abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101477976
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_101477978
:W hoi!
Sigme werkze
pi_101477984
Hoi :W

Dank! Vandaag moest liefste eerder weg dan ik, dus ik mag zometeen beginnen met het voeren van alle beesten. Daarna nette kleren aan en dan op pad. Ik laat 5 km hardlopen daarom maar achterwege, ik weet nog niet of dat wel in het vrijdagschema past.

Moet je ook vroeg werken Puff?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_101477996
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2011 05:39 schreef sigme het volgende:
Hoi :W

Dank! Vandaag moest liefste eerder weg dan ik, dus ik mag zometeen beginnen met het voeren van alle beesten. Daarna nette kleren aan en dan op pad. Ik laat 5 km hardlopen daarom maar achterwege, ik weet nog niet of dat wel in het vrijdagschema past.

Moet je ook vroeg werken Puff?
Ja, ook als je net werk doet moeten de beesten nog hun eten :P

Moet straks weer om 8 uur beginnen, maar wordt steeds gebeld over iets dat elk uur gecontroleerd moet worden (vanaf half 4), dan is tussendoor slapen niet zo makkelijk.
Maar het is beter dan op dit tijdstip ergens heen moeten rijden, dan komt er helemaal niets meer van de nacht!
pi_101478103
Mogge :W
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_101478157
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:16 schreef V1z0R het volgende:
Ml-etje, de Total want die heeft 10,3gr eiwitten/4gr kh en die yioaurti 5gr eiwitten/4gr kh per 100gr.
Thanks V1z! Ik kwam er niet meer uit :@
  vrijdag 2 september 2011 @ 07:02:45 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101478181
O hai. Om 8 uur beginnen vandaag, dan ben ik om 19 uur in drachten als alles mee zit /klopt af.
Niet meer actief op Fok!
pi_101478396
mogguh,

ik ga zo de tandarts maar bellen, volgens mij heb ik een lekke vulling :X -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_101478646
Goedemorgen. :)

Vandaag weer druk aan de masterscriptie, wil proberen om op 3/4 van mn introductie te komen vanmiddag. Vanavond waarschijnlijk even naar het plaatselijke festival hier, dus de avond-T is optioneel.

Lijstje:
O: schaaltje vanilleyoghurt met special K
L: tarlysalade met tomaat, olijf, paprika en wat geraspte kaas
T: schaaltje citroenkwark
D: aardappeltjes met doperwtjes met ei en spekjes en rozemarijn
T: wijn, chips
pi_101478868
Mogguh!
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 06:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Thanks V1z! Ik kwam er niet meer uit :@
Geen probleem :)
Daarnaast bevat de total ook casseine en ik weet niet of dit bij yioaurti het geval is.

Auw, Aurum. Tot die tijd even kruidnagel?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101478886
Morning!!

Nou bootcamp was lekker gisteren, denk dat ik er wel spierpijn aan ga overhouden. De buik voel ik al :D

Little bee O+ zo'n leuk boek! Ik wil eigenlijk een amazon Kindle kopen voor ik op vakantie ga naar Spanje/Egypte. Maar ik wil ook nog 2 paar nieuwe schoenen en een horloge en ik heb er geen geld voor :').
pi_101478899
Maar Mltje, die 0% vet is echt VIES. Vind ik dan he :P. Kan je beter voor de volle gaan, da's tenminste lekker :P
pi_101478943
Lijstje gisteren:

O: meergranencroissant
T: cappuccino
L: foccacia met salami, 200 gr rauwkost met feta en dressing
T: appel, 2 handjes cashew, 150 ml hv yoghurt
B: 2x20 minuten fietsen
S: bootcamp
D: 1 gekookt ei, kleine drumstick zonder vel, couscoussalade*

(* 3 eetls. couscous, kwart komkommer, rode paprika, 1 wortel allen in stukjes, gemixt met olijfoliedressing)

*O*
pi_101479013
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 08:45 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

[..]

Geen probleem :)
Daarnaast bevat de total ook casseine en ik weet niet of dit bij yioaurti het geval is.

Auw, Aurum. Tot die tijd even kruidnagel?
gaat niet, het zit tussen 2 kiezen :')

Kan gelukkig wel eind van de morgen bij de tandarts terecht! Ik zag 't al gebeuren dat ze me zouden vertellen dat ze geen plek hadden :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_101479041
lijstje voor vandaag, of iig wat ik wil eten of het lukt is een ander verhaal.

O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel+kip en salade
L: rijst, kalkoenfilet en groente
T: kwark,bessen en havermout. Nootjes
S: fitness -> benen + cardio
D: bbq
T: kwark
pi_101479072
De volle Total z'n E/K/V is 9/3,8/5(3,6 verz.)

Gelukkig hebben ze nog plek! Weet hoe het is om een vol weekend kiespijn te hebben :{
2 flessen wodka zijn toen ook opgegaan :')

;( Je hebt vanavond ook nog een BBQ :o Nou, dan hoop ik echt dat je gewoon kunt eten na het bezoekje aan de tandarts.

[ Bericht 29% gewijzigd door V1z0R op 02-09-2011 09:06:21 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101479570
tv tip: diva's draaien door

:D
Worry is a misuse of imagination
pi_101479587
Zo, eindelijk de in-check en security door. De nieuwe self-service bagage drop-off is geen succes :N . Ik heb nog nooit zo lang staan wachten met maar 4 mensen voor me :') . (sowieso, ik vlieg verdorie met klm, kan ik nog alles zelf doen) Daarna was ik uiteraard straal vergeten om mijn flesje water leeg te gooien voor de douane...

Maar nu wachten op boarden, duurt zo te zien niet zo lang meer O+ . Tot snel slankies!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_101479624
Veel plezier phaidra!!! Geniet van je vakantie *O*
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:33:48 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101479670
Veel plezier Phai! *O*

Net ziekenhuis gebeld, is de opnameplanningmiep er niet. Er is nog een andere, maar die was niet bereikbaar nu. Ik word hopelijk teruggebeld en zo niet, dan moet ik maandagochtend zelf weer bellen.

*zucht*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_101479713
Veel plezier Phaidra! *O*

Vervelend is dat, als je net al je moed hebt verzameld om te bellen en dan is de juiste persoon er niet. -O-
Hoop dat ze je snel terug bellen en dat ze je afspraak kunnen verzetten XM. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_101479730
Owja, en ik weet mijn beloning al voor na het plasma doneren. B-)
De bloedbank zit namelijk vlakbij Koekela. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_101479919
Goedemorgen :W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_101479935
Iew, ProBilly :{ Hoe kun jij een half uur lang naar Patty Brard kijken? Word al misselijk als ik er aan denk.

Op FB al gezegd maar Phai, veel plezier in Boedapest! /jompels

Hoop dat je spoedig terecht kunt XM :Y

LOL HPKW :') :D Verdien je wel hoor ;)

Hoi Ewelina, leuke verjaardag gehad?
  Vis een optie? vrijdag 2 september 2011 @ 09:49:49 #25
70532 loveli
N
pi_101479966
Ow ja, vakantielectuur: ik heb Wij zijn ons brein van Dick Swaab mee en een uitgegeven proefschrift over muziek in de oudheid :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_101480000
En bedank allen O+ !
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_101480063
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Iew, ProBilly :{ Hoe kun jij een half uur lang naar Patty Brard kijken? Word al misselijk als ik er aan denk.

Op FB al gezegd maar Phai, veel plezier in Boedapest! /jompels

Hoop dat je spoedig terecht kunt XM :Y

LOL HPKW :') :D Verdien je wel hoor ;)

Hoi Ewelina, leuke verjaardag gehad?
Ik kan geen hele uitzending online vinden! Alleen fragmenten. Misschien daarom :P
pi_101480064
Fijne vakantie Phaidra! :) :W

Goedemorgen!

Wat heb ik geslaaaaaapen, en ik ben/blijf ook maar moe en ik heb geen idee waar het moe zijn vandaan komt. :o

Maar toch gaan we vanmiddag richting Peak District :) Wellicht dat een weekendje weg weer even wat energie levert? Geen idee dus, maar wel frustrerend! ;( :O :z :Z

Lijstje vandaag:

O: Griekse yoghurt met perzik en bran flakes
S: hardlopen (eens kijken of dat lukt)
T: 2 gekookte eitjes
L: 2 plakken roggebrood met pindakaas

<en de rest weet ik nog niet>
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 2 september 2011 @ 09:58:08 #30
70532 loveli
N
pi_101480123
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Wat heb ik geslaaaaaapen, en ik ben/blijf ook maar moe en ik heb geen idee waar het moe zijn vandaan komt. :o
Dat heb ik bij te veel carbs.
crap in = crap out
pi_101480454
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en ik weet mijn beloning al voor na het plasma doneren. B-)
De bloedbank zit namelijk vlakbij Koekela. B-)
Beter dan een roze koek!
pi_101480509
Perr is er nog niet he? Maar ze hebben dus ook worteltjescake :D
pi_101480557

[ Bericht 80% gewijzigd door Perruche op 02-09-2011 10:25:57 ]
pi_101480630
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Beter dan een roze koek!
Vooral ook heeeeeeeeeeeel veel lekkerder. :P
Doe wat je niet durft.
pi_101480687
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Vooral ook heeeeeeeeeeeel veel lekkerder. :P

:9~ :9~ :9~

Hoewel mijn taart van gister ook erg lekker was.
  Vis een optie? vrijdag 2 september 2011 @ 10:24:32 #36
70532 loveli
N
pi_101480766
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

waar is die vogelsmiley van je?
_O-
crap in = crap out
pi_101480973
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 08:46 schreef Perruche het volgende:
Morning!!

Nou bootcamp was lekker gisteren, denk dat ik er wel spierpijn aan ga overhouden. De buik voel ik al :D

Little bee O+ zo'n leuk boek! Ik wil eigenlijk een amazon Kindle kopen voor ik op vakantie ga naar Spanje/Egypte. Maar ik wil ook nog 2 paar nieuwe schoenen en een horloge en ik heb er geen geld voor :').
ik wil ook een e-reader. en een tablet. En zo veel andere zaken. Maar het lijkt me zo makkelijk als ik reis. Nu sleep ik altijd heel veel boeken mee. Maar goed, ik hou ook van boeken!
pi_101480974
quote:
:D ^O^
pi_101481037
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Fijne vakantie Phaidra! :) :W

Goedemorgen!

Maar toch gaan we vanmiddag richting Peak District :) Wellicht dat een weekendje weg weer even wat energie levert? Geen idee dus, maar wel frustrerend! ;( :O :z :Z

Lijstje vandaag:

O: Griekse yoghurt met perzik en bran flakes
S: hardlopen (eens kijken of dat lukt)
T: 2 gekookte eitjes
L: 2 plakken roggebrood met pindakaas

<en de rest weet ik nog niet>
misschien slaap je teveel? En emigreren en wennen aan een nieuwe leef omgeving maakt heel erg moe!

Boh, ze hebben gister office 2010 op m'n werk computer geinstalleerd, maar nu werkt niets meer en ik heb geen rechten om dingen te downloaden...onhandig!
  Vis een optie? vrijdag 2 september 2011 @ 10:37:59 #40
70532 loveli
N
pi_101481066
crap in = crap out
pi_101481074
Wellicht eerder dat laatste, want ik slaap zeker niet te lang! Gewoon wat ik normaal ook altijd slaap als ik zou moeten werken: van 00.00uur tot ongeveer 7.30uur: heb er bewust voor gekozen om doordeweeks dit ritme aan te houden.. :)

Maar nu ik weer even up and running ben gaat het wel weer. Ontbijt zit erin, nu nog wat thee, serie afkijken en dan lopen! :)
Ja doei.
pi_101481482
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik wil ook een e-reader. en een tablet. En zo veel andere zaken. Maar het lijkt me zo makkelijk als ik reis. Nu sleep ik altijd heel veel boeken mee. Maar goed, ik hou ook van boeken!
ik ben echt heel erg blij met mijn e-reader. Koop er wel een met een E-Ink scherm. Dan heb je ook in volle zon gewoon goed beeld. Echt ideaal!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_101481565
quote:
Awwww O+ Naamtopic O+

:')
pi_101481806
Progje welke e-reader heb jij?
pi_101481894
Fijne vakantie Phaidra!

En ewelina, nog gefeliciteerd! Leuke dag/cadeau's gehad?
~ Bonito La Risa ~
pi_101482308
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:53 schreef progje het volgende:

[..]

ik ben echt heel erg blij met mijn e-reader. Koop er wel een met een E-Ink scherm. Dan heb je ook in volle zon gewoon goed beeld. Echt ideaal!
Maar jij hebt ook een iPad toch? Dat voldeed niet? Ik denk er ook over om een e-reader te kopen, maar dat zou dan alleen voor op reis zijn denk ik. Want ik vind gewone boeken ook wel erg fijn om te hebben. Hoewel mijn boekenkasten propvol zijn en ik er eigenlijk een kast bij zou moeten hebben en daar niet zoveel plek voor heb.
pi_101482464
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar jij hebt ook een iPad toch? Dat voldeed niet? Ik denk er ook over om een e-reader te kopen, maar dat zou dan alleen voor op reis zijn denk ik. Want ik vind gewone boeken ook wel erg fijn om te hebben. Hoewel mijn boekenkasten propvol zijn en ik er eigenlijk een kast bij zou moeten hebben en daar niet zoveel plek voor heb.
Een e-ink scherm is echt fantastisch, lijkt op een "gewone" pagina! Een ipad ofzo kan je niet echt lezen in licht en gaat niet lang mee. De amazon e-reader gaat tot iets van een maand mee, als je wiifi niet veel gebruikt!
pi_101482486
Oh en ik zou hem ook alleen/vooral voor reizen gebruiken. ga voor werk regelmatig met de trein en dan is het echt prettig om gewoon wat te lezen te hebben...!
pi_101482538
Wij hebben de Ipad gehad (verkocht aan zn moeder). Ik gebruikte hem vooral voor internet & film kijken. Maar idd, in de zon wordt het gewoon minder.

Z'n moeder gebruikt hem echt werkelijk iedere dag, boeken lezen, en apps gebruiken. Ideaal ding verder
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:31:14 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101482636
Goeiemorgen!
Ik zag boekentips :9

En Phaidra, veeeel plezier en goeie reis! O+

Ik had gisteravond een maffe avond! Ik lag op de bank met een dekentje Biutiful te kijken toen vriendje belde of ik ook naar de stad wou (koopavond + een vriend met een winkel), dus ik dacht, prrrrima. Maar de hele middag zaten de traantjes stom genoeg nogal hoog :') waarom precies weet ik ook niet _O- Dus ik fietste en had besloten om niet te gaan lekken 8-) Ik vang een glimp op van vriendje en barst in snikken uit :')
Toen ik eenmaal was opgedroogd (harhar) was het heel gezellig in de winkel en we waren pas om 11 uur ofzo thuis :D Ik was weer helemaal positivo :9
O+ Gezelligheid O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_101482650
:* Maria
Ja doei.
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:33:07 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101482700
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
:* Maria
*; Tenkies O+

Moodswings hellooooo! :D :')
pi_101482767
Aaaah maria! Kussie erop :*

Ik heb spierpijn *O* lekker man.
pi_101482884
Ik ga een planning wagen.

O: 150 ml yoghurt, 3 el muesli, nectarine
T: dubbele vk boterham pindakaas
T: 3 vk koekjes, cappuccino
L: hopelijk een salade ofzoiets lekkers
T: banaan
D: denk pasta carbonara met gegrilde groenten
pi_101482900
:D Perr, lekker he?! Kan zelf m'n armen ook bijna niet boven m'n schouders krijgen :')

Aww Mariatje /hug
Zal die awesome x-porks comic wel delen op je FB :D
pi_101482937
Ah Maria! Kan gebeuren.

Voel me een beetje brak, erger dan vorige week toen ik effectief meer gewerkt had, maar niet wakkergebeld was.
pi_101482977
Ja viz lekker man :9. Ga vanavond niet sporten, en dan zaterdag fitness, zondag boodycombat en maandag weer bootcamp. Heb deze hele week niet gesport :o
pi_101482985
Biutiful is een geweldige film, maar ook wel een beetje zielig. O+
Ooit komt het goed met de banenzoekerij Maria, kijk maar naar Vik! :)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:43:02 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101483024
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Biutiful is een geweldige film, maar ook wel een beetje zielig. O+
Ooit komt het goed met de banenzoekerij Maria, kijk maar naar Vik! :)
Ja maffe film wel! Wel goed, ik was op 1/3e ofzo.
En dat was het geloof ik niet eens zozeer! Nouja, een samenstelling van dingen ofzo :') :D Maar goed komt het vast wel :Y
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:43:34 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101483037
Spierpijn ftw! Ik heb het ook, van Zumba nog wel :D 8-)
pi_101483052
Maria wie wil jou nu niet hebben! Zo lief ende slim ende grappig O+
pi_101483078
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:29 schreef Phaidra het volgende:
Zo, eindelijk de in-check en security door. De nieuwe self-service bagage drop-off is geen succes :N . Ik heb nog nooit zo lang staan wachten met maar 4 mensen voor me :') . (sowieso, ik vlieg verdorie met klm, kan ik nog alles zelf doen) Daarna was ik uiteraard straal vergeten om mijn flesje water leeg te gooien voor de douane...

Maar nu wachten op boarden, duurt zo te zien niet zo lang meer O+ . Tot snel slankies!!
Oh shoot dat hebben wij dus ook.. leeg flesje meenemen is wel een goede tip trouwens :)
Have fun!!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 08:47 schreef Perruche het volgende:
Maar Mltje, die 0% vet is echt VIES. Vind ik dan he :P. Kan je beter voor de volle gaan, da's tenminste lekker :P
Oh ik vind hem lekkerder :D
Zo zie je maar weer :P

Wij nemen mijn berg boeken mee als handbagage en mijn Mr levert de koffers in zonder mij ;) anders wordt het boekenfeest.
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:50:39 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101483236
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Maria wie wil jou nu niet hebben! Zo lief ende slim ende grappig O+
:D *;
Empirisch onderzoek wijst uit dat er genoeg zijn die me niet willen hebben :+ Maar er komt vast wel wat langs, ik zou graag weten wat voor iets :D
Achja, het zal wel de frusti/spanning van meerdere dagen opgehoopt zijn ofzo _O- Ik tegen vriendje: "Nou! *snotterdruip* Ik had net besloten dat ik *boehoe* niet ging janken, en ik weet niet eens *blubber* waarom ik het moet! :') " Le d'oh!
pi_101483503
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Empirisch onderzoek wijst uit dat er genoeg zijn die me niet willen hebben :+ Maar er komt vast wel wat langs, ik zou graag weten wat voor iets :D
Achja, het zal wel de frusti/spanning van meerdere dagen opgehoopt zijn ofzo _O- Ik tegen vriendje: "Nou! *snotterdruip* Ik had net besloten dat ik *boehoe* niet ging janken, en ik weet niet eens *blubber* waarom ik het moet! :') " Le d'oh!
oh, heerlijk is dat soms. En inderdaad, er komt absoluut wat langs. En misschien niet de droombaan, maar wel een baan!

Wanneer begin je met het uitzendwerk?
pi_101484237
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Och Maria :* Potje huilen is dan best fijn he? Fijn van het positieve einde van de dag!

Ik had dat met de 4daagse: ik was al lopende de pijn en ellendigheid aan het verbijten, telefoon ging, ik zag in het schermpje "mama" staan en daar kwamen de waterlanders :)
pi_101484258
Het zweet gutst van mijn lijf af! :%

Wat een benauwdheid! Maar wel een km of 4 gelopen :)
Ja doei.
pi_101484272
Spierpijn hier ook present, vooral in de armen en de buik, lekker!
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:40:17 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101484628
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh, heerlijk is dat soms. En inderdaad, er komt absoluut wat langs. En misschien niet de droombaan, maar wel een baan!

Wanneer begin je met het uitzendwerk?
Weet ik nog niet, ik heb intussen wel al weer wat meer gehoord van de uitzendmevroi, maar ik moet nu wachten op bericht van het bedrijf zelf :Y Ik hoop snel :Y)

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Och Maria :* Potje huilen is dan best fijn he? Fijn van het positieve einde van de dag!

Ik had dat met de 4daagse: ik was al lopende de pijn en ellendigheid aan het verbijten, telefoon ging, ik zag in het schermpje "mama" staan en daar kwamen de waterlanders :)
Aw :D *;

Oe broodje maken! :Y)
pi_101484879
Maria :* heb ik soms ook hoor. Zie ik alles somber in.. en daar gaat het :')

Ik ga zondag een nieuwe taart maken, die ik nog nooit heb gemaakt :+ 2 recepten in 1 gevoegd (beide ook nog nooit gemaakt). Spannend, wat het is voor mijn verjaardag :+ haha. Ow en nog een taart, maar dat is gewoon recept volgen denk. Van nigella, is altijd lekker denk :+
/dagboek

Nu maar eens gaan eten!
~ Bonito La Risa ~
pi_101484978
Gezellig bij de bloedbank!
Even timen hoe lang het duurt deze keer! :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 2 september 2011 @ 12:54:35 #71
70532 loveli
N
pi_101485034
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gezellig bij de bloedbank!
Even timen hoe lang het duurt deze keer! :P
Wat is de prijs/liter tegenwoordig?
crap in = crap out
pi_101485074
Je krijgt er een kopje thee en dankbaarheid voor.
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:56:56 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101485104
Aww Maria, ik heb dat ook wel eens hoor :*.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 2 september 2011 @ 13:03:49 #74
70532 loveli
N
pi_101485331
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je krijgt er een kopje thee en dankbaarheid voor.
In Duitsland krijg je bij overheidsinstellingen 20 euro en een koekje voor bloed, 50 voor plasma. Een commerciele bloedbank biedt meer.
crap in = crap out
pi_101485388
Hier krijgen de directeuren een jaarsalaris van 2 ton :)
pi_101485451
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:03 schreef loveli het volgende:

[..]

In Duitsland krijg je bij overheidsinstellingen 20 euro en een koekje voor bloed, 50 voor plasma. Een commerciele bloedbank biedt meer.
Hier gaat dat geld naar andere mensen.

Edit: Whoops, spuit-elf..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2011 13:07:46 ]
pi_101485488
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Het is dat ik niet in de buurt van Duitsland woon.......
In Belgie krijg je volgens mij ook betaald. Ik doe het alleen voor de karma punten. :)
Doe wat je niet durft.
pi_101485909
Ergens begrijp ik wel dat je niet betaald krijgt. Aan de andere kant zijn er misschien wel meer mensen die willen doneren als ze wel geld krijgen. Ik doe het sowieso niet :@
pi_101485947
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:05 schreef V1z0R het volgende:
Hier krijgen de directeuren een jaarsalaris van 2 ton :)
Waarvoor ik al een petitie heb ondertekend omdat ik dat ook te gek vind.
Vraag blijft wel of je veiligheid kunt blijven garanderen als er een financiële vergoeding tegenover staat. En of mensen niet het doneren gaan zien als inkomstenbron. Krijg je dan geen mensen die vaker gaan doneren dan goed is voor hun lichaam?

Typt trouwens wel rot met links op mobiel! :D
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 2 september 2011 @ 13:21:53 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101486044
Mwah, kan me wel voorstellen dat je het zou stimuleren door een bepaald basisbedrag uit te keren. Daar moet je dan wel minimaal een x aantal keren voor gaan en je krijgt niet meer dan dat, ook niet als je vaker gaat. Ofzo. Maar ik weet er niks van, want ben geen donor. Heb ook geen codicil.
pi_101486096
Heb je eigenlijk recht op een vrije middag ofzo als je gaat doneren? Of moet je dan vakantiedagen opnemen/ een vriendelijke "baas" hebben?
pi_101486111
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:23 schreef Perruche het volgende:
Heb je eigenlijk recht op een vrije middag ofzo als je gaat doneren? Of moet je dan vakantiedagen opnemen/ een vriendelijke "baas" hebben?
De laatste 2 opties.
pi_101486112
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:23 schreef Perruche het volgende:
nou, zoiets lijkt me goed inderdaad.
pi_101486137
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

De laatste 2 opties.
Ah ok, goed geregeld weer.
pi_101486208
je kan ook buiten werktijd gaan, dat deed ik altijd :) Maar ik ben er mee gekapt, mijn aders zijn moeilijk te vinden en misprikken met die harpoen, daar word ik niet blij van :')

Ik heb een gaatje onder mijn vulling oh yoy. Ik mag vanmiddag terug om of het gaatje te vullen of om een wortelkanaalbehandeling te krijgen en een gaatje te vullen.

Ik heb mijn man gebeld, of hij me wil brengen etc. :@
  vrijdag 2 september 2011 @ 13:28:01 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101486275
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:26 schreef _aurum_ het volgende:
je kan ook buiten werktijd gaan, dat deed ik altijd :) Maar ik ben er mee gekapt, mijn aders zijn moeilijk te vinden en misprikken met die harpoen, daar word ik niet blij van :')

Ik heb een gaatje onder mijn vulling oh yoy. Ik mag vanmiddag terug om of het gaatje te vullen of om een wortelkanaalbehandeling te krijgen en een gaatje te vullen.

Ik heb mijn man gebeld, of hij me wil brengen etc. :@
Isnie ' :@ ', is logisch!
In geval van wortelkanaal is het vast lekker als je thuisgebracht en vertroeteld wordt :Y
Succes iig! :*
  vrijdag 2 september 2011 @ 13:28:38 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101486298
Balen aurum, maar beter om van de pijn af te zijn. Ik loop ook al drie weken met kiespijn, it comes and goes. Do. moet ik naar de mondhyg, zou kunnen dat het het tandvlees is. Het is dezelfde kies die al eerder opspeelde. Maar vraag wel ff of ze een foto kunnen maken om te checken of de wortel niet toch ontstoken is.

Mijn gebit :{w
pi_101486365
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Balen aurum, maar beter om van de pijn af te zijn. Ik loop ook al drie weken met kiespijn, it comes and goes. Do. moet ik naar de mondhyg, zou kunnen dat het het tandvlees is. Het is dezelfde kies die al eerder opspeelde. Maar vraag wel ff of ze een foto kunnen maken om te checken of de wortel niet toch ontstoken is.

Mijn gebit :{w
ik denk dat we een high five kunnen doen qua gebit :') Meerendeels is bij mij al gevuld en als het tegenzit dan wordt dit mijn derde wortelkanaalbehandeling dit jaar :X
pi_101486443
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Vraag blijft wel of je veiligheid kunt blijven garanderen als er een financiële vergoeding tegenover staat. En of mensen niet het doneren gaan zien als inkomstenbron. Krijg je dan geen mensen die vaker gaan doneren dan goed is voor hun lichaam?

Jij was toch liberaal? :P

Maar goed, het zorgt er wel voor dat België met 5miljoen minder inwoners meer donaties heeft dan Nederland.
pi_101486447
Toen ik ambtenaar was, viel het onder medisch verlof.
Nu ga ik in mijn lunchpauze en werk ik een uur langer door. :)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 2 september 2011 @ 13:34:21 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101486541
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik denk dat we een high five kunnen doen qua gebit :') Meerendeels is bij mij al gevuld en als het tegenzit dan wordt dit mijn derde wortelkanaalbehandeling dit jaar :X
Hehehe :')

Als dit een root canaaaall wordt, wordt dat mn 7e :'). Niet dit jaar gelukkig.
  vrijdag 2 september 2011 @ 13:39:24 #92
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_101486685
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het is dat ik niet in de buurt van Duitsland woon.......
In Belgie krijg je volgens mij ook betaald. Ik doe het alleen voor de karma punten. :)
En je valt meestal tijdelijk een halve kg af 8-).
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 2 september 2011 @ 13:39:28 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101486689
Bah Aurum en XM, kiespijn is vreselijk!

Heb een snippermiddag genomen, zo maar een uurtje wandelen O+

Vandaag uitnodiging bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker gehad, heb al een afspraak gemaakt *klopt zichzelf op schouder*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_101486856
En weer buiten!
Doe wat je niet durft.
pi_101486875
Rituals! :W :D

Lekker uniekje, 't weer is er ook wel naar om lekker even te wandelen inderdaad (of vissen, misschien vanaaf de hengel maar even bij m'n ouders uit de schuur halen)
pi_101487005
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:04 schreef Perruche het volgende:
Progje welke e-reader heb jij?
http://www.sony.nl/product/rd-reader-ebook/prs-650
pi_101487030
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Ipad is prima voor in de trein/bus/vliegtuig enzovoort. Maar niet voor buiten in de zon.

/spuit11
pi_101487081
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En weer buiten!
En weer binnen! Net ff boodschappen gedaan, heerlijk weer!

Zit er eigenlijk ook al een tijdje over te denken om bloed af te geven (of plasma), maar die praktijken zitten bij mij heel niet in de buurt! Dus zit te twijfelen of ik het wel de moeite vind (om levens te redden ja, maar las tijd terug ook over die salarissen :N )
~ Bonito La Risa ~
pi_101487173
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:39 schreef uniekhoorn het volgende:

Vandaag uitnodiging bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker gehad, heb al een afspraak gemaakt *klopt zichzelf op schouder*
^O^ ik zag er toen heel erg tegenop :@ maar het viel me echt 200% mee
pi_101487381
Ik ben sinds mijn 15e 1x naar de tandarts geweest. Zo rond mijn 28e denk ik. Toen ging ik een keer in de stoel zitten van een bevriend tandarts die net mijn ex had behandeld en ik had niks. Ja een vulling die er half uit was, maar eronder zat geen gat. (Ik verdenk de tandarts die ik had als kind ervan, dat hij maar wat gevuld heeft, hij liep toen al tegen zijn pensioen en wilde nog wat binnenharken waarschijnlijk). Die ene tandarts bood nog wel aan om ze er uit te halen, om te kijken of er onder de rest ook geen gat zat, maar daar had ik dan weer geen zin in. :')

Als ik jullie zo hoor moet ik wel echt van geluk spreken.

*stukje ongeverfd hout zoekt*

En ik geef geen bloed, want ik word er naar van. Ik vind het niet eng of iets, maar mijn bloeddruk daalt dan zo snel, dat ik neiging heb tot flauwvallen, bovendien heb ik AB+ en mensen met mijn bloedgroep kunnen alles hebben, dus is het ook minder nodig.
  vrijdag 2 september 2011 @ 14:06:22 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101487550
Ik weet m'n bloedgroep niet eens :').
pi_101487557
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet m'n bloedgroep niet eens :').
+1
Ja doei.
pi_101488018
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij was toch liberaal? :P

Maar goed, het zorgt er wel voor dat België met 5miljoen minder inwoners meer donaties heeft dan Nederland.
Ik ben een mislukte tree huggin' hippie! Wat mij betreft schaffen ze gelijk de hypotheekrenteaftrek af, mag je nog maar 80 op de snelweg, wordt het OV verbeterd (graag ook nog na half 12 voldoende mogelijkheden om thuis te komen) en krijg je belastingaftrek als je fietst naar je werk.

En er zit wel wat in dat je door betaling meer donors krijgt, maar krijg je dan ook niet meer risicovolle donors die het alleen voor het geld doen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:39 schreef uniekhoorn het volgende:

Geniet ervan! :) Van dat uurtje wandelen.
Het bevolkingsonderzoek is vervelend, maar niet meer dan dat.

Co, je zou ook kunnen overwegen om plasma te doneren. Daar heb je minder last van. Niet dat je daarna gelijk 10 wil gaan hardlopen, maar je krijgt je bloedcellen weer terug en daardoor heb je er veel minder last van. :)
Doe wat je niet durft.
pi_101488277
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ben een mislukte tree huggin' hippie! Wat mij betreft schaffen ze gelijk de hypotheekrenteaftrek af, mag je nog maar 80 op de snelweg, wordt het OV verbeterd (graag ook nog na half 12 voldoende mogelijkheden om thuis te komen) en krijg je belastingaftrek als je fietst naar je werk.

En er zit wel wat in dat je door betaling meer donors krijgt, maar krijg je dan ook niet meer risicovolle donors die het alleen voor het geld doen?
Dan waren de Belgen er al wel mee gestopt, denk je ook niet? :P

OV :') Ze hebben hier in de buurt onlangs bij zowat elke bushalte in de bebouwde kom palen neergezet met de tijden van de twee volgende bussen. Wat een verspilling van geld! :r
pi_101488438
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

OV :') Ze hebben hier in de buurt onlangs bij zowat elke bushalte in de bebouwde kom palen neergezet met de tijden van de twee volgende bussen. Wat een verspilling van geld! :r
Dat vind ik nou ook verspilling. Kost het nou zoveel moeite om op het bordje te kijken? Ipv de achterlijke palen? Ze hebben er eentje pal voor onze etalage gezet (van de winkel waar ik werk).. Achterlijke dingen..

Ook onzin: Geld uitgeven aan een verkeerssituatie die eigenlijk nog gewoon goed kon... Hebben ze bij Vianen gedaan..
~ Bonito La Risa ~
pi_101488799
Wauw co, maar 1x bij de tandarts geweest?

Ik moet binnenkort een kroon maar stel het maar uit :'). Wil eigenlijk voor mijn lange vakantie wel gaan.
  vrijdag 2 september 2011 @ 14:41:34 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101488855
Zo, richting fysio. Eens even zien of hij me weer een beetje in elkaar kan zetten.
pi_101488886
Lijstje!!!

O: 150 yoghurt, 3 el muesli, nectarine
T: dubbele vk boterham pindakaas
T: cappuccino, 3 vk koekjes
L: 200 gr pasta salade (met ham, rucola, olijven) en 250 gr fruitsalade
D: bij wagamama *O* met vriendje! lekker buiten O+
pi_101488888
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:40 schreef Perruche het volgende:
Wauw co, maar 1x bij de tandarts geweest?

Ik moet binnenkort een kroon maar stel het maar uit :'). Wil eigenlijk voor mijn lange vakantie wel gaan.
Als kind wel hoor. Gewoon ieder half jaar. Maar ik ging op mijn 15e het huis uit en toen was dat niet meer mijn prioriteit, zeg maar. :+

En nu ik al zo lang niks heb, denk ik: if it ain't broken, don't fix it.
pi_101489202
Kan je ook ergens gewoon e-books downloaden, zeg maar?
pi_101489225
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Het blijven belgen natuurlijk. B-)

Als die tijden realtime zijn en dus de echte tijd aangeeft ipv de geplande tijd, dan zie ik daar wel wat meerwaarde in. Heb genoeg met de bus gereisd om te weten dat als jij vroeg bent, de bus laat is en als jij laat bent, de bus juist te vroeg is.
Scheelt een hoop vertwijfeld wachten bij bushaltes. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:31 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Dat vind ik nou ook verspilling. Kost het nou zoveel moeite om op het bordje te kijken? Ipv de achterlijke palen? Ze hebben er eentje pal voor onze etalage gezet (van de winkel waar ik werk).. Achterlijke dingen..

Ook onzin: Geld uitgeven aan een verkeerssituatie die eigenlijk nog gewoon goed kon... Hebben ze bij Vianen gedaan..
Ah, geen busgebruiker dus. Zie bovenstaand verhaal. B-)

Wie bepaald of een verkeerssituatie nog goed kan? Nu heb ik werkelijk geen idee wat ze gedaan hebben bij Vianen, maar dat hebben ze vast niet gedaan omdat het zo leuk was. :) Tenzij het een rotonde betreft in het centrum van Vianen. b-)
Doe wat je niet durft.
pi_101489251
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:49 schreef Perruche het volgende:
Kan je ook ergens gewoon e-books downloaden, zeg maar?
Gewoon illegaal? Vastwel. Zou niet weten waar, maar dat kunnen ze je vast in het ebook topic in TTK vertellen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_101489489
:W zo maar 's op pad! *O* :W
Ja doei.
pi_101489810
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Gewoon illegaal? Vastwel. Zou niet weten waar, maar dat kunnen ze je vast in het ebook topic in TTK vertellen. :)
Ja of als je een PDF document hebt. Heb wat studieboeken van mn manager gekregen (in PDF) en die zou ik wel op mn kindle willen zetten.

Volgens mij ga ik er gewoon keihard 1 kopen :D
pi_101490161
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Als die tijden realtime zijn en dus de echte tijd aangeeft ipv de geplande tijd, dan zie ik daar wel wat meerwaarde in. Heb genoeg met de bus gereisd om te weten dat als jij vroeg bent, de bus laat is en als jij laat bent, de bus juist te vroeg is.
Nee, gewoon de tijden die aangegeven staan :')
En hoezo vertwijfeld wachten? Heb je de bus gemist dan wacht je toch op de volgende?

Sorry trouwens, het was kwak die liberaal was :D
pi_101490248
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 15:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

En hoezo vertwijfeld wachten? Heb je de bus gemist dan wacht je toch op de volgende?
Waar ik woonde toen ik vaak met de bus ging, ging de bus soms maar één keer per uur :{ dan wilde je wel graag weten of hij laat was of helemaal niet meer kwam.
pi_101490328
quote:

[..]

Volgens mij staan daar wel de reële tijden op hoor. Hier in A'dam is dat wel zo iig. Dan zie je bv ineens dat er 3 trams 25 aankomen met een minuut ertussen, wat dus wil zeggen dat er niet helemaal op tijd wordt gereden. Kan me voorstellen dat dat wel fijn is om te weten. Dat je weet dat je bus al weg is en er pas over een uur weer een nieuwe komt en dat je dus beter even koffie kan gaan drinken ergens.
pi_101490351
quote:

[..]

Sorry trouwens, het was kwak die liberaal was :D
Ok, dat is idd vrij kansloos. :D
Sowieso probeer ik zelf bussen zoveel mogelijk te vermijden. Ga echt 10 keer liever fietsen. :)
Mijn auto is slechts voor noodsituaties.
Doe wat je niet durft.
pi_101490876
Ik ben juist ook blij met die aangegeven tijden op de palen. Hier gaan na 19:00 de bussen maar eens per half uur, en aangezien de halte letterlijk voor de deur van onze flat is, kan ik gewoon terug naar huis als ik hem net heb gemist. Wil ik dan wel graag weten dus ;).

En ik ben ook bloeddonor. Heb vorige keer een knuffelpelikaan gehad omdat ik voor de 5e keer was geweest *O*. Van mij mogen ze er op zich wel een geldelijke beloning tegenover zetten, zolang de veiligheidsregels van nu dan gewoon blijven - dan loop je ook niet meer risico.

Ben O- btw, dat hebben ze ook nog het meeste nodig. Afgelopen jaar werd ik gebeld op 30 december of ik die dag kon komen doneren, 'want ze waren voorraad aan het opbouwen voor oud&nieuw', haha.
pi_101490937
Bus mag 5min. te vroeg zijn toch? Meen ik mij te herinneren...

Lees net dat ze dus wel de actuele tijden aangeven... :@ (Dus rijdt de bus hier gewoon op tijd :o elke ochtend staat dezelfde tijd erop)
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:03:06 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101491923
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

[..]

Geniet ervan! :) Van dat uurtje wandelen.
Het bevolkingsonderzoek is vervelend, maar niet meer dan dat
Ja, doe ik, na het wandelen op het terras beland, tweede Duvel binnen handbereik. Het leven is goed
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_101492421
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 15:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben juist ook blij met die aangegeven tijden op de palen. Hier gaan na 19:00 de bussen maar eens per half uur, en aangezien de halte letterlijk voor de deur van onze flat is, kan ik gewoon terug naar huis als ik hem net heb gemist. Wil ik dan wel graag weten dus ;).

En ik ben ook bloeddonor. Heb vorige keer een knuffelpelikaan gehad omdat ik voor de 5e keer was geweest *O*. Van mij mogen ze er op zich wel een geldelijke beloning tegenover zetten, zolang de veiligheidsregels van nu dan gewoon blijven - dan loop je ook niet meer risico.

Ben O- btw, dat hebben ze ook nog het meeste nodig. Afgelopen jaar werd ik gebeld op 30 december of ik die dag kon komen doneren, 'want ze waren voorraad aan het opbouwen voor oud&nieuw', haha.
Ik ben ook O-, misschien ook maar eens doneren dan. Wilde ik op mijn 18e al doen, maar toen had ik te lage ijzerwaarden of zoiets volgens mij.

Bijna naar huis, weekend! *O*

O: yoghurt met muesli
T: aardbeientaartje
L: waldkornbol met stukjes kipfilet, paprika, sla en avocado
D: maaltijdsalade
T: ?

Niet helemaal top. Ga wel nog ff sporten vanavond, denk ik! Dan eet ik wat meer vanavond :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101493191
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben ook O-, misschien ook maar eens doneren dan. Wilde ik op mijn 18e al doen, maar toen had ik te lage ijzerwaarden of zoiets volgens mij.

Bijna naar huis, weekend! *O*

D: maaltijdsalade
T: ?

Niet helemaal top. Ga wel nog ff sporten vanavond, denk ik! Dan eet ik wat meer vanavond :+
Ik zit meestal op het randje met HB-waarde en bloeddruk (beide standaard laag). Moet wel zeggen dat sinds ik minimaal 3 keer per week sport, die waarden hoger zijn. :)
pi_101493315
jeej voor tandartsen *O*

Wortelkanaalbehandeling gehad en de pijn is gewoon gelijk weg :o Wel een antibioticakuur gehad dus daar ben ik de komende week zoet mee, maar jeej mijn pijn is weg *O*

Ik ga dus bbq'en vanaaf, al moet ik op een stokbroodje sabbelen I don't care :P

En ik heb een Sylvester Stalone mond, lief zei het al in de auto en ik dacht dat hij een grapje maakte :')

Kijk ik net in de spiegel van de lift is het echt zo :{w
pi_101493436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

[..]

Ah, geen busgebruiker dus. Zie bovenstaand verhaal. B-)

Wie bepaald of een verkeerssituatie nog goed kan? Nu heb ik werkelijk geen idee wat ze gedaan hebben bij Vianen, maar dat hebben ze vast niet gedaan omdat het zo leuk was. :) Tenzij het een rotonde betreft in het centrum van Vianen. b-)
Jawel hoor. Vaak zat met de bus gereisd. Ik bedoelde meer, zo'n paal erbij. In mijn woonplaats hebben ze het bord met actuele tijden op de paal gezet met de 'papieren' tijden. De halte zegmaar. Dus geen extra paal nodig. En je kan gelijk de tijden zien, en de realtime tijden. ;)

Nou omdat er nooit file stond, en het goed doorstroomde en het niet erg verouderd is. Het nieuwe systeem werkt nog niet echt, het stroomt nog niet echt goed door, en je heb nu een vrij groot vlak. Waardoor mensen heel erg twijfelen of de overkant wel op rood staat, want er rijden ook auto's, maar die gaan de bocht om... :') duidelijk he. Dat zal wel wennen zijn hoor, ik denk dat het op termijn wel gaat werken, maar ik bedoel meer, verander zaken die wel nodig zijn. Waar nog geen stoplichten oid zijn, of gevaarlijke situatie's zijn. :s)
~ Bonito La Risa ~
pi_101493451
@ Aurum. Jeej *O* Heb je verder geen pijn gehad dan??
~ Bonito La Risa ~
pi_101493471
'I wuv wyou Adriwan!'

Gelukkig is je pijn wel weg :)
pi_101493525
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:44 schreef Mixende_match het volgende:
@ Aurum. Jeej *O* Heb je verder geen pijn gehad dan??
ze heeft me op 5 plekken geinjecteerd met verdoving. Dus voor de rest deed het geen pijn nee :+
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:56:02 #129
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_101493828
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
Ik zag boekentips :9

En Phaidra, veeeel plezier en goeie reis! O+

Ik had gisteravond een maffe avond! Ik lag op de bank met een dekentje Biutiful te kijken toen vriendje belde of ik ook naar de stad wou (koopavond + een vriend met een winkel), dus ik dacht, prrrrima. Maar de hele middag zaten de traantjes stom genoeg nogal hoog :') waarom precies weet ik ook niet _O- Dus ik fietste en had besloten om niet te gaan lekken 8-) Ik vang een glimp op van vriendje en barst in snikken uit :')
Toen ik eenmaal was opgedroogd (harhar) was het heel gezellig in de winkel en we waren pas om 11 uur ofzo thuis :D Ik was weer helemaal positivo :9
O+ Gezelligheid O+
klinkt alsof je de laatste tijd veel zorgen/druk hebt en daardoor je buffertje wat kleiner is geworden... gelukkig heb je 'n fijne avond gehad :*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:07:27 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101494221
Hoi vanuit de trein. En ik snap niet waarom ik net in een treinstel ben gestapt die volgens de trein zelf en de borden naar leeuwarden gaat terwijl ik volgens de reisplanner in zwolle moet overstappen van spoor 3 naar spoor 3a? Huh? Als deze trein nou naar Groningen ging was dat nog enigszins logisch maar dat gaat ie dus niet. En nu zit ik hier niet lekker en hoop ik dat er gauw een conducteur langs komt die tekst en uitleg kan geven :')
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:10:17 #131
277802 _Calimero_
pi_101494328
Vraag een medereiziger?
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:11:03 #132
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101494351
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:56 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

klinkt alsof je de laatste tijd veel zorgen/druk hebt en daardoor je buffertje wat kleiner is geworden... gelukkig heb je 'n fijne avond gehad :*
Ik denk het ja! Normaal ben ik niet zo'n druipneus als de laatste tijd _O-

Maarrrrr!!! We gaan toch nog naar Barcelona! :D We een supergoedkope reis gevonden met een simpel hotel die met een 8,3 ofzo gewaardeerd wordt en we gaan van 26 tot en met 29 september!! *O*
We waren aanvankelijk aan het checken of we iets met Jätje konden regelen, maar dat bleek duurder te worden dan ditte, ivm de vliegtickets :o Dus we gaan naar de zon!
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:13:46 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101494455
En nu moet ik ineens in meppel overstappen? Precies dezelfde trein maar dan vanuit afoort :')

Ik vind dat ik niet hoef over te stappen want perroninfo is leidend lijkt me en als ik geen reisplannerapp had gehad had ik niet beter geweten dan dat ik in 1 keer door kon.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:15:49 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101494514
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
En nu moet ik ineens in meppel overstappen? Precies dezelfde trein maar dan vanuit afoort :')

Ik vind dat ik niet hoef over te stappen want perroninfo is leidend lijkt me en als ik geen reisplannerapp had gehad had ik niet beter geweten dan dat ik in 1 keer door kon.
Ik zou het niet weten! Even door de trein heen wandelen op zoek naar een treinmeneer/-mevrouw of anders idd wat Cali zegt, een medepassagier vragen? Als er iets niet gaat zoals het hoort worden andere mensen ook vanzelf onrustig ;)
pi_101494519
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Maarrrrr!!! We gaan toch nog naar Barcelona! :D We een supergoedkope reis gevonden met een simpel hotel die met een 8,3 ofzo gewaardeerd wordt en we gaan van 26 tot en met 29 september!! *O*
We waren aanvankelijk aan het checken of we iets met Jätje konden regelen, maar dat bleek duurder te worden dan ditte, ivm de vliegtickets :o Dus we gaan naar de zon!
Jeeah. Barca! *O* *O* Leuk dat jullie er nog even tussen uit kunnen!!

@vik, kan je niet ff vragen aan iemand anders? Of zie je niemand van de trein buitenstaan? Met een fluitje :+
~ Bonito La Risa ~
pi_101494583
Hey maria wat leuk!! En zeker ook een leuk vooruitzicht *O*

Vik succes met je reis :P
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:17:37 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101494595
Ik wacht wel ff tot we bijna bij zwolle zijn en hoop dat er in de tussentijd een conducteur langs komt :-)
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:18:57 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101494653
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef Perruche het volgende:
Hey maria wat leuk!! En zeker ook een leuk vooruitzicht *O*

Vik succes met je reis :P
Jaaa! :D Nu kan ik voorpret gaan hebben! En we vliegen maandag vroeg en donderdag aan het eind vd middag, zodat we nog wat aan beide dagen hebben 8-)

Boh ik ben zo druk bezig geweest de hele middag dat ik vergeten ben te lunchen :o :@ *boterham smeert* Gelukkig is mn avondeten ook laat :+
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:27:17 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101494970
Leuk maria! Ik wil ook op vakantie. Maar ja, even wachten tot het voorjaar :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:29:08 #140
277802 _Calimero_
pi_101495055
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik wacht wel ff tot we bijna bij zwolle zijn en hoop dat er in de tussentijd een conducteur langs komt :-)
Hihi, zenuwpeesje ;)
Het komt vast wel goed en zo niet, ben je een half uurtje later op plaats van bestemming... lijkt me minder naar dan 2 uur lang zenuwpezen :*
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:29:54 #141
277802 _Calimero_
pi_101495091
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jaaa! :D Nu kan ik voorpret gaan hebben! En we vliegen maandag vroeg en donderdag aan het eind vd middag, zodat we nog wat aan beide dagen hebben 8-)

Boh ik ben zo druk bezig geweest de hele middag dat ik vergeten ben te lunchen :o :@ *boterham smeert* Gelukkig is mn avondeten ook laat :+
Leeeuuuk hoor een kleine vakantie, super!! *O*
pi_101495151
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
In Zwolle staat die trein toch altijd een poosje stil? Kan je dan evt. nog naar buiten koekeloeren voor de perroninformatie of een loslopende conducteur!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:42:03 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101495520
Eindbestemming hangt ook vaak op de balkons, in zo'n ding.

En *O* voor Maria, lekker hoor, ff eruit! :Y

Oh en ontof, krijg ik een brief van het hotel dat we twee chocoladerepen zouden hebben opgegeten en dat er ff 4,20 pound van mn creditcard wordt afgehaald. Ja leuk, maar wij hebben die repen niet gehad :{w.

Mailtje teruggestuurd dat we ze niet hebben gehad en er dus ook niet voor willen betalen. Stommerds.
pi_101495615
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindbestemming hangt ook vaak op de balkons, in zo'n ding.

En *O* voor Maria, lekker hoor, ff eruit! :Y

Oh en ontof, krijg ik een brief van het hotel dat we twee chocoladerepen zouden hebben opgegeten en dat er ff 4,20 pound van mn creditcard wordt afgehaald. Ja leuk, maar wij hebben die repen niet gehad :{w.

Mailtje teruggestuurd dat we ze niet hebben gehad en er dus ook niet voor willen betalen. Stommerds.
Wat een eikels! Je zou het maar achteloos accepteren en denken, ooh kan wel..
~ Bonito La Risa ~
pi_101495632
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ze heeft me op 5 plekken geinjecteerd met verdoving. Dus voor de rest deed het geen pijn nee :+
oooh haha *O*
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:46:15 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101495667
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:44 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Wat een eikels! Je zou het maar achteloos accepteren en denken, ooh kan wel..
En al zóu ik ze hebben opgegeten, ik heb daar zo'n 700 pond gelapt voor 3 nachten, dus dan zouden ze me die repen ook wel kwijt mogen schelden. Naaiers.
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:46:17 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101495671
Vast een hongerige schoonmaakster.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:48:42 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101495758
Zo het lijkt allemaal goed te komen. Stomme reisplanner :6.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:52:06 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101495869
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En al zóu ik ze hebben opgegeten, ik heb daar zo'n 700 pond gelapt voor 3 nachten, dus dan zouden ze me die repen ook wel kwijt mogen schelden. Naaiers.
Dat zou je denken ja! :o Dan hadden ze die repen wel met een gouden wikkel erom klaar mogen leggen op je kussen bij aankomst :Y)

Maar ik begrijp dat het het allemaal waard was toch? :9 Engeland O+
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:53:22 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101495909
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat zou je denken ja! :o Dan hadden ze die repen wel met een gouden wikkel erom klaar mogen leggen op je kussen bij aankomst :Y)

Maar ik begrijp dat het het allemaal waard was toch? :9 Engeland O+
Ja, was super! O+ Maar dit vind ik wel heel suf. Zo van, je hebt gelogen en we brengen het in rekening. Dat vind ik stom en verwacht ik niet van een viersterrenhotel.
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:58:26 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101496051
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, was super! O+ Maar dit vind ik wel heel suf. Zo van, je hebt gelogen en we brengen het in rekening. Dat vind ik stom en verwacht ik niet van een viersterrenhotel.
Nee dat is waar! Alsof je zou liegen over 2 repen chocola :') In een slankielijstje is dat één ding, maar op de eindrekening van je viersterrenhotel iets heul anders :+
pi_101496054
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Agree. Als het nou om een fles Moët & Chandon gaat, oké, maar 2 chocoladerepen? :')
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:00:07 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101496095
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Agree. Als het nou om een fles Moët & Chandon gaat, oké, maar 2 chocoladerepen? :')
Nou dat. En ze hebben ons nog gevraagd bij uitchecken of we wat uit de minibar hadden gebruikt. Nee. Doen we nooit, want wanstaltige prijzen. Dus beter dat ze het even refunden.
pi_101496407
:W Slankie onvriendelijk maal gehaald :9 morgen maar weer eens wegen :')
pi_101496451
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou dat. En ze hebben ons nog gevraagd bij uitchecken of we wat uit de minibar hadden gebruikt. Nee. Doen we nooit, want wanstaltige prijzen. Dus beter dat ze het even refunden.
Dat refunden kan je zelf vaak ook.
pi_101496486
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*O* voor de vakantie en Barcelona is moooooooi! En eind september is het zo superwarm meer :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:15:16 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101496490
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:13 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat refunden kan je zelf vaak ook.
Ik zou niet weten hoe. Zij boeken het af, dan storten ze het ook maar weer terug. Ik heb hier toch niet om gevraagd?

Edit: en anders sturen ze me die repen maar op :').
pi_101496544
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

holy moly, da's een pietsje prijzig zeg maar :P
pi_101496569
Indeed, foto's van het hotel? B-)
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:17:53 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101496588
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:16 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

holy moly, da's een pietsje prijzig zeg maar :P
Tja en goedkoper was - behalve VER buiten het centrum - niet te krijgen bijna. Hoogseizoen, hét festival van het jaar gaande en locatie echt middenin het centrum. Centraler kon niet :').
pi_101496600
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe. Zij boeken het af, dan storten ze het ook maar weer terug. Ik heb hier toch niet om gevraagd?

Edit: en anders sturen ze me die repen maar op :').
heb je met een credit card betaald? Dan kan je 't laten storneren :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:18:26 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101496603
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:17 schreef Goodbye het volgende:
Indeed, foto's van het hotel? B-)
http://www.radissonblu.co.uk/hotel-edinburgh
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:19:24 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101496638
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

heb je met een credit card betaald? Dan kan je 't laten storneren :)
Daar was ik naar aan het zoeken op online bankieren, maar daar kon het niet. Ik wacht eerst reactie op het mailtje wel af. Als ze lastig gaan doen, bel ik wel ff met de bank. Maar moet al genoeg regelen maandag, geen zin in ook nog dit gezeik eigenlijk.
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:22:31 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101496724
Jee papa haalt me op. Anders zou ik er pas om 20.15 zijn. Ov in de provincie :').
Niet meer actief op Fok!
pi_101496744
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Jee papa haalt me op. Anders zou ik er pas om 20.15 zijn. Ov in de provincie :').
Niet zo laatdunkend! :D Ik heb hier in de Randstad wel eens drie uur over een reis gedaan die normaal gesproken 1 uur en 10 minuten had moeten duren :P
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:23:55 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101496769
Ik heb wel eens >2 uur over Gouda - Den Haag gedaan :').
pi_101496861
Ja, maar in het noorden doe je áltijd zo lang over stukken die met de auto veel korter zijn :'). Als ik met het OV van hier m'n schoonouders in Haren (Groningen) zou moeten ben ik drie uur onderweg. Met de auto anderhalf uur.
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:27:16 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101496884
Das waar. Bus van Zutphen naar mijn ouders is pakweg drie kwartier. Met de auto 10 minuten :').
pi_101496896
Is ook wel zo dat je er langer over doet. Maar vanuit mijn woonplaats naar Amsterdam ben ik met de auto binnen een half uur in het centrum, met het OV in 1 uur en 10 minuten.. Dus dan ben je ook veel sneller met de auto :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:28:08 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101496911
Ja maar dit is geen incident. Om 18.36 gaat de laatste snelle bus al! En die haal ik dus niet en zou ik sws ws niet gehaald hebben want ik zit aan de verkeerde kant vd trein en heb maar 5 min met een koffer :P. Volgende optie zou bus van 19.09 zijn en die doet er drie kwartier over, over een stukkie van 20 min _O- . Het zal wel niet rendabel zijn ofzo :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:28:33 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101496925
Waarom heb je een koffer bij je voor een weekendje? :')
pi_101496929
Geef me een kwartje
pi_101496935
Oh, 18.36 de laatste bus is wel erg, eh, vroeg ja!
pi_101496954
Vijf minuten rennen met een koffer, goede work out. Vooral als je 'm bóven je hoofd houdt! :7
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:30:21 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101496987
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:28 schreef Ml-etje het volgende:
Geef me een kwartje
pi_101496989
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:29 schreef Goodbye het volgende:
Vijf minuten rennen met een koffer, goede work out. Vooral als je 'm bóven je hoofd houdt! :7
_O-
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:30:41 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101496998
Had jij niet een koffer bij je voor een weekend maastricht, XM? :P. Koffer vond ik vanochtend nog het.handigst. TOT ik er ook mee moest fietsen :')
Niet meer actief op Fok!
pi_101497015
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je krijgt gelijk :Y
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:31:11 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101497019
Uh nacht Maastricht bedoel ik.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:31:50 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101497037
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:30 schreef Viking84 het volgende:
Had jij niet een koffer bij je voor een weekend maastricht, XM? :P. Koffer vond ik vanochtend nog het.handigst. TOT ik er ook mee moest fietsen :')
Nee, dat was een trolley

en geen koffer

pi_101497042
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Uh nacht Maastricht bedoel ik.
Werkspullen :Y
pi_101497060
met trolleys kan je prima over een perron rennen :Y
pi_101497065
Komt nu de vraag : wat heb je wel niet allemaal bij je dan?
zegt degene die ooit 6 paar schoenen meenam op een kampeerweekendje
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:33:59 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101497108
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Werkspullen :Y
Jup. Ander paar schoenen voor evt. uitgaan, loopschoenen voor in de stad, reservekleding en toilettas. Niets schokkends :).
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:34:46 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101497127
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:32 schreef _aurum_ het volgende:
met trolleys kan je prima over een perron rennen :Y
En mee fietsen, weet ik uit ervaring :D.
pi_101497236
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jup. Ander paar schoenen voor evt. uitgaan, loopschoenen voor in de stad, reservekleding en toilettas. Niets schokkends :).
En, vrij praktisch detail, je was met de auto. *)
Doe wat je niet durft.
pi_101497277
Zo troostmaaltje is op :+ ik kan weer rollen :')
pi_101497343
}:| PMS-bui }:| manlief moet weer tot laat werken en laat dat niet even op tijd weten }:| zere benen }:| chagrijnig }:|

Ik ga gehaktballen eten. Met satésaus. En heul veul boontjes en zoetzuur. En topchef kijken met een dekentje op de bank.
pi_101497371
quote:
18s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:40 schreef Razztwizzle het volgende:
}:| PMS-bui }:| manlief moet weer tot laat werken en laat dat niet even op tijd weten }:| zere benen }:| chagrijnig }:|

Ik ga gehaktballen eten. Met satésaus. En heul veul boontjes en zoetzuur. En topchef kijken met een dekentje op de bank.
:* lekker cosy :Y
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:42:09 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101497398
Ik zou de grootste gehaktballen nemen Razz :*.
pi_101497411
Lijstje is ook raar :{ misschien ben ik daarom wel zo iebel:

8:30 brood beschimmeld :{ yoghurt op :{ dus toen maar twee knackebröts met
pindakaas/komkommer
B: boodschappen doen op de fiets en drie supermarkten moeten omfietsen want "bijpinnen, nee mevrouw, dat kan hier niet" en had geld nodig voor de hulp en toen honger.
12:30 yoghurt met een nectarine en amandelen
15:00 beker karnemelk met snee brood met kaas en komkommer
16:30 plakje kaas met wat druiven
17:00 blokje chocolade
Straks: gehaktballetjes met satésaus en boontjes en zoetzuur

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2011 18:43:22 ]
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:44:06 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101497462
Oja, lijstjes. Die van de vakantie zal ik jullie verder besparen :').

O: flinke bak franse kwark met paar el halfvolle bananenkwark + paar el muesli
L: 2 bth: 1x komijnekaas, 1x jam
T: schoolkrijtjes :@
D: chicken tonight kerrie, met asperges erdoor geloof ik. En rijst natuurlijk.
pi_101497481
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou de grootste gehaktballen nemen Razz :*.
I will :7 :6 . Muha.
Jemig, zelfs m'n eigen blije facebook-pic irriteert me.
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:46:49 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101497563
Mijn koffer is ook een trolley dan want trekding en wieltjes. Maar dat fietst nog altijd kut :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:48:58 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101497633
Ik heb dus een trolley, mysterie opgelost. Spijkerbroek, jasje, hemdje, sportkleding incl schoenen, ondergoed, toilettas. En toen was ie wel vol :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:52:45 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101497741
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:46 schreef Viking84 het volgende:
Mijn koffer is ook een trolley dan want trekding en wieltjes. Maar dat fietst nog altijd kut :P.
Deze zeker? O+

pi_101497817
Onderweg in de trein.
We hebben zo een verjaardag, maar het was toch best een vermoeiende dag... Wat mij betreft wordt t niet laat :@
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb dus een trolley, mysterie opgelost. Spijkerbroek, jasje, hemdje, sportkleding incl schoenen, ondergoed, toilettas. En toen was ie wel vol :P.
Een handbaggageding? Die van mij kan nog wel wat voller.
Koffer = harde buitenkant, trolley is stof.
pi_101497899
Mijn trolley heeft een harde buitenkant O+ erg makkelijk als men denkt te stapelen oid.
pi_101498013
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstjes. Die van de vakantie zal ik jullie verder besparen :').

O: flinke bak franse kwark met paar el halfvolle bananenkwark + paar el muesli
L: 2 bth: 1x komijnekaas, 1x jam
T: schoolkrijtjes :@
D: chicken tonight kerrie, met asperges erdoor geloof ik. En rijst natuurlijk.
Ieuw! Dat klinkt vies! Asperges door de chicken tonight! :D
Ter compensatie : ik vind alles met asperges vies klinken. :P
Doe wat je niet durft.
pi_101498019
boh, wat hebben jullie hard gekletst vandaag! Ik heb hard gewerkt, net thuis!

Lijstje:

O: havermout
L: restje volkorenpasta met gerookte zalm
t: appel
T: 100 gram gerookte makreel
D: ovenfrietjes, appelmoes, 2 maiskolven en een karbonaadje
T: stukje chocola

Ik mag niet klagen, geloof ik!
pi_101498107
Zo. Mijn gebit heeft weer een fatsoenlijk aangezicht. O+
pi_101498130
Oh sanquin verkoopt het overschot bloed aan commercieele partijen voor onderzoek. Dat weten niet veel mensen, maar dat maakt het gratis doneren wel minder logisch.
pi_101498265
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh sanquin verkoopt het overschot bloed aan commercieele partijen voor onderzoek. Dat weten niet veel mensen, maar dat maakt het gratis doneren wel minder logisch.
Doen ze dat niet zelfs dan? :o
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 2 september 2011 @ 19:09:31 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101498355
Als je vraagt of je vader je wil ophalen is het wel handig als je even vermeldt waarvandaan :') Nu zit ik alsnog in de bus en mn zus is mn vader aan het waarschuwen want die heeft geen gsm :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_101498405
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Doen ze dat niet zelfs dan? :o
Ook. Maar er wordt gewoon geld verdiend daar!
  vrijdag 2 september 2011 @ 19:12:36 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101498472
Mijn trolley heeft ook een harde buitenkant :Y.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 september 2011 @ 19:16:49 #207
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101498645
Heb net van schoonouders een trolleykoffer gekregen omdat we nu toch zo vaak weg gaan :')

Razz :* rustig aan

Morgen mooi weer, mijn aanstaande aan het werk, dan wandel ik toch naar hem toe (28 km) ? Nou al zin in!
Morgenavond uit eten, onze steakrestaurant is na de brand eindelijk weer open
  vrijdag 2 september 2011 @ 19:17:38 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101498674
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb net van schoonouders een trolleykoffer gekregen omdat we nu toch zo vaak weg gaan :')

Razz :* rustig aan

Morgen mooi weer, mijn aanstaande aan het werk, dan wandel ik toch naar hem toe (28 km) ? Nou al zin in!
Morgenavond uit eten, onze steakrestaurant is na de brand eindelijk weer open
Het is nu een BBQ-restaurant? :')
pi_101499076
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
boh, wat hebben jullie hard gekletst vandaag! Ik heb hard gewerkt, net thuis!

Lijstje:

O: havermout
L: restje volkorenpasta met gerookte zalm
t: appel
T: 100 gram gerookte makreel
D: ovenfrietjes, appelmoes, 2 maiskolven en een karbonaadje
T: stukje chocola

Ik mag niet klagen, geloof ik!
wat vinden jullie?

Handige manier om geen werk van het weekend mee naar huis te nemen: Als laatste van kantoor gaan. Deur dicht doen, bedenken dat je nog werk mee had willen nemen. Bedenken dat je je toegangskaartje nog binnen hebt liggen.

Geen werk mee naar huis nemen. :7
  vrijdag 2 september 2011 @ 19:40:01 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101499497
Net lijstje Jeager, weer wel wat veel carbs maar qua pitamientjes, vetjes erg mooi. Stukje fruit nog??
Zonder de hoeveelheden vind ik alles nog steeds ongelooflijk moeilijk inschatten

Lijstje hier:
O: 150 kwark, 150 vla
T's: grote appel, 250 gr druiven, 100 gr tomaatjes, cup a soup kerrie
L: 3 verse speltboterhammen met kaas, beker melk, beschuit jam
S: 1.15 uur wandelen
T's: 3 flesjes Duvel, minneola, blokje choco
D: 500 gr. spruiten, 150 gr gebakken lever, 1 grote gebakken ui, 125 gr. gebakken champignons, 50 gr. spekjes
pi_101500180
Niks mis mee Jägar, vrij weekend :)

Lijstje:
O: boterham kaas, boterham filet AM
T: krentenbol
L: kindeybonen met maïs en wat mosterd erdoor
T: cashews
D: kipsate met wat frites en sla
T: pruim en aardbei
T: ijs?
pi_101500324
Ik zie alweer mooie lijstjes. Schoolkrijtjes mogen soms best, want lekker! En Razz, ik vind je lijstje best meevallen als raar lijstje hoor!

Mijn lijstje:

O: havermout met nectarine en aardbeien (sojamelk)
S: 1 uur krachttraining
T: klein handje nootjes
L: superlekker roerei met gerookte zalm en salade en een groot glas grapefruitsap
T: Paar appelchipjes
D: grote kom groentesoep met 2 speltcrackers tofupasta (heul lekker)
T: koffie verkeerd en bakje kwark met nectarine en pruimen

Nog een vraagje, als jullie blokje choco op je lijstje hebben, is dat echt 1 blokje??
Ik kan t nooit bij 1 blokje houden namelijk :9
Be someone that makes you happy
pi_101500453
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:00 schreef Nallie het volgende:
Ik zie alweer mooie lijstjes. Schoolkrijtjes mogen soms best, want lekker! En Razz, ik vind je lijstje best meevallen als raar lijstje hoor!

Mijn lijstje:

O: havermout met nectarine en aardbeien (sojamelk)
S: 1 uur krachttraining
T: klein handje nootjes
L: superlekker roerei met gerookte zalm en salade en een groot glas grapefruitsap
T: Paar appelchipjes
D: grote kom groentesoep met 2 speltcrackers tofupasta (heul lekker)
T: koffie verkeerd en bakje kwark met nectarine en pruimen

Nog een vraagje, als jullie blokje choco op je lijstje hebben, is dat echt 1 blokje??
Ik kan t nooit bij 1 blokje houden namelijk :9
nee, 2 of 3.

ik vind jouw lijstje nog wat aan de magere kant geloof ik!
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:07:10 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101500597
1 blokje is ook 1 blokje choco... daarna is het ook klaar, heerlijk genieten.. Als je meer neemt dan is het niet ECHT lekker meer, probeer maar
pi_101500674
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
1 blokje is ook 1 blokje choco... daarna is het ook klaar, heerlijk genieten.. Als je meer neemt dan is het niet ECHT lekker meer, probeer maar
Ja dat proberen leidt dus tot 3 a 4 blokjes... :)
pi_101500679
Mijn pakketje werd vandaag voor de tweede keer bezorgd, maar omdat ik weer niet thuis was (en ik blijkbaar moet tekenen voor het pakketje) wordt het naar het postkantoor gebracht. Weten jullie of ik het dan morgen al op kan halen? Of is het echt de eerstvolgende werkdag en kan ik het dus pas op maandag ophalen?
pi_101500698
Chocolade gaat bij mij per 'rijtje' dus steeds 3-4 blokjes. En dan vaak een halve reep meteen. Achja, maat houden is niet aan mij besteed.

Eindelijk weekend O+. Vanavond/vannacht uit en dan eindelijk alles op orde brengen zodat het collegejaar geordend kan beginnen maandag. Ben moe joh :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_101500719
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:09 schreef Goodbye het volgende:
Mijn pakketje werd vandaag voor de tweede keer bezorgd, maar omdat ik weer niet thuis was (en ik blijkbaar moet tekenen voor het pakketje) wordt het naar het postkantoor gebracht. Weten jullie of ik het dan morgen al op kan halen? Of is het echt de eerstvolgende werkdag en kan ik het dus pas op maandag ophalen?
Ik denk dat als t postkantoor open is dat ie dan er wel morgen is. Maar meestal staat er de eerstvolgende werkdag vanaf 1 uur en hier (Amsterdam) zijn de postkantoren op zaterdag alleen in de ochtend open.
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:11:08 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101500761
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:08 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja dat proberen leidt dus tot 3 a 4 blokjes... :)
De tweede of derde blokje is niet lekkerder dan de eerste toch? Als je een blokje hebt gehad dan goed bedenken... en de gedachte, morgen weer zo'n lekker stukje .. Dan is het klaar, de smaak heb je... maakt niet veel uit of je 1 of 6 blokjes neemt :P
pi_101500762
Mijn uiteindelijke lijstje. Niet meer gesport, maar fijn het huis opgeruimd. Morgen wakker worden in een schoon huisje O+

D: 2/3 van een maaltijdsalade tonijn, 2 kommen ossenstaartsoep
T: wat worteltjes
pi_101500804
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:10 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik denk dat als t postkantoor open is dat ie dan er wel morgen is. Maar meestal staat er de eerstvolgende werkdag vanaf 1 uur en hier (Amsterdam) zijn de postkantoren op zaterdag alleen in de ochtend open.
Mijn postkantoor zit gewoon in de Primera. Stond op het briefje inderdaad wel dat het na één uur was. Mocht ik tijd hebben dan kijk ik wel even, moet toch boodschappen doen. Thanks! :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:15:16 #222
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101500954
Planning morgen
O: 2 boterhammen ham, beker melk
S: 4 uur wandelen
T's: 4 boterhammen kaas, gekookt ei, mineola, appel, 2 pruimen 200 gr druiven, 450 magere kwark.
D: Schoarmapizza met knoflooksaus of zoiets en bier
pi_101501046
mm..maiskolven eten en geen flosdraad in huis hebben is niet zo'n geslaagd plan.

Ik heb wel tandenstokers, maar die komen alleen in het driehoekje onder bij het tandvlees, en niet tussen de tanden...
pi_101501184
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:17 schreef Jagärtrut het volgende:
mm..maiskolven eten en geen flosdraad in huis hebben is niet zo'n geslaagd plan.

Ik heb wel tandenstokers, maar die komen alleen in het driehoekje onder bij het tandvlees, en niet tussen de tanden...
Garen?
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:34:38 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101501921
Trusten
pi_101502251
Weekeeennd :D

O: yoghurt met lijnzaad en een appel
T: eat natural reep
L: 2 boterhammen met kipfilet, twee tomaten
T: yoghurt met een nectarine
D: beef teriyaki salade
S: half uurtje bootcamp
T: kwark met heulveulkaneelll :9
pi_101502454
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:40 schreef Siral het volgende:
Weekeeennd :D

O: yoghurt met lijnzaad en een appel
T: eat natural reep
L: 2 boterhammen met kipfilet, twee tomaten
T: yoghurt met een nectarine
D: beef teriyaki salade
S: half uurtje bootcamp
T: kwark met heulveulkaneelll :9
Lekker lijstje! Misschien zou t ietsje meer kunnen, maar op zich prima. Soms heb je gewoon genoeg toch :)
pi_101503222
Hele stomme vraag hoor, maar hoe stel je een normale beeldbuis tv in met normale kabel-televisie. weetjewel, van vroegerrr.

:?
pi_101503251
Interessant artikel in The Economist deze week over nieuwe inzichten wat betreft 'dieet-modellen' en valkuilen en effecten die tijdens gewicht verliezen kunnen optreden. En de simulator geeft vooral een realistischer idee qua targets die te behalen zijn met welke inspanningen en laat stabilisatie en 'plateau'-effecten zien etc. :)

quote:
Obesity: A wide spread problem

The difficulty of losing weight is captured in a new model

THE answer to obesity is obvious: eat less and exercise more. However, years of exhortation have failed to persuade most of those affected actually to do this. In particular, it is much harder to shift surplus lard once it has accumulated than it is to avoid putting it on in the first place. Oddly, though, a convenient mathematical model describing this fact has yet to be widely adopted. But a paper in this week’s Lancet, by Kevin Hall of America’s National Institutes of Health (NIH) and his colleagues, aims to change that.

The conventional rule for slimming, espoused by both the NIH and Britain’s National Health Service, has the benefit of simplicity: cut 500 calories each day and lose half a kilo (about a pound) a week. Most experts, though, acknowledge that this rule is too blunt as it fails to account for shifts in the body’s metabolism as the kilos pile on. Dr Hall’s model tries to do this. It also accounts for baseline characteristics that differ from person to person. Fat and muscle, for example, respond differently to shifts in diet, so the same intake will have one effect on a podgy person and another on a brawny one. The result (which can be viewed here) is a more realistic assessment of what someone needs to do to get slim.

According to the old version, for example, abstaining from a daily 250-calorie bottle of cola would lead to the loss of 35kg over three years. Dr Hall’s model predicts an average loss of just 11kg. Furthermore, it also acknowledges that a dieter’s weight will eventually reach a plateau—far more realistic than the old advice, which implied, incorrectly, that weight loss will continue steadily.

Gaining weight is easy. A surprisingly small imbalance, just ten extra calories a day, has driven the 9kg jump in the average American’s weight over the past 30 years. The reason reversing such gains is hard is that servicing this extra flesh means a person’s maintenance diet (the food required to keep his body ticking over) creeps up with his weight—and so does his appetite. That 9kg increase implies a daily maintenance diet that has 220 more calories in it than three decades ago. Returning to the average of the past means reversing every one of those 220 calories. Half-measures will result in a new equilibrium, but one that is still too heavy.

For example, a 23-year-old man who is 170cm tall (5'8") should weigh 70kg, and be eating 2,294 calories a day. If he actually weighs 110kg he will be eating 3,080 calories to maintain his extra flesh and he thus needs to make a permanent cut of 786 calories from his daily diet if he is to get back to the 70kg desideratum. If he cuts less than this he will lose some weight, but eventually his intake will match the maintenance level for what he now weighs, and without further cuts his weight will stabilise. Someone who weighs 90kg, by contrast, need cut only 435 calories a day to get to his target—a far more manageable proposition.

In principle, the heavier person could make the necessary cuts in stages—reducing his daily intake again and again as he lost weight. In practice, that would take a will of iron, and the few people who have such willpower rarely get fat in the first place. The lesson, then, is to stay, rather than become, slim. Not easy, in a world whose economic imperative is to satisfy every appetite, but perhaps a little more urgent now Dr Hall has put numbers on it.
Body weight simulator.
Jack does it in real time...
pi_101503302
Ik kan ook niet goed maat houden met lekkers. In kan het wel in huis hebben zonder op te eten, maar als het eenmaal open is... een zak chips gaat bij mij dan dus ook gewoon meteen op. Enige oplossing: zak delen met mr. PPP en zelf langzaam eten. Dan eet ik er uiteindelijk ongeveer 1/3 van en hij 2/3. :)

En ik hou niet van chocola, dus daar kan ik niet over meepraten. :P
  vrijdag 2 september 2011 @ 21:03:29 #231
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101503608
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Echt? :o

Ik heb vandaag ook zo'n knuffelpelikaantje gehad bij plasmadonatie, was voor de 5e keer :s)
Het was ook allemaal kantjeboord, en dat snap ik dan toch niet zo goed.... ik eet aardig netjes, en slik dagelijks multivitaminen, waarom zou ik dan nog een laag ijzergehalte hebben :?
pi_101505979
Hoi :)
pi_101506152
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:47 schreef Amsel het volgende:
Hoi :)
:W

Hoe is t? Al bij de psych geweest?
pi_101506632
O+ het Peak District is prachtig, het weer boven verwachting goed (gaan nu pas binnen zitten in de tent!) en de camping is goed *)

Denk dat dit me erg goed gaat doen O+ Heerlijk zo, dat creperen ;)
Ja doei.
pi_101506687
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:50 schreef Nallie het volgende:

[..]

:W

Hoe is t? Al bij de psych geweest?
Neuh. Ze zouden me bellen voor het maken van een afspraak, maar hebben dat nog niet gedaan. Vind ik eigenlijk wel heel slecht, maar komt me ook wel goed uit. Donderdag met de bedrijfsarts gepraat, maandag ga ik m'n baas vertellen dat ik af en toe een middagje vrij zal moeten. En daarna dus maar eens zelf achter een afspraak aan,

Ben een paar dagen niet op het forum geweest, moet zo eens even gaan bijlezen. M'n lijstjes zijn helaas niet om over naar huis te schrijven, ik heb echt niet genoeg discipline :(
pi_101506720
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
O+ het Peak District is prachtig, het weer boven verwachting goed (gaan nu pas binnen zitten in de tent!) en de camping is goed *)

Klinkt heerlijk!
pi_101507086
Oh ik heb vandaag dit jurkje gekocht, maar weet nog niet helemaal of het wel mijn stijl is en of ik het wel aan durf :@ En nu wacht ik de helft reacties met "ieuw!" en de helft "geweldig!" dus uiteindelijk heb ik er nog niks aan, maar dan heb ik tenminste wel weer eens een jurkje in het topic kunnen gooien 8-) ;)
pi_101507138
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:06 schreef Amsel het volgende:
Oh ik heb vandaag dit jurkje gekocht, maar weet nog niet helemaal of het wel mijn stijl is en of ik het wel aan durf :@ En nu wacht ik de helft reacties met "ieuw!" en de helft "geweldig!" dus uiteindelijk heb ik er nog niks aan, maar dan heb ik tenminste wel weer eens een jurkje in het topic kunnen gooien 8-) ;)
Nice! Begrijp wat je bedoelt, maar hij is wel classy!
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:09:24 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101507305
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:07 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nice! Begrijp wat je bedoelt, maar hij is wel classy!
Ik vind 'm alles behalve classy om eerlijk te zijn :@. Dus ik ga voor 'ieuw' :+.
pi_101507415
Mooi jurkje! Moet je alleen wel héél goed passen, anders ben je snel een worstenbroodje :P. (Ik heb geen idee van je figuur hoor, tis een algemene waarschuwing ;) ).
pi_101507613
Haha, ik vind die jurkjesdiscussies hier altijd zo leuk. Ik wacht nog even op MoBlo en Vik ;)

Hoe is het met iedereen hier verder?
pi_101507852
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:44 schreef Nallie het volgende:

[..]

Lekker lijstje! Misschien zou t ietsje meer kunnen, maar op zich prima. Soms heb je gewoon genoeg toch :)
Klopt.

En ik heb echt enorm veel last van mijn spastische darm.. ik lijk wel weer een paar maanden zwanger, word er hopeloos van..helemaal geen eetlust. bah, kutdag.

Welterusteenn!
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:19:33 #243
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_101508016
Amsel, ik vind hem mooi, maar dan wel met laarzen en een panty zodat je benen niet helemaal bloot zijn.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:20:07 #244
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101508073
kan het niet helemaal goed xien, maar als het bovendeel niet doorzichtig is vind ik het een mooi jurkje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:20:54 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101508122
Vik is with XM mbt het jurkje :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_101508169
Cute O+
pi_101508281
Moet hem eerst aan zien :+
Zo hang ik er mooi tussen :P

Goede manier van doen Amsel qua route@work.
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:26:50 #248
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_101508449
@Amstel: gewaagd jurkje! Wel mooi, als je het kunt hebben. :Y Ik zie mezelf er nog niet zo 1 2 3 in lopen.

Lijstje van vandaag:

O - magere kwark met een banaan en kokos erdoorheen
T - 2 wortels en een handje nootjes
L - roerei met tomaat en geitenkaas en een komkommersalade met feta
B - de hele dag schuren en schilderen
T - paar plakken komkommer met gevulde roombrie erop
D - gehaktbal met mosterd en een grote salade
S - zumba (hardcoreles! :o)
T - 2 biertjes + een paar blokjes oude- en geitenkaas

Veel kaas, zie ik! :o :X
pi_101508476
Kaas :9~
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:28:38 #250
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:30:02 #251
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_101508618
Kaas is baas :9
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_101508647
Aardbeitjes@taart O+
André Rieu @Vrijthof O+
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:33:12 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101508750
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef Muis006 het volgende:
Kaas is baas :9
Kaasbaas *O* Speaking of which, Kaas was hier laatst!

Jurkje: ik zou hem niet snel kopen, maar ik denk dat Amsel haar met haar semi-onschuldige snoetje nog wel kan hebben :Y
pi_101509130
Kaas! :9

MI, heb inderdaad wel goed nagedacht hoe ik het moet aanpakken op werk. Punt is dat ik er geen vrij voor kan nemen, want al m'n dagen zitten in de grote december-reis. Staat natuurlijk compleet los van elkaar, maar als ik mijn baas was zou ik het typische timing vinden :+ Dus ik ben blij dat de bedrijfsarts achter me staat, maar dat breng ik alleen ter sprake als m'n baas daadwerkelijk moeilijk gaat doen. Ik hoop gewoon dat ze er begrip voor heeft :)

En Maria, niemand heeft hier een onschuldiger snoetje dan jij hoor! :D
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:43:20 #255
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101509367
Ik zou dat jurkje juist niet met laarzen combineren, maar met eenvoudige pumps/peeptoes. Ik vindt het eigk meer een zakelijk jurkje, als je hem met een blazer draagt. Hij is wel érg kort!
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:43:59 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101509417
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef Amsel het volgende:

MI, heb inderdaad wel goed nagedacht hoe ik het moet aanpakken op werk. Punt is dat ik er geen vrij voor kan nemen, want al m'n dagen zitten in de grote december-reis. Staat natuurlijk compleet los van elkaar, maar als ik mijn baas was zou ik het typische timing vinden :+ Dus ik ben blij dat de bedrijfsarts achter me staat, maar dat breng ik alleen ter sprake als m'n baas daadwerkelijk moeilijk gaat doen. Ik hoop gewoon dat ze er begrip voor heeft :)

Dan heb je mijn Snode Blik nooit gezien! B-) :') :+

Dan nog denk ik niet dat ik het jurkje zou kunnen hebben :D
pi_101509468
Oh nu is op RTL4 dat verschrikkelijke programma over moeders die zich als sloeries kleden!
pi_101509500
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef Amsel het volgende:

Moeilijk gaat doen over die vrije middagen?
Volgens mij maak jij ondanks die middagen nog uren zat, of heb ik het mis?
pi_101509516
"Ik ga me niet gedragen als een degelijke vrouw als ik dat niet ben"

_O-
pi_101509551
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:44 schreef Amsel het volgende:
Oh nu is op RTL4 dat verschrikkelijke programma over moeders die zich als sloeries kleden!
Oh shoops dan moet ik Rieu maar laten varen ofzo. Al wordt dat wel steeds leuker O+

:o dat Bdecolletee??? :o
pi_101509623

Ik denk dat dit m'n nieuwe winterjas gaat worden. Maar eerst maar eens kijken of ik hem ergens in het echt kan vinden...
pi_101509655
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Moeilijk gaat doen over die vrije middagen?
Volgens mij maak jij ondanks die middagen nog uren zat, of heb ik het mis?
Ja klopt, maar dat is binnen onze bedrijfscultuur normaal. De bedrijfsarts is het met je eens hoor, ik hoef niet te compenseren. Allemaal dingen die ik best wel wist, maar het is fijn om het bevestigd te krijgen. En desnoods zwart op wit.
pi_101509732
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Ik denk dat dit m'n nieuwe winterjas gaat worden. Maar eerst maar eens kijken of ik hem ergens in het echt kan vinden...
Leuk! Die schuine knopen maken 'm net even wat minder basic. Vind het wel een echte Jagär-jas :)
pi_101509773
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef Amsel het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dat is binnen onze bedrijfscultuur normaal. De bedrijfsarts is het met je eens hoor, ik hoef niet te compenseren. Allemaal dingen die ik best wel wist, maar het is fijn om het bevestigd te krijgen. En desnoods zwart op wit.
Normaal of niet, het is geen verplichting ;) Fijne bedrijfsarts :Y
Ze hebben @work nog meer aan je als je lekker in je vel zit. Hou ze dat maar voor.
pi_101509814
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:48 schreef Amsel het volgende:

[..]

Leuk! Die schuine knopen maken 'm net even wat minder basic. Vind het wel een echte Jagär-jas :)
ik ook! Maar 300 euro uitgeven voor iets wat ik nog niet echt gezien heb gaat me toch wat te ver.

En volgens mij is hij ook lekker warm...ook niet onbelangrijk! En het zijn 2 delen, een fleece en een buitenjas, ook ideaal!
pi_101509867
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik ook! Maar 300 euro uitgeven voor iets wat ik nog niet echt gezien heb gaat me toch wat te ver.

En volgens mij is hij ook lekker warm...ook niet onbelangrijk! En het zijn 2 delen, een fleece en een buitenjas, ook ideaal!
Oeh dat zou ik ook niet doen en ik kan zowat niksvan een plaatje af vergelijken met echt.
pi_101509935
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oeh dat zou ik ook niet doen en ik kan zowat niksvan een plaatje af vergelijken met echt.
En ze verkopen hem in zweden niet. En in NL ook niet. En in Duitsland ook maar beperkt. Maar goed, eind oktober ben ik weer in Dld, dan maar weer eens op zoek. Tot die tijd is de winterjas toch hopelijk niet nodig..
pi_101510035
Kun je 'm niet online bestellen en gewoon terugsturen als het niks is Jagär? Zou zonde zijn als je 'm nergens in Duitsland kunt vinden!
pi_101510093
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:53 schreef Amsel het volgende:
Kun je 'm niet online bestellen en gewoon terugsturen als het niks is Jagär? Zou zonde zijn als je 'm nergens in Duitsland kunt vinden!
in Duitsland, ja, denk ik. Tis een Duits merk..

Straks in oktober nog maar eens over nadenken..
pi_101510136
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

En ze verkopen hem in zweden niet. En in NL ook niet. En in Duitsland ook maar beperkt. Maar goed, eind oktober ben ik weer in Dld, dan maar weer eens op zoek. Tot die tijd is de winterjas toch hopelijk niet nodig..
Hij is wel lekker warm vermoed ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:55:41 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101510149
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Naais, niet vormeloos doch wel prima warm en stoerig 8-)
pi_101510475
Je was aan het plamuren Ml-etje? :P ;)

Pizza gehad! :9 Extra salami, extra paprika en extra pepertjes, hij was gewoon bezaaid :D
En 4 biertjes :@
pi_101510532
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:01 schreef V1z0R het volgende:
Je was aan het plamuren Ml-etje? :P ;)

Pizza gehad! :9 Extra salami, extra paprika en extra pepertjes, hij was gewoon bezaaid :D
En 4 biertjes :@
Plamuren? *foto nogmaals gaat bekijken.
-edit- 3 verschillende tubes creme, 1 lippenbalm en 1 oogschaduw die al weggegooid is _O-
Mascara that's it.

Die moeder en on the edge dochter!
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:06:49 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101510741
Ook een leuke jas, ML! :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101510932
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Plamuren? *foto nogmaals gaat bekijken.
-edit- 3 verschillende tubes creme, 1 lippenbalm en 1 oogschaduw die al weggegooid is _O-
Mascara that's it.

Die moeder en on the edge dochter!
Wat zit er in die bak eronder dan? :D

Volgende week trouwens maar met die kerel van de sportschool praten. Net gewogen, 108 tegenover de 114 van 2 weken geleden, terwijl de bedoeling was dat ik de eerste maand gelijk zou moeten blijven :?

Ik zag het op FB al Maria, leuk :) 'duerme cheap en la zona chic' :D Ziet er goed uit.
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:11:24 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101510969
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

SPOILER
Wauw! Dan zit je echt perfect ja, vlakbij zit ook een enorme metro-hub ^O^
Casa Mila (of die andere) kostte vorig jaar trouwens wel 28 euro toegang :{w

Mijn vriendje zit nu ook in Barcelona, hij vindt er zelf geen reet aan, maar ik ben zo jaloers :X
pi_101511202
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

SPOILER
Ziet er goed uit Maria en inderdaad je kan er alle kanten mee op qua ligging ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wat zit er in die bak eronder dan? :D

Volgende week trouwens maar met die kerel van de sportschool praten. Net gewogen, 108 tegenover de 114 van 2 weken geleden, terwijl de bedoeling was dat ik de eerste maand gelijk zou moeten blijven :?

Ik zag het op FB al Maria, leuk :) 'duerme cheap en la zona chic' :D Ziet er goed uit.
Weinig, wil je een foto? :D

Wat is precies je bedoeling dan?
pi_101511236
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wauw! Dan zit je echt perfect ja, vlakbij zit ook een enorme metro-hub ^O^
Casa Mila (of die andere) kostte vorig jaar trouwens wel 28 euro toegang :{w

Mijn vriendje zit nu ook in Barcelona, hij vindt er zelf geen reet aan, maar ik ben zo jaloers :X
Denk dat het er nu mussen gebraden van het dak is?
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:17:19 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101511332
V1z0Rmans, stond het hotel op m'n Ef-Bee? :D En ja, om die slogan moest ik ook giechelen :')

Milady: ik weet ook niet of ik naar binnen wil, volgens mij is de buitenkant van die gebouwen veel leuker :D Ik wil in ieder geval naar Parc Güell, en verder moeten we nog zien! Ik denk Sagrada Familia, de Zoo de Barcelona, Las Ramblas en marktjes enzo :9
pi_101511343
Gatver Tatjana na 300 jaar zonder bh :o
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:19:10 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101511429
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Denk dat het er nu mussen gebraden van het dak is?
Ja t was wel warm inderdaad, en hij vindt 20 graden al warm :')

Maria, een van die huizen van Gaudi is nog ingericht, dat is wel echt tof om te zien hoor :Y kan me alleen niet herinneren dat ik er 5 jaar geleden ook zoveel voor moest betalen.

Ramblas vond ik niet veel aan, maar de wijkjes die erlangs liggen zijn wel gaaf O+ El Borne en de Raval enzo. Heb nog wel een lijstje met tips liggen?
pi_101511550
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Maria, een van die huizen van Gaudi is nog ingericht, dat is wel echt tof om te zien hoor :Y kan me alleen niet herinneren dat ik er 5 jaar geleden ook zoveel voor moest betalen.

Ramblas vond ik niet veel aan, maar de wijkjes die erlangs liggen zijn wel gaaf O+ El Borne en de Raval enzo. Heb nog wel een lijstje met tips liggen?
Wij zaten met 30+ in een Engelse bus op het dek :X ik leef nu al lichtjes met hem mee.
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:22:08 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101511571
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hij is wel lekker warm vermoed ik

SPOILER
Ik vind vooral de combi met de blote voeten erg interessant :').
pi_101511580
Barcelona O+

Ik duik m'n bed in, was leuk om hier weer even te kletsen!
pi_101511589
Pff vandaag gewerkt van 9 to 23, met ik denk 30 min pauze max. Nu ben ik wel gaar :')

Ook totaal niet bijgelezen verder.

Morgen ga ik helpen de dochter van mijn man te verhuizen en dan moeten we zelf ook nog eind van de maand verhuizen. Jippie ;)
pi_101511619
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vind vooral de combi met de blote voeten erg interessant :').
Duhh dat was de juni 5 euro jas :P
Bedje in :W
pi_101511710
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 15:17 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Waar ik woonde toen ik vaak met de bus ging, ging de bus soms maar één keer per uur :{ dan wilde je wel graag weten of hij laat was of helemaal niet meer kwam.
de 141 ;)
pi_101511763
Hoi,

ik ben er weer (even) na een heerlijke vakantie die precies zo uitpakte als ik van tevoren gehoopt had!

De schade, 59,9 kilo. Mijn lijstjes bestonden uit veel vis, pasta, ijs, ijskoffie, tosti's, wijn, bier en cappuchino met veel suiker en vooral niet sporten. Morgen ga ik nog een weekendje varen en daarna ga ik weer normaal doen.

Amsel, ik vind het jurkje niets. Het bovenste gedeelte lijkt op vuilniszakkenstof.
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:28:46 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101511871
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Lijstjes zijn altijd welkom! O+ Semi-neuroot als ik ben, ben ik al druk mijn opties aan het inventariseren :+ Al wijst de praktijk uit dat ik als ik er eenmaal ben wel heel flexibel ben als het gaat om plannen wijzigen :D
pi_101512172
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z0Rmans, stond het hotel op m'n Ef-Bee? :D En ja, om die slogan moest ik ook giechelen :')

Milady: ik weet ook niet of ik naar binnen wil, volgens mij is de buitenkant van die gebouwen veel leuker :D Ik wil in ieder geval naar Parc Güell, en verder moeten we nog zien! Ik denk Sagrada Familia, de Zoo de Barcelona, Las Ramblas en marktjes enzo :9
je moet wel de Sagrada Familia in gaan, dat is echt geweldig!
pi_101512275
Ml-etje, de bedoeling was de eerste maand gelijk te blijven omdat hij wou zien wat m'n nieuwe training zou uitrichten zonder dat m'n gewicht stijgt of zakt.
Foto is trouwens niet nodig hoor :D

Maria, bedoelde dat je naar Barcelona gaat :D
pi_101512356
Sushi was lekker! En gezellig. :)
Ben wel onder de indruk van wat mijn gezelschap wist weg te werken zeg. :D

Maria, een paar jaar terug, kon je een Ruta del Modernisme ticket kopen waarmee je overal korting kreeg. Geen idee if het nog bestaat, maar lijkt me een onderzoek waard.
Verder krijg je net studenten- ,cjp- en anwb passen ook vaak korting. :)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:42:13 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101512542
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:34 schreef progje het volgende:

[..]

je moet wel de Sagrada Familia in gaan, dat is echt geweldig!
Ja lijkt me idd tof :D Ik ben toen ik 9 was in Barcelona geweest, maar toen was ie dicht :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sushi was lekker! En gezellig. :)
Ben wel onder de indruk van wat mijn gezelschap wist weg te werken zeg. :D

Maria, een paar jaar terug, kon je een Ruta del Modernisme ticket kopen waarmee je overal korting kreeg. Geen idee if het nog bestaat, maar lijkt me een onderzoek waard.
Verder krijg je net studenten- ,cjp- en anwb passen ook vaak korting. :)
Haha dat heb ik ook altijd als ik met vrienden ga 'all-you-can-eat-wokken' :')

Oe, goeie, ik zoek het op! *O* Ik heb nog wel een studentenkaart, maar ben nergens meer ingeschreven dus ik denk niet dat ik daar nog op kan teren :P
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:44:31 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101512658
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, goeie, ik zoek het op! *O* Ik heb nog wel een studentenkaart, maar ben nergens meer ingeschreven dus ik denk niet dat ik daar nog op kan teren :P
Dat kunnen zij toch niet checken? :D Als ie van dit jaar is, gewoon flashen :Y
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:47:36 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101512800
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:44 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat kunnen zij toch niet checken? :D Als ie van dit jaar is, gewoon flashen :Y
In Rome kreeg ik er gezeik mee omdat er geen jaartal op staat :D Maar het is te proberen, hangt natuurlijk net af van de strengheid van de mensen 8-)
pi_101512865
Hmmm die ruta del modernisme kaart is niet meer zo'n goede deal als het was volgens mij.

Anyhowz, regel een lonely planet (of andere) city guide met veel wandelroutes er in. Struin rond op het forum van Lonely Planet, daar us ook veel info te vinden over budgetreizen en als ik nog wat tegen kom, dan hoor je het. :)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:49:33 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101512867
Ah ja, als er geen jaartal op staat zou ik ook ff navragen als ik hun was... ik dacht dat je gewoon je collegekaart bedoelde. Heb je die niet?
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:53:03 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101513034
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmm die ruta del modernisme kaart is niet meer zo'n goede deal als het was volgens mij.

Anyhowz, regel een lonely planet (of andere) city guide met veel wandelroutes er in. Struin rond op het forum van Lonely Planet, daar us ook veel info te vinden over budgetreizen en als ik nog wat tegen kom, dan hoor je het. :)
Leukleuk, ik ben al flink aan het rondkijken :9 De site van de ruta is niet erg inspirerend :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ah ja, als er geen jaartal op staat zou ik ook ff navragen als ik hun was... ik dacht dat je gewoon je collegekaart bedoelde. Heb je die niet?
Op de UU heb je een gewone studentenkaart (pasje) zonder jaartal, en dan krijg je ieder jaar een inschrijvingsbewijs (soort papieren semigelamineerd pasje). Oh ik kan nog kijken wat er op mijn Leeds kaart staat :D De kaart was voor een jaar, ondanks dat ik er maar 3 maanden was :+

Nu slapies doen *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door MariaEtcetera op 03-09-2011 00:07:36 ]
  Vis een optie? vrijdag 2 september 2011 @ 23:56:05 #299
70532 loveli
N
pi_101513200
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Eerst bloed prikken en HB checken, dan pas aftappen. Er moet een bepaalde periode tussen zitten en de donor moet eerst langs een arts voor een gesprekje (terwijl het HB bepaald wordt). Als de arts gebruik van drank of andere verdovende middelen vermoedt is het een no go. SOA's worden ook gecontroleerd.

En bloed is een product waarvoor betaald wordt. Weet niet hoe het in NL geregeld is, maar ik gok dat ook hier een ziekenhuis gewoon bloed inkoopt bij de bloedbank. Bloed is geld, zo simpel is het.
crap in = crap out
  zaterdag 3 september 2011 @ 00:09:28 #300
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101513862
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Eerst bloed prikken en HB checken, dan pas aftappen. Er moet een bepaalde periode tussen zitten en de donor moet eerst langs een arts voor een gesprekje (terwijl het HB bepaald wordt). Als de arts gebruik van drank of andere verdovende middelen vermoedt is het een no go. SOA's worden ook gecontroleerd.

En bloed is een product waarvoor betaald wordt. Weet niet hoe het in NL geregeld is, maar ik gok dat ook hier een ziekenhuis gewoon bloed inkoopt bij de bloedbank. Bloed is geld, zo simpel is het.
Ja en toch vind ik het dan weer een beetje ongemakkelijk als ik weet dat mijn bloed (ok, plasma) verkocht wordt :')

En ik denk ook niet dat het in België onveiliger is doordat je ervoor betaald krijgt. Maar het is voor een goed doel dus ik hoef er ook niks voor te hebben.
  zaterdag 3 september 2011 @ 00:12:06 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101513978
Dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')