Ik kan er nog wel een paar noemen.quote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik eigenlijk ook altijd Safari. Prima browser. FlashToClick en AdBlock* zijn toch de enige extensies die ik wil hebben.
* niet voor Fok! natuurlijk, Danny
Al gereboot? Probeer ook eens "killall Finder" en "killall Dock" in de Terminal.quote:Op zondag 4 september 2011 16:13 schreef no1uknow het volgende:
Sinds een tijdje wilt OSX (Lion) niet meer switchen tussen open apps als ik command tab gebruik. Het command tab venster komt naar voren, ik tab naar programma van keuze maar blijft vervolgens op het programma staan waar ik al op zat. Iemand hier een oplossing voor? Googlen heeft me (nog) niks opgeleverd. BVD
edit: Hetzelfde gebeurt als ik op een app klik in de dock (als de app al open is), ik klik maar er gebeurt niks en moet dus dubbelklikken om te switchen van app.
Allemaal al geprobeerd. Ook meteen even permissies gedaan e.d. maar levert allemaal niks op. Kan je met de recovery partitie van Lion ook een verse installatie doen?quote:Op zondag 4 september 2011 17:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Al gereboot? Probeer ook eens "killall Finder" en "killall Dock" in de Terminal.
Dat is wel een Windows manier van oplossen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Allemaal al geprobeerd. Ook meteen even permissies gedaan e.d. maar levert allemaal niks op. Kan je met de recovery partitie van Lion ook een verse installatie doen?
quote:KETNET/Canvas: Stephen Fry in America
Datum: Donderdag 8 september 2011
Tijd: 21:15 - 22:15
Zesdelige reisreportage waarin Stephen Fry de meest uiteenlopende personages ontmoet. 'Pacific. (6)' Stephen Fry vertrekt deze keer in San Francisco waar hij in Chinatown een ontmoeting heeft met de designer van Apple. In de bossen van Oregon ontmoet hij activisten die in bomen leven en mensen die geloven dat Bigfoot echt bestaat. Uiteindelijk gaat hij met enkele Inuits mee op walvisvangst en ontmoet hij een echte Magnum PI.
Backup staat op de NAS, macbook clean-install gedaan..quote:De reservekopie kan niet worden geopend"
Zorg dat al uw netwerkapparaten zijn aangesloten en ingeschakeld. Deze reservekopie is al in gebruik. Zorg dat de reservekopie niet geactiveerd is op een andere computer en probeer het opnieuw"
Reageren je media toetsen op het toetsenbord wel? Zo ja, dan is de knoopbatterij in je Remote misschien op, zo nee, software matig probleem wellicht?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:58 schreef Nashje het volgende:
Iemand een idee waarom VLC niet reageert op mijn Apple Remote?
Ja, dat wil ik ook wel weten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Moet je die dan verwijderen? Krijg je daar later geen problemen mee?
Je kan juist problemen krijgen als je het certificaat niet verwijdert. Het vertrouwen in Diginotar is door iedereen opgezegd en alle diensten die van Diginotar gebruik maakten zijn voorzien van nieuwe certificaten of zijn offline gehaald. De enige diensten die nu nog online zijn en werken met een certificaat van Diginotar, zijn systemen van hackers en andere fraudeurs.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Moet je die dan verwijderen? Krijg je daar later geen problemen mee?
De Remote doet het wel gewoon met Front Row en iTunes. Dus lijkt me niet dat het aan de Remote zelf ligt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Reageren je media toetsen op het toetsenbord wel? Zo ja, dan is de knoopbatterij in je Remote misschien op, zo nee, software matig probleem wellicht?
Maar dan heb jequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik speel altijd Risk met zo'n bord en van die gekleurde legers.
http://www.iospirit.com/labs/candelair/quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:58 schreef Nashje het volgende:
Iemand een idee waarom VLC niet reageert op mijn Apple Remote?
Thanks, maar hij weigert dat bestand volledig te downloaden? Wat is dat voor vaag iets? Zowel in Chrome als Firefox kapt ie er na 700 nog wat kb mee, terwijl het bestand toch 902 kb is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.iospirit.com/labs/candelair/
Een oudere generatie Apple TV (wit) of een nieuwe? (zwart). En heb je een iOS-device in huis (iPad, iPod of iPhone)?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:47 schreef w00h00 het volgende:
Ik wil muziek vanaf mijn iMac & Macbook gaan streamen naar mijn home cinema set. Nu kan ik een nieuwe Airport Express aanschaffen of 2e hands een Apple TV voor hetzelfde geld.
Wat is jullie advies / ervaringen?
En heb je al een wireless-n router?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Een oudere generatie Apple TV (wit) of een nieuwe? (zwart). En heb je een iOS-device in huis (iPad, iPod of iPhone)?
Nieuwe en ik heb in een wireless-n router van Linksys.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Een oudere generatie Apple TV (wit) of een nieuwe? (zwart). En heb je een iOS-device in huis (iPad, iPod of iPhone)?
Ja, dat klopt. De Airport doet alleen audio (en printen), de Apple TV doet ook video. Bovendien kun je ook rechtstreek video vanaf je iDevice streamen naar je tv, en zelfs mirroren, mocht je dat willen. Dus ik zou inderdaad eerder voor de ATV gaan, al heb ik er zelf geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nieuwe en ik heb in een wireless-n router van Linksys.
Ik heb naast een iMac en een Macbook ook een iPhone 4 inderdaad.
Voor 70,- heb ik een Airport Express voor airplay. Voor ongeveer hetzelfde geld heb ik een Apple 2 TV, welliswaar 2e hands, maar volgens mij met veel meer voordelen dan de airport. Klopt dat?
Wtf?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:38 schreef -tape- het volgende:
Ik zag vandaag iemand met een zwarte Macbook, wat is dat lelijk zeg
Werden die nog maar verkocht, 1 van de mooiste laptops ooit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:38 schreef -tape- het volgende:
Dat dus, ik wil Risk spelen op de meest onmogelijke tijden, zie dan maar eens tegenstanders te vinden ...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:28 schreef Tijn het volgende:
Maar dan heb jeandere mensen
nodig waar je ook mee moet
praten
Neem een Apple TV 2 met Air Video app op iPad en iPhone en Air Video server op je iMac.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nieuwe en ik heb in een wireless-n router van Linksys.
Ik heb naast een iMac en een Macbook ook een iPhone 4 inderdaad.
Voor 70,- heb ik een Airport Express voor airplay. Voor ongeveer hetzelfde geld heb ik een Apple 2 TV, welliswaar 2e hands, maar volgens mij met veel meer voordelen dan de airport. Klopt dat?
Wat is dan beter? Deleten of op 'Never trust' zetten?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kan juist problemen krijgen als je het certificaat niet verwijdert. Het vertrouwen in Diginotar is door iedereen opgezegd en alle diensten die van Diginotar gebruik maakten zijn voorzien van nieuwe certificaten of zijn offline gehaald. De enige diensten die nu nog online zijn en werken met een certificaat van Diginotar, zijn systemen van hackers en andere fraudeurs.
Ik vindt mn oudje nog steeds tof. Blackbook!quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:38 schreef -tape- het volgende:
Heldquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Site lijkt sowieso een beetje brak te zijn. Misschien dat je de install file nog ergens anders vandaan kunt trekken.
Download is bij mij langzaam maar werkt wel, heb hem voor je geupload: http://dl.dropbox.com/u/5769632/Candelair.dmg
Ja, tijdje terug nog gepost. Als ik dan vaker op de aanhalingstekens drukte kreeg ik een witte balk onderin safari. Zo breed als het beeldscherm en ongeveer 1 tekstregel hoog.quote:Op zondag 4 september 2011 13:53 schreef RaymanNL het volgende:
Hebben meer mensen hier last van het probleem dat sinds Lion de aanhalingstekens ineens stoppen met werken? En daarna spontaan ineens weer kunnen gaan werken? Donders irritant.
Beter dan een wittequote:Op dinsdag 6 september 2011 23:38 schreef -tape- het volgende:
Ik denk dat als die er was, je dat wel had gemerkt inmiddels.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:20 schreef Coelho het volgende:
Is er nu vandaag een Apple presentatie? Een week of 2 geleden werd 7 september als mogelijke aankondigingsdatum van de iPhone 5 genoemd maar ondertussen hoor ik er niks meer over...
De meeste roepen begin oktober. En dat waren de vorige iPod/Music events volgens mij ook.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:18 schreef Qunix het volgende:
Is er dan al bekend wanneer wel een keynote wordt gehouden?
Haha, CSI truukjesquote:Op woensdag 7 september 2011 19:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
De meeste roepen begin oktober. En dat waren de vorige iPod/Music events volgens mij ook.
iPhone 5 launch could be signaled by ‘Apple fixture installation’ at Best Buy on October 21st
[ afbeelding ]
iPhone 5 test photo leaked? Update: device sort of visible in reflection
Nu begint het echt zielig te wordenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
De meeste roepen begin oktober. En dat waren de vorige iPod/Music events volgens mij ook.
iPhone 5 launch could be signaled by ‘Apple fixture installation’ at Best Buy on October 21st
[ afbeelding ]
iPhone 5 test photo leaked? Update: device sort of visible in reflection
Werkt dat een beetje?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:57 schreef TwyLight het volgende:
omg, Versions heeft me gered vandaag
De versies worden in een lokale database opgeslagen.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Worden die Versions eigenlijk in het bestand zelf opgeslagen? En ook als je een bestand bijvoorbeeld mailt? En zo ja: kan je dan ook ervoor zorgen dat oude versies worden weggegooid? Ik stel me namelijk wat scenario's voor waar gevoelige info uitlekt, of waar een slide met "MIJN BAAS IS KUT WAT EEN KUTWERK" teruggehaald wordt.
Blijkbaar welquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:14 schreef YuriGagarin het volgende:
Windows 7 op mijn mac gezet, wou eens gebruik maken van Zune!
Je mist virussen, BSOD, opnieuw opstarten na elke installatie, vastlopers, spyware etc?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:25 schreef YuriGagarin het volgende:
[..]
Na 5 jaar begint OSX me toch wel een beetje te vervelen dusz.
Mijn MacBook is van dusdanige leeftijd dat ik ook vastlopers had in OSX, dus het is gewoon more of the same.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je mist virussen, BSOD, opnieuw opstarten na elke installatie, vastlopers, spyware etc?
Heb je een Zune? Dan kan je ook dit gebruiken:quote:Op woensdag 7 september 2011 23:14 schreef YuriGagarin het volgende:
Windows 7 op mijn mac gezet, wou eens gebruik maken van Zune!
Ik heb de afgelopen dagen een paar keer een Kernel Panic gehad.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je mist virussen, BSOD, opnieuw opstarten na elke installatie, vastlopers, spyware etc?
Ik schaam me meer om types als:quote:Op woensdag 7 september 2011 20:51 schreef Breuls het volgende:
Met dat geobsedeerde gedoe rondom nieuwe Apple producten soms zou ik me bijna schamen een Apple-gebruiker te zijn. We bevinden ons in het gezelschap van absolute freaks.
Oude computers zijn niet instabieler dan nieuwe computers.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:41 schreef YuriGagarin het volgende:
[..]
Mijn MacBook is van dusdanige leeftijd dat ik ook vastlopers had in OSX, dus het is gewoon more of the same.
Dat programma is om van te huilen. Ik wou dat Microsoft betere support had voor mensen met een WP toestel op een mac zoals Itunes op Windows.quote:Heb je een Zune? Dan kan je ook dit gebruiken:
Windows Phone 7 Connector 2.0 for Mac
Werkt ook tot nu toe erg goed.quote:Oude computers zijn niet instabieler dan nieuwe computers.
scroll eens met drie vingers naar beneden...quote:Op donderdag 8 september 2011 07:51 schreef zuiderbuur het volgende:
Hallo, ik heb net een nieuwe Macbook Pro in huis gehaald. Deze is 10.7.1, de vorige dateert van 2008. Even wennen dus aan het nieuwe speeltje...
maar ik mis blijkbaar de "Exposé" en "Spaces" die ik vroeger had. Nu heb ik enkel "Mission Control". In de "Help" vind ik echter nog steeds uitleg over "Exposé" en "Spaces".
Als ik nu op F3 druk dan zie ik zoiets.
[ afbeelding ]
Op mijn ouwe macbook zag ik echt een venstertje per file of programma; als ik drie pdf's open had, zag ik er dan ook netjes drie naast elkaar.
Maar ik zie hoe ik dat bij die "Mission Control" nog kan veranderen?
Weet iemand raad?
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar als ik dat doe, levert dat exact hetzelfde op als op F3 duwen: ik krijg gewoon het overzichtsscherm en dan keer ik weer terug, enz...quote:Op donderdag 8 september 2011 08:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
scroll eens met drie vingers naar beneden...
(of naar boven in de lion manier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |