Ik kan er nog wel een paar noemen.quote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik eigenlijk ook altijd Safari. Prima browser. FlashToClick en AdBlock* zijn toch de enige extensies die ik wil hebben.
* niet voor Fok! natuurlijk, Danny
Al gereboot? Probeer ook eens "killall Finder" en "killall Dock" in de Terminal.quote:Op zondag 4 september 2011 16:13 schreef no1uknow het volgende:
Sinds een tijdje wilt OSX (Lion) niet meer switchen tussen open apps als ik command tab gebruik. Het command tab venster komt naar voren, ik tab naar programma van keuze maar blijft vervolgens op het programma staan waar ik al op zat. Iemand hier een oplossing voor? Googlen heeft me (nog) niks opgeleverd. BVD
edit: Hetzelfde gebeurt als ik op een app klik in de dock (als de app al open is), ik klik maar er gebeurt niks en moet dus dubbelklikken om te switchen van app.
Allemaal al geprobeerd. Ook meteen even permissies gedaan e.d. maar levert allemaal niks op. Kan je met de recovery partitie van Lion ook een verse installatie doen?quote:Op zondag 4 september 2011 17:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Al gereboot? Probeer ook eens "killall Finder" en "killall Dock" in de Terminal.
Dat is wel een Windows manier van oplossen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Allemaal al geprobeerd. Ook meteen even permissies gedaan e.d. maar levert allemaal niks op. Kan je met de recovery partitie van Lion ook een verse installatie doen?
quote:KETNET/Canvas: Stephen Fry in America
Datum: Donderdag 8 september 2011
Tijd: 21:15 - 22:15
Zesdelige reisreportage waarin Stephen Fry de meest uiteenlopende personages ontmoet. 'Pacific. (6)' Stephen Fry vertrekt deze keer in San Francisco waar hij in Chinatown een ontmoeting heeft met de designer van Apple. In de bossen van Oregon ontmoet hij activisten die in bomen leven en mensen die geloven dat Bigfoot echt bestaat. Uiteindelijk gaat hij met enkele Inuits mee op walvisvangst en ontmoet hij een echte Magnum PI.
Backup staat op de NAS, macbook clean-install gedaan..quote:De reservekopie kan niet worden geopend"
Zorg dat al uw netwerkapparaten zijn aangesloten en ingeschakeld. Deze reservekopie is al in gebruik. Zorg dat de reservekopie niet geactiveerd is op een andere computer en probeer het opnieuw"
Reageren je media toetsen op het toetsenbord wel? Zo ja, dan is de knoopbatterij in je Remote misschien op, zo nee, software matig probleem wellicht?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:58 schreef Nashje het volgende:
Iemand een idee waarom VLC niet reageert op mijn Apple Remote?
Ja, dat wil ik ook wel weten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Moet je die dan verwijderen? Krijg je daar later geen problemen mee?
Je kan juist problemen krijgen als je het certificaat niet verwijdert. Het vertrouwen in Diginotar is door iedereen opgezegd en alle diensten die van Diginotar gebruik maakten zijn voorzien van nieuwe certificaten of zijn offline gehaald. De enige diensten die nu nog online zijn en werken met een certificaat van Diginotar, zijn systemen van hackers en andere fraudeurs.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Moet je die dan verwijderen? Krijg je daar later geen problemen mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |