Misschien had ze pauze en had ze oprecht zin in een Chinese hunk als TS.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Meloewa het volgende:
Afgekraakt worden door hoeren..Ze hadden je in bed moeten praten en moeten zeggen hoe mooi , sexy en leuk je wel niet was.. zodat ze je weer 200 euro afkonden nemen.(als je geld had tenminste) Zonder geld zouden ze je ijskoud laten staan.
heyyy chineeees boi
Ik denk dat ze zag dat hij er zielig / verloren bij liep en dacht van die kan ik wel eens even gaan imponeren en zijn geld afnemen voor wat aandacht.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:43 schreef Bolderkar het volgende:
[..]
Misschien had ze pauze en had ze oprecht zin in een Chinese hunk als TS.
''sjans met een hoer''quote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef Maanvis het volgende:
je had sjans met een hoer en je neukt haar niet eens?
Dit denk ik ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:43 schreef Bolderkar het volgende:
[..]
Misschien had ze pauze en had ze oprecht zin in een Chinese hunk als TS.
Ik weet het niet. Ik heb wel vaker gezien dat vrouwen zich ineens zeer aangetrokken voelen tot een Chineesje.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zag dat hij er zielig / verloren bij liep en dacht van die kan ik wel eens even gaan imponeren en zijn geld afnemen voor wat aandacht.
fixed.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:40 schreef Ron.Jeremy het volgende:
JE HAD HAAR KK HARD MOETEN NAAIEN IN HAAR DIEPE UITGEWOONDE BREDE GROT
okequote:Op donderdag 1 september 2011 21:47 schreef Bolderkar het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb wel vaker gezien dat vrouwen zich ineens zeer aangetrokken voelen tot een Chineesje.
Nouja, smaken verschillen. De 1 bestelt altijd menu 72 bij de lokale Chinees en een ander zweert bij menu 69.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
okeiig al die meisjes waar ik mee omga en ken niet. Sorry ts niet persoonlijk bedoelt.
50 euro maar, dat is niet duur..quote:Op donderdag 1 september 2011 21:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
fixed.
Trouwens. ik vind het ook leuk om aantekloppen en doen alsof ik niet weet hoe zoiets werkt. De meiden kunnen meestal geen (of slecht) Nederlands. En ik doe alsof ik geen Engels kan. Dan moet je ze horen stuntelen
De laatste bracht het er goed vanaf met mimiek. Ze zei:
You/jaaj komme binne gef mai 50 oiro "geld gebaar en vijf". ikke "trekgebaar" you "neukgebaar". you happy and leave. You happy!, me happy! *big smile*
Buiten de chi-guys vind ik chinees eten ook niet zo lekkerquote:Op donderdag 1 september 2011 21:49 schreef Bolderkar het volgende:
[..]
Nouja, smaken verschillen. De 1 bestelt altijd menu 72 bij de lokale Chinees en een ander zweert bij menu 69.
Zie je, ik ben dol op Chinees.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Buiten de chi-guys vind ik chinees eten ook niet zo lekker
Zelfs het feit dat George Bush een Texaan was, stopte hem niet af. Het kan dus wel degelijk, idd.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef Argo het volgende:
Be proud of what you are!
GROEI WAT RUGGENGRAAT. Caesar zanikte ook niet dat hij een Romein was. Nee die ging door met wat hij deed!
Het gaat er niet om wat je bent, want in principe zijn we wereldburgers! Maar het gaat erom wie je bent wat je wilt, en wat je doet!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:55 schreef Bolderkar het volgende:
[..]
Zelfs het feit dat George Bush een Texaan was, stopte hem niet af. Het kan dus wel degelijk, idd.
Wat als het een autochtone Nederlander is met spleetogen?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Your_mother_in_law het volgende:
ALLE SPLEETOGEN TERUG NAAR CHINA!11!!EINZ1!!!
Dan naar Turkije.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:58 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Wat als het een autochtone Nederlander is met spleetogen?
Ik ook niet.. ik krijg er zelfs migraine van. zijn wij wellicht geestverwantquote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Buiten de chi-guys vind ik chinees eten ook niet zo lekker
oehhh soulmates..quote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ook niet.. ik krijg er zelfs migraine van. zijn wij wellicht geestverwant
Ja en ze runnen ook alle friettenten in NL bijna.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef KeizerKuzco het volgende:
Hallo Chinezen zijn toch heel slim
Ik wil best zelfmoord plegen. kan niet leven zo. geen hot chicks geen sex geen werk geen leven niks. maar probeer eens die overige paar miljard te overtuigen.. ain't gonna work.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Terechte klacht. TS is inderdaad een kutchinees. Pleeg zelfmoord, en de andere miljard ook.
Yip Man is een baas, en Donnie Yen of hoe hij hete speelt hem goed.quote:
Wauw, dat wist ik niet. Toch wel schokkend om te horen. Het Gele Gevaar komt zo wel heel dichtbijquote:Op donderdag 1 september 2011 22:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja en ze runnen ook alle friettenten in NL bijna.
Ach, als er één schaap over de dam is... Kuddedieren, je weet.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik wil best zelfmoord plegen. kan niet leven zo. geen hot chicks geen sex geen werk geen leven niks. maar probeer eens die overige paar milkjard te overtuigen.. ain't gonna work.
Geen sex? je had die hoer kunnen neuken voor maar 50 euro.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik wil best zelfmoord plegen. kan niet leven zo. geen hot chicks geen sex geen werk geen leven niks. maar probeer eens die overige paar milkjard te overtuigen.. ain't gonna work.
Dat miljard heeft nog waardigheid en die krijgen wel nog chiks! Stop met het op je afkomst te gooien? Ja ok ik ben hier slecht in ohja dat komt omdat ik Nederlands ben!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij zei er ook bij dat hij geen werk had en waarsch. ook weinig geld.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Geen sex? je had die hoer kunnen neuken voor maar 50 euro.
In Purmerend worden de twee beste vlaamse patat-tenten gerund door een Jood (een Jood die vlaamse friet baktquote:Op donderdag 1 september 2011 22:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja en ze runnen ook alle friettenten in NL bijna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |