abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 september 2011 @ 22:14:45 #1
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101467632
Wat heb ik een stronthekel aan Ziggo. :r
Waardeloze klantenservice, er staan allemaal dingen op hun website die niet kloppen.
Er staat dus op van hoe laat tot hoe laat ze bereikbaar zijn, krijg je eerst 2 keuzemenu's en dán pas wordt er gezegd dat ze op die tijd niet bereikbaar zijn, terwijl dat wel op de website staat. }:|
Hebben de kosten van de zenders die ik graag wil hebben met digitale televisie, van 10 euro per maand naar 30 euro per maand verhoogd. }:|
En ik heb al 2 weken recht op digitale televisie, maar de service is vergrendeld, omdat het administratief nog niet verwerkt zou zijn. Dus nu betaal ik voor iets wat ik nog steeds niet heb.
Ze hebben daar weken de tijd voor gehad. :r Bij mijn vader precies hetzelfde verhaal.

Wat een ongelofelijke schijtorganisatie. :r :r :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101467657
Ziggo=terekte klacht!
pi_101467660
Ziggo _O_ nergens last van.
pi_101467702
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
Ziggo _O_ nergens last van.
dit dus
pi_101467725
UPC is niet veel beter :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101467736
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
Ziggo _O_ nergens last van.
Ik eigenlijk ook... Maar dan nog soms heb ik wel problemen met ze!
  donderdag 1 september 2011 @ 22:16:06 #7
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101467739
Ziggo. :r :r :r
Nog nooit zo'n waardeloze organisatie gezien.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 1 september 2011 @ 22:16:55 #8
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_101467785
Terechte klacht, ben zoooo blij dat ik er niet meer bij zit.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  donderdag 1 september 2011 @ 22:17:14 #9
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_101467805
Slechte klantenservice hebben ze. Ik haat ze.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_101467806
IS HET ALWEER CAPSLOCKDAG??

Tevens canaldigitaal _O_
pi_101467821
Er was hier een keer internetstoring, ik dus kijken op de Ziggo teletekst:

''Kijk voor actuele internetstoringen op www.ziggo.nl''

:')
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  donderdag 1 september 2011 @ 22:18:50 #12
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_101467901
Ziggo hangt ook om de haverklap het internet eruit .
Doei!
pi_101467983
Doen jullie niet gewoon iets verkeerd?
  donderdag 1 september 2011 @ 22:20:36 #14
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101468023
quote:
5s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef OverRated het volgende:
IS HET ALWEER CAPSLOCKDAG??
Ik was even behoorlijk gefrustreerd, dus dan mag het. :P
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 1 september 2011 @ 22:21:16 #15
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101468081
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Scorpie het volgende:
Doen jullie niet gewoon iets verkeerd?
Nee.
Ik doe gewoon wat er op de website en in die boekjes staat en heb het iemand anders, met veel verstand van technisch spul, laten installeren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101468109
Slechtste klantenservice ever.
  donderdag 1 september 2011 @ 22:22:40 #17
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_101468168
Terechte klacht.
6 maanden geleden zou ik een nieuwe modem krijgen. Ja meneer, uiterlijk deze maand krijgt u het modem.
Ik heb het maar gelaten,kost me alleen maar geld om te bellen.
Paardelul !!!
pi_101468241
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
Ziggo _O_ nergens last van.
de enige rede dat mensen geen last ondervinden van ziggo is omdat ze geen PAUPERS zijn en het goedkoopste van het goedkoopste nemen :')

Btw ik heb ziggo dus
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
pi_101468251
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef HerbertThePervert het volgende:
Er was hier een keer internetstoring, ik dus kijken op de Ziggo teletekst:

''Kijk voor actuele internetstoringen op www.ziggo.nl''

:')
Tegenwoordig hebben veel mensen een smartphone of tablet met internettoegang via UMTS. Misschien moet je dat nog ontdekken? :')
pi_101468278
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:22 schreef Anno2012 het volgende:
Ik heb het maar gelaten,kost me alleen maar geld om te bellen.
1200 is een gratis nummer ^O^
  donderdag 1 september 2011 @ 22:25:30 #21
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101468340
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:24 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

1200 is een gratis nummer ^O^
Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101468586
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:23 schreef -K03N- het volgende:

[..]

de enige rede dat mensen geen last ondervinden van ziggo is omdat ze geen PAUPERS zijn en het goedkoopste van het goedkoopste nemen :')

Btw ik heb ziggo dus
Ik heb het plus pakket met 120 mbit, dus :')
  donderdag 1 september 2011 @ 22:32:11 #23
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_101468723
Kpn ^O^

werd ziggo beu ben probleemloos overgestapt naar Kpn, nergens meeer problemen mee, alleen hebben ze geen filmzenders
( maar daar mis je ook eigelijk niks aan :) )
*Leve het hierNUmaals....Loesjeİ*
*Leven is het meervoud van lef....Loesjeİ*
pi_101468811
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.
Zo negatief zoals jij nu overkomt, zo tevreden ben ik met het bedrijf in kwestie. Is het overigens niet goedkoper om dan een AIO-pakket te nemen ipv het afnemen van losse diensten? De telefoontarieven worden binnenkort - in het voordeel van de klant - ook gewijzigd :).
pi_101468911
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.
Kan je beter een alles-in-één pakket nemen, is goedkoper.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_101469023
quote:
15s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:18 schreef Meloewa het volgende:
Ziggo hangt ook om de haverklap het internet eruit .
Ik betaal gewoon een peperdure UPC verbinding. Bijna het maximum aan snelheid. Nooit ergens last van.

Dit krijg je als je op dit soort dingen goedkoop wilt doen.
pi_101469024
Wat moet je anders dan Ziggo als er niets anders te verkrijgen is in de buurt.
  donderdag 1 september 2011 @ 22:37:10 #28
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101469045
Maar dan moet ik wéér contact zoeken met Ziggo, en dan gaan ze vast weer moeilijk doen ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101469189
Naar mijn weten kun je ook veel regelen via ziggo.nl/mijnziggo?
  donderdag 1 september 2011 @ 22:39:27 #30
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_101469212
quote:
99s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:36 schreef Lemar het volgende:
Wat moet je anders dan Ziggo als er niets anders te verkrijgen is in de buurt.
kpn
*Leve het hierNUmaals....Loesjeİ*
*Leven is het meervoud van lef....Loesjeİ*
  donderdag 1 september 2011 @ 22:42:14 #31
348828 Wooninck
Kaas is geen letter.
pi_101469399
Zuigo :')
  donderdag 1 september 2011 @ 22:42:43 #32
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101469440
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:39 schreef Jerkmaine het volgende:
Naar mijn weten kun je ook veel regelen via ziggo.nl/mijnziggo?
Dat is dus een probleem, want daar kan ik niet inloggen, want ik weet m'n gebruikersnaam niet meer (1,5 jaar geleden aangemaakt en nooit meer naar omgekeken) en m'n wachtwoord weet ik ook niet meer. :')
Wachtwoord kun je opvragen, gebruikersnaam niet.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101469502
Overigens moet ik wel lachen om de startpost en dan dit in het bijzonder...

quote:
Hebben de kosten van de zenders die ik graag wil hebben met digitale televisie, van 10 euro per maand naar 30 euro per maand verhoogd. }:|
Leeg jij je brievenbus wel eens? De afgelopen 6 weken is iedere Ziggo-klant bestookt met post over de wijziging die vannacht heeft plaatsgevonden, de abonnementsprijs die wel met ¤0,50 omhoog gaat (en daarbij netjes de melding dat je dan je gerechtigd bent je abonnement op te zeggen. Er zullen ongetwijfeld azijnzeikers zijn die dat doen, krenten :')) en de nieuwe indeling van de digitale pakketten omdat enkele zenders in het standaardpakket het labeltje "HD" meekrijgen. In die eerdergenoemde 6 weken heb ik trouwens zeker 5 tot 6 brieven/informatiefolders gekregen...
pi_101469652
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:39 schreef maple-leaf het volgende:

[..]

kpn
Dat is alleen leuk als je in een redelijk nieuwe woning hebt, het liefst niet al te ver van de DSLAM woont en het niet erg vindt dat je downloadsnelheid enorm naar beneden schiet wanneer je de TV aanzet... De meeste problemen als het gaat om "traag kabelinternet" zie je het vaakst vlak voor het modem, waar de end user dit vaak zelf op kan lossen met goede bekabeling.
  donderdag 1 september 2011 @ 22:47:50 #35
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101469768
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:43 schreef Jerkmaine het volgende:
Overigens moet ik wel lachen om de startpost en dan dit in het bijzonder...

[..]

Leeg jij je brievenbus wel eens? De afgelopen 6 weken is iedere Ziggo-klant bestookt met post over de wijziging die vannacht heeft plaatsgevonden, de abonnementsprijs die wel met ¤0,50 omhoog gaat (en daarbij netjes de melding dat je dan je gerechtigd bent je abonnement op te zeggen. Er zullen ongetwijfeld azijnzeikers zijn die dat doen, krenten :')) en de nieuwe indeling van de digitale pakketten omdat enkele zenders in het standaardpakket het labeltje "HD" meekrijgen. In die eerdergenoemde 6 weken heb ik trouwens zeker 5 tot 6 brieven/informatiefolders gekregen...
Maar ik kijk nog niet eens 10 digitale zenders, en als ik die allemaal wil hebben, móet ik er dus allerlei zenders bij nemen die ik nooit kijk, en dan wordt het dus gewoon 3x zo duur. :{
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 1 september 2011 @ 22:48:25 #36
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_101469806
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Dat is alleen leuk als je in een redelijk nieuwe woning hebt, het liefst niet al te ver van de DSLAM woont en het niet erg vindt dat je downloadsnelheid enorm naar beneden schiet wanneer je de TV aanzet... De meeste problemen als het gaat om "traag kabelinternet" zie je het vaakst vlak voor het modem, waar de end user dit vaak zelf op kan lossen met goede bekabeling.
ok, heb ik geluk dan :)
*Leve het hierNUmaals....Loesjeİ*
*Leven is het meervoud van lef....Loesjeİ*
pi_101470439
Ziggo _O_
pi_101470483
Ziggo :D
A-technische mensen :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_101470496
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
Ziggo _O_ nergens last van.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101470542
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:48 schreef maple-leaf het volgende:

[..]

ok, heb ik geluk dan :)
Ik helaas niet. Woning uit 1962 (en een afgetrapt ISRA punt uit hetzelfde jaar gratis erbij :')) en zo'n 800m van de DSLAM af, bij een 20mbit verbinding haalde ik maximaal 200kb, whoa! ;(
pi_101470701
Terechte klacht. Ziggo is pure poep. Om de haverklap is het internet of supersloom of het doet het helemaal niet. En sinds vandaag ben ik ineens een hele hoop zenders kwijt terwijl ik betaal voor het duurste zenderpakket, en ze hebben het geld er gisteren al vanaf gehaald. En als je belt moet je eerst een half uur wachten en dan krijg je nog steeds een grafmongool aan de telefoon. Een paar weken terug had ik gebeld met de huistelefoon om te klagen over het internet, zegt dat wijf ''Ja sorry meneer, doe de stekker er voor 30 seconden uit en dan moet hij het weer doen hoor!''

Ten eerste als ik dat doe verbreek ik de telefoonverbinding met hun omdat als ik de stekker eruit trek ook de telefoon het niet doet, en ten tweede doe ik dat al ongeveer 4 keer per dag.

Ziggo is pure kanker.
  donderdag 1 september 2011 @ 23:04:27 #42
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_101470750
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Ik helaas niet. Woning uit 1962 (en een afgetrapt ISRA punt uit hetzelfde jaar gratis erbij :')) en zo'n 800m van de DSLAM af, bij een 20mbit verbinding haalde ik maximaal 200kb, whoa! ;(
wel een nog oudere woning maar zit dicht bij het centrum dat zal idd een verschil maken... :)
*Leve het hierNUmaals....Loesjeİ*
*Leven is het meervoud van lef....Loesjeİ*
  donderdag 1 september 2011 @ 23:06:39 #43
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101470880
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:59 schreef HSG het volgende:
Ziggo :D
A-technische mensen :')
Ziggo. :r
En ik ben a-technisch, dus ik heb iemand het laten installeren die er wél verstand van heeft, maar Ziggo heeft z'n zaakjes gewoon niet goed voor elkaar.
Het is meer dan 3 weken later en de administratie is blijkbaar nog steeds niet geregeld, waardoor ik nog steeds geen digitale televisie heb, terwijl ik er wel voor betaal. :|W
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101470948
Ik heb geen problemen met Ziggo, vind het alleen jammer dat ze m'n digitale pakket hebben veranderd sinds vandaag :(
Tap tap tap
pi_101471771
Wat is er dan veranderd, behalve de kwaliteit? En mijn TV die de TV gids niet helemaal lekker op kan halen, maar om daar nou een topic over te openen :')...
pi_101472053
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:47 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar ik kijk nog niet eens 10 digitale zenders, en als ik die allemaal wil hebben, móet ik er dus allerlei zenders bij nemen die ik nooit kijk, en dan wordt het dus gewoon 3x zo duur. :{

Dat is dus gewoon dom gezwets. :)

TV Plus is ¤8,- meer
TV Extra is ¤13,- meer


Mening herzien. :)
(check posts verderop)

[ Bericht 9% gewijzigd door bas-beest op 02-09-2011 00:50:54 ]
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_101472488
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef Jerkmaine het volgende:
Wat is er dan veranderd, behalve de kwaliteit? En mijn TV die de TV gids niet helemaal lekker op kan halen, maar om daar nou een topic over te openen :')...
Crime & Investigation is eruit, die vond ik leuk -O- .
Tap tap tap
  donderdag 1 september 2011 @ 23:44:42 #48
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101472841
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:28 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon dom gezwets. :)

TV Plus is ¤8,- meer
TV Extra is ¤13,- meer
Niks dom gezwets, maar lezen:
Televisiepakket
TV Extrap/m ¤ 29,95*
In plaats van ¤ 9,95 dus.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101475045
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Niks dom gezwets, maar lezen:
Televisiepakket
TV Extrap/m ¤ 29,95*
In plaats van ¤ 9,95 dus.
Waar haal jij die prijs van ¤9,95 vandaan voor een TV-abbo?

Als die echt bestaat, trek ik m'n vorige commentaar in.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_101475072
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
Ziggo _O_ nergens last van.
idem hier..

alleen de nieuwe HD Zenders werken nog niet helemaal soepel ism CI+
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:42:28 #51
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101475145
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:38 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Waar haal jij die prijs van ¤9,95 vandaan voor een TV-abbo?

Als die echt bestaat, trek ik m'n vorige commentaar in.
http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/archives/2011/02/ziggo_gaat_televisie_pakk_1.shtml

Eén zenderpakket was 6,95 per maand, 2 zenderpakketten 9,95 per maand.
Maar ik kijk nog niet eens 10 van die digitale zenders, maar de enige manier waarop ik die nu kan ontvangen, is door TV Extra te kiezen voor 29,95 per maand. }:|
Dan heb ik dus ongelofelijk veel zenders waarvan ik er heel veel niet kijk, omdat dat de enige manier is om die zenders te ontvangen die ik wil ontvangen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101475359
Okee dan... ik neem mijn vorige commentaar terug.

Maar het zuigt dan idd. wel ja... beter hadden ze die extra keuze-pakketten gewoon gehouden (in jouw geval zeker)... bijv. alle Discovery en Nat Geo extra zenders in één pakket etc.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_101475697
Dit is toch al jaren zo? Niks nieuws onder de zon. Mensen vergeten alleen wat voor een cheap-ass organisatie dat is.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_101475768
[quote]2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:42 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/archives/2011/02/ziggo_gaat_televisie_pakk_1.shtml

Eén zenderpakket was 6,95 per maand, 2 zenderpakketten 9,95 per maand.
Maar ik kijk nog niet eens 10 van die digitale zenders, maar de enige manier waarop ik die nu kan ontvangen, is door TV Extra te kiezen voor 29,95 per maand. }:|
Dan heb ik dus ongelofelijk veel zenders waarvan ik er heel veel niet kijk, omdat dat de enige manier is om die zenders te ontvangen die ik wil ontvangen.
[/quote]

En dat weten ze en daar is het hen precies om te doen. Tig mensen hebben nu het middenpakket aangesmeerd gekregen terwijl ze daar geen zak aan hebben. Ik ga mijn abonnement helemaal terugschroeven tot het minimum. En daarna maar eens rustig rondkijken voor een alternatief voor ziggo met hun slechte kutkwaliteit. En van wat ik zo om me heen hoor, ben ik de enige niet.

Ze het laten voelen in hun portemonnee is het enige waar die organisaties op reageren. Wel diep triest dat ze daarvoor eerst hun complete klantenbestand moeten schofferen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_101476538
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Crime & Investigation is eruit, die vond ik leuk -O- .
Kanaal 124 droeftoeter.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_101476576
[quote]2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:42 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/archives/2011/02/ziggo_gaat_televisie_pakk_1.shtml

Eén zenderpakket was 6,95 per maand, 2 zenderpakketten 9,95 per maand.
Maar ik kijk nog niet eens 10 van die digitale zenders, maar de enige manier waarop ik die nu kan ontvangen, is door TV Extra te kiezen voor 29,95 per maand. }:|
Dan heb ik dus ongelofelijk veel zenders waarvan ik er heel veel niet kijk, omdat dat de enige manier is om die zenders te ontvangen die ik wil ontvangen.
[/quote]

Blijf dan lekker analoog kijken verandert er verder niets.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_101476632
Geen enkel probleem meer met Ziggo! Als je eenmaal goed in het systeem staat is er niets meer aan de hand. Helaas kost het nogal eens moeite om goed in het systeem te komen daar :+

Had wel meer dan een half jaar gratis het film1-pakket ipv 2 weken ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  vrijdag 2 september 2011 @ 05:04:38 #58
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_101477924
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef HerbertThePervert het volgende:
Er was hier een keer internetstoring, ik dus kijken op de Ziggo teletekst:

''Kijk voor actuele internetstoringen op www.ziggo.nl''

:')
Dat is idd het meest idiote dat ik ooit heb gezien :')
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  vrijdag 2 september 2011 @ 05:23:59 #59
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101477963
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 01:54 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Blijf dan lekker analoog kijken verandert er verder niets.
Maar dan heb ik de bepaalde zenders niet, zoals Zone Reality, E! Entertainment, Crime & Investigation Network, RTL Lounge, 13th Street, ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101478151
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:33 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Zo negatief zoals jij nu overkomt, zo tevreden ben ik met het bedrijf in kwestie. Is het overigens niet goedkoper om dan een AIO-pakket te nemen ipv het afnemen van losse diensten? De telefoontarieven worden binnenkort - in het voordeel van de klant - ook gewijzigd :).
Dat is het ook. Ik heb ook AIO, maar gebruik telefonie niet. Dat is alsnog goedkoper dan internet en tv los bij ze afnemen.

Alles zelf aangesloten en was klaar in 2 uur. Verder heb ik alleen met het activeren van het modem problemen gehad. De code werkte niet.

Na een week een nieuwe code gekregen die wel werkte. Als compensatie niets hoeven te betalen voor de HD-recorder twv 149,95 :)
  Moderator vrijdag 2 september 2011 @ 07:07:05 #61
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_101478201
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
Ziggo _O_ nergens last van.
F.K.A. SuperwormJim
pi_101478880
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 05:23 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar dan heb ik de bepaalde zenders niet, zoals Zone Reality, E! Entertainment, Crime & Investigation Network, RTL Lounge, 13th Street, ...
Die heb ik nu ook niet :')
Tap tap tap
pi_101479741
Ziggo is echt zwaar relaxt, zolang je niet met de klantenservice hoeft te praten oid. :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:42:24 #64
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_101479834
Dat is bij al die bedrijven zo. Als het werkt gaat het niet onaardig.
Het probleem is dat als ze een fout maken, ze die niet willen/kunnen herstellen. :(

Ik heb alleen zo'n basispakketje; met nu nog meer baggerprogramma's in HD kwaliteit.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:43:46 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101479859
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ziggo. :r :r :r
Nog nooit zo'n waardeloze organisatie gezien.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:44:35 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101479877
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:42 schreef Hyperdude het volgende:
Dat is bij al die bedrijven zo. Als het werkt gaat het niet onaardig.
Het probleem is dat als ze een fout maken, ze die niet willen/kunnen herstellen. :(
Dat dus. Ik zit met dat gare ubee modem (Wifi modem) wat regelmatig mijn snelheid dichttrekt of gewoon geen snelheid geeft. Is een firmware probleem, moet ik wachten tot eind oktober. Ja, hallo :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:45:47 #67
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_101479893
Hallo Madame_Paon,

We begrijpen dat u last heeft van een probleem.
Het beste kunt u deze vraag stellen aan Tess. ( klik hier )
Verder wensen wij u een prettige dag en de rekeningen moet u gewoon betalen vanwege de service die wij leveren.

met vriendelijke groeten,

Ziggo.
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:47:07 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101479918
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:45 schreef ericosman het volgende:
Hallo Madame_Paon,

We begrijpen dat u last heeft van een probleem.
Het beste kunt u deze vraag stellen aan Tess. ( klik hier )
Verder wensen wij u een prettige dag en de rekeningen moet u gewoon betalen vanwege de service die wij leveren.

met vriendelijke groeten,

Ziggo.
_O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_101479934
ik heb noooit problemen met ziggo, installeer het al lange tijd bij ontzettend veel mensen,
krijg het altijd direct werkend bij iedereen.
aanvraag is geregeld binnen korte tijd alle producten functioneren naar behoren, en over de extra zenders .
wat jij nu noemt zijn de pakketten je kan ook gewoon losse zenders erbij kiezen .
pi_101482598
quote:
4s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ziggo. :r
En ik ben a-technisch, dus ik heb iemand het laten installeren die er wél verstand van heeft, maar Ziggo heeft z'n zaakjes gewoon niet goed voor elkaar.
Het is meer dan 3 weken later en de administratie is blijkbaar nog steeds niet geregeld, waardoor ik nog steeds geen digitale televisie heb, terwijl ik er wel voor betaal. :|W
je kunt ook de handleiding lezen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_101482828
Ow crap, net klant geworden bij Ziggo mbt internet ;(. Bidden dat alles goed werkt.

TV heb ik alleen basis abo en goedkoper dat op de site, daar zul je mij niet over horen :P
pi_101483653
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat dus. Ik zit met dat gare ubee modem (Wifi modem) wat regelmatig mijn snelheid dichttrekt of gewoon geen snelheid geeft. Is een firmware probleem, moet ik wachten tot eind oktober. Ja, hallo :')
niks mis met mijn Ubee modem..

maar goed ik gebruik hem ook niet als router.. mischien speelt dat mee :P
pi_101483732
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:36 schreef muhahaha het volgende:
Ow crap, net klant geworden bij Ziggo mbt internet ;(. Bidden dat alles goed werkt.

TV heb ik alleen basis abo en goedkoper dat op de site, daar zul je mij niet over horen :P
Ik heb het een paar weken geleden aangevraagd (alles in één-pakket). Kon de week daarop worden geïnstalleerd, mannetje langs geweest, binnen een half uurtje was hij weer weg en alles doet het gewoon. Zo kan het dus ook ;)
Tap tap tap
pi_101484065
Terechte klacht... door een fout van hen heb ik veels te weinig digtale zenders over, terwijl ik wel betaal voor een duurder pakket. Kan ik zelf achteraan gaan bellen...
En alsof dat nog niet genoeg is sta ik nu letterlijk 47 minuten in de wacht voordat ik maar 1 iemand gesproken heb :')
-
pi_101484144
Stelletje noobs je moet het niet op ziggo afschuiven maar op jezelf als jij er niks van bakt is het nogal logisch dat het niet goed werkt :W

Ziggo nog nooit geen problemen mee en in mijn buurt ook niet...
pi_101484463
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:24 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Stelletje noobs je moet het niet op ziggo afschuiven maar op jezelf als jij er niks van bakt is het nogal logisch dat het niet goed werkt :W

Ziggo nog nooit geen problemen mee en in mijn buurt ook niet...
Dit.
pi_101484561
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:22 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht... door een fout van hen heb ik veels te weinig digtale zenders over, terwijl ik wel betaal voor een duurder pakket. Kan ik zelf achteraan gaan bellen...
En alsof dat nog niet genoeg is sta ik nu letterlijk 47 minuten in de wacht voordat ik maar 1 iemand gesproken heb :')
och bellen met 1200 is toch gratis :D
pi_101484597
Ik heb geen klachten over Ziggo. Alles-in-een doet het prima hier, verder geen extra pakketten genomen. Het enige is dat ik sinds jaar en dag als man geregistreerd sta bij hen en dat is niet te veranderen. Operaties gaan me te ver dus ik leer er maar mee leven. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101484752
Ziggo is top :P
Drenthe hierzo _O_

Ik download zelfs meer dan ik zou moeten kunnen downloaden :D
de afstand tot de centrale is ook maar 34 meter :D
ik heb een ping van 4 :D
ik heb 40 MB internet :D
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:46:24 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101484794
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:07 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

niks mis met mijn Ubee modem..

maar goed ik gebruik hem ook niet als router.. mischien speelt dat mee :P
Speelt idd mee. Als je hem als router gebruikt heeft 95% (Eigen cijfers van ziggo) last van wegvallen of ruksnelheden.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:47:29 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101484828
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:24 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Stelletje noobs je moet het niet op ziggo afschuiven maar op jezelf als jij er niks van bakt is het nogal logisch dat het niet goed werkt :W

Ziggo nog nooit geen problemen mee en in mijn buurt ook niet...
Ja, want dat er gare firmware is waardoor je de snelheid niet haalt of je verbinding wegflikkert ligt inderdaad niet aan het modem van ziggo.

:')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_101484842
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland. Ziggo voorziet 3.100.000 huishoudens met minstens 1 product van hun. 1.800.000 huishoudens van Digitale televisie, 1.500.000 huishoudens met een Breedband verbinding en 1.100.000 huishoudens van telefonie. Het grootste deel van het aandelenkapitaal van de onderneming wordt via houdstermaatschappijen gehouden door twee private equity-ondernemingen: Cinven en Warburg Pincus.

Bron: Wikipedia
pi_101484857
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Speelt idd mee. Als je hem als router gebruikt heeft 95% (Eigen cijfers van ziggo) last van wegvallen of ruksnelheden.
k wou zeggen.. in de 70 dagen dat de ubee hier hangt.. ist nog niet ingekakt :Y)

en ook nog niet opnieuw opgestart :D
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:49:29 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101484884
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:48 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

k wou zeggen.. in de 70 dagen dat de ubee hier hangt.. ist nog niet ingekakt :Y)

en ook nog niet opnieuw opgestart :D
De mijne op zijn slechtst 3x per dag. Op zijn best 1x per week.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:52:31 #85
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_101484969
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:24 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Stelletje noobs je moet het niet op ziggo afschuiven maar op jezelf als jij er niks van bakt is het nogal logisch dat het niet goed werkt :W

Ziggo nog nooit geen problemen mee en in mijn buurt ook niet...
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_101485165
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
Terechte klacht. Ziggo is pure poep. Om de haverklap is het internet of supersloom of het doet het helemaal niet. En sinds vandaag ben ik ineens een hele hoop zenders kwijt terwijl ik betaal voor het duurste zenderpakket, en ze hebben het geld er gisteren al vanaf gehaald. En als je belt moet je eerst een half uur wachten en dan krijg je nog steeds een grafmongool aan de telefoon. Een paar weken terug had ik gebeld met de huistelefoon om te klagen over het internet, zegt dat wijf ''Ja sorry meneer, doe de stekker er voor 30 seconden uit en dan moet hij het weer doen hoor!''

Ten eerste als ik dat doe verbreek ik de telefoonverbinding met hun omdat als ik de stekker eruit trek ook de telefoon het niet doet, en ten tweede doe ik dat al ongeveer 4 keer per dag.

Ziggo is pure kanker.
hehe zoiets had ik ook bij UPC, maar die gast was zo slim om eerst mijn mobiele nummer te vragen en mij daarop te bellen voordat hij de verbinding verbrak met de huistelefoon en ik de modem kon resetten.

de service valt of staat echt met de persoon die je aan de lijn krijgt, er zitten soms ook echt complete nitwits tussen :|W
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_101485245
Die webcare via twitter van Ziggo is best relaxed. Helpen je snel, iig mij dan :P.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_101486132
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:01 schreef febster het volgende:
Die webcare via twitter van Ziggo is best relaxed. Helpen je snel, iig mij dan :P.
oh :)

op ziggo-gebruikers.nl heb je ook van die webcare aapjes mensen :')
pi_101486420
bij ons werd het ook gratis geïnstalleerd
pi_101486852
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:31 schreef bang_bros het volgende:
bij ons werd het ook gratis geïnstalleerd
ik deed t zelf..:')

dan heb ik het zo als ik het wil op de muur.. en niet zo als de monteur denkt het te willen :+
pi_101486896
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:44 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

ik deed t zelf..:')

dan heb ik het zo als ik het wil op de muur.. en niet zo als de monteur denkt het te willen :+
ik kijk niet veel in de meterkast :P
als t maar werkt en snel is :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 13:45:52 #92
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_101486908
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
Ziggo _O_ nergens last van.
Dit _O_
pi_101487834
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:45 schreef bang_bros het volgende:

[..]

ik kijk niet veel in de meterkast :P
als t maar werkt en snel is :)
meterkast is hier wat aan de kleine kant.. en dr lopen buizen wat onhandig :P
pi_101488802
Zojuist ook: om mijn abonnement te wijzigen (lees: zo minimaal mogelijk te krijgen) moet ik eerst een 'mijn ziggo' account aanmaken. Dat gedaan, bevestigingsmail geklikt bladiebladiebla, probeer ik in te loggen. "uw maximale inlogduur is verstreken. klik hier om opnieuw in te loggen" Dus ik klik op die link, krijg ik weer hetzelfde scherm te zien: "uw maximale inlogduur is verstreken. klik hier om opnieuw in te loggen".

Wat een buttorganisatie.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 2 september 2011 @ 14:57:09 #95
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101489459
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:24 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Stelletje noobs je moet het niet op ziggo afschuiven maar op jezelf als jij er niks van bakt is het nogal logisch dat het niet goed werkt :W

Ziggo nog nooit geen problemen mee en in mijn buurt ook niet...
Ja, want dat de administratie nog niet verwerkt is, is echt mijn schuld.
En dat er dingen verkeerd staan aangegeven op de website, is ook echt mijn schuld.

:{
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101489813
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zojuist ook: om mijn abonnement te wijzigen (lees: zo minimaal mogelijk te krijgen) moet ik eerst een 'mijn ziggo' account aanmaken. Dat gedaan, bevestigingsmail geklikt bladiebladiebla, probeer ik in te loggen. "uw maximale inlogduur is verstreken. klik hier om opnieuw in te loggen" Dus ik klik op die link, krijg ik weer hetzelfde scherm te zien: "uw maximale inlogduur is verstreken. klik hier om opnieuw in te loggen".

Wat een buttorganisatie.
Oja, dat moet ik ook nog doen. Ga er van het weekend maar even goed voor zitten denk ik.
Tap tap tap
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:10:11 #97
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101489963
"Mijn Ziggo" is vervelend. Ik heb het meer dan 1,5 jaar geleden aangemaakt en heb er nooit meer naar omgekeken, en nu kan ik er dus niet meer op. Mijn e-mailadres is daar zogenaamd onbekend :?, terwijl ik al jaren hetzelfde e-mailadres heb. Maar ik kan ook geen nieuw account maken, want mijn klantnummer is daar al bekend.
Heb ik dus net gebeld, toets ik mijn klantnummer in, wordt er gezegd dat dat klantnummer daar níet bekend is. :{
In ieder geval telefonisch mijn smartcard geactiveerd en nu maar hopen dat dat, Ziggo kennende, binnen 3 weken ook daadwerkelijk gebeurd is.
Dan heb ik dus wel de periode waarin je alle zenders hebt gemist ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101490346
Dat heb ik bij Mijn NS, daar heb ik nu al vier accounts ofzo.
Tap tap tap
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:31:53 #99
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_101490798
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef JustinK het volgende:
UPC is niet veel beter :')
pi_101491086
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oja, dat moet ik ook nog doen. Ga er van het weekend maar even goed voor zitten denk ik.
Als je het snel doet, kan het nog met de factuur over september mee.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')