Ik was even behoorlijk gefrustreerd, dus dan mag het.quote:
Nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Scorpie het volgende:
Doen jullie niet gewoon iets verkeerd?
de enige rede dat mensen geen last ondervinden van ziggo is omdat ze geen PAUPERS zijn en het goedkoopste van het goedkoopste nemenquote:
Tegenwoordig hebben veel mensen een smartphone of tablet met internettoegang via UMTS. Misschien moet je dat nog ontdekken?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef HerbertThePervert het volgende:
Er was hier een keer internetstoring, ik dus kijken op de Ziggo teletekst:
''Kijk voor actuele internetstoringen op www.ziggo.nl''
1200 is een gratis nummerquote:Op donderdag 1 september 2011 22:22 schreef Anno2012 het volgende:
Ik heb het maar gelaten,kost me alleen maar geld om te bellen.
Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.quote:
Ik heb het plus pakket met 120 mbit, dusquote:Op donderdag 1 september 2011 22:23 schreef -K03N- het volgende:
[..]
de enige rede dat mensen geen last ondervinden van ziggo is omdat ze geen PAUPERS zijn en het goedkoopste van het goedkoopste nemen
Btw ik heb ziggo dus
Zo negatief zoals jij nu overkomt, zo tevreden ben ik met het bedrijf in kwestie. Is het overigens niet goedkoper om dan een AIO-pakket te nemen ipv het afnemen van losse diensten? De telefoontarieven worden binnenkort - in het voordeel van de klant - ook gewijzigdquote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.
Kan je beter een alles-in-één pakket nemen, is goedkoper.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.
Ik betaal gewoon een peperdure UPC verbinding. Bijna het maximum aan snelheid. Nooit ergens last van.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:18 schreef Meloewa het volgende:
Ziggo hangt ook om de haverklap het internet eruit .
kpnquote:Op donderdag 1 september 2011 22:36 schreef Lemar het volgende:
Wat moet je anders dan Ziggo als er niets anders te verkrijgen is in de buurt.
Dat is dus een probleem, want daar kan ik niet inloggen, want ik weet m'n gebruikersnaam niet meer (1,5 jaar geleden aangemaakt en nooit meer naar omgekeken) en m'n wachtwoord weet ik ook niet meer.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:39 schreef Jerkmaine het volgende:
Naar mijn weten kun je ook veel regelen via ziggo.nl/mijnziggo?
Leeg jij je brievenbus wel eens? De afgelopen 6 weken is iedere Ziggo-klant bestookt met post over de wijziging die vannacht heeft plaatsgevonden, de abonnementsprijs die wel met ¤0,50 omhoog gaat (en daarbij netjes de melding dat je dan je gerechtigd bent je abonnement op te zeggen. Er zullen ongetwijfeld azijnzeikers zijn die dat doen, krentenquote:Hebben de kosten van de zenders die ik graag wil hebben met digitale televisie, van 10 euro per maand naar 30 euro per maand verhoogd.![]()
Dat is alleen leuk als je in een redelijk nieuwe woning hebt, het liefst niet al te ver van de DSLAM woont en het niet erg vindt dat je downloadsnelheid enorm naar beneden schiet wanneer je de TV aanzet... De meeste problemen als het gaat om "traag kabelinternet" zie je het vaakst vlak voor het modem, waar de end user dit vaak zelf op kan lossen met goede bekabeling.quote:
Maar ik kijk nog niet eens 10 digitale zenders, en als ik die allemaal wil hebben, móet ik er dus allerlei zenders bij nemen die ik nooit kijk, en dan wordt het dus gewoon 3x zo duur.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:43 schreef Jerkmaine het volgende:
Overigens moet ik wel lachen om de startpost en dan dit in het bijzonder...
[..]
Leeg jij je brievenbus wel eens? De afgelopen 6 weken is iedere Ziggo-klant bestookt met post over de wijziging die vannacht heeft plaatsgevonden, de abonnementsprijs die wel met ¤0,50 omhoog gaat (en daarbij netjes de melding dat je dan je gerechtigd bent je abonnement op te zeggen. Er zullen ongetwijfeld azijnzeikers zijn die dat doen, krenten) en de nieuwe indeling van de digitale pakketten omdat enkele zenders in het standaardpakket het labeltje "HD" meekrijgen. In die eerdergenoemde 6 weken heb ik trouwens zeker 5 tot 6 brieven/informatiefolders gekregen...
ok, heb ik geluk danquote:Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je in een redelijk nieuwe woning hebt, het liefst niet al te ver van de DSLAM woont en het niet erg vindt dat je downloadsnelheid enorm naar beneden schiet wanneer je de TV aanzet... De meeste problemen als het gaat om "traag kabelinternet" zie je het vaakst vlak voor het modem, waar de end user dit vaak zelf op kan lossen met goede bekabeling.
Ik helaas niet. Woning uit 1962 (en een afgetrapt ISRA punt uit hetzelfde jaar gratis erbijquote:
wel een nog oudere woning maar zit dicht bij het centrum dat zal idd een verschil maken...quote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ik helaas niet. Woning uit 1962 (en een afgetrapt ISRA punt uit hetzelfde jaar gratis erbij) en zo'n 800m van de DSLAM af, bij een 20mbit verbinding haalde ik maximaal 200kb, whoa!
Ziggo.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar ik kijk nog niet eens 10 digitale zenders, en als ik die allemaal wil hebben, móet ik er dus allerlei zenders bij nemen die ik nooit kijk, en dan wordt het dus gewoon 3x zo duur.
Crime & Investigation is eruit, die vond ik leukquote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef Jerkmaine het volgende:
Wat is er dan veranderd, behalve de kwaliteit? En mijn TV die de TV gids niet helemaal lekker op kan halen, maar om daar nou een topic over te openen...
Niks dom gezwets, maar lezen:quote:Op donderdag 1 september 2011 23:28 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon dom gezwets.
TV Plus is ¤8,- meer
TV Extra is ¤13,- meer
Waar haal jij die prijs van ¤9,95 vandaan voor een TV-abbo?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niks dom gezwets, maar lezen:
Televisiepakket
TV Extrap/m ¤ 29,95*
In plaats van ¤ 9,95 dus.
http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/archives/2011/02/ziggo_gaat_televisie_pakk_1.shtmlquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:38 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Waar haal jij die prijs van ¤9,95 vandaan voor een TV-abbo?
Als die echt bestaat, trek ik m'n vorige commentaar in.
Kanaal 124 droeftoeter.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crime & Investigation is eruit, die vond ik leuk.
Dat is idd het meest idiote dat ik ooit heb gezienquote:Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef HerbertThePervert het volgende:
Er was hier een keer internetstoring, ik dus kijken op de Ziggo teletekst:
''Kijk voor actuele internetstoringen op www.ziggo.nl''
Maar dan heb ik de bepaalde zenders niet, zoals Zone Reality, E! Entertainment, Crime & Investigation Network, RTL Lounge, 13th Street, ...quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:54 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Blijf dan lekker analoog kijken verandert er verder niets.
Dat is het ook. Ik heb ook AIO, maar gebruik telefonie niet. Dat is alsnog goedkoper dan internet en tv los bij ze afnemen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:33 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Zo negatief zoals jij nu overkomt, zo tevreden ben ik met het bedrijf in kwestie. Is het overigens niet goedkoper om dan een AIO-pakket te nemen ipv het afnemen van losse diensten? De telefoontarieven worden binnenkort - in het voordeel van de klant - ook gewijzigd.
Die heb ik nu ook nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 05:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar dan heb ik de bepaalde zenders niet, zoals Zone Reality, E! Entertainment, Crime & Investigation Network, RTL Lounge, 13th Street, ...
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ziggo.![]()
![]()
Nog nooit zo'n waardeloze organisatie gezien.
Dat dus. Ik zit met dat gare ubee modem (Wifi modem) wat regelmatig mijn snelheid dichttrekt of gewoon geen snelheid geeft. Is een firmware probleem, moet ik wachten tot eind oktober. Ja, halloquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:42 schreef Hyperdude het volgende:
Dat is bij al die bedrijven zo. Als het werkt gaat het niet onaardig.
Het probleem is dat als ze een fout maken, ze die niet willen/kunnen herstellen.![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:45 schreef ericosman het volgende:
Hallo Madame_Paon,
We begrijpen dat u last heeft van een probleem.
Het beste kunt u deze vraag stellen aan Tess. ( klik hier )
Verder wensen wij u een prettige dag en de rekeningen moet u gewoon betalen vanwege de service die wij leveren.
met vriendelijke groeten,
Ziggo.
je kunt ook de handleiding lezen.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ziggo.
En ik ben a-technisch, dus ik heb iemand het laten installeren die er wél verstand van heeft, maar Ziggo heeft z'n zaakjes gewoon niet goed voor elkaar.
Het is meer dan 3 weken later en de administratie is blijkbaar nog steeds niet geregeld, waardoor ik nog steeds geen digitale televisie heb, terwijl ik er wel voor betaal.
niks mis met mijn Ubee modem..quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zit met dat gare ubee modem (Wifi modem) wat regelmatig mijn snelheid dichttrekt of gewoon geen snelheid geeft. Is een firmware probleem, moet ik wachten tot eind oktober. Ja, hallo
Ik heb het een paar weken geleden aangevraagd (alles in één-pakket). Kon de week daarop worden geïnstalleerd, mannetje langs geweest, binnen een half uurtje was hij weer weg en alles doet het gewoon. Zo kan het dus ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:36 schreef muhahaha het volgende:
Ow crap, net klant geworden bij Ziggo mbt internet. Bidden dat alles goed werkt.
TV heb ik alleen basis abo en goedkoper dat op de site, daar zul je mij niet over horen
Dit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:24 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Stelletje noobs je moet het niet op ziggo afschuiven maar op jezelf als jij er niks van bakt is het nogal logisch dat het niet goed werkt![]()
Ziggo nog nooit geen problemen mee en in mijn buurt ook niet...
och bellen met 1200 is toch gratisquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:22 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht... door een fout van hen heb ik veels te weinig digtale zenders over, terwijl ik wel betaal voor een duurder pakket. Kan ik zelf achteraan gaan bellen...
En alsof dat nog niet genoeg is sta ik nu letterlijk 47 minuten in de wacht voordat ik maar 1 iemand gesproken heb
Speelt idd mee. Als je hem als router gebruikt heeft 95% (Eigen cijfers van ziggo) last van wegvallen of ruksnelheden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
niks mis met mijn Ubee modem..
maar goed ik gebruik hem ook niet als router.. mischien speelt dat mee
Ja, want dat er gare firmware is waardoor je de snelheid niet haalt of je verbinding wegflikkert ligt inderdaad niet aan het modem van ziggo.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:24 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Stelletje noobs je moet het niet op ziggo afschuiven maar op jezelf als jij er niks van bakt is het nogal logisch dat het niet goed werkt![]()
k wou zeggen.. in de 70 dagen dat de ubee hier hangt.. ist nog niet ingekaktquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Speelt idd mee. Als je hem als router gebruikt heeft 95% (Eigen cijfers van ziggo) last van wegvallen of ruksnelheden.
De mijne op zijn slechtst 3x per dag. Op zijn best 1x per week.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k wou zeggen.. in de 70 dagen dat de ubee hier hangt.. ist nog niet ingekakt![]()
en ook nog niet opnieuw opgestart
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:24 schreef Arjentjuh86 het volgende:
hehe zoiets had ik ook bij UPC, maar die gast was zo slim om eerst mijn mobiele nummer te vragen en mij daarop te bellen voordat hij de verbinding verbrak met de huistelefoon en ik de modem kon resetten.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
Terechte klacht. Ziggo is pure poep. Om de haverklap is het internet of supersloom of het doet het helemaal niet. En sinds vandaag ben ik ineens een hele hoop zenders kwijt terwijl ik betaal voor het duurste zenderpakket, en ze hebben het geld er gisteren al vanaf gehaald. En als je belt moet je eerst een half uur wachten en dan krijg je nog steeds een grafmongool aan de telefoon. Een paar weken terug had ik gebeld met de huistelefoon om te klagen over het internet, zegt dat wijf ''Ja sorry meneer, doe de stekker er voor 30 seconden uit en dan moet hij het weer doen hoor!''
Ten eerste als ik dat doe verbreek ik de telefoonverbinding met hun omdat als ik de stekker eruit trek ook de telefoon het niet doet, en ten tweede doe ik dat al ongeveer 4 keer per dag.
Ziggo is pure kanker.
ohquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:01 schreef febster het volgende:
Die webcare via twitter van Ziggo is best relaxed. Helpen je snel, iig mij dan.
ik deed t zelf..:')quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:31 schreef bang_bros het volgende:
bij ons werd het ook gratis geïnstalleerd
ik kijk niet veel in de meterkastquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik deed t zelf..:')
dan heb ik het zo als ik het wil op de muur.. en niet zo als de monteur denkt het te willen
meterkast is hier wat aan de kleine kant.. en dr lopen buizen wat onhandigquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:45 schreef bang_bros het volgende:
[..]
ik kijk niet veel in de meterkast
als t maar werkt en snel is
Ja, want dat de administratie nog niet verwerkt is, is echt mijn schuld.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:24 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Oja, dat moet ik ook nog doen. Ga er van het weekend maar even goed voor zitten denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zojuist ook: om mijn abonnement te wijzigen (lees: zo minimaal mogelijk te krijgen) moet ik eerst een 'mijn ziggo' account aanmaken. Dat gedaan, bevestigingsmail geklikt bladiebladiebla, probeer ik in te loggen. "uw maximale inlogduur is verstreken. klik hier om opnieuw in te loggen" Dus ik klik op die link, krijg ik weer hetzelfde scherm te zien: "uw maximale inlogduur is verstreken. klik hier om opnieuw in te loggen".
Wat een buttorganisatie.
Als je het snel doet, kan het nog met de factuur over september mee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, dat moet ik ook nog doen. Ga er van het weekend maar even goed voor zitten denk ik.
Een modem als router gebruiken? Neem gewoon een router erbij. Zo een combi-apparaat kan nooit goed werken. Die chip daarin kan lastig als modem/router fungeren, met als gevolg timeouts, lage snelheden, etc.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
niks mis met mijn Ubee modem..
maar goed ik gebruik hem ook niet als router.. mischien speelt dat mee
Heb je een router? 90% kans dat het daar aan ligt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:55 schreef Captainp00face het volgende:
Internet valt bij mij uit als ik ga gamen, bedankt Ziggo.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:45 schreef ericosman het volgende:
Hallo Madame_Paon,
We begrijpen dat u last heeft van een probleem.
Het beste kunt u deze vraag stellen aan Tess. ( klik hier )
Verder wensen wij u een prettige dag en de rekeningen moet u gewoon betalen vanwege de service die wij leveren.
met vriendelijke groeten,
Ziggo.
Nou, ik kan geen account aanmaken want die bestaat al met mijn klantnummer. M'n e-mailadres kennen ze dan weer niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je het snel doet, kan het nog met de factuur over september mee.
4.6?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:48 schreef Gedetineerde het volgende:
[..]
Een modem als router gebruiken? Neem gewoon een router erbij. Zo een combi-apparaat kan nooit goed werken. Die chip daarin kan lastig als modem/router fungeren, met als gevolg timeouts, lage snelheden, etc.
Wat je het beste kan doen is de modem bekabeld aansluiten op een router, en vanuit daar verder bouwen.
Waar ik alleen van baal is dat ik een zogenaamde 'premium router' heb aangeschaft bij Ziggo met het idee deze helemaal te configureren naar mijn wens.
Adressen reserveren op basis van Mac adres, Mac adres control, verbergen van SSID, Hostname veranderen, de router toegankelijk maken vanaf buiten, en nog meer van dat soort leuke fratsen.
Toen ik mijn router 'getweaked' had, kwam ik erachter dat mijn verbinding weg viel, als mijn systemen teveel connecties tegelijkertijd opzetten.
Na wat getweak en geneuzel, kwam ik er dus achter dat het processortje in die router niet toereikend is voor wat ik wil.
Op het moment dat er dus teveel connecties opgezet werden, kon de boel niet meer gerouteerd worden, wat resulteerde in time-outs.
Nu de config minimaal is gemaakt gaat nu wel goed. Al ga ik tzt wel een nieuwe router kopen., want ik wil juist die exotische dingetjes gebruiken.
Snelheid is goed. Ik haal altijd 4.6 MB/ps.
Geduld hebben is ook een kunst.........quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, want dat de administratie nog niet verwerkt is, is echt mijn schuld.
En dat er dingen verkeerd staan aangegeven op de website, is ook echt mijn schuld.
Graag gedaan.quote:Op zondag 4 september 2011 10:03 schreef Pallas-Athene het volgende:
Alles in 1 post verwoord door cvboer.
Je hebt helemaal gelijk....er zijn nooit geen problemen met Ziggo....altijd gezeik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:24 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Vertel eens dan wat voor gezeik je altijd hebt?quote:Op zondag 4 september 2011 10:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk....er zijn nooit geen problemen met Ziggo....altijd gezeik.
Wat is daar oplichting aan dan? als je die zenders graag wil hebben, dan betaal je daar toch voor?quote:Op zondag 4 september 2011 11:18 schreef RedFever007 het volgende:
Nog nooit problemen gehad met Ziggo, maar hun nieuwe pakketindeling is wel kut![]()
Alle kijkwaardige zenders zitten in het duurste pakket. Oplichters
Als je die zenders graag ziet, dan betaal je ervoor.quote:Op zondag 4 september 2011 11:18 schreef RedFever007 het volgende:
Nog nooit problemen gehad met Ziggo, maar hun nieuwe pakketindeling is wel kut![]()
Alle kijkwaardige zenders zitten in het duurste pakket. Oplichters
Leuk, maar het feit dat je 30 referentienummers krijgt voor dezelfde klacht omdat men je vorige melding niet meer terug kan vinden en ook nooit meer heeft opgelost is dus ook maar geoorloofd?quote:Op zondag 4 september 2011 09:34 schreef cvboer het volgende:
Elke keer dat gejank over Ziggo![]()
9 van de 10 keer is het de eindgebruiker die zijn zaakjes niet voor elkaar heeft.
Trage computers, brakke bekabeling, wifi gebruiken in een omgeving waar nog mee wifipunten actief zijn, dingen verkeerd aansluiten enz, enz.
En dan maar zitten janken dat ze zomaar abonnementen wijzigen zonder aankondiging.
Moe word je ervan.
Die hele wijziging is ruim van te voren aan gegeven, je had het dus kunnen weten.
Ben je het er niet mee eens, dat had je mogelijkheid om ergens anders heen te gaan.
Ik zit al sinds het @home tijdperk bij Ziggo, nooit geen problemen gehad, intussen 2 keer verhuisd, adreswijziging probleemloos door Ziggo geregeld.
Heb welgeteld 1 keer een probleem met het modem gehad, gebeld met Ziggo, netjes en rustig uitgelegd wat het probleem was en wat ik al gedaan had. Hierop is een nieuw modem opgestuurd.
Het probleem met mensen tegenwoordig is dat alles maar snel moet, vandaag bellen over een probleem, binnen 10 minuten moet er een monteur zijn.![]()
In diverse topics hier lees je het ook, men maakt een afspraak met een monteur, er word gezegd dat er bijvoorbeeld tussen 8 en 12 iemand komt.
En dan begint het hele gejank weer, of dat niet wat nauwkeuriger kan, tijdblokken van een half uur![]()
Moe word je van dat soort lui, flikker op met je gestreste gedrag. Dat gejaag is nergens voor nodig.
Neem dan een halve dag vrij als je iemand verwacht om je probleempjes op te lossen.
Kun je thuis ook nog dingen voor jezelf doen.
Dat zijn excessen, als je kijkt naar het totale klantenbestand van Ziggo, dan is er maar een klein gedeelte wat hinder ondervind.quote:Op zondag 4 september 2011 11:29 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
Leuk, maar het feit dat je 30 referentienummers krijgt voor dezelfde klacht omdat men je vorige melding niet meer terug kan vinden en ook nooit meer heeft opgelost is dus ook maar geoorloofd?
Als ik het zo bekijk dan is die ¤ 29,95 per maand inclusief de ¤ 16,95 die je al zou moeten betalen voor je analoge standaardverbinding.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Hebben de kosten van de zenders die ik graag wil hebben met digitale televisie, van 10 euro per maand naar 30 euro per maand verhoogd.
Je gebruikt zeker Internet explorer 9 of chrome?.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zojuist ook: om mijn abonnement te wijzigen (lees: zo minimaal mogelijk te krijgen) moet ik eerst een 'mijn ziggo' account aanmaken. Dat gedaan, bevestigingsmail geklikt bladiebladiebla, probeer ik in te loggen. "uw maximale inlogduur is verstreken. klik hier om opnieuw in te loggen" Dus ik klik op die link, krijg ik weer hetzelfde scherm te zien: "uw maximale inlogduur is verstreken. klik hier om opnieuw in te loggen".
Wat een buttorganisatie.
tijd voor een andere pc dan maar?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:55 schreef Captainp00face het volgende:
Internet valt bij mij uit als ik ga gamen, bedankt Ziggo.
Ik kan het volledig met je posts vinden op een punt na en dat is de ongekend slechte 1e lijns klantenservice. Ik heb voor een grote groep ouderen hun aansluitingen geregeld en technisch was het gewoon top maar administratief wordt echt hard gefaald. Bij meer dan de helft vd mensen waren fouten gemaakt waarbij er ook nog eens per klant meerdere gesprekken voor nodig waren omdat ze dezelfde fouten herhaalden. Ik heb ruim over de honderd gesprekken met hun gehad en kan niet anders dan concluderen dat het structurele fouten betreft.quote:Op zondag 4 september 2011 11:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat zijn excessen, als je kijkt naar het totale klantenbestand van Ziggo, dan is er maar een klein gedeelte wat hinder ondervind.
Heel vervelend allemaal, maar dat gebeurt bij elk bedrijf.
Bij KPN,Telfort, en al die andere zijn ook genoeg problemen.
Alleen omdat die kleiner zijn dan Ziggo, wordt dat niet zo breed uitgemeten.
Niet dat ik de problemen goed wil praten, het is lullig als het je overkomt.
Als mensen tevreden zijn over een product of dienst dan hoor je ze niet, maar zodra er zich een probleem voordoet, hoe klein ook, schreeuwen ze moord en brand dat het een kutbedrijf is.
Terwijl de echte problemen die niet aan de eindgebruiker te verwijten zijn, maar echt aan Ziggo,
maar heel weinig zijn.
Ik ben het met je eens dat hun eerstelijns helpdesk zeker beter kan, ook dat er structurele fouten gemaakt worden is niet goed te praten. Ik ben dan ook van mening dat Ziggo hier wat aan moet doen.quote:Op zondag 4 september 2011 13:49 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kan het volledig met je posts vinden op een punt na en dat is de ongekend slechte 1e lijns klantenservice. Ik heb voor een grote groep ouderen hun aansluitingen geregeld en technisch was het gewoon top maar administratief wordt echt hard gefaald. Bij meer dan de helft vd mensen waren fouten gemaakt waarbij er ook nog eens per klant meerdere gesprekken voor nodig waren omdat ze dezelfde fouten herhaalden. Ik heb ruim over de honderd gesprekken met hun gehad en kan niet anders dan concluderen dat het structurele fouten betreft.
Dit excessief noemen is het probleem bagatelliseren.
De producten die Ziggo aanbied zijn goed maar de slechte reputatie die Ziggo heeft is volledig aan hun zelf te wijten omdat ze veel geld besparen op een gedegen klantenservice.
tele2 daarin tegenquote:Op zondag 4 september 2011 13:52 schreef danos het volgende:
Ziggo is zo slecht nog niet:
Google zoekresultaten:
- Schijtziggo: 71
- Schijtupc: 142
- Schijtkpn: 76
Die uitzendkrachten krijgen idd nauwelijks instructies.Geregeld meegemaakt dat ze hun producten niet kennen en ik hun dat moest uitleggen. Op de eerstelijns zitten maar een handjevol mensen die echt voldoende kennis hebben maar die krijg je moeilijk te pakken.quote:Op zondag 4 september 2011 14:08 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat hun eerstelijns helpdesk zeker beter kan, ook dat er structurele fouten gemaakt worden is niet goed te praten. Ik ben dan ook van mening dat Ziggo hier wat aan moet doen.
Voor zover ik weet zijn dat ook meest uitzendkrachten die een marginale instructie hebben gehad.
De tweedelijns helpdesk daarin tegen is veel beter, alleen kom je daar als klant niet zo snel.
Op andere fora zoals ziggogebruikers.nl lees je ook veel klachten van hun eerstelijns helpdesk.
Een enkeling is wel kundig met computers en netwerken en zal je dan ook uitstekend te woord kunnen en je helpen.
Ik hoop dat je problemen uiteindelijk netjes zijn opgelost, zoals het hoort.
Inderdaad, behoorlijk irritant, wordt daar niet op gelet tijdens de sollicitatiegesprekken?quote:Op zondag 4 september 2011 15:48 schreef shiftknop het volgende:
Waar ik het meeste van baal is dat al mijn collega's op de helpdesk van Ziggo buitenlanders zijn.
"dat kabel"![]()
"ik ga een monteur opsturen" in een envelop ofzo??![]()
"dat is JE eigen probleem, je moet gewoon ff..."
En meer van dit soort parels.
Het gaat je niet erg goed af he?quote:Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef Maikuuul het volgende:
Slechtste klantenservice ?
Ik probeer iedereen altijd zo goed mogelijk te helpen
Ik werk er nog steeds en heb eigenlijk nooit boze mensen aan de lijn > reden hiervan is dat ik zelf ook nooit boos wordquote:Op zondag 4 september 2011 20:39 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
Het gaat je niet erg goed af he?
quote:Op zondag 4 september 2011 15:48 schreef shiftknop het volgende:
"ik ga een monteur opsturen" in een envelop ofzo??![]()
Dat stond er dus, zoals zoveel dingen op die site, niet duidelijk bij.quote:Op zondag 4 september 2011 20:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik werk er nog steeds en heb eigenlijk nooit boze mensen aan de lijn > reden hiervan is dat ik zelf ook nooit boos word
Wel frappant dat TS bij haar "Mijn Ziggo" account alleen de gebruikersnaam kan opvragen, iets wat heul niet waar is.
Als je even klikt op "Wachtwoord vergeten" zie je dat er de mogelijkheid is de gegevens naar huis toe te laten sturen. Je krijgt dan dus je username + pass naar huis gestuurd. Where is the problem ?
Het is dus ook nodig soms even te lezen ....
Niet alles valt in Jip en Janneke taal uit te leggen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat stond er dus, zoals zoveel dingen op die site, niet duidelijk bij.
Misschien moet je hun website dan maar eens bekijken.quote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet alles valt in Jip en Janneke taal uit te leggen.
Komop zeg, je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat stond er dus, zoals zoveel dingen op die site, niet duidelijk bij.
Maar mijn inloggevens zijn nu aangekomen, plús mijn gebruikersnaam gelukkig.
Ik zit ook bij Ziggo en het is een kutbedrijf.quote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Misschien moet je hun website dan maar eens bekijken.
Je kon vorige maand nog zenderpakketten bestellen, terwijl je die dus eigenlijk helemaal niet meer kon bestellen, omdat er een andere indeling kwam vanaf september.
In plaats van dat ze dat erboven zetten en ervoor zorgen dat je die oude zenderpakketten niet meer kunt bestellen ... maar nee, dat doet Ziggo natuurlijk niet.
Trolololol.quote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Komop zeg, je kunt ook overdrijven.
Hoe duidelijk wil je het hebben ? Dat ziggo uitroeptekens op je scherm plaatst met: EEN WAARSCHUWING WANNEER U NIET GOED KUNT LEZEN, HET IS MOGELIJK OM HET WACHTWOORD NAAR HUIS TE LATEN STUREN
Zeg dan gewoon: sorry meneer Ziggo ik heb erover heen gelezen, en kom niet met dat dit er niet duidelijk genoeg opstond.
Wat ook een veel voorkomend probleem is is het volgende: Wegvallend internet.
Er word een router die 5 jaar oud is gebruikt, maar het probleem ligt duidelijk aan ziggo (zoals altijd)
Vreemd genoeg werkt de verbinding bijna altijd vlekkeloos zonder router, dus met een verbinding van modem naar computer
Hmmm"Maar hij heeft het altijd goed gedaan"
Yup, maar nu niet meer
Aha, dus het is mijn schuld dat je op ziggo.nl zenderpakketten kon bestellen die verouderd waren?quote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit ook bij Ziggo en het is een kutbedrijf.
Wat jij nu verteld heeft helemaal niets te maken met het wachtwoord/username verhaal. Dat was ik ook ooit kwijt en had het zo terug....dat probleem lag bij jou.
Jij hebt echt een probleem met lezen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Aha, dus het is mijn schuld dat je op ziggo.nl zenderpakketten kon bestellen die verouderd waren?
En het is ook mijn schuld dat de administratie na 3 weken nog steeds niet rond was?
Túúrlijk.
Misschien moet jij eens onthouden wat je zelf hebt getypt.quote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt echt een probleem met lezen.
Het is jouw schuld dat je niet je ww/username terug kon krijgen...daar heb ik het over. Waarom begin je over iets waar ik het niet over heb? Lezen! Ow nee...daarom lukte het niet met het ww/username verhaal.
Volgende keer iemand anders laten lezen...lukt het vast sneller!
Ik had het dus over foutieve informatie op de ziggo.nl, zoals de zenderpakketten die je eigenlijk niet meer kon bestellen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef Kingstown het volgende:
Wat jij nu verteldt heeft helemaal niets te maken met het wachtwoord/username verhaal. Dat was ik ook ooit kwijt en had het zo terug....dat probleem lag bij jou.
Als reminder !quote:
Dit is de klaagbaak en ik klaag dus ook over de slechte service van Ziggo.quote:Op zondag 4 september 2011 21:20 schreef Kingstown het volgende:
Ik weet niet wat voor pillen jij slikt Paon, maar het verbaast me niets dat jij ruzie hebt met Ziggo.
Veel plezier met je ruzie zoeken, ik hoop dat je er gelukkig mee wordt.
Lezen is voor jou duidelijk ook moeilijk.quote:Op zondag 4 september 2011 21:31 schreef Leandra het volgende:
Je begon te klagen over de verdrievoudiging van de prijs van je digitale zenderpakket.... maar nu het slechts een verhoging van ¤ 3,= blijkt te zijn spits je het maar toe op de slechte service?
Ik denk dat de service ook een stuk minder slecht blijkt als je eerst eens goed leest en dan moeilijk gaat doen over wat er mis is, en niet half (of helemaal niet) lezen en dan gaan miepen over dat wat je denkt dat er mis is.
Verder gaan? Met ervoor proberen te zorgen dat je niet steeds iedereen tegen je in het harnas jaagt? Ik was het niet van plan, maar als je erop staat dan kan dat natuurlijk altijdquote:Op zondag 4 september 2011 22:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Aha, je gaat gewoon lekker in dit topic verder?
Misschien is het een idee om een hobby te zoeken, in plaats van telkens ruzie met mij proberen te zoeken?quote:Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Verder gaan? Met ervoor proberen te zorgen dat je niet steeds iedereen tegen je in het harnas jaagt? Ik was het niet van plan, maar als je erop staat dan kan dat natuurlijk altijd
WTF Ruzie zoeken? Nou ja vat het op zoals je wilt, maar in dat andere topic zocht ik geen ruzie en probeerde je oprecht te helpen. Hier kwam ik gewoon even nieuwsgierig kijken hoe het je verging op het strijdtoneel.quote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om een hobby te zoeken, in plaats van telkens ruzie met mij proberen te zoeken?
Volgens mij moet jij hoognodig met je plasje naar de dokter, want lezen kun je niet, en doordat je ook nog eens incapabel bent trap je Ziggo de grond in.quote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om een hobby te zoeken, in plaats van telkens ruzie met mij proberen te zoeken?
Hehe.quote:Op zondag 4 september 2011 21:20 schreef Kingstown het volgende:
Ik weet niet wat voor pillen jij slikt Paon, maar het verbaast me niets dat jij ruzie hebt met Ziggo.
Veel plezier met je ruzie zoeken, ik hoop dat je er gelukkig mee wordt.
Nogmaals: dat er nog dingen op de website stonden die je niet meer kon bestellen, is mijn schuld?quote:Op zondag 4 september 2011 22:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij hoognodig met je plasje naar de dokter, want lezen kun je niet, en doordat je ook nog eens incapabel bent trap je Ziggo de grond in.
Ja, er gaat wel eens wat mis, maar het merendeel van de fouten is echt te verwijten aan de klanten.
JIJ dus.
Nogmaals, ga met je plasje naar de dokter.quote:Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nogmaals: dat er nog dingen op de website stonden die je niet meer kon bestellen, is mijn schuld?
En daar maak jij je druk om omdat?
Dat het minstens 3 weken duurt tot de administratie geregeld is, is mijn schuld?
Nee, dat je ongeduldig bent wel
Dat veel zenders nog steeds vergrendeld zijn, terwijl mijn smartcard wel geactiveerd is, is mijn schuld?
Nee, dat je ongeduldig bent wel.
Dat er maar 5 zenders zijn die ik per se wil en de enige manier waarop ik die kan krijgen is door het duurste zenderpakket te nemen, is dat ook mijn schuld?
Ja, dat is een keuze, als je die zenders wil kijken kost het geld, wil je dat niet?, ophouden met janken en er mee leren leven
Alsjeblieft zeg.
Jij werkt vast bij Ziggo.quote:Op zondag 4 september 2011 22:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nogmaals, ga met je plasje naar de dokter.
Bij Ziggo werken mensen, je kent ze wel, hetzelfde soort waar jij ook toe behoort.
Die maken wel eens fouten, niemand is perfect.
Oja, jij wel natuurlijk![]()
Bah, wat een treurwilg ben jij.
Sollicitatiegesprek is ongeveer zo:quote:Op zondag 4 september 2011 16:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Inderdaad, behoorlijk irritant, wordt daar niet op gelet tijdens de sollicitatiegesprekken?
Sommige praten dan ook nog eens in de fluisterstand.
En zoals de meeste van die juzoef, kadafie, umed, sahib's doen: meneerrrrr, u moet terug naar die eerste menu en dan optie 2 doen.
Vertel ze dat dan, in plaats van er een topic op FOK! over te openenquote:Op zondag 4 september 2011 22:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij werkt vast bij Ziggo.
En ik BETAAL ervoor, en krijg nog steeds nog steeds helemaal niks.
Dus ik heb het recht om te klagen.
En ik had die oude zenderpakketten besteld. Na 3 weken had ik nog steeds niks gehoord, dus besloot ik te bellen naar de klantenservice. Zeggen ze dat die zenderpakketten eruit gaan, maar je kon ze op de website nog steeds bestellen en kreeg ook een bevestigingse-mail.
En dat vind jij logisch?
Je snapt het nog steeds niet hè...quote:Op zondag 4 september 2011 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lezen is voor jou duidelijk ook moeilijk.
In de OP had ik het ook al over de slechte service. En het is geen verhoging van 3 euro, maar nog steeds een verdrievoudiging.
29,95 ipv 9.95.
En ik heb vrijdag gebeld om m'n smartcard te laten activeren, omdat de service nog steeds vergrendeld was, en het zou binnen 48 uur gebeurd zijn.
Ik kijk op Mijn Ziggo (ja, ik heb de brief met m'n inloggegevens ontvangen) en er staat dat mijn smartcard inderdaad geactiveerd is.
Ik zet de tv weer op de digitale stand, en alsnog is 80% van de zenders vergrendeld.![]()
![]()
![]()
Waardeloze service weer.
Zie hier mij nu maar eens de schuld van te geven.
Dat heb ik al gedaan. De telefoniste zei dat ze het volkomen logisch vindt dat er producten op de site staan die je niet meer kunt bestellen.quote:Op zondag 4 september 2011 22:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vertel ze dat dan, in plaats van er een topic op FOK! over te openen
Tegenwoordig moet je geloof ik een training van 2 weken volgens hoorde ikquote:Op zondag 4 september 2011 22:55 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprek is ongeveer zo:
- "Hoeveel uur kun je werken?" >16 is het juiste antwoord
- "Hoe kom je aan de technische kennis?" Door hobby en het aansluiten bij familie
- "OK, maandag kan je meeluisteren en dinsdag worden de systemen uitgelegd dus dan kan je woensdag beginnen!"
Nee, ik werk niet bij Ziggo, heb er niet eens aandelen.quote:Op zondag 4 september 2011 22:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij werkt vast bij Ziggo.
En ik BETAAL ervoor, en krijg nog steeds nog steeds helemaal niks.
Dus ik heb het recht om te klagen.
En ik had die oude zenderpakketten besteld. Na 3 weken had ik nog steeds niks gehoord, dus besloot ik te bellen naar de klantenservice. Zeggen ze dat die zenderpakketten eruit gaan, maar je kon ze op de website nog steeds bestellen en kreeg ook een bevestigingse-mail.
En dat vind jij logisch?
Websites moet je bijhouden.quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet bij Ziggo, heb er niet eens aandelen.
Je snapt nog steeds niet dat het bestellen op de website en het versturen van de mail volledig geautomatiseerd is?
De daadwerkelijke controle gebeurd daarna pas.
Ik geloof echt dat hier zwaarder psychologisch geschut nodig is.
Jij bent echt geestelijk van het padje af.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:55 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprek is ongeveer zo:
- "Hoeveel uur kun je werken?" >16 is het juiste antwoord
- "Hoe kom je aan de technische kennis?" Door hobby en het aansluiten bij familie
- "OK, maandag kan je meeluisteren en dinsdag worden de systemen uitgelegd dus dan kan je woensdag beginnen!"
quote:Op zondag 4 september 2011 23:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Omdat ik haar mag sluit ik me aan bij paon. Gewoon omdat het kan.
Das mooi jonge.quote:Op zondag 4 september 2011 23:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Omdat ik haar mag sluit ik me aan bij paon. Gewoon omdat het kan.
2 weken!?quote:Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef First het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je geloof ik een training van 2 weken volgens hoorde ikKameraad van mij heeft die gevolgd en het enigste wat hij geleerd heeft is hoe je de smartcard moet activeren
Op de afdeling waar ik werk zijn we 1e lijns en is er voor de rest geen 2e lijns. Voor zover ik weet bestaat dat ook niet bij Ziggo.quote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef cvboer het volgende:
[..]
![]()
Das wel erg sneu dan.
De dames en heren van de 2e lijns helpdesk zijn beter opgeleid heb ik het idee.
Dit dus. Typerend ook dat de TS alleen reageert op posts die in haar straatje vallen maar aan bovenstaande feiten voorbij gaat.quote:Op zondag 4 september 2011 22:58 schreef Leandra het volgende:
Je snapt het nog steeds niet hè...
Oude situatie: je betaalde ¤ 16,95 voor het standaardpakket plus ¤ 9,95 voor een aanvullend pakket, dat is samen ¤ 26,90
Nu ga je ¤ 29,95 betalen, niet bovenop die ¤ 16,95 voor het standaardpakket, maar inclusief.
Maar je hebt gelijk, het is geen stijging van ¤ 3,= het is een stijging van ¤ 3,05
Inderdaad bazen aanbieder is hetquote:Op zondag 4 september 2011 21:52 schreef Grielen het volgende:
Ziggogewoon zomaar, vanuit het niets ineens alles in HD
Ik kan zeker wel rekenen. En m'n inloggevens heb ik ook al.quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef eight het volgende:
[..]
Dit dus. Typerend ook dat de TS alleen reageert op posts die in haar straatje vallen maar aan bovenstaande feiten voorbij gaat.
TS kan niet rekenen en blijkt niet in staat zelfstandig haar inloggegevens te achterhalen, maar klaagt wel over het gebrek aan niveau van Ziggo.Typisch geval van eerst in de spiegel kijken...
Bij de nieuwe pakketten is het INC bij de oude pakketten was het EXCquote:Op maandag 5 september 2011 12:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kan zeker wel rekenen. En m'n inloggevens heb ik ook al.
Ze moeten het gewoon duidelijk op de site zetten.
Eerst zijn twee zenderpakketten 9,95, dus exclusief de kosten voor "normale" televisie, en nu 29,95 en blijkbaar inclusief de kosten voor "normale" televisie.
Ja, superlogisch inderdaad ...
De ene keer wel de prijs voor "normale" televisie erbij in stoppen en de andere keer niet.
De hele pakketopbouw en prijsstructuur is dus gewijzigd, maar dat had je gewoon kunnen weten als je je brieven gelezen had, en eens goed op de site gekeken had....quote:Op maandag 5 september 2011 12:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kan zeker wel rekenen. En m'n inloggevens heb ik ook al.
Ze moeten het gewoon duidelijk op de site zetten.
Eerst zijn twee zenderpakketten 9,95, dus exclusief de kosten voor "normale" televisie, en nu 29,95 en blijkbaar inclusief de kosten voor "normale" televisie.
Ja, superlogisch inderdaad ...
De ene keer wel de prijs voor "normale" televisie erbij in stoppen en de andere keer niet.
Ik heb geen brieven gehad waarin de wijzingen zijn aangegeven.quote:Op maandag 5 september 2011 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
De hele pakketopbouw en prijsstructuur is dus gewijzigd, maar dat had je gewoon kunnen weten als je je brieven gelezen had, en eens goed op de site gekeken had....
Dat jij niet leest wat er staat maar leest wat je denkt dat er staat (of gewoon niet leest) ligt niet aan Ziggo.
Vreemd, mijn moeder van 70, die niet eens een computer aan kan zetten, begreep het anders prima.quote:Op maandag 5 september 2011 13:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb geen brieven gehad waarin de wijzingen zijn aangegeven.
En ze moeten het gewoon zo duidelijk mogelijk neerzetten, zodat domme mensen als ik het ook begrijpen.
voor sommige mensen is het wat goedkoper geworden.. en voor anderen een beetje duurder..quote:Op maandag 5 september 2011 13:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb geen brieven gehad waarin de wijzingen zijn aangegeven.
En ze moeten het gewoon zo duidelijk mogelijk neerzetten, zodat domme mensen als ik het ook begrijpen.
Die heeft wat begrijpend lezen betreft natuurlijk wat meer levenservaring als puber Madame_Paonquote:Op maandag 5 september 2011 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vreemd, mijn moeder van 70, die niet eens een computer aan kan zetten, begreep het anders prima.
Jij kunt duidelijk ook niet begrijpend lezen. Ik een puber.quote:Op maandag 5 september 2011 13:30 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Die heeft wat begrijpend lezen betreft natuurlijk wat meer levenservaring als puber Madame_Paon
1991 en je komt uit meppel...quote:Op maandag 5 september 2011 13:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij kunt duidelijk ook niet begrijpend lezen. Ik een puber.
Precies, 1991. Dus geen puber.quote:Op maandag 5 september 2011 13:31 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
1991 en je komt uit meppel...
Sorry schat je bent natuurlijk alweer 2 jaar een vrouwquote:Op maandag 5 september 2011 13:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Precies, 1991. Dus geen puber.
Nou ben ik qua begrijpend lezen ook een post-puber uit 1991 gewend, maar kennelijk heeft hij wat beter leren lezen ofzo, want mijn oudste zoon begrijpt het ook prima.quote:Op maandag 5 september 2011 13:30 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Die heeft wat begrijpend lezen betreft natuurlijk wat meer levenservaring als puber Madame_Paon
Post-puber.quote:Op maandag 5 september 2011 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ben ik qua begrijpend lezen ook een post-puber uit 1991 gewend, maar kennelijk heeft hij wat beter leren lezen ofzo, want mijn oudste zoon begrijpt het ook prima.
Anders moet je even de unlock code intypen...quote:Op maandag 5 september 2011 13:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Post-puber.
Pubers maken zich druk om populair zijn, merkkleding kopen, hun haar, etc.
Ik heb echt wel wat belangrijkers aan m'n hoofd.
En voor het geval je het niet wist: ik heb altijd hele hoge cijfers gehaald op wiskunde en Nederlands.
En ondertussen zijn de zenders nog steeds vergrendeld, terwijl de smartcard wel geactiveerd is.
Waar moet ik dat intypen?quote:Op maandag 5 september 2011 13:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Anders moet je even de unlock code intypen...
TV aan. Digitale kastje uit.
Vervolgens 157845210789416 achter elkaar intypen
Het digitale kastje gaat dan vanzelf aan en hij gaat de vergrendelde zenders opnieuw proberen te ontgrendelen![]()
Succes!![]()
Bron
quote:
Ik heb het kastje door iemand anders laten aansluiten, want ik heb er totaal geen verstand van.quote:Op maandag 5 september 2011 13:49 schreef Arjentjuh86 het volgende:
gewoon met je digitale afstandsbediening
Heb je overigens je digitale kastje wel met monster kabels aangesloten? Anders gaat het sowieso niet werken
Dan heeft dat 'neefje' van jou zeker geen monster kabels gebruiktquote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het kastje door iemand anders laten aansluiten, want ik heb er totaal geen verstand van.
Maar nu wil dat ding niet meer aan, terwijl ik niet aan de stekkers heb gezeten.
Als je de aan/uit knop 5 min. vasthoud gaat hij vanzelf weer aan.quote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het kastje door iemand anders laten aansluiten, want ik heb er totaal geen verstand van.
Maar nu wil dat ding niet meer aan, terwijl ik niet aan de stekkers heb gezeten.
Een buurman heeft het aangesloten.quote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Dan heeft dat 'neefje' van jou zeker geen monster kabels gebruikt
Geef anders even je 06 dan help ik je wel verderquote:Op maandag 5 september 2011 13:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een buurman heeft het aangesloten.
En gisteren deed het het nog goed, op veel vergrendelde zenders na dan.
En hij zei dat ik alleen op een knop hoefde te drukken, en dan zou ik weer de digitale zenders te zien krijgen die dan hopelijk ontgrendeld waren.
Maar het lichtje van dat ding is niet aan en als ik op die knop druk, gebeurt er niks ...
Hoe raad je het?quote:
Nee, je betaalde 16,95 + 9,95 = 26,90quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heb ik een stronthekel aan Ziggo.
Waardeloze klantenservice, er staan allemaal dingen op hun website die niet kloppen.
Er staat dus op van hoe laat tot hoe laat ze bereikbaar zijn, krijg je eerst 2 keuzemenu's en dán pas wordt er gezegd dat ze op die tijd niet bereikbaar zijn, terwijl dat wel op de website staat.
Hebben de kosten van de zenders die ik graag wil hebben met digitale televisie, van 10 euro per maand naar 30 euro per maand verhoogd.
En ik heb al 2 weken recht op digitale televisie, maar de service is vergrendeld, omdat het administratief nog niet verwerkt zou zijn. Dus nu betaal ik voor iets wat ik nog steeds niet heb.
Ze hebben daar weken de tijd voor gehad.Bij mijn vader precies hetzelfde verhaal.
Wat een ongelofelijke schijtorganisatie.![]()
![]()
Het is misschien handig om het topic eerst even door te lezen.quote:Op maandag 5 september 2011 16:00 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Nee, je betaalde 16,95 + 9,95 = 26,90
Nu ga je 29,- betalen (16,95 + 13,-).
Digitale keuzezenders zijn dus 3,- omhoog
Televisie abonnement
Je kunt kiezen uit drie verschillende abonnementen.
Abonnement Prijs per maand
TV Standaard ¤ 16,95* Meer info
TV Plus ¤ 24,95* Meer info
TV Extra ¤ 29,95* Meer info
5 pagina's?quote:Op maandag 5 september 2011 16:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is misschien handig om het topic eerst even door te lezen.
En ik ga weer proberen te bellen naar Ziggo. Hopelijk krijg ik nu wél binnen 10 minuten een medewerker aan de lijn.
Een ander adviseren even te lezen terwijl je er zelf 5 dagen voor nodig hebt om te begrijpen dat het niet de verdrievoudiging van de prijs is die je in je OP claimtquote:Op maandag 5 september 2011 16:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is misschien handig om het topic eerst even door te lezen.
En ik ga weer proberen te bellen naar Ziggo. Hopelijk krijg ik nu wél binnen 10 minuten een medewerker aan de lijn.
Dan reageer je niet.quote:
Ben je ongesteld of zo?quote:Op maandag 5 september 2011 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een ander adviseren even te lezen terwijl je er zelf 5 dagen voor nodig hebt om te begrijpen dat het niet de verdrievoudiging van de prijs is die je in je OP claimt![]()
Zo mooi ditquote:Op maandag 5 september 2011 16:15 schreef Leandra het volgende:
Een ander adviseren even te lezen terwijl je er zelf 5 dagen voor nodig hebt om te begrijpen dat het niet de verdrievoudiging van de prijs is die je in je OP claimt![]()
Samsung DCB-838OR.quote:Op maandag 5 september 2011 16:24 schreef shiftknop het volgende:
Na 1september kán het zijn dat sommige klanten het standaard pakket hebben ipv een plus of extra pakket. Administratief gezien betaal je wel voor plus of extra maar is het fout gegaan bij het updaten van je decoder.
Ziggo heeft zo'n 4 miljoen smartcards en decoders moeten voorzien van een up to date zenderpakket dus er kan wat mis zijn gegaan. Wat vaak helpt is de decoder even opnieuw zenders laten zoeken en als dat niet werkt even de helpdesk bellen en vragen of ze je smartcard even een puls/zetje/klap whatever willen geven.
Welk merk en type decoder heb je, TS?
Kan ook. Ik kan niet zo goed zien of dat een O of een nul is.quote:
Hoe kan ik de pincode en zo veranderen als de decoder niet aan wil?quote:Op maandag 5 september 2011 16:32 schreef shiftknop het volgende:
Op pagina 20 staat hoe je fabrieksinstellingen moet resetten:
https://static.ziggo.nl/i(...)H380R_tcm14-8827.pdf
Dan zenders zoeken met de netwerkfrequentie en netwerknummer, die staat hier vanaf pagina 16:
https://static.ziggo.nl/i(...)visie_tcm14-1911.pdf
Ze is allergisch voor chronische domheid veroorzaakt door mensen zoals jij denk ik.quote:Op maandag 5 september 2011 16:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan reageer je niet.
[..]
Ben je ongesteld of zo?
Ik ben niet anders gewend van jou.quote:
Ja, dat weet ik, maar op pagina 20 van die website staat dat je je pincode ook moet veranderen.quote:
Pincode wijzigen hoef je niet te doen, die kan je overslaan.quote:Op maandag 5 september 2011 16:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend van jou.
[..]
Ja, dat weet ik, maar op pagina 20 van die website staat dat je je pincode ook moet veranderen.
Maar ik kan de pincode niet veranderen als de decoder niet aan wil.
Gisteren waren veel zenders nog steeds geblokkeerd, terwijl mijn smartcard wel geactiveerd is.quote:Op maandag 5 september 2011 16:49 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een aantal zenders niet kon bekijken? Maar het apparaat wil dus helemaal niet aan...
Als je het linker ronde knopje op de voorkant af en toe indrukt, gaat er dan een blauw lampje aan, of knippert even?
Daar had ik geen tijd voor. Het zou binnen 2 weken gebeuren, en na een week was ik van plan Ziggo te bellen, maar toen was het al bezorgd ... anders had het gratis geïnstalleerd kunnen worden.quote:Op maandag 5 september 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Ohja, daarom heb ik 30 euro betaald om het door iemand van Ziggo te laten aansluiten
Dat heb ik gedaan, en nu heb ik geen signaal meer ...quote:Op maandag 5 september 2011 17:11 schreef shiftknop het volgende:
Dus nu heb je in ieder geval wel beeld? Hij wil dus weer aan?
Dan kan je hem nu resetten volgens de handleiding die ik je gaf en even zenders opnieuw zoeken.
De reacties van TS blijven heerlijk om te lezen, dus laat nog maar even verder lopen dit topic.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 18:02 schreef shiftknop het volgende:
Dus je hebt nu wel de juiste zenders?
Direct opgenomenquote:Op maandag 5 september 2011 16:46 schreef Devz het volgende:
Ze zijn tot 22.00 uur 's avonds telefonisch bereikbaar, so far voor je klacht over bereikbaarheid.
Ik belde laatst om 21.30 (werd direct opgenomen, wel na een keuzemenu van 15 minuten te hebben aangehoord) omdat interactieve tv niet werkte, de volgende dag stond er aan het begin van de middag een monteur voor de deur om het gratis te fixen.
Er zijn veel slechte helpdesks, maar die van Ziggo naar mijn ervaring toch zeker niet.
m.a.w. het lag dus niet aan Ziggoquote:Op maandag 5 september 2011 17:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kon het niet intypen, en aangezien het ongeveer één seconde duurt om 10 cijfers omhoog te gaan en ik 6800 (!) cijfers omhoog moest gaan, heb ik meer dan 10 minuten lang die knop ingedrukt moeten houden.
Maar nu doet-ie het wel.
Ein-de-lijk.
Nee, het lag aan de decoder.quote:
Dank, ik zal het een keer proberen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:21 schreef Gedetineerde het volgende:
Misschien kan je proberen, mits jouw modem een webinterface heeft, wat ik wel verwacht want het fungeert tegelijkertijd als een router, jouw systeem in de zogeenaamde DMZ te zetten. Simpel uitgelegd houdt dit in dat al het verkeer van, een naar jouw pc wordt toegestaan. Erg is geen enkele blokkade wat betreft poorten of protocollen.
Dit zou een hoop filtreerwerk moeten schelen voor jouw router en kan net het beetje zijn waardoor je wel online kan gamen.
Hou er wel rekening mee dat jij hiermee wel een perfect slachtoffer bent voor kwaadwillenden, dus zorg voor goede beveiliging op de pc zelf.
Uiteraard, nadat de pc is gefixed
Ik heb serieus eens gehad in de Dixons toen ik vroeg waarom het Windowsbestuursysteem niet goed werd geïnstalleerd, ik de vraag kreeg: "Heb je de cd-rom er wil ingestopt?"quote:Op maandag 5 september 2011 19:01 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Dank, ik zal het een keer proberen!
Hebben jullie trouwens ook wel eens gehad, dat zodra je meldt dat het internet eruit ligt, dat je dan de volgende vraag krijgt:
"Bent u misschien tijdens het stofzuigen tegen het modem aangestoten?".
Blijkbaar komt dat dus heel vaak voorquote:Op maandag 5 september 2011 19:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb serieus eens gehad in de Dixons toen ik vroeg waarom het Windowsbestuursysteem niet goed werd geïnstalleerd, ik de vraag kreeg: "Heb je de cd-rom er wil ingestopt?"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch ernstig.quote:Op maandag 5 september 2011 19:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Blijkbaar komt dat dus heel vaak voor
Jep.quote:Op maandag 5 september 2011 19:39 schreef shiftknop het volgende:
Het probleem is dus opgelost Madame_Paon?
Hoe kom je dáár nou bij?quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:48 schreef kovenant het volgende:
wat jij nu noemt zijn de pakketten je kan ook gewoon losse zenders erbij kiezen .
Heb je enig idee hoeveel werk dat is om 4 Miljoen abonnees elk hun eigen individuele zenderlijst te geven? Die kosten moeten dan doorberekend worden en dan ben je duurder uit dan nu.quote:Op maandag 5 september 2011 20:18 schreef Gwywen het volgende:
Ik vraag me af waarom er niet gewoon een lijst kan komen met alle zenders, en een bedrag per zender, dat wil ik er best voor betalen, mits ik alléén de zenders krijg waar ik naar wil kijken, en niks extra, maar ook niks minder.
Idd...quote:Op maandag 5 september 2011 20:37 schreef eight het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel werk dat is om 4 Miljoen abonnees elk hun eigen individuele zenderlijst te geven? Die kosten moeten dan doorberekend worden en dan ben je duurder uit dan nu.
Staat los van Ziggo.quote:Op maandag 5 september 2011 21:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
hm..
hier werkt interactive TV niet helemaal soepel..
SBS Gemist enzo zit toch ook gewoon in het pakket nu? waarom moet ik dan betalen om een aflevering van wegmisbruikers te kunnen kijken?
dan download ik hem wel :|
Als je nu nog problemen hebt, is het waarschijnlijk door lege batterijen in je afstandsbedieningquote:Op maandag 5 september 2011 17:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kon het niet intypen, en aangezien het ongeveer één seconde duurt om 10 cijfers omhoog te gaan en ik 6800 (!) cijfers omhoog moest gaan, heb ik meer dan 10 minuten lang die knop ingedrukt moeten houden.
Maar nu doet-ie het wel.
Ein-de-lijk.
Via internet laten inloggen, en aanvinken wat je wel en niet wil hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 20:37 schreef eight het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel werk dat is om 4 Miljoen abonnees elk hun eigen individuele zenderlijst te geven? Die kosten moeten dan doorberekend worden en dan ben je duurder uit dan nu.
De kosten om dit te automatiseren kost je meer dan een jaar abbonementsgeld per huishouden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:13 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Via internet laten inloggen, en aanvinken wat je wel en niet wil hebben.
De automatisering zorgt er wel voor dat die instellingen dan in jouw kastje komen.
Daar hoeft niemand aan te pas te komen. Dus hoeveel werk dat het is? Voor iedere klant 3 minuten, voor Ziggo alleen de voorzieningen laten maken.
Jij: Waar moet een cdrom in dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb serieus eens gehad in de Dixons toen ik vroeg waarom het Windowsbestuursysteem niet goed werd geïnstalleerd, ik de vraag kreeg: "Heb je de cd-rom er wil ingestopt?"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij weet hetquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:13 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Via internet laten inloggen, en aanvinken wat je wel en niet wil hebben.
De automatisering zorgt er wel voor dat die instellingen dan in jouw kastje komen.
Daar hoeft niemand aan te pas te komen. Dus hoeveel werk dat het is? Voor iedere klant 3 minuten, voor Ziggo alleen de voorzieningen laten maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:32 schreef maple-leaf het volgende:
Kpn![]()
werd ziggo beu ben probleemloos overgestapt naar Kpn, nergens meeer problemen mee.
quote:Op maandag 5 september 2011 13:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Precies, 1991. Dus geen puber.
Kan wel wezen, maar ondertussen is het wel mooi kut van ziggo dat ze hun pakketten weer stiekem wat duurder maken. Je krijgt hetzelfde voor meer geld, of je krijgt een heleboel crap waar je niets mee kunt. Daarom waren de keuzepaketten zo geweldig. Nu is iedereen zowat verplicht om alle zenders af te nemen tegen de duurste prijs, wil hij nog wat fatsoenlijks zien. Of het nu 'maar' drie euro duurder wordt doet niet terzake, ziggo smeert je allerlei rotzooi aan die je niet wilt hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 16:21 schreef eight het volgende:
[..]
Zo mooi ditZe heeft echt een plank voor de kop.
Mwah, dat hoeft ziggo ook niet alleen te betalen he. Het programma kan door elke televisie aanbieder gebruikt worden hetgeen de kosten drukt.quote:Op maandag 5 september 2011 20:37 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, een ontwikkelaar van automatiseringssystemen/databases.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:24 schreef antfukker het volgende:
[..]
Jij weet het
uit de spoiler: totaal niet.. Zeker nog een scholiertje
Een miljoen, geloof je het zelfquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:44 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Nee, een ontwikkelaar van automatiseringssystemen/databases.
Dus ik weet wat het kost om zoiets te maken.
Als dat een project van een miljoen is, kost dat de 4 miljoen abonnees samen éénmalig 0,25
Mwah, dat valt wel mee. Het gaat trouwens ook niet om een server ofzo, het gaat om de ontwikkeling van een frontend applicatie die de users in staat stelt om individuele zenders aan hun account te koppelen. Zo'n rocket sience is dat niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een miljoen, geloof je het zelfvoor een miljoen heb je hoogstens 1 machine van je serverpark, met wat licenties voor je databaseje.
hee bedankt, ik had ook van die vreemde problemen, wegvallende zenders enzo...quote:Op maandag 5 september 2011 13:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Anders moet je even de unlock code intypen...
TV aan. Digitale kastje uit.
Vervolgens 157845210789416 achter elkaar intypen
Het digitale kastje gaat dan vanzelf aan en hij gaat de vergrendelde zenders opnieuw proberen te ontgrendelen![]()
Succes!![]()
Bron
I beg to differquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee. Het gaat trouwens ook niet om een server ofzo, het gaat om de ontwikkeling van een frontend applicatie die de users in staat stelt om individuele zenders aan hun account te koppelen. Zo'n rocket sience is dat niet.
Stiekem doet Ziggo helemaal niets. Ze hebben hun plannen maanden van tevoren keurig bekend gemaakt en als abonnee kun je er meteen uitstappen. Alternatieven zijn er overal, nl via de schotel. Helaas is er verder weinig concurrentie maar dat kun je Ziggo niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kan wel wezen, maar ondertussen is het wel mooi kut van ziggo dat ze hun pakketten weer stiekem wat duurder maken. Je krijgt hetzelfde voor meer geld, of je krijgt een heleboel crap waar je niets mee kunt. Daarom waren de keuzepaketten zo geweldig. Nu is iedereen zowat verplicht om alle zenders af te nemen tegen de duurste prijs, wil hij nog wat fatsoenlijks zien. Of het nu 'maar' drie euro duurder wordt doet niet terzake, ziggo smeert je allerlei rotzooi aan die je niet wilt hebben.
En of jij meer zenders krijgt of niet maakt ziggo niets uit, want of pakket A of pakket C nou doorgesluisd wordt kost ziggo geen cent meer. Ze vragen alleen meer voor het ene pakket dan voor het andere. Pakket A kost 16,95 en pakket C 29,95. Terwijl er technisch gezien niets 'meer' achter zit dan achter pakket A. Dus eigenlijk bedondert ziggo de boel door 29,95 te vragen voor iets dat eigenlijk ook 16,95 zou kunnen kosten.
En dan heb ik het nog niet over hun kut helpdesk. Geloof me, als er een goed alternatief was voor ziggo was ik allang overgestapt.
Zo klopt het.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:56 schreef eight het volgende:
[..]
StiekemKeurig doet Ziggo helemaal niets. Ze hebben hun plannen maanden van tevoren keurigstiekem bekend gemaakt en als abonnee kun je er meteen uitstappen.
Gelul. Zelfs mijn diginoob zijnde, niet-lezende, Ziggo-abbo-onwetende vriendin wist dat het eraan kwam, dus zelfs jij had het kunnen weten. Dat hele 'stiekem' gebeuren gaat dus niet op. Verder is deze aanpassing gewoon een volgende stap in het vlot trekken van het zenderaanbod ter voorbereiding op totale HD kwaliteit TV, en konden ze kiezen; of rigoreus aanpassen zoals nu of stapsgewijs per jaar, maar dan had je elk jaar een stel autisten op fok gehad die niet om kunnen gaan met veranderingen en daarom maar een topic openen over de zoveelste Ziggo aanpassing op TV gebied.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo klopt het.
Maar waar het om gaat is dat die plannen er in eerste instantie al niet eens hadden moeten zijn. Het was goed, en nu wordt het weer duurder gemaakt en worden klanten opgescheepte met een shitload aan zenders waar ze niet om gevraagd hebben.
Ik zit nu 2.5 jaar bij Ziggo, voordat we van Orange en Telfort (quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:06 schreef CindieY het volgende:
ZiggoIk zit al bij ze sinds het @home-tijdperk en in al die jaren, in november 4 jaar om precies te zijn, is het aantal keren dat ik daadwerkelijk last van had een storing van Ziggo's kant nog op één hand te tellen. Digitale tv was in januari ook binnen een uurtje aan gesloten en sinds 1 september werkt het nog steeds allemaal vlekkeloos. Internet is vaker weggevallen, maar dat had toen altijd te maken met een router die veel te warm werd in de zomer.
Hadden m'n ouders ook met Internet, die zijn sinds een tijdje overgestapt naar een alles-in-1 van Ziggo en zijn dik tevreden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zit nu 2.5 jaar bij Ziggo, voordat we van Orange en Telfort () overkwamen. Dat was pas dikke, dikke bagger, daar verbleken de 'problemen' van Ziggo gewoon bij.
Sterker nog, ik kan me het gejank van de mensen die opeens hun Duitse en Engelse zenders kwijt waren van een paar maanden geleden nog herinneren, die wilden nog net niet de directeur van Ziggo met hooivorken en fakkels achterna gaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hadden m'n ouders ook met Internet, die zijn sinds een tijdje overgestapt naar een alles-in-1 van Ziggo en zijn dik tevreden.
Trouwens, dat gezeik over betalen voor zenders waar je niet naar kijkt. In de tijd dat ik nog kabel had, had ik ook een stuk of wat Duitse zenders waar ik niet naar kijk, had ik daar ook huiliehuilie over moeten doen en een KLB-topic over moeten aanmaken, want hey, ik keek er niet naar en betaalde er wel voor...Iedereen betaalt wel ergens voor waar ze geen gebruik van maken, let's face it. Dat was altijd al zo en dat zal ook wel niet snel veranderen.
Terecht. De Engelse (en helemaal de Duitse) zenders zijn onmisbaar. Al die kutpauper troep als RTL/Veronica/SBS wil ik heel graag dumpen. Zeg me hoe ik daar niet meer voor hoef te betalen en ik doe het vanmiddag nog.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kan me het gejank van de mensen die opeens hun Duitse en Engelse zenders kwijt waren van een paar maanden geleden nog herinneren, die wilden nog net niet de directeur van Ziggo met hooivorken en fakkels achterna gaan
Het basis abbonement nemen van Ziggo en een Dreambox 800 HD kopen, cardsharing software installeren, peers zoeken en genieten maar van alle zenders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terecht. De Engelse (en helemaal de Duitse) zenders zijn onmisbaar. Al die kutpauper troep als RTL/Veronica/SBS wil ik heel graag dumpen. Zeg me hoe ik daar niet meer voor hoef te betalen en ik doe het vanmiddag nog.
In dat basisabonnement zit dat geen RTL/SBS e.d. meer?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het basis abbonement nemen van Ziggo en een Dreambox 800 HD kopen, cardsharing software installeren, peers zoeken en genieten maar van alle zenders.
Punt is dat er helemaal geen verandering nodig was. Mensen waren tevreden en betaalden voor de extra zenderpakketten die ze wilden hebben. Nu wordt alles in een paar kutpakketten gesmeten waarvan als je iets leuks wilt zien, toch weer meteen naar het duurste pakket moet. Kortom, je betaalt meer voor wat je eerst ook al had. Kassa.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelul. Zelfs mijn diginoob zijnde, niet-lezende, Ziggo-abbo-onwetende vriendin wist dat het eraan kwam, dus zelfs jij had het kunnen weten. Dat hele 'stiekem' gebeuren gaat dus niet op. Verder is deze aanpassing gewoon een volgende stap in het vlot trekken van het zenderaanbod ter voorbereiding op totale HD kwaliteit TV, en konden ze kiezen; of rigoreus aanpassen zoals nu of stapsgewijs per jaar, maar dan had je elk jaar een stel autisten op fok gehad die niet om kunnen gaan met veranderingen en daarom maar een topic openen over de zoveelste Ziggo aanpassing op TV gebied.
Helaas wel, maar ALLE andere zenders hoef je dan niet te betalen, als je het goed doet. Dit gaat alleen wel erg offtopic en loopt tegen randje illegaliteit aan, dus meer info moet je maar even PM-enquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat basisabonnement zit dat geen RTL/SBS e.d. meer?
Ik betaal anders net zo veel als normaal. Heb je verder een bron voor het feit dat verandering niet nodig was, of is dat je eigen persoonlijke mening?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Punt is dat er helemaal geen verandering nodig was. Mensen waren tevreden en betaalden voor de extra zenderpakketten die ze wilden hebben. Nu wordt alles in een paar kutpakketten gesmeten waarvan als je iets leuks wilt zien, toch weer meteen naar het duurste pakket moet. Kortom, je betaalt meer voor wat je eerst ook al had. Kassa.
Ik heb nergens een sluitende onderbouwing van ziggo gezien, dat zegt al genoeg. Anders kan ik ook wel allemaal dingen 'nodig gaan vinden'.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik betaal anders net zo veel als normaal. Heb je verder een bron voor het feit dat verandering niet nodig was, of is dat je eigen persoonlijke mening?
http://nl.hardware.info/n(...)en-hd-in-basispakketquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb nergens een sluitende onderbouwing van ziggo gezien, dat zegt al genoeg. Anders kan ik ook wel allemaal dingen 'nodig gaan vinden'.
Het is dus gewoon een verandering van strategie wat het bedrijf nastreeft, gewoon voor winstmaximalisatie dus.quote:Ziggo liet bovendien weten dat het digitale televisie vanaf nu als het basisproduct voor televisie ziet. Analoog is een extra service die de klant erbij krijgt. Technisch betekent dit geen verandering, maar de benadering is uiteraard wel anders dan die tot nu toe geweest is.
Het begint inmiddels vrij duidelijk te worden dat je alleen leest wat je wilt lezen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb nergens een sluitende onderbouwing van ziggo gezien, dat zegt al genoeg. Anders kan ik ook wel allemaal dingen 'nodig gaan vinden'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |