En je achterkant is in principe nog perfect schoon na afloop. Dus er blijft niks plakken, zeg maar. Theoretisch gezien zou je dan geen papier nodig hebben.quote:
Ik stel mn lunch nog ff uitquote:Op donderdag 1 september 2011 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En je achterkant is in principe nog perfect schoon na afloop. Dus er blijft niks plakken, zeg maar. Theoretisch gezien zou je dan geen papier nodig hebben.
Ik wel. Ik heb veul papier nodig.![]()
Hier ook. Ben altijd erg verbaasd als het een keer niet zo isquote:Op donderdag 1 september 2011 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En je achterkant is in principe nog perfect schoon na afloop. Dus er blijft niks plakken, zeg maar. Theoretisch gezien zou je dan geen papier nodig hebben.
Ik wel. Ik heb veul papier nodig.![]()
Me too! Ik heb hem gezien toen ik een jaar of tien was op een kinderfeestje. Daarna heb ik nog weken met een roestig zakmes onder mijn kussen geslapenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb nachtmerries gehad van die film, dat wil je niet weten![]()
Oooooh, dat zie ik dus altijd. Leuk tijdverdrijf als ik me verveelquote:
quote:
Ik had een gorgelende wasbak op mijn slaapkamerquote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Me too! Ik heb hem gezien toen ik een jaar of tien was op een kinderfeestje. Daarna heb ik nog weken met een roestig zakmes onder mijn kussen geslapen
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier ook. Ben altijd erg verbaasd als het een keer niet zo is
True, maar ik had 'm aan moeten zien komenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
![]()
Was wel een gigantische inkopper Coco
Awquote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Me too! Ik heb hem gezien toen ik een jaar of tien was op een kinderfeestje. Daarna heb ik nog weken met een roestig zakmes onder mijn kussen geslapen
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw![]()
Een overactieve verbeelding is geen pretje als je klein bent en moet slapen![]()
"Mammaaahaaaaa! Ik wil geen weerwolf zijn"
"Maaaammaaaaaaa! Ik heb een nare denk!" (srsly
)
Het geheel hield op toen ik een soort space-station had bedacht met een soort magnetisch veld eromheen waardoor monsters/vampieren/etc er alleen in konden en niet uitDie schoffelde ik dan met een denkbeeldig stoffer-en-blik de ruimte in
Dat vond ik dan wel weer zielig, dus bedacht ik er allemaal speelruimtes enzo bij zodat ze zich niet zouden vervelen
Mens-erger-je-nietende vampieren enzulks. Het werkte als een tierelier, dus dit onthoud ik voor als ik later mini's heb
![]()
Ja, ik dacht ook al even dat het in mijn eigen ogen zat ipv op het plaatjequote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oooooh, dat zie ik dus altijd. Leuk tijdverdrijf als ik me verveel
Dit! Geniaal ideequote:Op donderdag 1 september 2011 12:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
Jij moet gewoon kinderboeken gaan schrijven!
Plotten zijn niet mijn sterkste kantquote:Op donderdag 1 september 2011 12:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
Jij moet gewoon kinderboeken gaan schrijven!
Inventiefquote:Op donderdag 1 september 2011 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw![]()
Een overactieve verbeelding is geen pretje als je klein bent en moet slapen![]()
"Mammaaahaaaaa! Ik wil geen weerwolf zijn"
"Maaaammaaaaaaa! Ik heb een nare denk!" (srsly
)
Het geheel hield op toen ik een soort space-station had bedacht met een soort magnetisch veld eromheen waardoor monsters/vampieren/etc er alleen in konden en niet uitDie schoffelde ik dan met een denkbeeldig stoffer-en-blik de ruimte in
Dat vond ik dan wel weer zielig, dus bedacht ik er allemaal speelruimtes enzo bij zodat ze zich niet zouden vervelen
Mens-erger-je-nietende vampieren enzulks. Het werkte als een tierelier, dus dit onthoud ik voor als ik later mini's heb
![]()
Seems legit!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Plotten zijn niet mijn sterkste kantGekke ideetjes wel
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Brrrr, spookhuis-achtig!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Inventief. En schattig
.
Bij ons kraakte de zoldertrap (hout dat uitzet/krimpt) en omdat de trap ook altijd kraakte als je erop liep, kwam ik tot de logische conclusie dat er dan wel een onzichtbaar persoon (ook wel spook/geest genoemd) 's nachts over de trap moest lopen. Ik ben jaren doodsbang geweest voor de zolder + trap, ik kwam daar écht niet in m'n eentje.
Ik ben nog steeds geen fan van zolders. Zeker niet als het donker is. Als het kan, kom ik er niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Inventief. En schattig
.
Bij ons kraakte de zoldertrap (hout dat uitzet/krimpt) en omdat de trap ook altijd kraakte als je erop liep, kwam ik tot de logische conclusie dat er dan wel een onzichtbaar persoon (ook wel spook/geest genoemd) 's nachts over de trap moest lopen. Ik ben jaren doodsbang geweest voor de zolder + trap, ik kwam daar écht niet in m'n eentje.
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Yeah baby! Laatste cijfer binnen! Gehaald! Dus heb nu álle 120 ECTS binnen tot nu toe
Fuck yeah!
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik weet wel dat je sowieso een deel verbrand met je BMR. Maar weet niet of je dat eerst opneemt....quote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik las 'ergens' iets van Coco en nou vraag ik het mij ook af:
Als je 4000 kcal eet, neem je dan ook alle kcal op?
Denk mais. Nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik las 'ergens' iets van Coco en nou vraag ik het mij ook af:
Als je 4000 kcal eet, neem je dan ook alle kcal op?
quote:
quote:
Je neemt niet alle calorieën op? Voor mij gevoel neem ik juist 300 Kc op als er 200 Kc in het product zittenquote:Op donderdag 1 september 2011 13:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Wat betreft verteren en opnemen, nee.
Tetten!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
en ik snap het vaaizorfilmpje niet?![]()
Lief!!!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net kwam ik in de kantine twee studenten tegen. Allebei "Heee mevrouw Coco, fijne vakantie gehad?!", handjes geven, me zoenen, praatje doen & enthousiast omdat ze weer les van me krijgen
Dat zijn de momenten waarvoor ik het doe. Als ik merk dat ze mij(n lessen) écht waarderen
Nee maar ga ik vragen!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:08 schreef Perruche het volgende:
Ohw mariatje! Wel feedback? En wat voor functie was het?
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net kwam ik in de kantine twee studenten tegen. Allebei "Heee mevrouw Coco, fijne vakantie gehad?!", handjes geven, me zoenen, praatje doen & enthousiast omdat ze weer les van me krijgen
Dat zijn de momenten waarvoor ik het doe. Als ik merk dat ze mij(n lessen) écht waarderen
Wat een ontzettend mooi stukjequote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
he maria, balen.
Ik krijg net de rouwkaart binnen van m'n oude teamgenootje. En gister zag ik de im memoriam op de site van de uni. De kaart heeft een mooie foto van haar op de voorkant..
ja, dat vond ik ook, inderdaad!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat een ontzettend mooi stukje![]()
![]()
sterkte ook jij!
Ohquote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
he maria, balen.
Ik krijg net de rouwkaart binnen van m'n oude teamgenootje. En gister zag ik de im memoriam op de site van de uni. De kaart heeft een mooie foto van haar op de voorkant..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat klote zeg! Ik zou er gewoon nog 2 ingooien en er een liter water/thee bij drinken. Sterkte!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:21 schreef Syrena het volgende:
Leuk Coco![]()
O man, ik heb echt de moeder aller hoofdpijnen vandaag. Twee paracetamollen op en het helpt n.i.k.s. Om half vier nog een introductie draaien tot 17 uuren samen met een collega nog een draaiboek maken voor maandag (vierdejaars college).
Maria, kinderboeken hoeven niet persé een plot te hebben toch! Overigens is die van het enge dromen wel met plot (dit kun je doen als je eng droomt).
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
he maria, balen.
^ dit!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
sterkte ook jij!
En dan ga ik de liedjes zingen!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ dit!
Wordt tenminste niet omheen geluld
Volgende keer beter Maria!Ooit zie ik je nog wel voor Disney verhaaltjes/scenario's/scripts aan het schrijven of zo
![]()
Ach, wat triestquote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
he maria, balen.
Dat dacht ik ook... Sterkte!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, wat triestZo te lezen een leuke en veelbelovende vrouw met een heel leven voor haar en ze zag het zelf niet zo
Sterkte, Jagar!
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dan ga ik de liedjes zingen!
ja, zo sneu. Dat herinner i kme ook nog, dat z zichzelf altijd ondergeschoven vond...quote:Op donderdag 1 september 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, wat triestZo te lezen een leuke en veelbelovende vrouw met een heel leven voor haar en ze zag het zelf niet zo
Sterkte, Jagar!
Dit! Heel mooi geschreven inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
sterkte ook jij!
Allerlei communicatiegerateerde vakkenquote:Op donderdag 1 september 2011 13:31 schreef renzell het volgende:
[..]
Leuk!Wat voor lessen geef je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Allerlei communicatiegerateerde vakkenKlinkt leuk zeg!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Zakelijke) communicatie met mensen van verschillende culturen. Waar moet je op letten, rekening mee houden? Wat kun je doen om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Met praktijkvoorbeelden, cases, discussies. Het is een eerstejaarsvak, dus vooral een introductie.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:56 schreef V1z0R het volgende:
Wat moet ik mij bij interculturele communicatie voorstellen?
Ja, maar dan wordt het wéér een latere datum. En ik zie er al zo tegenopquote:
* noteert Coco op bellijstquote:Op donderdag 1 september 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
(Zakelijke) communicatie met mensen van verschillende culturen. Waar moet je op letten, rekening mee houden? Wat kun je doen om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Met praktijkvoorbeelden, cases, discussies. Het is een eerstejaarsvak, dus vooral een introductie.
Dan bedenken hoe belangrijk die vergadering is. Als die vergadering belangrijker is dan jij ga je naar die vergadering.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het wéér een latere datum. En ik zie er al zo tegenop.
Informeren of de dag erna naar dat overleg gaat lukken volgens hen?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kunt vragen of het écht niet eerder kan, want jij kunt gewoon écht niet (later). Zoiets? Als je niet belt, dan verandert er sowieso niks. Mijn ervaring is dat er vaak nog wel het een en ander te regelen valt.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Datquote:Op donderdag 1 september 2011 14:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je kunt vragen of het écht niet eerder kan, want jij kunt gewoon écht niet (later). Zoiets? Als je niet belt, dan verandert er sowieso niks. Mijn ervaring is dat er vaak nog wel het een en ander te regelen valt.
Dan ga ik naar de vergadering. Moet er echt bij zijn. Bel straks ziekenhuis wel ff.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan bedenken hoe belangrijk die vergadering is. Als die vergadering belangrijker is dan jij ga je naar die vergadering.
Bellijst?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* noteert Coco op bellijstWB XM!
EnJägar.
Doosquote:Op donderdag 1 september 2011 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan ga ik naar de vergadering. Moet er echt bij zijn. Bel straks ziekenhuis wel ff.
heb je daar boeken die je bij gebruikt of is het alleen sheets?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
(Zakelijke) communicatie met mensen van verschillende culturen. Waar moet je op letten, rekening mee houden? Wat kun je doen om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Met praktijkvoorbeelden, cases, discussies. Het is een eerstejaarsvak, dus vooral een introductie.
Duudelijk!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoeft niet, moest wel eens wat laten verzetten en kon 3dagen eerder terechtquote:Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:
Gniffel nee meer dat jij mij kunt helpen.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bellijst?
Ik ben ook altijd op zoek naar mensen die het leuk vinden om een gastcollege te verzorgen voor mij geweldige, leuke, enthousiaste studenten
WB! Do elaborate over jullie vakantiequote:Op donderdag 1 september 2011 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi. Thuis. Tassen uitgepakt, was draait, balans opgemaakt dure en dikke vakantieen nu heb ik even heel erg de pest in dat ik weer thuis ben.
Bonusklacht: brief van het ziekenhuis, operatie verzet naar maandag de 12e. Heel fijn, want ik heb dinsdag een enorm belangrijk overleg in Amsterdam, waar ik echt bij moet zijn. Geen idee hoe ik dat moet gaan doen.
Heeft iemand een samenvatting voor me van de belangrijkste gebeurtenissen? Ik ga geen 20 topics teruglezen namelijk.
Nu maar boodschappen doen.
Meh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |