Ik was even behoorlijk gefrustreerd, dus dan mag het.quote:
Nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Scorpie het volgende:
Doen jullie niet gewoon iets verkeerd?
de enige rede dat mensen geen last ondervinden van ziggo is omdat ze geen PAUPERS zijn en het goedkoopste van het goedkoopste nemenquote:
Tegenwoordig hebben veel mensen een smartphone of tablet met internettoegang via UMTS. Misschien moet je dat nog ontdekken?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef HerbertThePervert het volgende:
Er was hier een keer internetstoring, ik dus kijken op de Ziggo teletekst:
''Kijk voor actuele internetstoringen op www.ziggo.nl''
1200 is een gratis nummerquote:Op donderdag 1 september 2011 22:22 schreef Anno2012 het volgende:
Ik heb het maar gelaten,kost me alleen maar geld om te bellen.
Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.quote:
Ik heb het plus pakket met 120 mbit, dusquote:Op donderdag 1 september 2011 22:23 schreef -K03N- het volgende:
[..]
de enige rede dat mensen geen last ondervinden van ziggo is omdat ze geen PAUPERS zijn en het goedkoopste van het goedkoopste nemen
Btw ik heb ziggo dus
Zo negatief zoals jij nu overkomt, zo tevreden ben ik met het bedrijf in kwestie. Is het overigens niet goedkoper om dan een AIO-pakket te nemen ipv het afnemen van losse diensten? De telefoontarieven worden binnenkort - in het voordeel van de klant - ook gewijzigdquote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.
Kan je beter een alles-in-één pakket nemen, is goedkoper.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen voor Ziggotelefonieklanten. Ik heb al internet en kabeltelevisie van Ziggo (en hopelijk binnenkort eindelijk digitale televisie), en dat is al erg genoeg.
Ik betaal gewoon een peperdure UPC verbinding. Bijna het maximum aan snelheid. Nooit ergens last van.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:18 schreef Meloewa het volgende:
Ziggo hangt ook om de haverklap het internet eruit .
kpnquote:Op donderdag 1 september 2011 22:36 schreef Lemar het volgende:
Wat moet je anders dan Ziggo als er niets anders te verkrijgen is in de buurt.
Dat is dus een probleem, want daar kan ik niet inloggen, want ik weet m'n gebruikersnaam niet meer (1,5 jaar geleden aangemaakt en nooit meer naar omgekeken) en m'n wachtwoord weet ik ook niet meer.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:39 schreef Jerkmaine het volgende:
Naar mijn weten kun je ook veel regelen via ziggo.nl/mijnziggo?
Leeg jij je brievenbus wel eens? De afgelopen 6 weken is iedere Ziggo-klant bestookt met post over de wijziging die vannacht heeft plaatsgevonden, de abonnementsprijs die wel met ¤0,50 omhoog gaat (en daarbij netjes de melding dat je dan je gerechtigd bent je abonnement op te zeggen. Er zullen ongetwijfeld azijnzeikers zijn die dat doen, krentenquote:Hebben de kosten van de zenders die ik graag wil hebben met digitale televisie, van 10 euro per maand naar 30 euro per maand verhoogd.![]()
Dat is alleen leuk als je in een redelijk nieuwe woning hebt, het liefst niet al te ver van de DSLAM woont en het niet erg vindt dat je downloadsnelheid enorm naar beneden schiet wanneer je de TV aanzet... De meeste problemen als het gaat om "traag kabelinternet" zie je het vaakst vlak voor het modem, waar de end user dit vaak zelf op kan lossen met goede bekabeling.quote:
Maar ik kijk nog niet eens 10 digitale zenders, en als ik die allemaal wil hebben, móet ik er dus allerlei zenders bij nemen die ik nooit kijk, en dan wordt het dus gewoon 3x zo duur.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:43 schreef Jerkmaine het volgende:
Overigens moet ik wel lachen om de startpost en dan dit in het bijzonder...
[..]
Leeg jij je brievenbus wel eens? De afgelopen 6 weken is iedere Ziggo-klant bestookt met post over de wijziging die vannacht heeft plaatsgevonden, de abonnementsprijs die wel met ¤0,50 omhoog gaat (en daarbij netjes de melding dat je dan je gerechtigd bent je abonnement op te zeggen. Er zullen ongetwijfeld azijnzeikers zijn die dat doen, krenten) en de nieuwe indeling van de digitale pakketten omdat enkele zenders in het standaardpakket het labeltje "HD" meekrijgen. In die eerdergenoemde 6 weken heb ik trouwens zeker 5 tot 6 brieven/informatiefolders gekregen...
ok, heb ik geluk danquote:Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je in een redelijk nieuwe woning hebt, het liefst niet al te ver van de DSLAM woont en het niet erg vindt dat je downloadsnelheid enorm naar beneden schiet wanneer je de TV aanzet... De meeste problemen als het gaat om "traag kabelinternet" zie je het vaakst vlak voor het modem, waar de end user dit vaak zelf op kan lossen met goede bekabeling.
Ik helaas niet. Woning uit 1962 (en een afgetrapt ISRA punt uit hetzelfde jaar gratis erbijquote:
wel een nog oudere woning maar zit dicht bij het centrum dat zal idd een verschil maken...quote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ik helaas niet. Woning uit 1962 (en een afgetrapt ISRA punt uit hetzelfde jaar gratis erbij) en zo'n 800m van de DSLAM af, bij een 20mbit verbinding haalde ik maximaal 200kb, whoa!
Ziggo.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar ik kijk nog niet eens 10 digitale zenders, en als ik die allemaal wil hebben, móet ik er dus allerlei zenders bij nemen die ik nooit kijk, en dan wordt het dus gewoon 3x zo duur.
Crime & Investigation is eruit, die vond ik leukquote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef Jerkmaine het volgende:
Wat is er dan veranderd, behalve de kwaliteit? En mijn TV die de TV gids niet helemaal lekker op kan halen, maar om daar nou een topic over te openen...
Niks dom gezwets, maar lezen:quote:Op donderdag 1 september 2011 23:28 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon dom gezwets.
TV Plus is ¤8,- meer
TV Extra is ¤13,- meer
Waar haal jij die prijs van ¤9,95 vandaan voor een TV-abbo?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niks dom gezwets, maar lezen:
Televisiepakket
TV Extrap/m ¤ 29,95*
In plaats van ¤ 9,95 dus.
http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/archives/2011/02/ziggo_gaat_televisie_pakk_1.shtmlquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:38 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Waar haal jij die prijs van ¤9,95 vandaan voor een TV-abbo?
Als die echt bestaat, trek ik m'n vorige commentaar in.
Kanaal 124 droeftoeter.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crime & Investigation is eruit, die vond ik leuk.
Dat is idd het meest idiote dat ik ooit heb gezienquote:Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef HerbertThePervert het volgende:
Er was hier een keer internetstoring, ik dus kijken op de Ziggo teletekst:
''Kijk voor actuele internetstoringen op www.ziggo.nl''
Maar dan heb ik de bepaalde zenders niet, zoals Zone Reality, E! Entertainment, Crime & Investigation Network, RTL Lounge, 13th Street, ...quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:54 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Blijf dan lekker analoog kijken verandert er verder niets.
Dat is het ook. Ik heb ook AIO, maar gebruik telefonie niet. Dat is alsnog goedkoper dan internet en tv los bij ze afnemen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:33 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Zo negatief zoals jij nu overkomt, zo tevreden ben ik met het bedrijf in kwestie. Is het overigens niet goedkoper om dan een AIO-pakket te nemen ipv het afnemen van losse diensten? De telefoontarieven worden binnenkort - in het voordeel van de klant - ook gewijzigd.
Die heb ik nu ook nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 05:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar dan heb ik de bepaalde zenders niet, zoals Zone Reality, E! Entertainment, Crime & Investigation Network, RTL Lounge, 13th Street, ...
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ziggo.![]()
![]()
Nog nooit zo'n waardeloze organisatie gezien.
Dat dus. Ik zit met dat gare ubee modem (Wifi modem) wat regelmatig mijn snelheid dichttrekt of gewoon geen snelheid geeft. Is een firmware probleem, moet ik wachten tot eind oktober. Ja, halloquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:42 schreef Hyperdude het volgende:
Dat is bij al die bedrijven zo. Als het werkt gaat het niet onaardig.
Het probleem is dat als ze een fout maken, ze die niet willen/kunnen herstellen.![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:45 schreef ericosman het volgende:
Hallo Madame_Paon,
We begrijpen dat u last heeft van een probleem.
Het beste kunt u deze vraag stellen aan Tess. ( klik hier )
Verder wensen wij u een prettige dag en de rekeningen moet u gewoon betalen vanwege de service die wij leveren.
met vriendelijke groeten,
Ziggo.
je kunt ook de handleiding lezen.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ziggo.
En ik ben a-technisch, dus ik heb iemand het laten installeren die er wél verstand van heeft, maar Ziggo heeft z'n zaakjes gewoon niet goed voor elkaar.
Het is meer dan 3 weken later en de administratie is blijkbaar nog steeds niet geregeld, waardoor ik nog steeds geen digitale televisie heb, terwijl ik er wel voor betaal.
niks mis met mijn Ubee modem..quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zit met dat gare ubee modem (Wifi modem) wat regelmatig mijn snelheid dichttrekt of gewoon geen snelheid geeft. Is een firmware probleem, moet ik wachten tot eind oktober. Ja, hallo
Ik heb het een paar weken geleden aangevraagd (alles in één-pakket). Kon de week daarop worden geïnstalleerd, mannetje langs geweest, binnen een half uurtje was hij weer weg en alles doet het gewoon. Zo kan het dus ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:36 schreef muhahaha het volgende:
Ow crap, net klant geworden bij Ziggo mbt internet. Bidden dat alles goed werkt.
TV heb ik alleen basis abo en goedkoper dat op de site, daar zul je mij niet over horen
Dit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:24 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Stelletje noobs je moet het niet op ziggo afschuiven maar op jezelf als jij er niks van bakt is het nogal logisch dat het niet goed werkt![]()
Ziggo nog nooit geen problemen mee en in mijn buurt ook niet...
och bellen met 1200 is toch gratisquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:22 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht... door een fout van hen heb ik veels te weinig digtale zenders over, terwijl ik wel betaal voor een duurder pakket. Kan ik zelf achteraan gaan bellen...
En alsof dat nog niet genoeg is sta ik nu letterlijk 47 minuten in de wacht voordat ik maar 1 iemand gesproken heb
Speelt idd mee. Als je hem als router gebruikt heeft 95% (Eigen cijfers van ziggo) last van wegvallen of ruksnelheden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
niks mis met mijn Ubee modem..
maar goed ik gebruik hem ook niet als router.. mischien speelt dat mee
Ja, want dat er gare firmware is waardoor je de snelheid niet haalt of je verbinding wegflikkert ligt inderdaad niet aan het modem van ziggo.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:24 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Stelletje noobs je moet het niet op ziggo afschuiven maar op jezelf als jij er niks van bakt is het nogal logisch dat het niet goed werkt![]()
Ziggo nog nooit geen problemen mee en in mijn buurt ook niet...
k wou zeggen.. in de 70 dagen dat de ubee hier hangt.. ist nog niet ingekaktquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Speelt idd mee. Als je hem als router gebruikt heeft 95% (Eigen cijfers van ziggo) last van wegvallen of ruksnelheden.
De mijne op zijn slechtst 3x per dag. Op zijn best 1x per week.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k wou zeggen.. in de 70 dagen dat de ubee hier hangt.. ist nog niet ingekakt![]()
en ook nog niet opnieuw opgestart
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:24 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Stelletje noobs je moet het niet op ziggo afschuiven maar op jezelf als jij er niks van bakt is het nogal logisch dat het niet goed werkt![]()
Ziggo nog nooit geen problemen mee en in mijn buurt ook niet...
hehe zoiets had ik ook bij UPC, maar die gast was zo slim om eerst mijn mobiele nummer te vragen en mij daarop te bellen voordat hij de verbinding verbrak met de huistelefoon en ik de modem kon resetten.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
Terechte klacht. Ziggo is pure poep. Om de haverklap is het internet of supersloom of het doet het helemaal niet. En sinds vandaag ben ik ineens een hele hoop zenders kwijt terwijl ik betaal voor het duurste zenderpakket, en ze hebben het geld er gisteren al vanaf gehaald. En als je belt moet je eerst een half uur wachten en dan krijg je nog steeds een grafmongool aan de telefoon. Een paar weken terug had ik gebeld met de huistelefoon om te klagen over het internet, zegt dat wijf ''Ja sorry meneer, doe de stekker er voor 30 seconden uit en dan moet hij het weer doen hoor!''
Ten eerste als ik dat doe verbreek ik de telefoonverbinding met hun omdat als ik de stekker eruit trek ook de telefoon het niet doet, en ten tweede doe ik dat al ongeveer 4 keer per dag.
Ziggo is pure kanker.
ohquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:01 schreef febster het volgende:
Die webcare via twitter van Ziggo is best relaxed. Helpen je snel, iig mij dan.
ik deed t zelf..:')quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:31 schreef bang_bros het volgende:
bij ons werd het ook gratis geïnstalleerd
ik kijk niet veel in de meterkastquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik deed t zelf..:')
dan heb ik het zo als ik het wil op de muur.. en niet zo als de monteur denkt het te willen
meterkast is hier wat aan de kleine kant.. en dr lopen buizen wat onhandigquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:45 schreef bang_bros het volgende:
[..]
ik kijk niet veel in de meterkast
als t maar werkt en snel is
Ja, want dat de administratie nog niet verwerkt is, is echt mijn schuld.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:24 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Stelletje noobs je moet het niet op ziggo afschuiven maar op jezelf als jij er niks van bakt is het nogal logisch dat het niet goed werkt![]()
Ziggo nog nooit geen problemen mee en in mijn buurt ook niet...
Oja, dat moet ik ook nog doen. Ga er van het weekend maar even goed voor zitten denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zojuist ook: om mijn abonnement te wijzigen (lees: zo minimaal mogelijk te krijgen) moet ik eerst een 'mijn ziggo' account aanmaken. Dat gedaan, bevestigingsmail geklikt bladiebladiebla, probeer ik in te loggen. "uw maximale inlogduur is verstreken. klik hier om opnieuw in te loggen" Dus ik klik op die link, krijg ik weer hetzelfde scherm te zien: "uw maximale inlogduur is verstreken. klik hier om opnieuw in te loggen".
Wat een buttorganisatie.
Als je het snel doet, kan het nog met de factuur over september mee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, dat moet ik ook nog doen. Ga er van het weekend maar even goed voor zitten denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |