Ja, ook als je net werk doet moeten de beesten nog hun etenquote:Op vrijdag 2 september 2011 05:39 schreef sigme het volgende:
Hoi
Dank! Vandaag moest liefste eerder weg dan ik, dus ik mag zometeen beginnen met het voeren van alle beesten. Daarna nette kleren aan en dan op pad. Ik laat 5 km hardlopen daarom maar achterwege, ik weet nog niet of dat wel in het vrijdagschema past.
Moet je ook vroeg werken Puff?
Thanks V1z! Ik kwam er niet meer uitquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:16 schreef V1z0R het volgende:
Ml-etje, de Total want die heeft 10,3gr eiwitten/4gr kh en die yioaurti 5gr eiwitten/4gr kh per 100gr.
Geen probleemquote:Op vrijdag 2 september 2011 06:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thanks V1z! Ik kwam er niet meer uit
gaat niet, het zit tussen 2 kiezenquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:45 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[..]
Geen probleem
Daarnaast bevat de total ook casseine en ik weet niet of dit bij yioaurti het geval is.
Auw, Aurum. Tot die tijd even kruidnagel?
Ik kan geen hele uitzending online vinden! Alleen fragmenten. Misschien daaromquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Iew, ProBillyHoe kun jij een half uur lang naar Patty Brard kijken? Word al misselijk als ik er aan denk.
Op FB al gezegd maar Phai, veel plezier in Boedapest! /jompels
Hoop dat je spoedig terecht kunt XM
LOL HPKW![]()
Verdien je wel hoor
Hoi Ewelina, leuke verjaardag gehad?
Dat heb ik bij te veel carbs.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Wat heb ik geslaaaaaapen, en ik ben/blijf ook maar moe en ik heb geen idee waar het moe zijn vandaan komt.
Beter dan een roze koek!quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en ik weet mijn beloning al voor na het plasma doneren.
De bloedbank zit namelijk vlakbij Koekela.
Vooral ook heeeeeeeeeeeel veel lekkerder.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vooral ook heeeeeeeeeeeel veel lekkerder.
ik wil ook een e-reader. en een tablet. En zo veel andere zaken. Maar het lijkt me zo makkelijk als ik reis. Nu sleep ik altijd heel veel boeken mee. Maar goed, ik hou ook van boeken!quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:46 schreef Perruche het volgende:
Morning!!
Nou bootcamp was lekker gisteren, denk dat ik er wel spierpijn aan ga overhouden. De buik voel ik al![]()
Little beezo'n leuk boek! Ik wil eigenlijk een amazon Kindle kopen voor ik op vakantie ga naar Spanje/Egypte. Maar ik wil ook nog 2 paar nieuwe schoenen en een horloge en ik heb er geen geld voor
.
misschien slaap je teveel? En emigreren en wennen aan een nieuwe leef omgeving maakt heel erg moe!quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Fijne vakantie Phaidra!![]()
Goedemorgen!
Wat heb ik geslaaaaaapen, en ik ben/blijf ook maar moe en ik heb geen idee waar het moe zijn vandaan komt.
Maar toch gaan we vanmiddag richting Peak DistrictWellicht dat een weekendje weg weer even wat energie levert? Geen idee dus, maar wel frustrerend!
![]()
![]()
![]()
Lijstje vandaag:
O: Griekse yoghurt met perzik en bran flakes
S: hardlopen (eens kijken of dat lukt)
T: 2 gekookte eitjes
L: 2 plakken roggebrood met pindakaas
<en de rest weet ik nog niet>
ik ben echt heel erg blij met mijn e-reader. Koop er wel een met een E-Ink scherm. Dan heb je ook in volle zon gewoon goed beeld. Echt ideaal!quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik wil ook een e-reader. en een tablet. En zo veel andere zaken. Maar het lijkt me zo makkelijk als ik reis. Nu sleep ik altijd heel veel boeken mee. Maar goed, ik hou ook van boeken!
Maar jij hebt ook een iPad toch? Dat voldeed niet? Ik denk er ook over om een e-reader te kopen, maar dat zou dan alleen voor op reis zijn denk ik. Want ik vind gewone boeken ook wel erg fijn om te hebben. Hoewel mijn boekenkasten propvol zijn en ik er eigenlijk een kast bij zou moeten hebben en daar niet zoveel plek voor heb.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:53 schreef progje het volgende:
[..]
ik ben echt heel erg blij met mijn e-reader. Koop er wel een met een E-Ink scherm. Dan heb je ook in volle zon gewoon goed beeld. Echt ideaal!
Een e-ink scherm is echt fantastisch, lijkt op een "gewone" pagina! Een ipad ofzo kan je niet echt lezen in licht en gaat niet lang mee. De amazon e-reader gaat tot iets van een maand mee, als je wiifi niet veel gebruikt!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een iPad toch? Dat voldeed niet? Ik denk er ook over om een e-reader te kopen, maar dat zou dan alleen voor op reis zijn denk ik. Want ik vind gewone boeken ook wel erg fijn om te hebben. Hoewel mijn boekenkasten propvol zijn en ik er eigenlijk een kast bij zou moeten hebben en daar niet zoveel plek voor heb.
Ja maffe film wel! Wel goed, ik was op 1/3e ofzo.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Biutiful is een geweldige film, maar ook wel een beetje zielig.
Ooit komt het goed met de banenzoekerij Maria, kijk maar naar Vik!
Oh shoot dat hebben wij dus ook.. leeg flesje meenemen is wel een goede tip trouwensquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:29 schreef Phaidra het volgende:
Zo, eindelijk de in-check en security door. De nieuwe self-service bagage drop-off is geen succes. Ik heb nog nooit zo lang staan wachten met maar 4 mensen voor me
. (sowieso, ik vlieg verdorie met klm, kan ik nog alles zelf doen) Daarna was ik uiteraard straal vergeten om mijn flesje water leeg te gooien voor de douane...
Maar nu wachten op boarden, duurt zo te zien niet zo lang meer. Tot snel slankies!!
Oh ik vind hem lekkerderquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:47 schreef Perruche het volgende:
Maar Mltje, die 0% vet is echt VIES. Vind ik dan he. Kan je beter voor de volle gaan, da's tenminste lekker
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Maria wie wil jou nu niet hebben! Zo lief ende slim ende grappig
oh, heerlijk is dat soms. En inderdaad, er komt absoluut wat langs. En misschien niet de droombaan, maar wel een baan!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Empirisch onderzoek wijst uit dat er genoeg zijn die me niet willen hebbenMaar er komt vast wel wat langs, ik zou graag weten wat voor iets
![]()
Achja, het zal wel de frusti/spanning van meerdere dagen opgehoopt zijn ofzoIk tegen vriendje: "Nou! *snotterdruip* Ik had net besloten dat ik *boehoe* niet ging janken, en ik weet niet eens *blubber* waarom ik het moet!
" Le d'oh!
Och Mariaquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Empirisch onderzoek wijst uit dat er genoeg zijn die me niet willen hebbenMaar er komt vast wel wat langs, ik zou graag weten wat voor iets
![]()
Achja, het zal wel de frusti/spanning van meerdere dagen opgehoopt zijn ofzoIk tegen vriendje: "Nou! *snotterdruip* Ik had net besloten dat ik *boehoe* niet ging janken, en ik weet niet eens *blubber* waarom ik het moet!
" Le d'oh!
Weet ik nog niet, ik heb intussen wel al weer wat meer gehoord van de uitzendmevroi, maar ik moet nu wachten op bericht van het bedrijf zelfquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, heerlijk is dat soms. En inderdaad, er komt absoluut wat langs. En misschien niet de droombaan, maar wel een baan!
Wanneer begin je met het uitzendwerk?
Awquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Och MariaPotje huilen is dan best fijn he? Fijn van het positieve einde van de dag!
Ik had dat met de 4daagse: ik was al lopende de pijn en ellendigheid aan het verbijten, telefoon ging, ik zag in het schermpje "mama" staan en daar kwamen de waterlanders
Wat is de prijs/liter tegenwoordig?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gezellig bij de bloedbank!
Even timen hoe lang het duurt deze keer!
In Duitsland krijg je bij overheidsinstellingen 20 euro en een koekje voor bloed, 50 voor plasma. Een commerciele bloedbank biedt meer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je krijgt er een kopje thee en dankbaarheid voor.
Hier gaat dat geld naar andere mensen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:03 schreef loveli het volgende:
[..]
In Duitsland krijg je bij overheidsinstellingen 20 euro en een koekje voor bloed, 50 voor plasma. Een commerciele bloedbank biedt meer.
Het is dat ik niet in de buurt van Duitsland woon.......quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:03 schreef loveli het volgende:
[..]
In Duitsland krijg je bij overheidsinstellingen 20 euro en een koekje voor bloed, 50 voor plasma. Een commerciele bloedbank biedt meer.
Waarvoor ik al een petitie heb ondertekend omdat ik dat ook te gek vind.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:05 schreef V1z0R het volgende:
Hier krijgen de directeuren een jaarsalaris van 2 ton
De laatste 2 opties.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:23 schreef Perruche het volgende:
Heb je eigenlijk recht op een vrije middag ofzo als je gaat doneren? Of moet je dan vakantiedagen opnemen/ een vriendelijke "baas" hebben?
nou, zoiets lijkt me goed inderdaad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:23 schreef Perruche het volgende:
Heb je eigenlijk recht op een vrije middag ofzo als je gaat doneren? Of moet je dan vakantiedagen opnemen/ een vriendelijke "baas" hebben?
Isnie 'quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:26 schreef _aurum_ het volgende:
je kan ook buiten werktijd gaan, dat deed ik altijdMaar ik ben er mee gekapt, mijn aders zijn moeilijk te vinden en misprikken met die harpoen, daar word ik niet blij van
Ik heb een gaatje onder mijn vulling oh yoy. Ik mag vanmiddag terug om of het gaatje te vullen of om een wortelkanaalbehandeling te krijgen en een gaatje te vullen.
Ik heb mijn man gebeld, of hij me wil brengen etc.
ik denk dat we een high five kunnen doen qua gebitquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Balen aurum, maar beter om van de pijn af te zijn. Ik loop ook al drie weken met kiespijn, it comes and goes. Do. moet ik naar de mondhyg, zou kunnen dat het het tandvlees is. Het is dezelfde kies die al eerder opspeelde. Maar vraag wel ff of ze een foto kunnen maken om te checken of de wortel niet toch ontstoken is.
Mijn gebit
Jij was toch liberaal?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waarvoor ik al een petitie heb ondertekend omdat ik dat ook te gek vind.
Vraag blijft wel of je veiligheid kunt blijven garanderen als er een financiële vergoeding tegenover staat. En of mensen niet het doneren gaan zien als inkomstenbron. Krijg je dan geen mensen die vaker gaan doneren dan goed is voor hun lichaam?
Typt trouwens wel rot met links op mobiel!
Hehehequote:Op vrijdag 2 september 2011 13:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dat we een high five kunnen doen qua gebitMeerendeels is bij mij al gevuld en als het tegenzit dan wordt dit mijn derde wortelkanaalbehandeling dit jaar
En je valt meestal tijdelijk een halve kg afquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is dat ik niet in de buurt van Duitsland woon.......
In Belgie krijg je volgens mij ook betaald. Ik doe het alleen voor de karma punten.
Ipad is prima voor in de trein/bus/vliegtuig enzovoort. Maar niet voor buiten in de zon.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een iPad toch? Dat voldeed niet? Ik denk er ook over om een e-reader te kopen, maar dat zou dan alleen voor op reis zijn denk ik. Want ik vind gewone boeken ook wel erg fijn om te hebben. Hoewel mijn boekenkasten propvol zijn en ik er eigenlijk een kast bij zou moeten hebben en daar niet zoveel plek voor heb.
En weer binnen! Net ff boodschappen gedaan, heerlijk weer!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah Aurum en XM, kiespijn is vreselijk!
Heb een snippermiddag genomen, zo maar een uurtje wandelen
Vandaag uitnodiging bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker gehad, heb al een afspraak gemaakt *klopt zichzelf op schouder*
Ik ben een mislukte tree huggin' hippie! Wat mij betreft schaffen ze gelijk de hypotheekrenteaftrek af, mag je nog maar 80 op de snelweg, wordt het OV verbeterd (graag ook nog na half 12 voldoende mogelijkheden om thuis te komen) en krijg je belastingaftrek als je fietst naar je werk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij was toch liberaal?
Maar goed, het zorgt er wel voor dat België met 5miljoen minder inwoners meer donaties heeft dan Nederland.
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah Aurum en XM, kiespijn is vreselijk!
Heb een snippermiddag genomen, zo maar een uurtje wandelen
Vandaag uitnodiging bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker gehad, heb al een afspraak gemaakt *klopt zichzelf op schouder*
Dan waren de Belgen er al wel mee gestopt, denk je ook niet?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben een mislukte tree huggin' hippie! Wat mij betreft schaffen ze gelijk de hypotheekrenteaftrek af, mag je nog maar 80 op de snelweg, wordt het OV verbeterd (graag ook nog na half 12 voldoende mogelijkheden om thuis te komen) en krijg je belastingaftrek als je fietst naar je werk.
En er zit wel wat in dat je door betaling meer donors krijgt, maar krijg je dan ook niet meer risicovolle donors die het alleen voor het geld doen?
Dat vind ik nou ook verspilling. Kost het nou zoveel moeite om op het bordje te kijken? Ipv de achterlijke palen? Ze hebben er eentje pal voor onze etalage gezet (van de winkel waar ik werk).. Achterlijke dingen..quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan waren de Belgen er al wel mee gestopt, denk je ook niet?
OVZe hebben hier in de buurt onlangs bij zowat elke bushalte in de bebouwde kom palen neergezet met de tijden van de twee volgende bussen. Wat een verspilling van geld!
Als kind wel hoor. Gewoon ieder half jaar. Maar ik ging op mijn 15e het huis uit en toen was dat niet meer mijn prioriteit, zeg maar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:40 schreef Perruche het volgende:
Wauw co, maar 1x bij de tandarts geweest?
Ik moet binnenkort een kroon maar stel het maar uit. Wil eigenlijk voor mijn lange vakantie wel gaan.
Het blijven belgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan waren de Belgen er al wel mee gestopt, denk je ook niet?
OVZe hebben hier in de buurt onlangs bij zowat elke bushalte in de bebouwde kom palen neergezet met de tijden van de twee volgende bussen. Wat een verspilling van geld!
Ah, geen busgebruiker dus. Zie bovenstaand verhaal.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:31 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook verspilling. Kost het nou zoveel moeite om op het bordje te kijken? Ipv de achterlijke palen? Ze hebben er eentje pal voor onze etalage gezet (van de winkel waar ik werk).. Achterlijke dingen..
Ook onzin: Geld uitgeven aan een verkeerssituatie die eigenlijk nog gewoon goed kon... Hebben ze bij Vianen gedaan..
Gewoon illegaal? Vastwel. Zou niet weten waar, maar dat kunnen ze je vast in het ebook topic in TTK vertellen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:49 schreef Perruche het volgende:
Kan je ook ergens gewoon e-books downloaden, zeg maar?
Ja of als je een PDF document hebt. Heb wat studieboeken van mn manager gekregen (in PDF) en die zou ik wel op mn kindle willen zetten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gewoon illegaal? Vastwel. Zou niet weten waar, maar dat kunnen ze je vast in het ebook topic in TTK vertellen.
Nee, gewoon de tijden die aangegeven staanquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het blijven belgen natuurlijk.
Als die tijden realtime zijn en dus de echte tijd aangeeft ipv de geplande tijd, dan zie ik daar wel wat meerwaarde in. Heb genoeg met de bus gereisd om te weten dat als jij vroeg bent, de bus laat is en als jij laat bent, de bus juist te vroeg is.
Scheelt een hoop vertwijfeld wachten bij bushaltes.
Waar ik woonde toen ik vaak met de bus ging, ging de bus soms maar één keer per uurquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, gewoon de tijden die aangegeven staan
En hoezo vertwijfeld wachten? Heb je de bus gemist dan wacht je toch op de volgende?
Volgens mij staan daar wel de reële tijden op hoor. Hier in A'dam is dat wel zo iig. Dan zie je bv ineens dat er 3 trams 25 aankomen met een minuut ertussen, wat dus wil zeggen dat er niet helemaal op tijd wordt gereden. Kan me voorstellen dat dat wel fijn is om te weten. Dat je weet dat je bus al weg is en er pas over een uur weer een nieuwe komt en dat je dus beter even koffie kan gaan drinken ergens.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En hoezo vertwijfeld wachten? Heb je de bus gemist dan wacht je toch op de volgende?
Ok, dat is idd vrij kansloos.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry trouwens, het was kwak die liberaal was
Ja, doe ik, na het wandelen op het terras beland, tweede Duvel binnen handbereik. Het leven is goedquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben een mislukte tree huggin' hippie! Wat mij betreft schaffen ze gelijk de hypotheekrenteaftrek af, mag je nog maar 80 op de snelweg, wordt het OV verbeterd (graag ook nog na half 12 voldoende mogelijkheden om thuis te komen) en krijg je belastingaftrek als je fietst naar je werk.
En er zit wel wat in dat je door betaling meer donors krijgt, maar krijg je dan ook niet meer risicovolle donors die het alleen voor het geld doen?
[..]
Geniet ervan!Van dat uurtje wandelen.
Het bevolkingsonderzoek is vervelend, maar niet meer dan dat
Ik ben ook O-, misschien ook maar eens doneren dan. Wilde ik op mijn 18e al doen, maar toen had ik te lage ijzerwaarden of zoiets volgens mij.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben juist ook blij met die aangegeven tijden op de palen. Hier gaan na 19:00 de bussen maar eens per half uur, en aangezien de halte letterlijk voor de deur van onze flat is, kan ik gewoon terug naar huis als ik hem net heb gemist. Wil ik dan wel graag weten dus.
En ik ben ook bloeddonor. Heb vorige keer een knuffelpelikaan gehad omdat ik voor de 5e keer was geweest. Van mij mogen ze er op zich wel een geldelijke beloning tegenover zetten, zolang de veiligheidsregels van nu dan gewoon blijven - dan loop je ook niet meer risico.
Ben O- btw, dat hebben ze ook nog het meeste nodig. Afgelopen jaar werd ik gebeld op 30 december of ik die dag kon komen doneren, 'want ze waren voorraad aan het opbouwen voor oud&nieuw', haha.
Ik zit meestal op het randje met HB-waarde en bloeddruk (beide standaard laag). Moet wel zeggen dat sinds ik minimaal 3 keer per week sport, die waarden hoger zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben ook O-, misschien ook maar eens doneren dan. Wilde ik op mijn 18e al doen, maar toen had ik te lage ijzerwaarden of zoiets volgens mij.
Bijna naar huis, weekend!![]()
O: yoghurt met muesli
T: aardbeientaartje
L: waldkornbol met stukjes kipfilet, paprika, sla en avocado
T: banaan
D: maaltijdsalade
T: ?
Niet helemaal top. Ga wel nog ff sporten vanavond, denk ik! Dan eet ik wat meer vanavond
Jawel hoor. Vaak zat met de bus gereisd. Ik bedoelde meer, zo'n paal erbij. In mijn woonplaats hebben ze het bord met actuele tijden op de paal gezet met de 'papieren' tijden. De halte zegmaar. Dus geen extra paal nodig. En je kan gelijk de tijden zien, en de realtime tijden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het blijven belgen natuurlijk.
Als die tijden realtime zijn en dus de echte tijd aangeeft ipv de geplande tijd, dan zie ik daar wel wat meerwaarde in. Heb genoeg met de bus gereisd om te weten dat als jij vroeg bent, de bus laat is en als jij laat bent, de bus juist te vroeg is.
Scheelt een hoop vertwijfeld wachten bij bushaltes.
[..]
Ah, geen busgebruiker dus. Zie bovenstaand verhaal.
Wie bepaald of een verkeerssituatie nog goed kan? Nu heb ik werkelijk geen idee wat ze gedaan hebben bij Vianen, maar dat hebben ze vast niet gedaan omdat het zo leuk was.Tenzij het een rotonde betreft in het centrum van Vianen. b-)
ze heeft me op 5 plekken geinjecteerd met verdoving. Dus voor de rest deed het geen pijn neequote:Op vrijdag 2 september 2011 16:44 schreef Mixende_match het volgende:
@ Aurum. JeejHeb je verder geen pijn gehad dan??
klinkt alsof je de laatste tijd veel zorgen/druk hebt en daardoor je buffertje wat kleiner is geworden... gelukkig heb je 'n fijne avond gehadquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
Ik zag boekentips
En Phaidra, veeeel plezier en goeie reis!![]()
Ik had gisteravond een maffe avond! Ik lag op de bank met een dekentje Biutiful te kijken toen vriendje belde of ik ook naar de stad wou (koopavond + een vriend met een winkel), dus ik dacht, prrrrima. Maar de hele middag zaten de traantjes stom genoeg nogal hoogwaarom precies weet ik ook niet
Dus ik fietste en had besloten om niet te gaan lekken
Ik vang een glimp op van vriendje en barst in snikken uit
![]()
Toen ik eenmaal was opgedroogd (harhar) was het heel gezellig in de winkel en we waren pas om 11 uur ofzo thuisIk was weer helemaal positivo
![]()
Gezelligheid
Ik denk het ja! Normaal ben ik niet zo'n druipneus als de laatste tijdquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:56 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
klinkt alsof je de laatste tijd veel zorgen/druk hebt en daardoor je buffertje wat kleiner is geworden... gelukkig heb je 'n fijne avond gehad
Ik zou het niet weten! Even door de trein heen wandelen op zoek naar een treinmeneer/-mevrouw of anders idd wat Cali zegt, een medepassagier vragen? Als er iets niet gaat zoals het hoort worden andere mensen ook vanzelf onrustigquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
En nu moet ik ineens in meppel overstappen? Precies dezelfde trein maar dan vanuit afoort![]()
Ik vind dat ik niet hoef over te stappen want perroninfo is leidend lijkt me en als ik geen reisplannerapp had gehad had ik niet beter geweten dan dat ik in 1 keer door kon.
Jeeah. Barca!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk het ja! Normaal ben ik niet zo'n druipneus als de laatste tijd![]()
Maarrrrr!!! We gaan toch nog naar Barcelona!We een supergoedkope reis gevonden met een simpel hotel die met een 8,3 ofzo gewaardeerd wordt en we gaan van 26 tot en met 29 september!!
![]()
We waren aanvankelijk aan het checken of we iets met Jätje konden regelen, maar dat bleek duurder te worden dan ditte, ivm de vliegticketsDus we gaan naar de zon!
Jaaa!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef Perruche het volgende:
Hey maria wat leuk!! En zeker ook een leuk vooruitzicht
Vik succes met je reis
Hihi, zenuwpeesjequote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik wacht wel ff tot we bijna bij zwolle zijn en hoop dat er in de tussentijd een conducteur langs komt :-)
Leeeuuuk hoor een kleine vakantie, super!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa!Nu kan ik voorpret gaan hebben! En we vliegen maandag vroeg en donderdag aan het eind vd middag, zodat we nog wat aan beide dagen hebben
Boh ik ben zo druk bezig geweest de hele middag dat ik vergeten ben te lunchen![]()
*boterham smeert* Gelukkig is mn avondeten ook laat
![]()
In Zwolle staat die trein toch altijd een poosje stil? Kan je dan evt. nog naar buiten koekeloeren voor de perroninformatie of een loslopende conducteur!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik wacht wel ff tot we bijna bij zwolle zijn en hoop dat er in de tussentijd een conducteur langs komt :-)
Wat een eikels! Je zou het maar achteloos accepteren en denken, ooh kan wel..quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindbestemming hangt ook vaak op de balkons, in zo'n ding.
Envoor Maria, lekker hoor, ff eruit!
Oh en ontof, krijg ik een brief van het hotel dat we twee chocoladerepen zouden hebben opgegeten en dat er ff 4,20 pound van mn creditcard wordt afgehaald. Ja leuk, maar wij hebben die repen niet gehad.
Mailtje teruggestuurd dat we ze niet hebben gehad en er dus ook niet voor willen betalen. Stommerds.
oooh hahaquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ze heeft me op 5 plekken geinjecteerd met verdoving. Dus voor de rest deed het geen pijn nee
En al zóu ik ze hebben opgegeten, ik heb daar zo'n 700 pond gelapt voor 3 nachten, dus dan zouden ze me die repen ook wel kwijt mogen schelden. Naaiers.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:44 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Wat een eikels! Je zou het maar achteloos accepteren en denken, ooh kan wel..
Dat zou je denken ja!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En al zóu ik ze hebben opgegeten, ik heb daar zo'n 700 pond gelapt voor 3 nachten, dus dan zouden ze me die repen ook wel kwijt mogen schelden. Naaiers.
Ja, was super!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja!Dan hadden ze die repen wel met een gouden wikkel erom klaar mogen leggen op je kussen bij aankomst
![]()
Maar ik begrijp dat het het allemaal waard was toch?Engeland
Nee dat is waar! Alsof je zou liegen over 2 repen chocolaquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, was super!Maar dit vind ik wel heel suf. Zo van, je hebt gelogen en we brengen het in rekening. Dat vind ik stom en verwacht ik niet van een viersterrenhotel.
Agree. Als het nou om een fles Moët & Chandon gaat, oké, maar 2 chocoladerepen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, was super!Maar dit vind ik wel heel suf. Zo van, je hebt gelogen en we brengen het in rekening. Dat vind ik stom en verwacht ik niet van een viersterrenhotel.
Nou dat. En ze hebben ons nog gevraagd bij uitchecken of we wat uit de minibar hadden gebruikt. Nee. Doen we nooit, want wanstaltige prijzen. Dus beter dat ze het even refunden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Agree. Als het nou om een fles Moët & Chandon gaat, oké, maar 2 chocoladerepen?
Dat refunden kan je zelf vaak ook.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou dat. En ze hebben ons nog gevraagd bij uitchecken of we wat uit de minibar hadden gebruikt. Nee. Doen we nooit, want wanstaltige prijzen. Dus beter dat ze het even refunden.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk het ja! Normaal ben ik niet zo'n druipneus als de laatste tijd![]()
Maarrrrr!!! We gaan toch nog naar Barcelona!We een supergoedkope reis gevonden met een simpel hotel die met een 8,3 ofzo gewaardeerd wordt en we gaan van 26 tot en met 29 september!!
![]()
We waren aanvankelijk aan het checken of we iets met Jätje konden regelen, maar dat bleek duurder te worden dan ditte, ivm de vliegticketsDus we gaan naar de zon!
Ik zou niet weten hoe. Zij boeken het af, dan storten ze het ook maar weer terug. Ik heb hier toch niet om gevraagd?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat refunden kan je zelf vaak ook.
holy moly, da's een pietsje prijzig zeg maarquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En al zóu ik ze hebben opgegeten, ik heb daar zo'n 700 pond gelapt voor 3 nachten, dus dan zouden ze me die repen ook wel kwijt mogen schelden. Naaiers.
Tja en goedkoper was - behalve VER buiten het centrum - niet te krijgen bijna. Hoogseizoen, hét festival van het jaar gaande en locatie echt middenin het centrum. Centraler kon nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
holy moly, da's een pietsje prijzig zeg maar
heb je met een credit card betaald? Dan kan je 't laten stornerenquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe. Zij boeken het af, dan storten ze het ook maar weer terug. Ik heb hier toch niet om gevraagd?
Edit: en anders sturen ze me die repen maar op.
Daar was ik naar aan het zoeken op online bankieren, maar daar kon het niet. Ik wacht eerst reactie op het mailtje wel af. Als ze lastig gaan doen, bel ik wel ff met de bank. Maar moet al genoeg regelen maandag, geen zin in ook nog dit gezeik eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je met een credit card betaald? Dan kan je 't laten storneren
Niet zo laatdunkend!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Jee papa haalt me op. Anders zou ik er pas om 20.15 zijn. Ov in de provincie.
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:29 schreef Goodbye het volgende:
Vijf minuten rennen met een koffer, goede work out. Vooral als je 'm bóven je hoofd houdt!
Je krijgt gelijkquote:
Nee, dat was een trolleyquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:30 schreef Viking84 het volgende:
Had jij niet een koffer bij je voor een weekend maastricht, XM?. Koffer vond ik vanochtend nog het.handigst. TOT ik er ook mee moest fietsen
Werkspullenquote:
Jup. Ander paar schoenen voor evt. uitgaan, loopschoenen voor in de stad, reservekleding en toilettas. Niets schokkendsquote:
En mee fietsen, weet ik uit ervaringquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:32 schreef _aurum_ het volgende:
met trolleys kan je prima over een perron rennen
En, vrij praktisch detail, je was met de auto.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jup. Ander paar schoenen voor evt. uitgaan, loopschoenen voor in de stad, reservekleding en toilettas. Niets schokkends.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:40 schreef Razztwizzle het volgende:
PMS-bui
manlief moet weer tot laat werken en laat dat niet even op tijd weten
zere benen
chagrijnig
![]()
Ik ga gehaktballen eten. Met satésaus. En heul veul boontjes en zoetzuur. En topchef kijken met een dekentje op de bank.
I willquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou de grootste gehaktballen nemen Razz.
Deze zeker?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:46 schreef Viking84 het volgende:
Mijn koffer is ook een trolley dan want trekding en wieltjes. Maar dat fietst nog altijd kut.
Een handbaggageding? Die van mij kan nog wel wat voller.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb dus een trolley, mysterie opgelost. Spijkerbroek, jasje, hemdje, sportkleding incl schoenen, ondergoed, toilettas. En toen was ie wel vol.
Ieuw! Dat klinkt vies! Asperges door de chicken tonight!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstjes. Die van de vakantie zal ik jullie verder besparen.
O: flinke bak franse kwark met paar el halfvolle bananenkwark + paar el muesli
L: 2 bth: 1x komijnekaas, 1x jam
T: schoolkrijtjes
D: chicken tonight kerrie, met asperges erdoor geloof ik. En rijst natuurlijk.
Doen ze dat niet zelfs dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh sanquin verkoopt het overschot bloed aan commercieele partijen voor onderzoek. Dat weten niet veel mensen, maar dat maakt het gratis doneren wel minder logisch.
Ook. Maar er wordt gewoon geld verdiend daar!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Doen ze dat niet zelfs dan?
Het is nu een BBQ-restaurant?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb net van schoonouders een trolleykoffer gekregen omdat we nu toch zo vaak weg gaan
Razzrustig aan
Morgen mooi weer, mijn aanstaande aan het werk, dan wandel ik toch naar hem toe (28 km) ? Nou al zin in!
Morgenavond uit eten, onze steakrestaurant is na de brand eindelijk weer open
wat vinden jullie?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
boh, wat hebben jullie hard gekletst vandaag! Ik heb hard gewerkt, net thuis!
Lijstje:
O: havermout
L: restje volkorenpasta met gerookte zalm
t: appel
T: 100 gram gerookte makreel
D: ovenfrietjes, appelmoes, 2 maiskolven en een karbonaadje
T: stukje chocola
Ik mag niet klagen, geloof ik!
nee, 2 of 3.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:00 schreef Nallie het volgende:
Ik zie alweer mooie lijstjes. Schoolkrijtjes mogen soms best, want lekker! En Razz, ik vind je lijstje best meevallen als raar lijstje hoor!
Mijn lijstje:
O: havermout met nectarine en aardbeien (sojamelk)
S: 1 uur krachttraining
T: klein handje nootjes
L: superlekker roerei met gerookte zalm en salade en een groot glas grapefruitsap
T: Paar appelchipjes
D: grote kom groentesoep met 2 speltcrackers tofupasta (heul lekker)
T: koffie verkeerd en bakje kwark met nectarine en pruimen
Nog een vraagje, als jullie blokje choco op je lijstje hebben, is dat echt 1 blokje??
Ik kan t nooit bij 1 blokje houden namelijk
Ja dat proberen leidt dus tot 3 a 4 blokjes...quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
1 blokje is ook 1 blokje choco... daarna is het ook klaar, heerlijk genieten.. Als je meer neemt dan is het niet ECHT lekker meer, probeer maar
Ik denk dat als t postkantoor open is dat ie dan er wel morgen is. Maar meestal staat er de eerstvolgende werkdag vanaf 1 uur en hier (Amsterdam) zijn de postkantoren op zaterdag alleen in de ochtend open.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:09 schreef Goodbye het volgende:
Mijn pakketje werd vandaag voor de tweede keer bezorgd, maar omdat ik weer niet thuis was (en ik blijkbaar moet tekenen voor het pakketje) wordt het naar het postkantoor gebracht. Weten jullie of ik het dan morgen al op kan halen? Of is het echt de eerstvolgende werkdag en kan ik het dus pas op maandag ophalen?
De tweede of derde blokje is niet lekkerder dan de eerste toch? Als je een blokje hebt gehad dan goed bedenken... en de gedachte, morgen weer zo'n lekker stukje .. Dan is het klaar, de smaak heb je... maakt niet veel uit of je 1 of 6 blokjes neemtquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja dat proberen leidt dus tot 3 a 4 blokjes...
Mijn postkantoor zit gewoon in de Primera. Stond op het briefje inderdaad wel dat het na één uur was. Mocht ik tijd hebben dan kijk ik wel even, moet toch boodschappen doen. Thanks!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik denk dat als t postkantoor open is dat ie dan er wel morgen is. Maar meestal staat er de eerstvolgende werkdag vanaf 1 uur en hier (Amsterdam) zijn de postkantoren op zaterdag alleen in de ochtend open.
Garen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:17 schreef Jagärtrut het volgende:
mm..maiskolven eten en geen flosdraad in huis hebben is niet zo'n geslaagd plan.
Ik heb wel tandenstokers, maar die komen alleen in het driehoekje onder bij het tandvlees, en niet tussen de tanden...
Lekker lijstje! Misschien zou t ietsje meer kunnen, maar op zich prima. Soms heb je gewoon genoeg tochquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:40 schreef Siral het volgende:
Weekeeennd![]()
O: yoghurt met lijnzaad en een appel
T: eat natural reep
L: 2 boterhammen met kipfilet, twee tomaten
T: yoghurt met een nectarine
D: beef teriyaki salade
S: half uurtje bootcamp
T: kwark met heulveulkaneelll
Body weight simulator.quote:Obesity: A wide spread problem
The difficulty of losing weight is captured in a new model
THE answer to obesity is obvious: eat less and exercise more. However, years of exhortation have failed to persuade most of those affected actually to do this. In particular, it is much harder to shift surplus lard once it has accumulated than it is to avoid putting it on in the first place. Oddly, though, a convenient mathematical model describing this fact has yet to be widely adopted. But a paper in this week’s Lancet, by Kevin Hall of America’s National Institutes of Health (NIH) and his colleagues, aims to change that.
The conventional rule for slimming, espoused by both the NIH and Britain’s National Health Service, has the benefit of simplicity: cut 500 calories each day and lose half a kilo (about a pound) a week. Most experts, though, acknowledge that this rule is too blunt as it fails to account for shifts in the body’s metabolism as the kilos pile on. Dr Hall’s model tries to do this. It also accounts for baseline characteristics that differ from person to person. Fat and muscle, for example, respond differently to shifts in diet, so the same intake will have one effect on a podgy person and another on a brawny one. The result (which can be viewed here) is a more realistic assessment of what someone needs to do to get slim.
According to the old version, for example, abstaining from a daily 250-calorie bottle of cola would lead to the loss of 35kg over three years. Dr Hall’s model predicts an average loss of just 11kg. Furthermore, it also acknowledges that a dieter’s weight will eventually reach a plateau—far more realistic than the old advice, which implied, incorrectly, that weight loss will continue steadily.
Gaining weight is easy. A surprisingly small imbalance, just ten extra calories a day, has driven the 9kg jump in the average American’s weight over the past 30 years. The reason reversing such gains is hard is that servicing this extra flesh means a person’s maintenance diet (the food required to keep his body ticking over) creeps up with his weight—and so does his appetite. That 9kg increase implies a daily maintenance diet that has 220 more calories in it than three decades ago. Returning to the average of the past means reversing every one of those 220 calories. Half-measures will result in a new equilibrium, but one that is still too heavy.
For example, a 23-year-old man who is 170cm tall (5'8") should weigh 70kg, and be eating 2,294 calories a day. If he actually weighs 110kg he will be eating 3,080 calories to maintain his extra flesh and he thus needs to make a permanent cut of 786 calories from his daily diet if he is to get back to the 70kg desideratum. If he cuts less than this he will lose some weight, but eventually his intake will match the maintenance level for what he now weighs, and without further cuts his weight will stabilise. Someone who weighs 90kg, by contrast, need cut only 435 calories a day to get to his target—a far more manageable proposition.
In principle, the heavier person could make the necessary cuts in stages—reducing his daily intake again and again as he lost weight. In practice, that would take a will of iron, and the few people who have such willpower rarely get fat in the first place. The lesson, then, is to stay, rather than become, slim. Not easy, in a world whose economic imperative is to satisfy every appetite, but perhaps a little more urgent now Dr Hall has put numbers on it.
Echt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh sanquin verkoopt het overschot bloed aan commercieele partijen voor onderzoek. Dat weten niet veel mensen, maar dat maakt het gratis doneren wel minder logisch.
Neuh. Ze zouden me bellen voor het maken van een afspraak, maar hebben dat nog niet gedaan. Vind ik eigenlijk wel heel slecht, maar komt me ook wel goed uit. Donderdag met de bedrijfsarts gepraat, maandag ga ik m'n baas vertellen dat ik af en toe een middagje vrij zal moeten. En daarna dus maar eens zelf achter een afspraak aan,quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
![]()
Hoe is t? Al bij de psych geweest?
Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
het Peak District is prachtig, het weer boven verwachting goed (gaan nu pas binnen zitten in de tent!) en de camping is goed
Nice! Begrijp wat je bedoelt, maar hij is wel classy!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:06 schreef Amsel het volgende:
Oh ik heb vandaag dit jurkje gekocht, maar weet nog niet helemaal of het wel mijn stijl is en of ik het wel aan durfEn nu wacht ik de helft reacties met "ieuw!" en de helft "geweldig!" dus uiteindelijk heb ik er nog niks aan, maar dan heb ik tenminste wel weer eens een jurkje in het topic kunnen gooien
![]()
Ik vind 'm alles behalve classy om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nice! Begrijp wat je bedoelt, maar hij is wel classy!
Klopt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lekker lijstje! Misschien zou t ietsje meer kunnen, maar op zich prima. Soms heb je gewoon genoeg toch
Kaasbaasquote:
Dan heb je mijn Snode Blik nooit gezien!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef Amsel het volgende:
Kaas!
MI, heb inderdaad wel goed nagedacht hoe ik het moet aanpakken op werk. Punt is dat ik er geen vrij voor kan nemen, want al m'n dagen zitten in de grote december-reis. Staat natuurlijk compleet los van elkaar, maar als ik mijn baas was zou ik het typische timing vindenDus ik ben blij dat de bedrijfsarts achter me staat, maar dat breng ik alleen ter sprake als m'n baas daadwerkelijk moeilijk gaat doen. Ik hoop gewoon dat ze er begrip voor heeft
En Maria, niemand heeft hier een onschuldiger snoetje dan jij hoor!
Moeilijk gaat doen over die vrije middagen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef Amsel het volgende:
Kaas!
MI, heb inderdaad wel goed nagedacht hoe ik het moet aanpakken op werk. Punt is dat ik er geen vrij voor kan nemen, want al m'n dagen zitten in de grote december-reis. Staat natuurlijk compleet los van elkaar, maar als ik mijn baas was zou ik het typische timing vindenDus ik ben blij dat de bedrijfsarts achter me staat, maar dat breng ik alleen ter sprake als m'n baas daadwerkelijk moeilijk gaat doen. Ik hoop gewoon dat ze er begrip voor heeft
En Maria, niemand heeft hier een onschuldiger snoetje dan jij hoor!
Oh shoops dan moet ik Rieu maar laten varen ofzo. Al wordt dat wel steeds leukerquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:44 schreef Amsel het volgende:
Oh nu is op RTL4 dat verschrikkelijke programma over moeders die zich als sloeries kleden!
Ja klopt, maar dat is binnen onze bedrijfscultuur normaal. De bedrijfsarts is het met je eens hoor, ik hoef niet te compenseren. Allemaal dingen die ik best wel wist, maar het is fijn om het bevestigd te krijgen. En desnoods zwart op wit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moeilijk gaat doen over die vrije middagen?
Volgens mij maak jij ondanks die middagen nog uren zat, of heb ik het mis?
Leuk! Die schuine knopen maken 'm net even wat minder basic. Vind het wel een echte Jagär-jasquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit m'n nieuwe winterjas gaat worden. Maar eerst maar eens kijken of ik hem ergens in het echt kan vinden...
Normaal of niet, het is geen verplichtingquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is binnen onze bedrijfscultuur normaal. De bedrijfsarts is het met je eens hoor, ik hoef niet te compenseren. Allemaal dingen die ik best wel wist, maar het is fijn om het bevestigd te krijgen. En desnoods zwart op wit.
ik ook! Maar 300 euro uitgeven voor iets wat ik nog niet echt gezien heb gaat me toch wat te ver.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:48 schreef Amsel het volgende:
[..]
Leuk! Die schuine knopen maken 'm net even wat minder basic. Vind het wel een echte Jagär-jas
Oeh dat zou ik ook niet doen en ik kan zowat niksvan een plaatje af vergelijken met echt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ook! Maar 300 euro uitgeven voor iets wat ik nog niet echt gezien heb gaat me toch wat te ver.
En volgens mij is hij ook lekker warm...ook niet onbelangrijk! En het zijn 2 delen, een fleece en een buitenjas, ook ideaal!
En ze verkopen hem in zweden niet. En in NL ook niet. En in Duitsland ook maar beperkt. Maar goed, eind oktober ben ik weer in Dld, dan maar weer eens op zoek. Tot die tijd is de winterjas toch hopelijk niet nodig..quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh dat zou ik ook niet doen en ik kan zowat niksvan een plaatje af vergelijken met echt.
in Duitsland, ja, denk ik. Tis een Duits merk..quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:53 schreef Amsel het volgende:
Kun je 'm niet online bestellen en gewoon terugsturen als het niks is Jagär? Zou zonde zijn als je 'm nergens in Duitsland kunt vinden!
Hij is wel lekker warm vermoed ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En ze verkopen hem in zweden niet. En in NL ook niet. En in Duitsland ook maar beperkt. Maar goed, eind oktober ben ik weer in Dld, dan maar weer eens op zoek. Tot die tijd is de winterjas toch hopelijk niet nodig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Naais, niet vormeloos doch wel prima warm en stoerigquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit m'n nieuwe winterjas gaat worden. Maar eerst maar eens kijken of ik hem ergens in het echt kan vinden...
Plamuren? *foto nogmaals gaat bekijken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:01 schreef V1z0R het volgende:
Je was aan het plamuren Ml-etje?![]()
Pizza gehad!Extra salami, extra paprika en extra pepertjes, hij was gewoon bezaaid
En 4 biertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Wat zit er in die bak eronder dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Plamuren? *foto nogmaals gaat bekijken.
-edit- 3 verschillende tubes creme, 1 lippenbalm en 1 oogschaduw die al weggegooid is![]()
Mascara that's it.
Die moeder en on the edge dochter!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook een leuke jas, ML!
Wauw! Dan zit je echt perfect ja, vlakbij zit ook een enorme metro-hubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Casa Mila (of die andere) kostte vorig jaar trouwens wel 28 euro toegang![]()
Mijn vriendje zit nu ook in Barcelona, hij vindt er zelf geen reet aan, maar ik ben zo jaloers![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook een leuke jas, ML!
Ziet er goed uit Maria en inderdaad je kan er alle kanten mee op qua liggingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig, wil je een foto?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat zit er in die bak eronder dan?
Volgende week trouwens maar met die kerel van de sportschool praten. Net gewogen, 108 tegenover de 114 van 2 weken geleden, terwijl de bedoeling was dat ik de eerste maand gelijk zou moeten blijven
Ik zag het op FB al Maria, leuk'duerme cheap en la zona chic'
Ziet er goed uit.
![]()
Wat is precies je bedoeling dan?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Denk dat het er nu mussen gebraden van het dak is?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw! Dan zit je echt perfect ja, vlakbij zit ook een enorme metro-hub
Casa Mila (of die andere) kostte vorig jaar trouwens wel 28 euro toegang![]()
Mijn vriendje zit nu ook in Barcelona, hij vindt er zelf geen reet aan, maar ik ben zo jaloers
Ja t was wel warm inderdaad, en hij vindt 20 graden al warmquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat het er nu mussen gebraden van het dak is?
Wij zaten met 30+ in een Engelse bus op het dekquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja t was wel warm inderdaad, en hij vindt 20 graden al warm
Maria, een van die huizen van Gaudi is nog ingericht, dat is wel echt tof om te zien hoorkan me alleen niet herinneren dat ik er 5 jaar geleden ook zoveel voor moest betalen.
Ramblas vond ik niet veel aan, maar de wijkjes die erlangs liggen zijn wel gaafEl Borne en de Raval enzo. Heb nog wel een lijstje met tips liggen?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is wel lekker warm vermoed ikIk vind vooral de combi met de blote voeten erg interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Duhh dat was de juni 5 euro jasquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind vooral de combi met de blote voeten erg interessant.
de 141quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Waar ik woonde toen ik vaak met de bus ging, ging de bus soms maar één keer per uurdan wilde je wel graag weten of hij laat was of helemaal niet meer kwam.
Lijstjes zijn altijd welkom!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja t was wel warm inderdaad, en hij vindt 20 graden al warm
Maria, een van die huizen van Gaudi is nog ingericht, dat is wel echt tof om te zien hoorkan me alleen niet herinneren dat ik er 5 jaar geleden ook zoveel voor moest betalen.
Ramblas vond ik niet veel aan, maar de wijkjes die erlangs liggen zijn wel gaafEl Borne en de Raval enzo. Heb nog wel een lijstje met tips liggen?
je moet wel de Sagrada Familia in gaan, dat is echt geweldig!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z0Rmans, stond het hotel op m'n Ef-Bee?En ja, om die slogan moest ik ook giechelen
![]()
Milady: ik weet ook niet of ik naar binnen wil, volgens mij is de buitenkant van die gebouwen veel leukerIk wil in ieder geval naar Parc Güell, en verder moeten we nog zien! Ik denk Sagrada Familia, de Zoo de Barcelona, Las Ramblas en marktjes enzo
Ja lijkt me idd tofquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:34 schreef progje het volgende:
[..]
je moet wel de Sagrada Familia in gaan, dat is echt geweldig!
Haha dat heb ik ook altijd als ik met vrienden ga 'all-you-can-eat-wokken'quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sushi was lekker! En gezellig.
Ben wel onder de indruk van wat mijn gezelschap wist weg te werken zeg.
Maria, een paar jaar terug, kon je een Ruta del Modernisme ticket kopen waarmee je overal korting kreeg. Geen idee if het nog bestaat, maar lijkt me een onderzoek waard.
Verder krijg je net studenten- ,cjp- en anwb passen ook vaak korting.
Dat kunnen zij toch niet checken?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, goeie, ik zoek het op!Ik heb nog wel een studentenkaart, maar ben nergens meer ingeschreven dus ik denk niet dat ik daar nog op kan teren
In Rome kreeg ik er gezeik mee omdat er geen jaartal op staatquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat kunnen zij toch niet checken?Als ie van dit jaar is, gewoon flashen
Leukleuk, ik ben al flink aan het rondkijkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmm die ruta del modernisme kaart is niet meer zo'n goede deal als het was volgens mij.
Anyhowz, regel een lonely planet (of andere) city guide met veel wandelroutes er in. Struin rond op het forum van Lonely Planet, daar us ook veel info te vinden over budgetreizen en als ik nog wat tegen kom, dan hoor je het.
Op de UU heb je een gewone studentenkaart (pasje) zonder jaartal, en dan krijg je ieder jaar een inschrijvingsbewijs (soort papieren semigelamineerd pasje). Oh ik kan nog kijken wat er op mijn Leeds kaart staatquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ah ja, als er geen jaartal op staat zou ik ook ff navragen als ik hun was... ik dacht dat je gewoon je collegekaart bedoelde. Heb je die niet?
Eerst bloed prikken en HB checken, dan pas aftappen. Er moet een bepaalde periode tussen zitten en de donor moet eerst langs een arts voor een gesprekje (terwijl het HB bepaald wordt). Als de arts gebruik van drank of andere verdovende middelen vermoedt is het een no go. SOA's worden ook gecontroleerd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waarvoor ik al een petitie heb ondertekend omdat ik dat ook te gek vind.
Vraag blijft wel of je veiligheid kunt blijven garanderen als er een financiële vergoeding tegenover staat. En of mensen niet het doneren gaan zien als inkomstenbron. Krijg je dan geen mensen die vaker gaan doneren dan goed is voor hun lichaam?
Typt trouwens wel rot met links op mobiel!
Ja en toch vind ik het dan weer een beetje ongemakkelijk als ik weet dat mijn bloed (ok, plasma) verkocht wordtquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst bloed prikken en HB checken, dan pas aftappen. Er moet een bepaalde periode tussen zitten en de donor moet eerst langs een arts voor een gesprekje (terwijl het HB bepaald wordt). Als de arts gebruik van drank of andere verdovende middelen vermoedt is het een no go. SOA's worden ook gecontroleerd.
En bloed is een product waarvoor betaald wordt. Weet niet hoe het in NL geregeld is, maar ik gok dat ook hier een ziekenhuis gewoon bloed inkoopt bij de bloedbank. Bloed is geld, zo simpel is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |