Ja, ook als je net werk doet moeten de beesten nog hun etenquote:Op vrijdag 2 september 2011 05:39 schreef sigme het volgende:
Hoi
Dank! Vandaag moest liefste eerder weg dan ik, dus ik mag zometeen beginnen met het voeren van alle beesten. Daarna nette kleren aan en dan op pad. Ik laat 5 km hardlopen daarom maar achterwege, ik weet nog niet of dat wel in het vrijdagschema past.
Moet je ook vroeg werken Puff?
Thanks V1z! Ik kwam er niet meer uitquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:16 schreef V1z0R het volgende:
Ml-etje, de Total want die heeft 10,3gr eiwitten/4gr kh en die yioaurti 5gr eiwitten/4gr kh per 100gr.
Geen probleemquote:Op vrijdag 2 september 2011 06:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thanks V1z! Ik kwam er niet meer uit
gaat niet, het zit tussen 2 kiezenquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:45 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[..]
Geen probleem
Daarnaast bevat de total ook casseine en ik weet niet of dit bij yioaurti het geval is.
Auw, Aurum. Tot die tijd even kruidnagel?
Ik kan geen hele uitzending online vinden! Alleen fragmenten. Misschien daaromquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Iew, ProBillyHoe kun jij een half uur lang naar Patty Brard kijken? Word al misselijk als ik er aan denk.
Op FB al gezegd maar Phai, veel plezier in Boedapest! /jompels
Hoop dat je spoedig terecht kunt XM
LOL HPKW![]()
Verdien je wel hoor
Hoi Ewelina, leuke verjaardag gehad?
Dat heb ik bij te veel carbs.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Wat heb ik geslaaaaaapen, en ik ben/blijf ook maar moe en ik heb geen idee waar het moe zijn vandaan komt.
Beter dan een roze koek!quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en ik weet mijn beloning al voor na het plasma doneren.
De bloedbank zit namelijk vlakbij Koekela.
Vooral ook heeeeeeeeeeeel veel lekkerder.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vooral ook heeeeeeeeeeeel veel lekkerder.
ik wil ook een e-reader. en een tablet. En zo veel andere zaken. Maar het lijkt me zo makkelijk als ik reis. Nu sleep ik altijd heel veel boeken mee. Maar goed, ik hou ook van boeken!quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:46 schreef Perruche het volgende:
Morning!!
Nou bootcamp was lekker gisteren, denk dat ik er wel spierpijn aan ga overhouden. De buik voel ik al![]()
Little beezo'n leuk boek! Ik wil eigenlijk een amazon Kindle kopen voor ik op vakantie ga naar Spanje/Egypte. Maar ik wil ook nog 2 paar nieuwe schoenen en een horloge en ik heb er geen geld voor
.
misschien slaap je teveel? En emigreren en wennen aan een nieuwe leef omgeving maakt heel erg moe!quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Fijne vakantie Phaidra!![]()
Goedemorgen!
Wat heb ik geslaaaaaapen, en ik ben/blijf ook maar moe en ik heb geen idee waar het moe zijn vandaan komt.
Maar toch gaan we vanmiddag richting Peak DistrictWellicht dat een weekendje weg weer even wat energie levert? Geen idee dus, maar wel frustrerend!
![]()
![]()
![]()
Lijstje vandaag:
O: Griekse yoghurt met perzik en bran flakes
S: hardlopen (eens kijken of dat lukt)
T: 2 gekookte eitjes
L: 2 plakken roggebrood met pindakaas
<en de rest weet ik nog niet>
ik ben echt heel erg blij met mijn e-reader. Koop er wel een met een E-Ink scherm. Dan heb je ook in volle zon gewoon goed beeld. Echt ideaal!quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik wil ook een e-reader. en een tablet. En zo veel andere zaken. Maar het lijkt me zo makkelijk als ik reis. Nu sleep ik altijd heel veel boeken mee. Maar goed, ik hou ook van boeken!
Maar jij hebt ook een iPad toch? Dat voldeed niet? Ik denk er ook over om een e-reader te kopen, maar dat zou dan alleen voor op reis zijn denk ik. Want ik vind gewone boeken ook wel erg fijn om te hebben. Hoewel mijn boekenkasten propvol zijn en ik er eigenlijk een kast bij zou moeten hebben en daar niet zoveel plek voor heb.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:53 schreef progje het volgende:
[..]
ik ben echt heel erg blij met mijn e-reader. Koop er wel een met een E-Ink scherm. Dan heb je ook in volle zon gewoon goed beeld. Echt ideaal!
Een e-ink scherm is echt fantastisch, lijkt op een "gewone" pagina! Een ipad ofzo kan je niet echt lezen in licht en gaat niet lang mee. De amazon e-reader gaat tot iets van een maand mee, als je wiifi niet veel gebruikt!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een iPad toch? Dat voldeed niet? Ik denk er ook over om een e-reader te kopen, maar dat zou dan alleen voor op reis zijn denk ik. Want ik vind gewone boeken ook wel erg fijn om te hebben. Hoewel mijn boekenkasten propvol zijn en ik er eigenlijk een kast bij zou moeten hebben en daar niet zoveel plek voor heb.
Ja maffe film wel! Wel goed, ik was op 1/3e ofzo.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Biutiful is een geweldige film, maar ook wel een beetje zielig.
Ooit komt het goed met de banenzoekerij Maria, kijk maar naar Vik!
Oh shoot dat hebben wij dus ook.. leeg flesje meenemen is wel een goede tip trouwensquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:29 schreef Phaidra het volgende:
Zo, eindelijk de in-check en security door. De nieuwe self-service bagage drop-off is geen succes. Ik heb nog nooit zo lang staan wachten met maar 4 mensen voor me
. (sowieso, ik vlieg verdorie met klm, kan ik nog alles zelf doen) Daarna was ik uiteraard straal vergeten om mijn flesje water leeg te gooien voor de douane...
Maar nu wachten op boarden, duurt zo te zien niet zo lang meer. Tot snel slankies!!
Oh ik vind hem lekkerderquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:47 schreef Perruche het volgende:
Maar Mltje, die 0% vet is echt VIES. Vind ik dan he. Kan je beter voor de volle gaan, da's tenminste lekker
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Maria wie wil jou nu niet hebben! Zo lief ende slim ende grappig
oh, heerlijk is dat soms. En inderdaad, er komt absoluut wat langs. En misschien niet de droombaan, maar wel een baan!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Empirisch onderzoek wijst uit dat er genoeg zijn die me niet willen hebbenMaar er komt vast wel wat langs, ik zou graag weten wat voor iets
![]()
Achja, het zal wel de frusti/spanning van meerdere dagen opgehoopt zijn ofzoIk tegen vriendje: "Nou! *snotterdruip* Ik had net besloten dat ik *boehoe* niet ging janken, en ik weet niet eens *blubber* waarom ik het moet!
" Le d'oh!
Och Mariaquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Empirisch onderzoek wijst uit dat er genoeg zijn die me niet willen hebbenMaar er komt vast wel wat langs, ik zou graag weten wat voor iets
![]()
Achja, het zal wel de frusti/spanning van meerdere dagen opgehoopt zijn ofzoIk tegen vriendje: "Nou! *snotterdruip* Ik had net besloten dat ik *boehoe* niet ging janken, en ik weet niet eens *blubber* waarom ik het moet!
" Le d'oh!
Weet ik nog niet, ik heb intussen wel al weer wat meer gehoord van de uitzendmevroi, maar ik moet nu wachten op bericht van het bedrijf zelfquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, heerlijk is dat soms. En inderdaad, er komt absoluut wat langs. En misschien niet de droombaan, maar wel een baan!
Wanneer begin je met het uitzendwerk?
Awquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Och MariaPotje huilen is dan best fijn he? Fijn van het positieve einde van de dag!
Ik had dat met de 4daagse: ik was al lopende de pijn en ellendigheid aan het verbijten, telefoon ging, ik zag in het schermpje "mama" staan en daar kwamen de waterlanders
Wat is de prijs/liter tegenwoordig?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gezellig bij de bloedbank!
Even timen hoe lang het duurt deze keer!
In Duitsland krijg je bij overheidsinstellingen 20 euro en een koekje voor bloed, 50 voor plasma. Een commerciele bloedbank biedt meer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je krijgt er een kopje thee en dankbaarheid voor.
Hier gaat dat geld naar andere mensen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:03 schreef loveli het volgende:
[..]
In Duitsland krijg je bij overheidsinstellingen 20 euro en een koekje voor bloed, 50 voor plasma. Een commerciele bloedbank biedt meer.
Het is dat ik niet in de buurt van Duitsland woon.......quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:03 schreef loveli het volgende:
[..]
In Duitsland krijg je bij overheidsinstellingen 20 euro en een koekje voor bloed, 50 voor plasma. Een commerciele bloedbank biedt meer.
Waarvoor ik al een petitie heb ondertekend omdat ik dat ook te gek vind.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:05 schreef V1z0R het volgende:
Hier krijgen de directeuren een jaarsalaris van 2 ton
De laatste 2 opties.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:23 schreef Perruche het volgende:
Heb je eigenlijk recht op een vrije middag ofzo als je gaat doneren? Of moet je dan vakantiedagen opnemen/ een vriendelijke "baas" hebben?
nou, zoiets lijkt me goed inderdaad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:23 schreef Perruche het volgende:
Heb je eigenlijk recht op een vrije middag ofzo als je gaat doneren? Of moet je dan vakantiedagen opnemen/ een vriendelijke "baas" hebben?
Isnie 'quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:26 schreef _aurum_ het volgende:
je kan ook buiten werktijd gaan, dat deed ik altijdMaar ik ben er mee gekapt, mijn aders zijn moeilijk te vinden en misprikken met die harpoen, daar word ik niet blij van
Ik heb een gaatje onder mijn vulling oh yoy. Ik mag vanmiddag terug om of het gaatje te vullen of om een wortelkanaalbehandeling te krijgen en een gaatje te vullen.
Ik heb mijn man gebeld, of hij me wil brengen etc.
ik denk dat we een high five kunnen doen qua gebitquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Balen aurum, maar beter om van de pijn af te zijn. Ik loop ook al drie weken met kiespijn, it comes and goes. Do. moet ik naar de mondhyg, zou kunnen dat het het tandvlees is. Het is dezelfde kies die al eerder opspeelde. Maar vraag wel ff of ze een foto kunnen maken om te checken of de wortel niet toch ontstoken is.
Mijn gebit
Jij was toch liberaal?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waarvoor ik al een petitie heb ondertekend omdat ik dat ook te gek vind.
Vraag blijft wel of je veiligheid kunt blijven garanderen als er een financiële vergoeding tegenover staat. En of mensen niet het doneren gaan zien als inkomstenbron. Krijg je dan geen mensen die vaker gaan doneren dan goed is voor hun lichaam?
Typt trouwens wel rot met links op mobiel!
Hehehequote:Op vrijdag 2 september 2011 13:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dat we een high five kunnen doen qua gebitMeerendeels is bij mij al gevuld en als het tegenzit dan wordt dit mijn derde wortelkanaalbehandeling dit jaar
En je valt meestal tijdelijk een halve kg afquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is dat ik niet in de buurt van Duitsland woon.......
In Belgie krijg je volgens mij ook betaald. Ik doe het alleen voor de karma punten.
Ipad is prima voor in de trein/bus/vliegtuig enzovoort. Maar niet voor buiten in de zon.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een iPad toch? Dat voldeed niet? Ik denk er ook over om een e-reader te kopen, maar dat zou dan alleen voor op reis zijn denk ik. Want ik vind gewone boeken ook wel erg fijn om te hebben. Hoewel mijn boekenkasten propvol zijn en ik er eigenlijk een kast bij zou moeten hebben en daar niet zoveel plek voor heb.
En weer binnen! Net ff boodschappen gedaan, heerlijk weer!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah Aurum en XM, kiespijn is vreselijk!
Heb een snippermiddag genomen, zo maar een uurtje wandelen
Vandaag uitnodiging bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker gehad, heb al een afspraak gemaakt *klopt zichzelf op schouder*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |