals jij nu overkomt, zo tevreden ben ik met het bedrijf in kwestie. Is het overigens niet goedkoper om dan een AIO-pakket te nemen ipv het afnemen van losse diensten? De telefoontarieven worden binnenkort - in het voordeel van de klant - ook gewijzigd :).
pi_101468911
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.
Kan je beter een alles-in-één pakket nemen, is goedkoper.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')