En je achterkant is in principe nog perfect schoon na afloop. Dus er blijft niks plakken, zeg maar. Theoretisch gezien zou je dan geen papier nodig hebben.quote:
Ik stel mn lunch nog ff uitquote:Op donderdag 1 september 2011 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En je achterkant is in principe nog perfect schoon na afloop. Dus er blijft niks plakken, zeg maar. Theoretisch gezien zou je dan geen papier nodig hebben.
Ik wel. Ik heb veul papier nodig.![]()
Hier ook. Ben altijd erg verbaasd als het een keer niet zo isquote:Op donderdag 1 september 2011 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En je achterkant is in principe nog perfect schoon na afloop. Dus er blijft niks plakken, zeg maar. Theoretisch gezien zou je dan geen papier nodig hebben.
Ik wel. Ik heb veul papier nodig.![]()
Me too! Ik heb hem gezien toen ik een jaar of tien was op een kinderfeestje. Daarna heb ik nog weken met een roestig zakmes onder mijn kussen geslapenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb nachtmerries gehad van die film, dat wil je niet weten![]()
Oooooh, dat zie ik dus altijd. Leuk tijdverdrijf als ik me verveelquote:
quote:
Ik had een gorgelende wasbak op mijn slaapkamerquote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Me too! Ik heb hem gezien toen ik een jaar of tien was op een kinderfeestje. Daarna heb ik nog weken met een roestig zakmes onder mijn kussen geslapen
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier ook. Ben altijd erg verbaasd als het een keer niet zo is
True, maar ik had 'm aan moeten zien komenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
![]()
Was wel een gigantische inkopper Coco
Awquote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Me too! Ik heb hem gezien toen ik een jaar of tien was op een kinderfeestje. Daarna heb ik nog weken met een roestig zakmes onder mijn kussen geslapen
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw![]()
Een overactieve verbeelding is geen pretje als je klein bent en moet slapen![]()
"Mammaaahaaaaa! Ik wil geen weerwolf zijn"
"Maaaammaaaaaaa! Ik heb een nare denk!" (srsly
)
Het geheel hield op toen ik een soort space-station had bedacht met een soort magnetisch veld eromheen waardoor monsters/vampieren/etc er alleen in konden en niet uitDie schoffelde ik dan met een denkbeeldig stoffer-en-blik de ruimte in
Dat vond ik dan wel weer zielig, dus bedacht ik er allemaal speelruimtes enzo bij zodat ze zich niet zouden vervelen
Mens-erger-je-nietende vampieren enzulks. Het werkte als een tierelier, dus dit onthoud ik voor als ik later mini's heb
![]()
Ja, ik dacht ook al even dat het in mijn eigen ogen zat ipv op het plaatjequote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oooooh, dat zie ik dus altijd. Leuk tijdverdrijf als ik me verveel
Dit! Geniaal ideequote:Op donderdag 1 september 2011 12:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
Jij moet gewoon kinderboeken gaan schrijven!
Plotten zijn niet mijn sterkste kantquote:Op donderdag 1 september 2011 12:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
Jij moet gewoon kinderboeken gaan schrijven!
Inventiefquote:Op donderdag 1 september 2011 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw![]()
Een overactieve verbeelding is geen pretje als je klein bent en moet slapen![]()
"Mammaaahaaaaa! Ik wil geen weerwolf zijn"
"Maaaammaaaaaaa! Ik heb een nare denk!" (srsly
)
Het geheel hield op toen ik een soort space-station had bedacht met een soort magnetisch veld eromheen waardoor monsters/vampieren/etc er alleen in konden en niet uitDie schoffelde ik dan met een denkbeeldig stoffer-en-blik de ruimte in
Dat vond ik dan wel weer zielig, dus bedacht ik er allemaal speelruimtes enzo bij zodat ze zich niet zouden vervelen
Mens-erger-je-nietende vampieren enzulks. Het werkte als een tierelier, dus dit onthoud ik voor als ik later mini's heb
![]()
Seems legit!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Plotten zijn niet mijn sterkste kantGekke ideetjes wel
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Brrrr, spookhuis-achtig!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Inventief. En schattig
.
Bij ons kraakte de zoldertrap (hout dat uitzet/krimpt) en omdat de trap ook altijd kraakte als je erop liep, kwam ik tot de logische conclusie dat er dan wel een onzichtbaar persoon (ook wel spook/geest genoemd) 's nachts over de trap moest lopen. Ik ben jaren doodsbang geweest voor de zolder + trap, ik kwam daar écht niet in m'n eentje.
Ik ben nog steeds geen fan van zolders. Zeker niet als het donker is. Als het kan, kom ik er niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Inventief. En schattig
.
Bij ons kraakte de zoldertrap (hout dat uitzet/krimpt) en omdat de trap ook altijd kraakte als je erop liep, kwam ik tot de logische conclusie dat er dan wel een onzichtbaar persoon (ook wel spook/geest genoemd) 's nachts over de trap moest lopen. Ik ben jaren doodsbang geweest voor de zolder + trap, ik kwam daar écht niet in m'n eentje.
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Yeah baby! Laatste cijfer binnen! Gehaald! Dus heb nu álle 120 ECTS binnen tot nu toe
Fuck yeah!
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik weet wel dat je sowieso een deel verbrand met je BMR. Maar weet niet of je dat eerst opneemt....quote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik las 'ergens' iets van Coco en nou vraag ik het mij ook af:
Als je 4000 kcal eet, neem je dan ook alle kcal op?
Denk mais. Nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik las 'ergens' iets van Coco en nou vraag ik het mij ook af:
Als je 4000 kcal eet, neem je dan ook alle kcal op?
quote:
quote:
Je neemt niet alle calorieën op? Voor mij gevoel neem ik juist 300 Kc op als er 200 Kc in het product zittenquote:Op donderdag 1 september 2011 13:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Wat betreft verteren en opnemen, nee.
Tetten!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
en ik snap het vaaizorfilmpje niet?![]()
Lief!!!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net kwam ik in de kantine twee studenten tegen. Allebei "Heee mevrouw Coco, fijne vakantie gehad?!", handjes geven, me zoenen, praatje doen & enthousiast omdat ze weer les van me krijgen
Dat zijn de momenten waarvoor ik het doe. Als ik merk dat ze mij(n lessen) écht waarderen
Nee maar ga ik vragen!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:08 schreef Perruche het volgende:
Ohw mariatje! Wel feedback? En wat voor functie was het?
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net kwam ik in de kantine twee studenten tegen. Allebei "Heee mevrouw Coco, fijne vakantie gehad?!", handjes geven, me zoenen, praatje doen & enthousiast omdat ze weer les van me krijgen
Dat zijn de momenten waarvoor ik het doe. Als ik merk dat ze mij(n lessen) écht waarderen
Wat een ontzettend mooi stukjequote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
he maria, balen.
Ik krijg net de rouwkaart binnen van m'n oude teamgenootje. En gister zag ik de im memoriam op de site van de uni. De kaart heeft een mooie foto van haar op de voorkant..
ja, dat vond ik ook, inderdaad!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat een ontzettend mooi stukje![]()
![]()
sterkte ook jij!
Ohquote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
he maria, balen.
Ik krijg net de rouwkaart binnen van m'n oude teamgenootje. En gister zag ik de im memoriam op de site van de uni. De kaart heeft een mooie foto van haar op de voorkant..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat klote zeg! Ik zou er gewoon nog 2 ingooien en er een liter water/thee bij drinken. Sterkte!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:21 schreef Syrena het volgende:
Leuk Coco![]()
O man, ik heb echt de moeder aller hoofdpijnen vandaag. Twee paracetamollen op en het helpt n.i.k.s. Om half vier nog een introductie draaien tot 17 uuren samen met een collega nog een draaiboek maken voor maandag (vierdejaars college).
Maria, kinderboeken hoeven niet persé een plot te hebben toch! Overigens is die van het enge dromen wel met plot (dit kun je doen als je eng droomt).
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
he maria, balen.
^ dit!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
sterkte ook jij!
En dan ga ik de liedjes zingen!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ dit!
Wordt tenminste niet omheen geluld
Volgende keer beter Maria!Ooit zie ik je nog wel voor Disney verhaaltjes/scenario's/scripts aan het schrijven of zo
![]()
Ach, wat triestquote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
he maria, balen.
Dat dacht ik ook... Sterkte!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, wat triestZo te lezen een leuke en veelbelovende vrouw met een heel leven voor haar en ze zag het zelf niet zo
Sterkte, Jagar!
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dan ga ik de liedjes zingen!
ja, zo sneu. Dat herinner i kme ook nog, dat z zichzelf altijd ondergeschoven vond...quote:Op donderdag 1 september 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, wat triestZo te lezen een leuke en veelbelovende vrouw met een heel leven voor haar en ze zag het zelf niet zo
Sterkte, Jagar!
Dit! Heel mooi geschreven inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
sterkte ook jij!
Allerlei communicatiegerateerde vakkenquote:Op donderdag 1 september 2011 13:31 schreef renzell het volgende:
[..]
Leuk!Wat voor lessen geef je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Allerlei communicatiegerateerde vakkenKlinkt leuk zeg!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Zakelijke) communicatie met mensen van verschillende culturen. Waar moet je op letten, rekening mee houden? Wat kun je doen om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Met praktijkvoorbeelden, cases, discussies. Het is een eerstejaarsvak, dus vooral een introductie.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:56 schreef V1z0R het volgende:
Wat moet ik mij bij interculturele communicatie voorstellen?
Ja, maar dan wordt het wéér een latere datum. En ik zie er al zo tegenopquote:
* noteert Coco op bellijstquote:Op donderdag 1 september 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
(Zakelijke) communicatie met mensen van verschillende culturen. Waar moet je op letten, rekening mee houden? Wat kun je doen om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Met praktijkvoorbeelden, cases, discussies. Het is een eerstejaarsvak, dus vooral een introductie.
Dan bedenken hoe belangrijk die vergadering is. Als die vergadering belangrijker is dan jij ga je naar die vergadering.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het wéér een latere datum. En ik zie er al zo tegenop.
Informeren of de dag erna naar dat overleg gaat lukken volgens hen?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kunt vragen of het écht niet eerder kan, want jij kunt gewoon écht niet (later). Zoiets? Als je niet belt, dan verandert er sowieso niks. Mijn ervaring is dat er vaak nog wel het een en ander te regelen valt.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Datquote:Op donderdag 1 september 2011 14:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je kunt vragen of het écht niet eerder kan, want jij kunt gewoon écht niet (later). Zoiets? Als je niet belt, dan verandert er sowieso niks. Mijn ervaring is dat er vaak nog wel het een en ander te regelen valt.
Dan ga ik naar de vergadering. Moet er echt bij zijn. Bel straks ziekenhuis wel ff.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan bedenken hoe belangrijk die vergadering is. Als die vergadering belangrijker is dan jij ga je naar die vergadering.
Bellijst?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* noteert Coco op bellijstWB XM!
EnJägar.
Doosquote:Op donderdag 1 september 2011 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan ga ik naar de vergadering. Moet er echt bij zijn. Bel straks ziekenhuis wel ff.
heb je daar boeken die je bij gebruikt of is het alleen sheets?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
(Zakelijke) communicatie met mensen van verschillende culturen. Waar moet je op letten, rekening mee houden? Wat kun je doen om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Met praktijkvoorbeelden, cases, discussies. Het is een eerstejaarsvak, dus vooral een introductie.
Duudelijk!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoeft niet, moest wel eens wat laten verzetten en kon 3dagen eerder terechtquote:Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:
Gniffel nee meer dat jij mij kunt helpen.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bellijst?
Ik ben ook altijd op zoek naar mensen die het leuk vinden om een gastcollege te verzorgen voor mij geweldige, leuke, enthousiaste studenten
WB! Do elaborate over jullie vakantiequote:Op donderdag 1 september 2011 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi. Thuis. Tassen uitgepakt, was draait, balans opgemaakt dure en dikke vakantieen nu heb ik even heel erg de pest in dat ik weer thuis ben.
Bonusklacht: brief van het ziekenhuis, operatie verzet naar maandag de 12e. Heel fijn, want ik heb dinsdag een enorm belangrijk overleg in Amsterdam, waar ik echt bij moet zijn. Geen idee hoe ik dat moet gaan doen.
Heeft iemand een samenvatting voor me van de belangrijkste gebeurtenissen? Ik ga geen 20 topics teruglezen namelijk.
Nu maar boodschappen doen.
Meh.
Boeken & extra info.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je daar boeken die je bij gebruikt of is het alleen sheets?
Vind het wel interessante materie ivm mijn werkgebied.
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:15 schreef anna82 het volgende:
Ik heb trouwens de ultiem lapzwanzerige dag. Ik zit, half in ochtendjas/ half in echte kleren, op de bank te werken terwijl ik Sesamstraat op heb staan
Aww ja heel herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nog steeds buiten achter pc. Zo maar eens insmeren en gras maaien.
Morgen mag ik bloed prikken hoezee.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Heb jij zon?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aww ja heel herkenbaar
Ik zit nog steeds buiten achter pc. Zo maar eens insmeren en gras maaien.
Morgen mag ik bloed prikken hoezee.
Jaaa jij niet?Ik zie het al te ver wegquote:Op donderdag 1 september 2011 14:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heb jij zon?![]()
Bloed prikken voor de oedeem-achtige klachten?
^^ ditquote:Op donderdag 1 september 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
sterkte ook jij!
pretty pleasequote:Op donderdag 1 september 2011 14:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Boeken & extra info.
Ik kan je de titels doorgeven als je wilt. Zijn behoorlijk praktijkgericht. Vind ze wel goed werken
Daarnaast heb ik misschien nog wel wat materiaal digitaal beschikbaar, dat moet ik even nakijken.
Tof. Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:44 schreef loveli het volgende:
Ik maak het mezelf moeilijk en krijg daarbij hulp van anderen
Altijd!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:42 schreef Tinkepink het volgende:
Maria, mag ik je een sollicitatie tip geven?
quote:Zoek kruiwagens. Laat je aanbevelen, maak meer gebruik van sociaal media en solliciteer alleen op banen die echt bij je passen. Val op. Maak een speciale website aan (niet openbaar) waar je de sollicitatie commissie een link van geeft. Op die pagina komt dat en op die functie gerichte maria-sollicitatie. Vol plaatjes en grapjes. Maak een open sollicitatiepagina gericht op de reclamewereld waarin je jezelf OP JOUW MANIER voorstelt. Fuck de sollicitatieregels.
En dat!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, jij ook welkom terug.... Al weer thuis gesetteld?
Neem een bedrag in je hoofd. Doe dat keer twee. Maak je alvast heel veel zorgen, dan kan het alleen maar meevallen (mijn tactiek).quote:Op donderdag 1 september 2011 14:43 schreef Tinkepink het volgende:
Fijn dst je een leuke vakantie hebt gehad xm. Ik moet nig controleren hoeveel wij uitgegeven hebben, maar weet niet zeker of ik het wil weten.
Geen vrienden, maar kastjes en muren op weg naar een afspraak die ik moet maken. Drie mensen aan de lijn gehad om bij de juiste persoon terecht te komen, die juiste persoon bleek niet de juiste persoon te zijn, maar heeft me wel de info gegeven die ik nodig had om de echte juiste persoon te vinden. Wat dus het werk was van nummer 1, 2 en 3.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tof. Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
We zijn aan het uitpakken en opruimen. Altijd weer een hoogtepuntjequote:Op donderdag 1 september 2011 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, jij ook welkom terug.... Al weer thuis gesetteld?
Kost anderen ook net zoveel energie. Ze zetten zich er mogelijk alleen wat sneller overheen omdat sociaal gedrag voor hen bepaalde voordelen oplevert. Was voor mij een echte eye opener.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben net een ochtend op de koffie geweest bij een collega, was heel gezellig maar ben bekafwaarom kosten simpele sociale dingetjes mij altijd zo veel energie. Het lijkt wel of ik een dag heb staan lesgeven
.
Visitekaartje met pakkende tekst en fotoquote:Op donderdag 1 september 2011 14:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Altijd!
[..]
![]()
Ik ben nog maar zo'n noobcake dat ik dat nog niet altijd durf![]()
Ik vraag me ook af of de reclamewereld wel wat voor mij isVolgens mij is dat veelal best wel ehh flitsend
![]()
Ik was wel van plan om een soort blog met gekke tekeningetjes enzo te fixen![]()
Ik moet nog wel wat beter worden in het opsnorren van kruiwagens
*zetje geeft*quote:Op donderdag 1 september 2011 14:50 schreef loveli het volgende:
*moed raapt om juiste persoon te bellen*
Ehh sociaal gedrag dat bepaalde voordelen oplevert, wil je me die wat uitleggen?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kost anderen ook net zoveel energie. Ze zetten zich er mogelijk alleen wat sneller overheen omdat sociaal gedrag voor hen bepaalde voordelen oplevert. Was voor mij een echte eye opener.
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:50 schreef loveli het volgende:
Wat analytisch! Ik ben niet zo sociaal, vond dit al best wat eigenlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kost anderen ook net zoveel energie. Ze zetten zich er mogelijk alleen wat sneller overheen omdat sociaal gedrag voor hen bepaalde voordelen oplevert. Was voor mij een echte eye opener.
*zwaait met pompons*quote:Op donderdag 1 september 2011 14:50 schreef loveli het volgende:
Oh leuk!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:53 schreef Jagärtrut het volgende:
maria:
http://www.annemarieappelman.nl/
ook een sollicitatiewebsite. En er zijn wel meer voorbeelden te vinden!
Ik zou moeite hebben haar serieus te nemen, sorryquote:Op donderdag 1 september 2011 14:53 schreef Jagärtrut het volgende:
maria:
http://www.annemarieappelman.nl/
ook een sollicitatiewebsite. En er zijn wel meer voorbeelden te vinden!
zit op telefoon, dus geen uitgebreide uitleg nu, maar denk aan zaken als status (juiste vrienden, grote vriendenkring), zekerheid en back-up (hulp in geval van nood), etc.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh sociaal gedrag dat bepaalde voordelen oplevert, wil je me die wat uitleggen?
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe niet aan een vakantiebudget.![]()
Ik weet trouwen ook alweer waarom ik niet zo van lenzen hou! het ene moment zie ik scherp, dan weer wazig, dan weer scherp, dan drijven er weer dingen voorbij, dan weer wazig, dan weer scherp en ik heb het idee dat ik mn lenzen heb omgedraaid. Wat op zich zou kunnen, want ik weet alleen dat ik een oog -4 en een oog -5 heb.
Ik herken het wel hoor. Mijn man, ik en mijn dochter zijn ook zo. Mijn zoon is juist heel graag onder mensen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, maar ik heb dit bij iedereen. Zelfs bij familiemensen kosten mij vrij veel energie, hoe negatief dat ook klinkt
. Ik vind het leuk hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb dit altijd al gehad.
Heb je wel het gevoel dat je jezelf kunt zijn dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, maar ik heb dit bij iedereen. Zelfs bij familiemensen kosten mij vrij veel energie, hoe negatief dat ook klinkt
. Ik vind het leuk hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb dit altijd al gehad.
Als ik niet allemaal overleggen had gehad, dan was ik terug naar huis gegaan en had ik er een thuiswerkdagje van gemaakt.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je hebt nog mazzel, ik heb een cilinder. Dus geen bril = stekeblind
En normale daglenzen werken niet, dus ik zou echt een probleem hebben
+1 herkenbaar!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben gewoon mezelf hoorno worries, voel ook geen sociale druk om anders te doen dan ik ben, en het is denk ik veel minder dramatisch dan het hier overkomt
misschien gewoon wat lastig te begrijpen voor mensen die heel graag onder de mensen zijn.
Ik geloof dat ik gewoon niet zo'n mensen-mens ben. Werk is wat anders, ik vind het leuk om met jongeren te werken maar dat is gewoon werk, maar privé ben ik graag alleen. En vind ik dus zo af en toe afspreken met mensen reuzegezellig, net zoals feestjes en verjaardagen en dagjes weg, maar ben ik daarna vrij moe. En merk ik dat ik dan gewoon even moet bijkomen, ofzo.
Nouja, never mindvoordat het een heel psychologisch gedoe wordt.
Maar wel in het zonnetje! En daarna voel je je super goed!!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:22 schreef Perruche het volgende:
Oeh ik ben nu al moe en moet nog bootycampen vanavond... arrgh!
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maar wel in het zonnetje! En daarna voel je je super goed!!
Je bent niet de enige. Je bent waarschijnlijk introvert? Contact met mensen kost dan energie. Je wilt het ook wel, hebt het nodig en vindt het met mate ook wel fijn, maar het kost energie.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zit nu op mn werk in Haarlem en hier is volop zon en strakblauwe lucht!quote:
NL'se yoghurt is altijd zo zuurquote:Op donderdag 1 september 2011 15:44 schreef Perruche het volgende:
Oh iedere keer koop ik weer yoghurt en ik WEET dat ie vies is en ik doe het toch
krijgen we nog een piccie van die wonderschone dansende krullen of hoe zit dat ?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
yoghurt is niet vies!
Zo toch maar, in dit mooie weer in m'n karretje stappen naar 't werk. Kan ik nog wat typen vandaag.
Ik heb eigenlijk altijd biologische yoghurt en die is ontzettend lekker!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
NL'se yoghurt is altijd zo zuurYoghurt an sich is wel lekker
Mn telefoontje werkt niet mee vandaagquote:Op donderdag 1 september 2011 15:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
krijgen we nog een piccie van die wonderschone dansende krullen of hoe zit dat ?
Nee wil geen tweedehandse.quote:
hihi, tis geen aandoeningquote:Op donderdag 1 september 2011 15:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Zon? Wat is dat dan?
Introvert... hmmmm dat klinkt als wat ik heb... even googlen, thanks Co
Newsflash, ze verkopen ook nieuwe schoenen op eBay.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee wil geen tweedehandse.
Maar heb net op dolcis.nl wel mooie gezien, ga denk ik van 't weekend hier even kijken.
denk dat dat het verschil dan is. Want soms neem ik perongeluk zo'n normaal pak mee en die is vies.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd biologische yoghurt en die is ontzettend lekker!
ik weet niet of gister representatief is voor hoe jij normaal je haren hebt, maar if so zoek ajb een betere shampoo/cremespoelingquote:Op donderdag 1 september 2011 15:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mn telefoontje werkt niet mee vandaagMaar ik ben blij dat ik naar de kapper ben geweest
Al deed men wel erg zn best om me potion 9 te verkopen.
Ik vond het juist wel mooi dat Uniek het zo zei. Soms voelt het namelijk wel een beetje als een aandoening.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hihi, tis geen aandoeningtis een karaktereigenschap. net als dat sommige mensen heel druk zijn en anderen rustig...
Ik ben wat meer extravert, na een drukke werkdag een theetje doen bij een vriendin geeft mij doorgaans energie!
(hoewel ik het gevoel heb dat ik introverter word, maar weet niet of dat echt zo is, of dat ik me voorheen anders voordeed of nu juist.. nou maakt ook niet uit )
Juiste persoon gesproken?quote:
Juiste voicemail ingesproken.quote:
Verwerk de optie 'vrijheid' dan ook even in je doemscenario.quote:Ikmet je mee. Iets met wg's die moeilijk doen en doemscenario's waar ik, heel flauw, niet over zal uitwijden.
Sommige info kan ook prima in een PM.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:05 schreef _aurum_ het volgende:
Lang verhaal over haarverzorginsproducten
Hmmm, voicemails brengen niet meteen verder.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Juiste voicemail ingesproken.
[..]
Verwerk de optie 'vrijheid' dan ook even in je doemscenario.
Op de laarzen na is dat inderdaad een goede beschrijving van mij aan het bootcampen!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik krijg bij het woord bootycamp echt heel foute beelden in m'n hoofd van laarzen, gedragen door fout aangeklede mensen met dikke billen die bezig zijn met vermoeiende oefeningen.
kan, maar er staan dingen in die misschien voor meer mensen handig zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
Sommige info kan ook prima in een PM.
*low five*quote:Op donderdag 1 september 2011 16:34 schreef Perruche het volgende:
Die kunnen ook naar het mooie haren topic![]()
Algeheel gevoel van blurgh present
Drop down and give me twenty!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:34 schreef Perruche het volgende:
Die kunnen ook naar het mooie haren topic![]()
Algeheel gevoel van blurgh present
wat liefquote:Op donderdag 1 september 2011 16:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Drop down and give me twenty!
Als je wijn wilt drinken en pizza wilt eten: onze deur staat voor je open.
Ik dacht even dat je hiermee je kinderen bedoeldequote:Op donderdag 1 september 2011 16:36 schreef Muks het volgende:
wij zijn weer terug van het muiderslot..trapje op, trapje af, tuinen door gestruind, erg mooi om te zien allemaal. Nu koken mijn spruitjes (die ga ik zo roerbakken met rundvlees) alvast iets gaar en dan straks lekker smikkelen
idem dito. Ik hou van mensen en gezelligheid, maar ook van alleen zijn. En na een dag mensen en gezelligheid heb ik het alleen zijn ook weer nodig, eventjes.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:50 schreef Tinkepink het volgende:
Over introvert en extravert: als ik genoeg tijd voor mezelf neem ben ik extravert. Anders word ik een asociaal monster.
Maar is het dan niet zo dat je in wezen een introvert bent, die slim genoeg is om zich (soms) extravert voor te doen? En dat je je dat aangeleerd hebt?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:50 schreef Tinkepink het volgende:
Over introvert en extravert: als ik genoeg tijd voor mezelf neem ben ik extravert. Anders word ik een asociaal monster.
Jup. Toen ik nog alleen was stond ik nooit rood. Ook at ik geen snoep en at ik heel gezond.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink.. dat klinkt goed, financiele bewustzijn.
Lijkt mij heel lastig als je daarbij compleet anders over denkt
De basis is wel introvert ja, met een hele grote waffel. En ik heb inderdaad als kind ontdekt dat introvertie niet handig is en er bewust wat aan gedaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar is het dan niet zo dat je in wezen een introvert bent, die slim genoeg is om zich (soms) extravert voor te doen? En dat je je dat aangeleerd hebt?
Dat is volgens bij mij wel het geval. Als ik er niet bijvertel dat ik een introvert ben, zullen maar weinig mensen dat in de gaten hebben. En ik geloof ook niet dat ik de boel echt 'bedonder', aangezien ik er ook wel plezier uithaal......en het intussen ook wel aardig vanzelf gaat.
Lijd ik dan ook aan extraversie? Als ik een weekend thuis zit omdat ik moet studeren en een afspraak niet doorgaat, word ik daar heel ongelukkig van... Dat vind ik dan weer erg moeilijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel mooi dat Uniek het zo zei. Soms voelt het namelijk wel een beetje als een aandoening.Om een voorbeeld te noemen: ik had niet zo lang geleden een familieweekend. De eerste dag/avond vond ik echt supergezellig. Het ontbijt de volgende dag ging ook nog prima. Maar toen was het gewoon genoeg. Dan wil ik weg. En dan is de rest van de tijd echt heel, heel moeilijk om vol te houden.
Er zijn maar heel weinig mensen waar ik dat niet bij heb. Waar ik niet na een tijdje gewoon weg wil. Op de lange duur ben ik beter uit bij ook een introvert, omdat je je dan even kan 'terugtrekken' zonder echt weg te zijn en dat diegene het dan begrijpt omdat hij dat ook heeft.
Voor kortere ontmoetingen maakt het minder uit, dan vind ik extraverten vaak ook wel heel gezellig.
Het is ook niet zwart wit he, je bent niet óf het een, of het ander. Het is een continuuum. Je kunt best links van het midden zitten bijvoorbeeld: meer van de ene, maar ook best een boel van het andere hebben. In mijn ogen danquote:Op donderdag 1 september 2011 16:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar is het dan niet zo dat je in wezen een introvert bent, die slim genoeg is om zich (soms) extravert voor te doen? En dat je je dat aangeleerd hebt?
Dat is volgens bij mij wel het geval. Als ik er niet bijvertel dat ik een introvert ben, zullen maar weinig mensen dat in de gaten hebben. En ik geloof ook niet dat ik de boel echt 'bedonder', aangezien ik er ook wel plezier uithaal......en het intussen ook wel aardig vanzelf gaat.
Ohquote:Op donderdag 1 september 2011 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
zit op telefoon, dus geen uitgebreide uitleg nu, maar denk aan zaken als status (juiste vrienden, grote vriendenkring), zekerheid en back-up (hulp in geval van nood), etc.
Haar Nederlands is wel beter. Tudum tssquote:Op donderdag 1 september 2011 15:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zou moeite hebben haar serieus te nemen, sorry
Ze kan geeneens een fatsoenlijk CV makenHeb op dezelfde school gezeten als haar
Dat loopt zo te zien niet meer! Al is het wel een grappig ideequote:Op donderdag 1 september 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:
Maria kan ook meedoen aan 60 day challenge. Google maar ff. Is een initiatief van annemarie appelman en kan miss een soort stok achter de deur zijn
Echt?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Newsflash, ze verkopen ook nieuwe schoenen op eBay.
start jij een tweede editie. Volgens mij kon je elk gewenst moment starten hoor.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat loopt zo te zien niet meer! Al is het wel een grappig idee
Ode, ik ga morgen plasma dineren! Mag ik dan ook wat moois kopen voor mezelf?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:21 schreef Ml-etje het volgende:
XM ik wens wel een foto van de laarzen
Onze verzekering is wel traag met schade uitbetalen anders had ik me morgen ook getrakteerd na 2 buisjes bloed aftappen.
Hu wat? Plasma dineren? Dat klinkt als leukquote:Op donderdag 1 september 2011 17:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ode, ik ga morgen plasma dineren! Mag ik dan ook wat moois kopen voor mezelf?
Ben trouwens blij dat ik mm zonnebril weer op heb. Zie nu.weer gewoon de hele tijd scherp.
Help deze noob eens? Hoe doe je datquote:Op donderdag 1 september 2011 18:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Doneren, iets met autocorrect!
Vraag me af of dit daadwerkelijk helpt...quote:Op donderdag 1 september 2011 18:09 schreef Viking84 het volgende:
Als je niet achtervolgd wilt worden door schoenen moet je iig niet op Zalando kijken.
las ik idd ook al over. Ook maar eens aanmelden. Tis vd zotte dat ik zelfs na mn hele geschiedenis weggegooid te hebben dat gedonder nog heb.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vraag me af of dit daadwerkelijk helpt...
http://www.nu.nl/internet(...)gister-internet.html
Totally agree. Het knippen was dan ook hard nodig... Alleen ik droog m'n haar dus gewoon aan de lucht, dus als ik met natte haren in de auto ga zitten en geen palmers bij heb (dat gebruik ik als wax), zit het de hele dag zoals gisteren. Ik weet dat het beter kanquote:Op donderdag 1 september 2011 16:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
denk dat dat het verschil dan is. Want soms neem ik perongeluk zo'n normaal pak mee en die is vies.
[..]
ik weet niet of gister representatief is voor hoe jij normaal je haren hebt, maar if so zoek ajb een betere shampoo/cremespoeling. Ga naar de toko en scoor een pot kokosolie, die gebruiken zij om te bakken, maar jij kan 'm gebruiken om je puntjes mee in te smeren als je haar droog is.
Oh en als je toch al bezig bent, ren door naar de xenos voor zo'n superabsorberende handdoek staat bij de kampeerspullen. Na het haarwassen, daar je haar inrollen en lekker laten zitten. Daarna handoek af, niet als een malle wrijven, maar een beetje crunchen waar er nog veel water zit. Daarna met je handen je haar modelleren en no more touching tot het droog isDan kokospruttie in je puntjes smeren en klaar ben je
En je weet dat je je haar alleen moet kammen onder de douche als d'r een bucketload cremespoeling inzit, met zo'n kam met brede tanden
waarom eet je eigenlijk alleen maar slanke dingen? tis niet dat je dat moet. probeer eens boterhammen met salami, leverworst, pate etc..? neem eens een koekje bij de thee of doe eens gek en eet 's avonds lekker een keer een broodje shoarma of een pizza'tje ofzo. van kipfilet, rijst en boontjes kom je ook nooit aan en dat leek me wel de bedoeling.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:04 schreef Siral het volgende:
@ Jagärtrut en Uniekhoorn: Ik bleef maar eten overdag ofzoging automatisch, het kon er prima bij, had alleen dan weer zeer weinig trek in het avondeten dus het was misschien net teveel..
Welke haarregime? Volgens mij heb ik dat gemist...quote:Op donderdag 1 september 2011 19:10 schreef sigme het volgende:
Nu ik weer werk, douche ik weer 's ochtends en moet m'n haar toonbaar zijn.
Nu betaalt zich het nieuwe haarregime pas goed uit - 4 werkdagen op rij fabuleus haar.
Dus kruldames, het kán wel.
niet iedereen moet als jij op croissantjes en KFC leven he!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom eet je eigenlijk alleen maar slanke dingen? tis niet dat je dat moet. probeer eens boterhammen met salami, leverworst, pate etc..? van kipfilet, rijst en boontjes kom je ook nooit aan en dat leek me wel de bedoeling.
ik zie 'vreetlijst' en denk 'ooooh, nu wordt het interessant'. maar als ik een vreetlijst heb ziet het er toch heeel anders uit
Vind ik niet lekker (salami ed)? En wat is er mis met gezond voedsel?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom eet je eigenlijk alleen maar slanke dingen? tis niet dat je dat moet. probeer eens boterhammen met salami, leverworst, pate etc..? neem eens een koekje bij de thee of doe eens gek en eet 's avonds lekker een keer een broodje shoarma of een pizza'tje ofzo. van kipfilet, rijst en boontjes kom je ook nooit aan en dat leek me wel de bedoeling.
ik zie 'vreetlijst' en denk 'ooooh, nu wordt het interessant'. maar als ik een vreetlijst heb ziet het er toch heeel anders uit
genoeg kcals sowiesoquote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niet iedereen moet als jij op croissantjes en KFC leven he!
Sirals lijstje is helemaal niet zo slank (pindakaas, appelstroop), bevat genoeg groente en fruit en genoeg kcals..Ik vind het echt een heeeeel erg mooi lijstje!
ik denk sowieso dat je met jouw figuur verkeerd wordt beinvloed in dit topic. volgens mij kun je gewoon eten wat je wilt maar ben je bang. en daag, kom niet aan met dat je dat allemaal niet lekker vind, er zijn zoveel opties. en met een broodje salami doe je ook niks geks.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef Siral het volgende:
[..]
Vind ik niet lekker? En wat is er mis met gezond voedsel?En ik eet heus wel eens een koekje ofzo hoor. Maar over het algemeen hou ik het gewoon graag gezond. Lijkt me echt niets mis mee..
Wassen met baksoda, uitspoelen met azijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Welke haarregime? Volgens mij heb ik dat gemist...
Oke.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk sowieso dat je met jouw figuur verkeerd wordt beinvloed in dit topic. volgens mij kun je gewoon eten wat je wilt maar ben je bang. en daag, kom niet aan met dat je dat allemaal niet lekker vind, er zijn zoveel opties. en met een broodje salami doe je ook niks geks.
ik eet ook wel andere dingenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niet iedereen moet als jij op croissantjes en KFC leven he!
Sirals lijstje is helemaal niet zo slank (pindakaas, appelstroop), bevat genoeg groente en fruit en genoeg kcals..Ik vind het echt een heeeeel erg mooi lijstje!
Dat MOET ook! Je beweegt/sport genoeg dus je lichaam is je dankbaar voor de voedingstoffenquote:
uitspoelen met azijn maakt mn haar wel zacht, maar nog pluizig als het droog is! Dus er moet wel vettigheid in.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Wassen met baksoda, uitspoelen met azijn.
Nog maar éénmaal per week.
Andere (werk)dagen even kammen onder de douche.
Ik heb daar gewoonweg niet altijd behoefte aan, en ik ben nooit dik geweest omdat ik die dus ook niet elke dag at. Zo een keer in de zoveel tijd eet ik echt wel iets lekkers hoor. Wees maar niet bangquote:Op donderdag 1 september 2011 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik eet ook wel andere dingenmaar net als Siral kan ik croissantjes enzo hebben. ik vind het zo'n zonde van het leven en alle lekkere dingen die het biedt. Siral is er zo een die er van kan genieten, denk ik... doe dat dan!
ik ook... dat noem je ook een vreetdag. wat Siral heeft is een slanke dag, met 2x sport erbij zeker. en verder zijn het dunne dagen voor iemand met haar gewicht.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat MOET ook! Je beweegt/sport genoeg dus je lichaam is je dankbaar voor de voedingstoffen
Mijn vreetdag ziet er ook anders uit FFT.. dat heeft iets meer slagroom, hamburgers, cruesli, brood, kip, patat
Die pluizigheid komt van de shampoo. Dat ontvet. Ontvet haar = droog = pluizig.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
uitspoelen met azijn maakt mn haar wel zacht, maar nog pluizig als het droog is! Dus er moet wel vettigheid in.
En die geur, daar kan ik maar niet aan wennen
hoe weet jij nou dat je 'dik' gaat worden? sowieso is wat aankomen gezond bij jou! zie je dat niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:16 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoonweg niet altijd behoefte aan, en ik ben nooit dik geweest omdat ik die dus ook niet elke dag at. Zo een keer in de zoveel tijd eet ik echt wel iets lekkers hoor. Wees maar niet bang
wat wil je nu bereiken, FFT?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe weet jij nou dat je 'dik' gaat worden? sowieso is wat aankomen gezond bij jou! zie je dat niet?
Dat ken ik niet. Waar koop je azijn met een luchtje?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Die pluizigheid komt van de shampoo. Dat ontvet. Ontvet haar = droog = pluizig.
Zoek ik elk geval shampoo zonder parabenen ofzo (voor details kan je beter in het mooihaartopic kijken, ik ben al te lang shampooloos om het nog precies te weten).
Gebruik je wel azijn met een luchtje?
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik eigenlijk nooit meer een slechte-haardag heb.
Duh...quote:Op donderdag 1 september 2011 17:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haar Nederlands is wel beter. Tudum tss.
iets wat ik niet kan bereiken met haar verhouding met eten idd.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat wil je nu bereiken, FFT?
Ik enem aan dat je hier vaker lurkt. Dan weet je ook dat Sirals' verhouding met eten niet echt heel erg goed is. en dat dit een erg goed lijstje is! En dat het goed is dat ze zoveel eet, en niet zoveel gaat sporten op (ik overdrijf nu) 4 beschuiten en avondeten..
nee, niet echt. heb sowieso weinig zin in vlees, de laatste tijd.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager wel weer veel hagelslag. Geen zin wat eiwitrijks? kipfilet (met tomaat, komkommer, mosterd ofzo) , lever?
Er is appelazijn. Beetje prijzig, maar het ruikt al wel beter dan gewone azijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Waar koop je azijn met een luchtje?
Oh, je bent een bekeerlingquote:Op donderdag 1 september 2011 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iets wat ik niet kan bereiken met haar verhouding met eten idd.
het is alleen anders bij mij; vroeger heb ik een tijdje ook heel weinig gegeten maar toen ik daar klaar mee was at ik ook echt alles weer. ik hoop dat zij dat ook een keer krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Eet vaak ook te gezond...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet vaak ook te gezond...Op het oog is het best lastig te zien of er wat inzit, tenzij grote hoeveelheden. De huisarts heeft test-stripjes en in het ziekenhuis kunnen de urinebuisjes prima geanalyseerd worden op dit soort dingen. Zo'n twijfelachtige blik moet je niet vertrouwen en is niet professioneel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend dat ze jou in onzekerheid zet.
Ze doen ogenblikkelijk een test, zit er bloed in weten ze het direct. (Met de huisartsentest, dus grote kan op vals-positief, bijna geen kans op vals-negatief)quote:Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Op het oog is het best lastig te zien of er wat inzit, tenzij grote hoeveelheden. De huisarts heeft test-stripjes en in het ziekenhuis kunnen de urinebuisjes prima geanalyseerd worden op dit soort dingen. Zo'n twijfelachtige blik moet je niet vertrouwen en is niet professioneel.
Vervelend dat ze jou in onzekerheid zet.
Uniekje zegt toch 'visueel controleren', dan lijkt me dat er geen stripje in ging!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Ze doen ogenblikkelijk een test, zit er bloed in weten ze het direct. (Met de huisartsentest, dus grote kan op vals-positief, bijna geen kans op vals-negatief)
Hmm ik heb een week geleden 'Don't be afraid of the dark' (film, horror) gezien en daar waren ook enge monstertjes die tegen het kind praatten en zeiden dat ze vriendjes wilden zijn enzoquote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Plotten zijn niet mijn sterkste kantGekke ideetjes wel
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Uniekje zegt toch 'visueel controleren', dan lijkt me dat er geen stripje in ging!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou ja we zien wel, bedankt voor jullie inbreng...
Weltrusten Sigme en Chico.
Ga het warme waterbedje ook opzoeken.
Fijne avond iedereen!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Eet vaak ook te gezond...edit: was op het verkeerde been gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Maar heb je geen wedervraag gesteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou ja we zien wel, bedankt voor jullie inbreng...
Weltrusten Sigme en Chico.
Ga het warme waterbedje ook opzoeken.
Fijne avond iedereen!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Euhhh is er zo een...als in omdat ze dun is zou ze dat moeten eten? Ieder lijf heeft toch evenveel recht op gezonde voedingsstoffen en elk mens heeft toch evenveel recht op verwennerij? ongeacht je gewicht of figuur...?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik eet ook wel andere dingenmaar net als Siral kan ik croissantjes enzo hebben. ik vind het zo'n zonde van het leven en alle lekkere dingen die het biedt. Siral is er zo een die er van kan genieten, denk ik... doe dat dan!
de 100 jarige man die uit het raam klom en verdween! heerlijk boek, heb serieus over de hele camping heen geschaterd omdat het zo grappig wasquote:Op donderdag 1 september 2011 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
even een lijstje vakantieboeken maken, iemand tips?
Ik ga wel naar de bieb.. vind boeken kopen niet zo leuk meer omdat ik een boek vanaf pagina 1 uit mijn hoofd ken dus 2x lezen is geen optie/niet leuk
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
de 100 jarige man die uit het raam klom en verdween! heerlijk boek, heb serieus over de hele camping heen geschaterd omdat het zo grappig was
Hij staat op de lijst.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja he, ik vond de titel zo bizar, ik dacht dat het echt een HEEL saai boek zou zijn (heb ik vaker met 'grappige' titels gehad) maar echt, het is een zeer vermakelijk boek.
heel kort:
het gaat over een bejaarde man (100 jaar) die ontsnapt uit het bejaardenthehuis en allemaal bizarre dingen meemaakt.Ondertussen lees je ook zijn levensverhaal, dat zo mogelijk nog bizarrer is
Denk dat je mooi haar hebt als je er wat meer tijd in steekt. Je moet voor jezelf zorgenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Totally agree. Het knippen was dan ook hard nodig... Alleen ik droog m'n haar dus gewoon aan de lucht, dus als ik met natte haren in de auto ga zitten en geen palmers bij heb (dat gebruik ik als wax), zit het de hele dag zoals gisteren. Ik weet dat het beter kan
Kammen doe ik inderdaad nooit, dus behalve dat ik lui ben, zijn we het eens![]()
goed lijstje idd.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Goed, mijn lijstje:
T: nectarine
S: 35 minuten hardlopen
O: beetje havermout, volkorenbeschuit met hagelslag
T: volkorenbroodje met kaas
L: 3 volkorenboterhammen met ommelet met kaas
T: 2 knackebrod met hagelslag
T: nectarine
B: half uur wandelen
D: volkorenpasta met citroen/room/zalm/saus met broccoli, glas rode wijn
T: 3 blokjes pure chocola.
Ik kan niet klagen over dit lijstje geloof ik.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:44 schreef Jagärtrut het volgende:
volgende week rond deze tijd is de Duutser hier! Eindelijk.![]()
![]()
![]()
We missen elkaar zo enorm, de laatste tijd. Heel anders dan 'vroeger'...
Samenwonen lijkt me tof!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat meer missen herken ik wel. Ik werd er op het laatst gewoon chagerijnig van
Dat was gelukkig wel over toen we gingen samenwonen
Het wordt zo alles overheersend, het missen. Maar goed, nog minstens een jaar. Daarna zien we wel weer...quote:Op donderdag 1 september 2011 20:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat meer missen herken ik wel. Ik werd er op het laatst gewoon chagerijnig van
Dat was gelukkig wel over toen we gingen samenwonen
quote:
aftellen hequote:Op donderdag 1 september 2011 21:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Samenwonen lijkt me tof!
Alleen nog maar belletjes gehad!
er komt imo een tipping point, dat een van jullie water bij de wijn gaat doen of samen water bij de wijn....of het breekt. Ik hoop dat het verhaal van wijn of verdunde wijn opgaatquote:Op donderdag 1 september 2011 21:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het wordt zo alles overheersend, het missen. Maar goed, nog minstens een jaar. Daarna zien we wel weer...
Ik eet genoeg, en ik kom momenteel alleen maar aan. Dus ga niet oordelen als je niets weet.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iets wat ik niet kan bereiken met haar verhouding met eten idd.
het is alleen anders bij mij; vroeger heb ik een tijdje ook heel weinig gegeten maar toen ik daar klaar mee was at ik ook echt alles weer. ik hoop dat zij dat ook een keer krijgt
Mooi lijstje Siral!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:31 schreef Siral het volgende:
vreetlijst loll
O: yoghurt met muesli, appel
T: twee boterhammen met pindakaas
S: half uur hardlopen
L: 3 (LOL, honger) volkoren pistoletjes met kipfilet en appelstroop
T: kwark met een nectarine
T: hand noten, glas melk
T: hand cherrytomaatjes
D: gemarineerde kip, rijst, tauge/boontjes
S: fitness krachttraining
T: whey
ik hou van wijn, maar in dit geval ga ik voor de verdunde variant.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
aftellen he
[..]
er komt imo een tipping point, dat een van jullie water bij de wijn gaat doen of samen water bij de wijn....of het breekt. Ik hoop dat het verhaal van wijn of verdunde wijn opgaat
Natuurlijk mag dat! Dan smaakt t extra lekker!!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:58 schreef renzell het volgende:
Ik eet chips!Na precies 3 weken en 1 dag low carb. Wat lekker!
Al die tijd geen aardappels, chips, rijst, pasta, brood, crackers, pannenkoeken, couscous etcetera. Lekker zeg! Gewoon 1 bakje. Met een biertje.
En dan morgen weer gezond. Moet kunnen, toch?
Mijn lijstje van vandaag komt hiermee op:
O - dubbele uitsmijter ham-kaas
S - BBB
T - magere kwark met perzik en kokos
L - dubbele uitsmijter spek () + spruitjes
T - handje cherrytomaatjes
T - appel
D - (weer) spruitjes met gegrilde kip en pesto
T - magere kwark met honing en kokos
T - bier en chips![]()
Ik voel me alsof ik aan het spijbelen ben...![]()
Sja, weet ik niet goed eigenlijk. Heb pas 1 keer gewogen/gemeten. Voel me wel goed. En fit! Door het gezonde eten en het regelmatige sporten denk ik. In het begin had ik veel last van hoofdpijn. Die is nu weg. En ik ben redelijk gewend aan het low carben. Kost me weinig moeite meer. Ik wil deze week wel weer een keer kijken hoe de stand van zaken is. Ik heb maar 1 veeeeeel te strak geworden broek gepast en oke vooruit, die zat ietsjes minder strak. maar nog niet om over naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat! Dan smaakt t extra lekker!!
Merk je al wat van de lowcarb?
Nou, fijn dat het zo makkelijk gaat dan! Vind dat je steeds mooie en lekkere lijstjes hebt!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:07 schreef renzell het volgende:
[..]
Sja, weet ik niet goed eigenlijk. Heb pas 1 keer gewogen/gemeten. Voel me wel goed. En fit! Door het gezonde eten en het regelmatige sporten denk ik. In het begin had ik veel last van hoofdpijn. Die is nu weg. En ik ben redelijk gewend aan het low carben. Kost me weinig moeite meer. Ik wil deze week wel weer een keer kijken hoe de stand van zaken is. Ik heb maar 1 veeeeeel te strak geworden broek gepast en oke vooruit, die zat ietsjes minder strak. maar nog niet om over naar huis te schrijven.Ik ga door tot half oktober, dus ik heb nog even!
Dank je.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou, fijn dat het zo makkelijk gaat dan! Vind dat je steeds mooie en lekkere lijstjes hebt!
Ik weet het helaas al te lang. Misschien ga ik mezelf belonen met een mooi paar voor m'n acties vandaagquote:Op donderdag 1 september 2011 17:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Echt?dat wist ik niet. Ga zo nog wel even kijken daar.
Ja dat heet anders in de Amerikaanse versie! (little bee) Die had ik ook gekocht daar omdat ik door mijn boeken heen was en ik heb zowel hardop gelachen als gehuild (dat niet hardop) op de terugweg in een vol vliegtuig,quote:Op donderdag 1 september 2011 20:37 schreef _Calimero_ het volgende:
the other hand van chris cleave? Ik geloof dat het iets van de kleine bij heet, in NL.
Vond ik een zeer mooi boek, best heftig en heeft me erg geraakt... Over een vluchtelinge, die in Engeland terechtkomt, met een zeer heftig verleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |