Tuurlijk komt die niet, het is hartstikke mooi weer, die zit lekker op een terrasjequote:Op vrijdag 2 september 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik begin me nu echt zorgen te maken of de ziggo man nog komt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk komt die niet, het is hartstikke mooi weer, die zit lekker op een terrasje
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk komt die niet, het is hartstikke mooi weer, die zit lekker op een terrasje
Mijn interactieve ontvanger installeren.quote:
Oh gelukkig maar.quote:
Kans is altijd aanwezig dat ik gewoon nooit meer terug kom natuurlijkquote:
Dat kun je zelf toch ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn interactieve ontvanger installeren.
Nee, want als ik het zonder gratis installatiemannetje zou doen, moest ik nog verzendkosten voor de ontvanger betalen en nu neemt hij hem mee. Als hij komt that is...quote:
Dan is het een goede deal.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, want als ik het zonder gratis installatiemannetje zou doen, moest ik nog verzendkosten voor de ontvanger betalen en nu neemt hij hem mee. Als hij komt that is...
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is het een goede deal.
Hopen dat je niet voor niks aan het wachten bent dan
quote:
Je hebt toch lekker kunnen relaxenquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, wég laatste vrije werkdagochtend van mijn vakantie.
ik heb gisteren best ff aan de lijn gehangen voor ik iemand kreeg.... maar dat was mijn verdiende strafquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:30 schreef HeatWave het volgende:
UPC heeft het inmiddels prima op de rails. Ik had ook problemen met mijn decoder, kreeg na 2 sec iemand aan de lijn, die deed niet moeilijk toen ik zei dat ik alles van de site al geprobeerd had. En ik had na 3 dagen een nieuwe decoder thuis.
Ach, heb me nuttig gemaakt, wat administratie gedaan, zoonlief's boeken gekaftquote:
het werkt prima.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Die postcode inspreken bij UPC tegen het bandje
en dat alles op je gemak, dus lekker relaxed productief ochtendje.. wat wilt een mens nog meerquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, heb me nuttig gemaakt, wat administratie gedaan, zoonlief's boeken gekaft...
Het zal ook wel mijn eigen fout zijn, maar toch raar dat die ziggo miep het ook niet snapte
I'm with HW on this one.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bij mij echt nooit, ik heb u niet verstaan
Provinciaalquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bij mij echt nooit, ik heb u niet verstaan
Lekker relaxed op een terrasje zittenquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
en dat alles op je gemak, dus lekker relaxed productief ochtendje.. wat wilt een mens nog meer
Die zijn lelijk, aldus zoonlief.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Kaften is easy Kaft Sokken van de Hema
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Een Ziggo bestelbusje vroeg net de weg, heb hem naar Belgie gestuurd
Kaftsmaak, gekleurde nietjes, heb je het met Angel gedaan ofzo?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die zijn lelijk, aldus zoonlief.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kaftsmaak, gekleurde nietjes, heb je het met Angel gedaan ofzo?.
Hij verkiest het mooie boven het praktische?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zijn ze ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Shoo, shoo, het is geen klein pageant meisje, viespeuk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij verkiest het mooie boven het praktische?
Zeker weten dat het een jongetje is?
Dus nu ligt er een stapel strak in Vans kaftpapier gekafte boeken klaar voor meneer.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Sims? Fo real? En je komt er voor uit?
Damn...
Zo zie je maar dat ze het nooit helemaal goed weten te simuleren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Kut Sims vrouwtje ze word niet boos
Moet fury hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |