quote:Op donderdag 1 september 2011 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krijg je nog meer tieten van.
quote:
Dan weet je toch ook niet waar je je handen moet laten..quote:Op donderdag 1 september 2011 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze wilde iets sterkers dan vitamine D en calcium, en kijk nu....
Oh ik wel hoor, als ik ze hadquote:Op donderdag 1 september 2011 18:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dan weet je toch ook niet waar je je handen moet laten..
Ik zou kijken of dit erop zou lukken:quote:Op donderdag 1 september 2011 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor, als ik ze had![]()
![]()
Borsten zijn ook kilo's hè? Weet je het zeker?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
doe mij maar een paar hormonen
D'r neus eraf gevallenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wilde iets sterkers dan vitamine D en calcium, en kijk nu....
Ruimte voor nog een borstquote:Op donderdag 1 september 2011 18:33 schreef golfer het volgende:
Ik vind twee (grote) borsten meer dan genoeg bij B. Dat hoeft niet meer te worden, want ik heb maar 2 handen en 1 mond.
Dat wordt mij ook altijd verteld.quote:
Je borsten kan jij op je rug leggen??quote:
Tuuuuuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Je borsten kan jij op je rug leggen??
Doe ze onze groeten!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:42 schreef Aure het volgende:
Nu ff sigaretje oproken en dan ga ik richting LeinKaas
nou doe eigenlijk maar niet. kan nu lekker bewegen/springen zonder pijnquote:Op donderdag 1 september 2011 18:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Borsten zijn ook kilo's hè? Weet je het zeker?
van jou kan ik het me enigszins voorstellenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat wordt mij ook altijd verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |