En je achterkant is in principe nog perfect schoon na afloop. Dus er blijft niks plakken, zeg maar. Theoretisch gezien zou je dan geen papier nodig hebben.quote:
Ik stel mn lunch nog ff uitquote:Op donderdag 1 september 2011 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En je achterkant is in principe nog perfect schoon na afloop. Dus er blijft niks plakken, zeg maar. Theoretisch gezien zou je dan geen papier nodig hebben.
Ik wel. Ik heb veul papier nodig.![]()
Hier ook. Ben altijd erg verbaasd als het een keer niet zo isquote:Op donderdag 1 september 2011 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En je achterkant is in principe nog perfect schoon na afloop. Dus er blijft niks plakken, zeg maar. Theoretisch gezien zou je dan geen papier nodig hebben.
Ik wel. Ik heb veul papier nodig.![]()
Me too! Ik heb hem gezien toen ik een jaar of tien was op een kinderfeestje. Daarna heb ik nog weken met een roestig zakmes onder mijn kussen geslapenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb nachtmerries gehad van die film, dat wil je niet weten![]()
Oooooh, dat zie ik dus altijd. Leuk tijdverdrijf als ik me verveelquote:
quote:
Ik had een gorgelende wasbak op mijn slaapkamerquote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Me too! Ik heb hem gezien toen ik een jaar of tien was op een kinderfeestje. Daarna heb ik nog weken met een roestig zakmes onder mijn kussen geslapen
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier ook. Ben altijd erg verbaasd als het een keer niet zo is
True, maar ik had 'm aan moeten zien komenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
![]()
Was wel een gigantische inkopper Coco
Awquote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Me too! Ik heb hem gezien toen ik een jaar of tien was op een kinderfeestje. Daarna heb ik nog weken met een roestig zakmes onder mijn kussen geslapen
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw![]()
Een overactieve verbeelding is geen pretje als je klein bent en moet slapen![]()
"Mammaaahaaaaa! Ik wil geen weerwolf zijn"
"Maaaammaaaaaaa! Ik heb een nare denk!" (srsly
)
Het geheel hield op toen ik een soort space-station had bedacht met een soort magnetisch veld eromheen waardoor monsters/vampieren/etc er alleen in konden en niet uitDie schoffelde ik dan met een denkbeeldig stoffer-en-blik de ruimte in
Dat vond ik dan wel weer zielig, dus bedacht ik er allemaal speelruimtes enzo bij zodat ze zich niet zouden vervelen
Mens-erger-je-nietende vampieren enzulks. Het werkte als een tierelier, dus dit onthoud ik voor als ik later mini's heb
![]()
Ja, ik dacht ook al even dat het in mijn eigen ogen zat ipv op het plaatjequote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oooooh, dat zie ik dus altijd. Leuk tijdverdrijf als ik me verveel
Dit! Geniaal ideequote:Op donderdag 1 september 2011 12:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
Jij moet gewoon kinderboeken gaan schrijven!
Plotten zijn niet mijn sterkste kantquote:Op donderdag 1 september 2011 12:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
Jij moet gewoon kinderboeken gaan schrijven!
Inventiefquote:Op donderdag 1 september 2011 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw![]()
Een overactieve verbeelding is geen pretje als je klein bent en moet slapen![]()
"Mammaaahaaaaa! Ik wil geen weerwolf zijn"
"Maaaammaaaaaaa! Ik heb een nare denk!" (srsly
)
Het geheel hield op toen ik een soort space-station had bedacht met een soort magnetisch veld eromheen waardoor monsters/vampieren/etc er alleen in konden en niet uitDie schoffelde ik dan met een denkbeeldig stoffer-en-blik de ruimte in
Dat vond ik dan wel weer zielig, dus bedacht ik er allemaal speelruimtes enzo bij zodat ze zich niet zouden vervelen
Mens-erger-je-nietende vampieren enzulks. Het werkte als een tierelier, dus dit onthoud ik voor als ik later mini's heb
![]()
Seems legit!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Plotten zijn niet mijn sterkste kantGekke ideetjes wel
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Brrrr, spookhuis-achtig!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Inventief. En schattig
.
Bij ons kraakte de zoldertrap (hout dat uitzet/krimpt) en omdat de trap ook altijd kraakte als je erop liep, kwam ik tot de logische conclusie dat er dan wel een onzichtbaar persoon (ook wel spook/geest genoemd) 's nachts over de trap moest lopen. Ik ben jaren doodsbang geweest voor de zolder + trap, ik kwam daar écht niet in m'n eentje.
Ik ben nog steeds geen fan van zolders. Zeker niet als het donker is. Als het kan, kom ik er niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Inventief. En schattig
.
Bij ons kraakte de zoldertrap (hout dat uitzet/krimpt) en omdat de trap ook altijd kraakte als je erop liep, kwam ik tot de logische conclusie dat er dan wel een onzichtbaar persoon (ook wel spook/geest genoemd) 's nachts over de trap moest lopen. Ik ben jaren doodsbang geweest voor de zolder + trap, ik kwam daar écht niet in m'n eentje.
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Yeah baby! Laatste cijfer binnen! Gehaald! Dus heb nu álle 120 ECTS binnen tot nu toe
Fuck yeah!
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik weet wel dat je sowieso een deel verbrand met je BMR. Maar weet niet of je dat eerst opneemt....quote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik las 'ergens' iets van Coco en nou vraag ik het mij ook af:
Als je 4000 kcal eet, neem je dan ook alle kcal op?
Denk mais. Nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik las 'ergens' iets van Coco en nou vraag ik het mij ook af:
Als je 4000 kcal eet, neem je dan ook alle kcal op?
quote:
quote:
Je neemt niet alle calorieën op? Voor mij gevoel neem ik juist 300 Kc op als er 200 Kc in het product zittenquote:Op donderdag 1 september 2011 13:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Wat betreft verteren en opnemen, nee.
Tetten!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
en ik snap het vaaizorfilmpje niet?![]()
Lief!!!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net kwam ik in de kantine twee studenten tegen. Allebei "Heee mevrouw Coco, fijne vakantie gehad?!", handjes geven, me zoenen, praatje doen & enthousiast omdat ze weer les van me krijgen
Dat zijn de momenten waarvoor ik het doe. Als ik merk dat ze mij(n lessen) écht waarderen
Nee maar ga ik vragen!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:08 schreef Perruche het volgende:
Ohw mariatje! Wel feedback? En wat voor functie was het?
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net kwam ik in de kantine twee studenten tegen. Allebei "Heee mevrouw Coco, fijne vakantie gehad?!", handjes geven, me zoenen, praatje doen & enthousiast omdat ze weer les van me krijgen
Dat zijn de momenten waarvoor ik het doe. Als ik merk dat ze mij(n lessen) écht waarderen
Wat een ontzettend mooi stukjequote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
he maria, balen.
Ik krijg net de rouwkaart binnen van m'n oude teamgenootje. En gister zag ik de im memoriam op de site van de uni. De kaart heeft een mooie foto van haar op de voorkant..
ja, dat vond ik ook, inderdaad!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat een ontzettend mooi stukje![]()
![]()
sterkte ook jij!
Ohquote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
he maria, balen.
Ik krijg net de rouwkaart binnen van m'n oude teamgenootje. En gister zag ik de im memoriam op de site van de uni. De kaart heeft een mooie foto van haar op de voorkant..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat klote zeg! Ik zou er gewoon nog 2 ingooien en er een liter water/thee bij drinken. Sterkte!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:21 schreef Syrena het volgende:
Leuk Coco![]()
O man, ik heb echt de moeder aller hoofdpijnen vandaag. Twee paracetamollen op en het helpt n.i.k.s. Om half vier nog een introductie draaien tot 17 uuren samen met een collega nog een draaiboek maken voor maandag (vierdejaars college).
Maria, kinderboeken hoeven niet persé een plot te hebben toch! Overigens is die van het enge dromen wel met plot (dit kun je doen als je eng droomt).
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
he maria, balen.
^ dit!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
sterkte ook jij!
En dan ga ik de liedjes zingen!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ dit!
Wordt tenminste niet omheen geluld
Volgende keer beter Maria!Ooit zie ik je nog wel voor Disney verhaaltjes/scenario's/scripts aan het schrijven of zo
![]()
Ach, wat triestquote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
he maria, balen.
Dat dacht ik ook... Sterkte!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, wat triestZo te lezen een leuke en veelbelovende vrouw met een heel leven voor haar en ze zag het zelf niet zo
Sterkte, Jagar!
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dan ga ik de liedjes zingen!
ja, zo sneu. Dat herinner i kme ook nog, dat z zichzelf altijd ondergeschoven vond...quote:Op donderdag 1 september 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, wat triestZo te lezen een leuke en veelbelovende vrouw met een heel leven voor haar en ze zag het zelf niet zo
Sterkte, Jagar!
Dit! Heel mooi geschreven inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
sterkte ook jij!
Allerlei communicatiegerateerde vakkenquote:Op donderdag 1 september 2011 13:31 schreef renzell het volgende:
[..]
Leuk!Wat voor lessen geef je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Allerlei communicatiegerateerde vakkenKlinkt leuk zeg!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Zakelijke) communicatie met mensen van verschillende culturen. Waar moet je op letten, rekening mee houden? Wat kun je doen om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Met praktijkvoorbeelden, cases, discussies. Het is een eerstejaarsvak, dus vooral een introductie.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:56 schreef V1z0R het volgende:
Wat moet ik mij bij interculturele communicatie voorstellen?
Ja, maar dan wordt het wéér een latere datum. En ik zie er al zo tegenopquote:
* noteert Coco op bellijstquote:Op donderdag 1 september 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
(Zakelijke) communicatie met mensen van verschillende culturen. Waar moet je op letten, rekening mee houden? Wat kun je doen om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Met praktijkvoorbeelden, cases, discussies. Het is een eerstejaarsvak, dus vooral een introductie.
Dan bedenken hoe belangrijk die vergadering is. Als die vergadering belangrijker is dan jij ga je naar die vergadering.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het wéér een latere datum. En ik zie er al zo tegenop.
Informeren of de dag erna naar dat overleg gaat lukken volgens hen?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kunt vragen of het écht niet eerder kan, want jij kunt gewoon écht niet (later). Zoiets? Als je niet belt, dan verandert er sowieso niks. Mijn ervaring is dat er vaak nog wel het een en ander te regelen valt.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Datquote:Op donderdag 1 september 2011 14:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je kunt vragen of het écht niet eerder kan, want jij kunt gewoon écht niet (later). Zoiets? Als je niet belt, dan verandert er sowieso niks. Mijn ervaring is dat er vaak nog wel het een en ander te regelen valt.
Dan ga ik naar de vergadering. Moet er echt bij zijn. Bel straks ziekenhuis wel ff.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan bedenken hoe belangrijk die vergadering is. Als die vergadering belangrijker is dan jij ga je naar die vergadering.
Bellijst?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* noteert Coco op bellijstWB XM!
EnJägar.
Doosquote:Op donderdag 1 september 2011 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan ga ik naar de vergadering. Moet er echt bij zijn. Bel straks ziekenhuis wel ff.
heb je daar boeken die je bij gebruikt of is het alleen sheets?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
(Zakelijke) communicatie met mensen van verschillende culturen. Waar moet je op letten, rekening mee houden? Wat kun je doen om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Met praktijkvoorbeelden, cases, discussies. Het is een eerstejaarsvak, dus vooral een introductie.
Duudelijk!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoeft niet, moest wel eens wat laten verzetten en kon 3dagen eerder terechtquote:Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:
Gniffel nee meer dat jij mij kunt helpen.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bellijst?
Ik ben ook altijd op zoek naar mensen die het leuk vinden om een gastcollege te verzorgen voor mij geweldige, leuke, enthousiaste studenten
WB! Do elaborate over jullie vakantiequote:Op donderdag 1 september 2011 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi. Thuis. Tassen uitgepakt, was draait, balans opgemaakt dure en dikke vakantieen nu heb ik even heel erg de pest in dat ik weer thuis ben.
Bonusklacht: brief van het ziekenhuis, operatie verzet naar maandag de 12e. Heel fijn, want ik heb dinsdag een enorm belangrijk overleg in Amsterdam, waar ik echt bij moet zijn. Geen idee hoe ik dat moet gaan doen.
Heeft iemand een samenvatting voor me van de belangrijkste gebeurtenissen? Ik ga geen 20 topics teruglezen namelijk.
Nu maar boodschappen doen.
Meh.
Boeken & extra info.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je daar boeken die je bij gebruikt of is het alleen sheets?
Vind het wel interessante materie ivm mijn werkgebied.
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:15 schreef anna82 het volgende:
Ik heb trouwens de ultiem lapzwanzerige dag. Ik zit, half in ochtendjas/ half in echte kleren, op de bank te werken terwijl ik Sesamstraat op heb staan
Aww ja heel herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nog steeds buiten achter pc. Zo maar eens insmeren en gras maaien.
Morgen mag ik bloed prikken hoezee.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Heb jij zon?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aww ja heel herkenbaar
Ik zit nog steeds buiten achter pc. Zo maar eens insmeren en gras maaien.
Morgen mag ik bloed prikken hoezee.
Jaaa jij niet?Ik zie het al te ver wegquote:Op donderdag 1 september 2011 14:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heb jij zon?![]()
Bloed prikken voor de oedeem-achtige klachten?
^^ ditquote:Op donderdag 1 september 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
sterkte ook jij!
pretty pleasequote:Op donderdag 1 september 2011 14:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Boeken & extra info.
Ik kan je de titels doorgeven als je wilt. Zijn behoorlijk praktijkgericht. Vind ze wel goed werken
Daarnaast heb ik misschien nog wel wat materiaal digitaal beschikbaar, dat moet ik even nakijken.
Tof. Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:44 schreef loveli het volgende:
Ik maak het mezelf moeilijk en krijg daarbij hulp van anderen
Altijd!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:42 schreef Tinkepink het volgende:
Maria, mag ik je een sollicitatie tip geven?
quote:Zoek kruiwagens. Laat je aanbevelen, maak meer gebruik van sociaal media en solliciteer alleen op banen die echt bij je passen. Val op. Maak een speciale website aan (niet openbaar) waar je de sollicitatie commissie een link van geeft. Op die pagina komt dat en op die functie gerichte maria-sollicitatie. Vol plaatjes en grapjes. Maak een open sollicitatiepagina gericht op de reclamewereld waarin je jezelf OP JOUW MANIER voorstelt. Fuck de sollicitatieregels.
En dat!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, jij ook welkom terug.... Al weer thuis gesetteld?
Neem een bedrag in je hoofd. Doe dat keer twee. Maak je alvast heel veel zorgen, dan kan het alleen maar meevallen (mijn tactiek).quote:Op donderdag 1 september 2011 14:43 schreef Tinkepink het volgende:
Fijn dst je een leuke vakantie hebt gehad xm. Ik moet nig controleren hoeveel wij uitgegeven hebben, maar weet niet zeker of ik het wil weten.
Geen vrienden, maar kastjes en muren op weg naar een afspraak die ik moet maken. Drie mensen aan de lijn gehad om bij de juiste persoon terecht te komen, die juiste persoon bleek niet de juiste persoon te zijn, maar heeft me wel de info gegeven die ik nodig had om de echte juiste persoon te vinden. Wat dus het werk was van nummer 1, 2 en 3.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tof. Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
We zijn aan het uitpakken en opruimen. Altijd weer een hoogtepuntjequote:Op donderdag 1 september 2011 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, jij ook welkom terug.... Al weer thuis gesetteld?
Kost anderen ook net zoveel energie. Ze zetten zich er mogelijk alleen wat sneller overheen omdat sociaal gedrag voor hen bepaalde voordelen oplevert. Was voor mij een echte eye opener.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben net een ochtend op de koffie geweest bij een collega, was heel gezellig maar ben bekafwaarom kosten simpele sociale dingetjes mij altijd zo veel energie. Het lijkt wel of ik een dag heb staan lesgeven
.
Visitekaartje met pakkende tekst en fotoquote:Op donderdag 1 september 2011 14:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Altijd!
[..]
![]()
Ik ben nog maar zo'n noobcake dat ik dat nog niet altijd durf![]()
Ik vraag me ook af of de reclamewereld wel wat voor mij isVolgens mij is dat veelal best wel ehh flitsend
![]()
Ik was wel van plan om een soort blog met gekke tekeningetjes enzo te fixen![]()
Ik moet nog wel wat beter worden in het opsnorren van kruiwagens
*zetje geeft*quote:Op donderdag 1 september 2011 14:50 schreef loveli het volgende:
*moed raapt om juiste persoon te bellen*
Ehh sociaal gedrag dat bepaalde voordelen oplevert, wil je me die wat uitleggen?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kost anderen ook net zoveel energie. Ze zetten zich er mogelijk alleen wat sneller overheen omdat sociaal gedrag voor hen bepaalde voordelen oplevert. Was voor mij een echte eye opener.
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:50 schreef loveli het volgende:
Wat analytisch! Ik ben niet zo sociaal, vond dit al best wat eigenlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kost anderen ook net zoveel energie. Ze zetten zich er mogelijk alleen wat sneller overheen omdat sociaal gedrag voor hen bepaalde voordelen oplevert. Was voor mij een echte eye opener.
*zwaait met pompons*quote:Op donderdag 1 september 2011 14:50 schreef loveli het volgende:
Oh leuk!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:53 schreef Jagärtrut het volgende:
maria:
http://www.annemarieappelman.nl/
ook een sollicitatiewebsite. En er zijn wel meer voorbeelden te vinden!
Ik zou moeite hebben haar serieus te nemen, sorryquote:Op donderdag 1 september 2011 14:53 schreef Jagärtrut het volgende:
maria:
http://www.annemarieappelman.nl/
ook een sollicitatiewebsite. En er zijn wel meer voorbeelden te vinden!
zit op telefoon, dus geen uitgebreide uitleg nu, maar denk aan zaken als status (juiste vrienden, grote vriendenkring), zekerheid en back-up (hulp in geval van nood), etc.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh sociaal gedrag dat bepaalde voordelen oplevert, wil je me die wat uitleggen?
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe niet aan een vakantiebudget.![]()
Ik weet trouwen ook alweer waarom ik niet zo van lenzen hou! het ene moment zie ik scherp, dan weer wazig, dan weer scherp, dan drijven er weer dingen voorbij, dan weer wazig, dan weer scherp en ik heb het idee dat ik mn lenzen heb omgedraaid. Wat op zich zou kunnen, want ik weet alleen dat ik een oog -4 en een oog -5 heb.
Ik herken het wel hoor. Mijn man, ik en mijn dochter zijn ook zo. Mijn zoon is juist heel graag onder mensen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, maar ik heb dit bij iedereen. Zelfs bij familiemensen kosten mij vrij veel energie, hoe negatief dat ook klinkt
. Ik vind het leuk hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb dit altijd al gehad.
Heb je wel het gevoel dat je jezelf kunt zijn dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, maar ik heb dit bij iedereen. Zelfs bij familiemensen kosten mij vrij veel energie, hoe negatief dat ook klinkt
. Ik vind het leuk hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb dit altijd al gehad.
Als ik niet allemaal overleggen had gehad, dan was ik terug naar huis gegaan en had ik er een thuiswerkdagje van gemaakt.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je hebt nog mazzel, ik heb een cilinder. Dus geen bril = stekeblind
En normale daglenzen werken niet, dus ik zou echt een probleem hebben
+1 herkenbaar!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben gewoon mezelf hoorno worries, voel ook geen sociale druk om anders te doen dan ik ben, en het is denk ik veel minder dramatisch dan het hier overkomt
misschien gewoon wat lastig te begrijpen voor mensen die heel graag onder de mensen zijn.
Ik geloof dat ik gewoon niet zo'n mensen-mens ben. Werk is wat anders, ik vind het leuk om met jongeren te werken maar dat is gewoon werk, maar privé ben ik graag alleen. En vind ik dus zo af en toe afspreken met mensen reuzegezellig, net zoals feestjes en verjaardagen en dagjes weg, maar ben ik daarna vrij moe. En merk ik dat ik dan gewoon even moet bijkomen, ofzo.
Nouja, never mindvoordat het een heel psychologisch gedoe wordt.
Maar wel in het zonnetje! En daarna voel je je super goed!!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:22 schreef Perruche het volgende:
Oeh ik ben nu al moe en moet nog bootycampen vanavond... arrgh!
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maar wel in het zonnetje! En daarna voel je je super goed!!
Je bent niet de enige. Je bent waarschijnlijk introvert? Contact met mensen kost dan energie. Je wilt het ook wel, hebt het nodig en vindt het met mate ook wel fijn, maar het kost energie.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zit nu op mn werk in Haarlem en hier is volop zon en strakblauwe lucht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |