Ik was even behoorlijk gefrustreerd, dus dan mag het.quote:
Nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Scorpie het volgende:
Doen jullie niet gewoon iets verkeerd?
de enige rede dat mensen geen last ondervinden van ziggo is omdat ze geen PAUPERS zijn en het goedkoopste van het goedkoopste nemenquote:
Tegenwoordig hebben veel mensen een smartphone of tablet met internettoegang via UMTS. Misschien moet je dat nog ontdekken?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef HerbertThePervert het volgende:
Er was hier een keer internetstoring, ik dus kijken op de Ziggo teletekst:
''Kijk voor actuele internetstoringen op www.ziggo.nl''
1200 is een gratis nummerquote:Op donderdag 1 september 2011 22:22 schreef Anno2012 het volgende:
Ik heb het maar gelaten,kost me alleen maar geld om te bellen.
Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.quote:
Ik heb het plus pakket met 120 mbit, dusquote:Op donderdag 1 september 2011 22:23 schreef -K03N- het volgende:
[..]
de enige rede dat mensen geen last ondervinden van ziggo is omdat ze geen PAUPERS zijn en het goedkoopste van het goedkoopste nemen
Btw ik heb ziggo dus
Zo negatief zoals jij nu overkomt, zo tevreden ben ik met het bedrijf in kwestie. Is het overigens niet goedkoper om dan een AIO-pakket te nemen ipv het afnemen van losse diensten? De telefoontarieven worden binnenkort - in het voordeel van de klant - ook gewijzigdquote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.
Kan je beter een alles-in-één pakket nemen, is goedkoper.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.
Ik betaal gewoon een peperdure UPC verbinding. Bijna het maximum aan snelheid. Nooit ergens last van.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:18 schreef Meloewa het volgende:
Ziggo hangt ook om de haverklap het internet eruit .
kpnquote:Op donderdag 1 september 2011 22:36 schreef Lemar het volgende:
Wat moet je anders dan Ziggo als er niets anders te verkrijgen is in de buurt.
Dat is dus een probleem, want daar kan ik niet inloggen, want ik weet m'n gebruikersnaam niet meer (1,5 jaar geleden aangemaakt en nooit meer naar omgekeken) en m'n wachtwoord weet ik ook niet meer.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:39 schreef Jerkmaine het volgende:
Naar mijn weten kun je ook veel regelen via ziggo.nl/mijnziggo?
Leeg jij je brievenbus wel eens? De afgelopen 6 weken is iedere Ziggo-klant bestookt met post over de wijziging die vannacht heeft plaatsgevonden, de abonnementsprijs die wel met ¤0,50 omhoog gaat (en daarbij netjes de melding dat je dan je gerechtigd bent je abonnement op te zeggen. Er zullen ongetwijfeld azijnzeikers zijn die dat doen, krentenquote:Hebben de kosten van de zenders die ik graag wil hebben met digitale televisie, van 10 euro per maand naar 30 euro per maand verhoogd.![]()
Dat is alleen leuk als je in een redelijk nieuwe woning hebt, het liefst niet al te ver van de DSLAM woont en het niet erg vindt dat je downloadsnelheid enorm naar beneden schiet wanneer je de TV aanzet... De meeste problemen als het gaat om "traag kabelinternet" zie je het vaakst vlak voor het modem, waar de end user dit vaak zelf op kan lossen met goede bekabeling.quote:
Maar ik kijk nog niet eens 10 digitale zenders, en als ik die allemaal wil hebben, móet ik er dus allerlei zenders bij nemen die ik nooit kijk, en dan wordt het dus gewoon 3x zo duur.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:43 schreef Jerkmaine het volgende:
Overigens moet ik wel lachen om de startpost en dan dit in het bijzonder...
[..]
Leeg jij je brievenbus wel eens? De afgelopen 6 weken is iedere Ziggo-klant bestookt met post over de wijziging die vannacht heeft plaatsgevonden, de abonnementsprijs die wel met ¤0,50 omhoog gaat (en daarbij netjes de melding dat je dan je gerechtigd bent je abonnement op te zeggen. Er zullen ongetwijfeld azijnzeikers zijn die dat doen, krenten) en de nieuwe indeling van de digitale pakketten omdat enkele zenders in het standaardpakket het labeltje "HD" meekrijgen. In die eerdergenoemde 6 weken heb ik trouwens zeker 5 tot 6 brieven/informatiefolders gekregen...
ok, heb ik geluk danquote:Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je in een redelijk nieuwe woning hebt, het liefst niet al te ver van de DSLAM woont en het niet erg vindt dat je downloadsnelheid enorm naar beneden schiet wanneer je de TV aanzet... De meeste problemen als het gaat om "traag kabelinternet" zie je het vaakst vlak voor het modem, waar de end user dit vaak zelf op kan lossen met goede bekabeling.
Ik helaas niet. Woning uit 1962 (en een afgetrapt ISRA punt uit hetzelfde jaar gratis erbijquote:
wel een nog oudere woning maar zit dicht bij het centrum dat zal idd een verschil maken...quote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ik helaas niet. Woning uit 1962 (en een afgetrapt ISRA punt uit hetzelfde jaar gratis erbij) en zo'n 800m van de DSLAM af, bij een 20mbit verbinding haalde ik maximaal 200kb, whoa!
Ziggo.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar ik kijk nog niet eens 10 digitale zenders, en als ik die allemaal wil hebben, móet ik er dus allerlei zenders bij nemen die ik nooit kijk, en dan wordt het dus gewoon 3x zo duur.
Crime & Investigation is eruit, die vond ik leukquote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef Jerkmaine het volgende:
Wat is er dan veranderd, behalve de kwaliteit? En mijn TV die de TV gids niet helemaal lekker op kan halen, maar om daar nou een topic over te openen...
Niks dom gezwets, maar lezen:quote:Op donderdag 1 september 2011 23:28 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon dom gezwets.
TV Plus is ¤8,- meer
TV Extra is ¤13,- meer
Waar haal jij die prijs van ¤9,95 vandaan voor een TV-abbo?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niks dom gezwets, maar lezen:
Televisiepakket
TV Extrap/m ¤ 29,95*
In plaats van ¤ 9,95 dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |