SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
Yep soms heb je datquote:Op donderdag 1 september 2011 14:25 schreef Poit het volgende:
Nog geen dag oud en de baas heeft al een naamtopique!
quote:
Kan voor sommigen ook om nom nom wezen.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:29 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Blijkt het achteraf een stripclub te zijn
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:30 schreef Solique het volgende:
Ik krijg gelijk een idee voor een bewegende avatar met dat plaatje.
[..]
Kan voor sommigenIs ook om nom nom wezen.![]()
![]()
Succes!quote:
Cool!! Succes kerel!!quote:
HEY, NIET FOKKEN TIJDENS DE LES!quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Succes!![]()
En naamtopiqueben toch wel een beetje de trotse oom nu hoor!
Positief gesprek, inhoudelijk weet ik ook nog niet alles.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Cool!! Succes kerel!!
Ik duim voor je!
* Poit smijt z'n krijtje naar Desiler z'n harses!quote:
Ik blijf doorduimen!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:25 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Positief gesprek, inhoudelijk weet ik ook nog niet alles.
Morgen ontvang ik waarschijnlijk meer informatie.
oepsquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
HEY, NIET FOKKEN TIJDENS DE LES!
* Desiler ontwijkt het krijtje en gooit hem terug!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:30 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit smijt z'n krijtje naar Desiler z'n harses!
Wat is deze ?!quote:
* Poit pakt z'n lineaal en geef Desiler een spanking out of hellquote:Op donderdag 1 september 2011 15:33 schreef Desiler het volgende:
[..]
* Desiler ontwijkt het krijtje en gooit hem terug!
* Desiler gooit een les-pc inclusief muis en toetsenbord naar Poit.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:36 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit pakt z'n lineaal en geef Desiler een spanking out of hell
* desiler heeft net een uurtje geleden zijn eerste post in deze SC geplaatstquote:Op donderdag 1 september 2011 15:39 schreef SuperFruitig het volgende:
* sf vraag zich nog steeds af wie de neuk Desiler is
Nicequote:Op donderdag 1 september 2011 15:40 schreef Desiler het volgende:
[..]
* desiler heeft net een uurtje geleden zijn eerste post in deze SC geplaatst
Niet te veel, he.quote:
Heel kortquote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef Tain het volgende:
Meh, net Homefront uitgespeeld... wat een korte game zeg...
Ik ga gelijk weer naar de sportschool vanavond!quote:
Ooit ga ik hem nog halen, maar dan wel een belachelijk goedkope prijsquote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef Tain het volgende:
Als ik dat doe valt het alleen maar tegenquote:Op donderdag 1 september 2011 15:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik ga gelijk weer naar de sportschool vanavond!
16 euro op g2playquote:Op donderdag 1 september 2011 16:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ooit ga ik hem nog halen, maar dan wel een belachelijk goedkope prijs
Ik ben zo'n grapjas die op een console gamedquote:
Ik ben wel benieuwdquote:
babys zijn zooooquote:Op donderdag 1 september 2011 16:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Gefeliciteerd ome Spank.
ik moet binnenkort ook op kraambezoek maar stiekem hou ik helemaal niet van baby's
Niet als ze net een dag oud zijn hoor..quote:
ik had hem nu voor 10 euro in een steelbox op megamonday van zavviquote:
Yep, al vind ik de opzet van de MP wel erg tof. Slecht uitgewerkt maar stiekem toch best wel erg leukquote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef Tain het volgende:
quote:<Mormi> Fucked my girlfriend up the ass last night...
<Sp[A]rK> no shit...
<Mormi> Well... some..
Ultraquote:<WiLdSeXyPrInCeSs> i luv guyz where would they be wifout us gals???
<XeNoX> Still in the Garden Of Eden you gullible bitch.
Ik vind baby's nooit leuk maar pasgeboren baby's zijn helemaal lelijk (vaak verfrommelde oren, en een platte neus door de geboorte)quote:Op donderdag 1 september 2011 16:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet als ze net een dag oud zijn hoor..
Baby's zijn leuk maar ze moeten we een beetje snugger uit hun ogen kijken en niet alleen maar slapen en huilen.
Hell yeahquote:
Ja?quote:
Anders ik welquote:
Nja hij bevalt tot nu toe zeer goedquote:
Verlaat dat bordeel eens, johquote:Op donderdag 1 september 2011 18:21 schreef Poit het volgende:
Damn.. het lijkt wel lente hier!
Zie alleen maar mooie ogen en mooie billen om me heen
Waar ben je dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:21 schreef Poit het volgende:
Damn.. het lijkt wel lente hier!
Zie alleen maar mooie ogen en mooie billen om me heen
Ik wil zeggen in mijn huis, maar ik zie hem niet. Misschien zit die verstopt in een kast ofzo.quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 september 2011 14:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Succes!![]()
En naamtopiqueben toch wel een beetje de trotse oom nu hoor!
Maar ik heb liever kindjes die een beetje kruipen en lachen en zulks <3quote:
Aanstellerquote:Op donderdag 1 september 2011 20:08 schreef Mday het volgende:
eerste dag. boeiend, maar slopend.
wil nu al weekend
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Aanstellernormale mensen hebben er al vier dagen opzitten
Ik ben ook kapot... fulltime werken in gewoon vermoeiend i guess...quote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook redelijk kapot, maar was dan ook een beetje een slechte week.
Hopelijk volgende week er weer keihard tegenaan.
Ik was in Rotterdam, op het fietsje van m'n werk naar het station was het al smullen en op het station zelf ook. Zelf in de trein zag ik allemaal schone deernesquote:
Als jij langs komt 1..quote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef koei het volgende:
En, hoeveel schone deernes heb je nu uiteindelijk thuis?
Tja herkenbaarquote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Als jij langs komt 1..
Je kent me toch koei.. Laffe twat 4 life!
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Als jij langs komt 1..
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Als jij langs komt 1..
Ach, je kan prima bij iemand thuis komen zonder dat er wat gebeurtquote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef GameBabe het volgende:
Volgens mij heeft niet met random chickies thuiskomen niets met lef te maken, maar meer met fatsoen... Vroeger kon je nog een beetje met random mensen zoenen in de kroeg, maar dat is er op deze leeftijd ook niet meer echt bij
Daar had ik vroeger al geen zin inquote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef GameBabe het volgende:
Volgens mij heeft niet met random chickies thuiskomen niets met lef te maken, maar meer met fatsoen... Vroeger kon je nog een beetje met random mensen zoenen in de kroeg, maar dat is er op deze leeftijd ook niet meer echt bij
Dat kan wel, maar ik ga niet met een gast mee die ik totaal niet ken... eerst een beetje smsen chatten faxen pingen bellen lijkt me inderdaad een betere stapquote:Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, je kan prima bij iemand thuis komen zonder dat er wat gebeurtHeeft dus niet direct iets met fatsoen te maken, ben vroeger ook regelmatig 's nachts bij iemand thuis beland zonder dat er ook maar iets onfatsoenlijks gebeurd is! Maar gewoon een telefoonnummer verzamelen zou idd een betere eerste stap zijn!
kan gewoon hoor !quote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef GameBabe het volgende:
Vroeger kon je nog een beetje met random mensen zoenen in de kroeg, maar dat is er op deze leeftijd ook niet meer echt bij
Een beetje zoenen in de kroeg was in Noordwijk vroeger wel normaal hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 21:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger al geen zin in![]()
Ik 1 keer met iemand gezoend die niet mijn vriendje was en dat was afschuwelijk! (en ik heb eigenlijk maar heel weinig vriendjes gehad)
Je weet waar ik woonquote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef Poit het volgende:
Ik heb wel zin in een (paar) nachtjes onfatsoenlijk doen..
www.sexdategezocht.nlquote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef Poit het volgende:
Ik heb wel zin in een (paar) nachtjes onfatsoenlijk doen..
Ik was (ben) daar denk ik toch te braaf voor. Ik vond altijd dat als iemand met mij wilde zoenen hij daar maar een beetje moeite voor moest doenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Een beetje zoenen in de kroeg was in Noordwijk vroeger wel normaal hoorEn dat is stiekem ook wel leuk en gezellig (het versierspelletje met name dan
)
Maar ontfatsoenlijke dingen doen lijkt me wel verschrikkelijk voor een keertje...
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik was (ben) daar denk ik toch te braaf voor. Ik vond altijd dat als iemand met mij wilde zoenen hij daar maar een beetje moeite voor moest doenzodat het toch een beetje speciaal bleef.
Ik kan de mensen met wie ik gezoend heb daarom ook nog makkelijk op 2 handen tellen
Te veel bier gedronkenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:31 schreef Poit het volgende:
[..]schattig meisje..
Ik zou het aantal me niet eens kunnen herinneren
Grieken heten per definitie Zorbaquote:Op donderdag 1 september 2011 21:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Te veel bier gedronken
Pff die van 12 jaar geleden kan ik me ook niet meer herinneren hoor. Vanaf 1999 zou ik het wellicht volledig kunnen, niet allemaal met naam ben ik banghoe die griek heette weet ik niet meer
Yuri de griek?quote:
Vind dat one night gebeuren ook niks. Maar schijnbaar is het wel heel tof, wie zo snel mogelijk een soa heeftquote:Op donderdag 1 september 2011 21:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger al geen zin in![]()
Ik 1 keer met iemand gezoend die niet mijn vriendje was en dat was afschuwelijk! (en ik heb eigenlijk maar heel weinig vriendjes gehad)
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vind dat one night gebeuren ook niks. Maar schijnbaar is het wel heel tof, wie zo snel mogelijk een soa heeft
O ja, zo heette hijquote:
Ik dibs zijn laatste weekend dat hij in nederland isquote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Poit het volgende:
Oh, en Babe.. Ik steel je man het weekend van de 16e
Jammer joh, denk je nou echt dat hij er levend vanaf komtquote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O ja, zo heette hij
[..]
Ik dibs zijn laatste weekend dat hij in nederland is
Scharrel nummer 2 en 3 zijn koningenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Sowieso vond ik het sletten in de kroeg niets omdat ik zag wat voor drama het bij vrienden gaf.
1 avond was veruit het meest bizar, ik was met 3 vriendinnetjes uit en ze stonden alledrie ergens in een hoekje met iemand te zoenen.
Nou bleek de scharrel van vriendin nummer 1 een vriendin te hebben die superdronken en agressief op zoek was naar haar vriendje nadat ze gehoord dat hij met een ander stond te zoenen.
Scharrel van vriendin nummer 2 had 5 minuten voordat hij de kroeg binnen kwam buiten staan kotsen. En scharrel van vriendin nummer 3 had een weddenschap met vrienden dat hij haar kon zoenen, de winst was een broodje shoarma.
Toen was ik heeeeeel blij dat lekker aan de bar stond met een drankje aan mijn lippen in plaats van een random vent.
Je moet ook alleen met dronken mensen zoenen als je zelf dronken bent!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja en vriendin nummer 2 en 3 hadden een egoknak, ik pas daarvoor.
Als ik een jongen leuk vond dat wilde ik er ook werk van maken en niet een beetje muilen in de kroeg (dronken mannen kunnen sowieso niet zoenen)
Haha dat is ook wel heel erg inderdaad... Ik zoende meestal met bekenden en dat het gewoon een keer gezellig was, onbekende dronken mannen ben ik niet zo van...quote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Sowieso vond ik het sletten in de kroeg niets omdat ik zag wat voor drama het bij vrienden gaf.
1 avond was veruit het meest bizar, ik was met 3 vriendinnetjes uit en ze stonden alledrie ergens in een hoekje met iemand te zoenen.
Nou bleek de scharrel van vriendin nummer 1 een vriendin te hebben die superdronken en agressief op zoek was naar haar vriendje nadat ze gehoord dat hij met een ander stond te zoenen.
Scharrel van vriendin nummer 2 had 5 minuten voordat hij de kroeg binnen kwam buiten staan kotsen. En scharrel van vriendin nummer 3 had een weddenschap met vrienden dat hij haar kon zoenen, de winst was een broodje shoarma.
Toen was ik heeeeeel blij dat lekker aan de bar stond met een drankje aan mijn lippen in plaats van een random vent.
Niet handig want ik val in slaap als ik dronken ben.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet ook alleen met dronken mensen zoenen als je zelf dronken bent!
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet handig want ik val in slaap als ik dronken ben.
Daarom drink ik ook niet, dan heb je echt niets aan mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Niets mis met al zoenend in slaap vallen samenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet handig want ik val in slaap als ik dronken ben.
Daarom drink ik ook niet, dan heb je echt niets aan mij
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kan kon soms zo ver gaan met alcohol dat ik niet wist waar ik wakker werd..Dat blijft echt een te nasty verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Haha nou ja, je loopt met dronkenschap altijd het risico dat je ziek wordtquote:Op donderdag 1 september 2011 22:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niets mis met al zoenend in slaap vallen samen
Ehm naast wie of wat werd hij wakker dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat blijft echt een te nasty verhaal
Ik PM je welquote:Op donderdag 1 september 2011 22:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ehm naast wie of wat werd hij wakker dan?
Haha krijg je anders een kleinere epenisquote:
Neuh, dat is het niet.. je weet niet wie er mee leest. Beetje respect voor de dame in kwestie.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha krijg je anders een kleinere epenis
Ga je lot nou vertellen hoe vadzig ik wel niet benquote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, dat is het niet.. je weet niet wie er mee leest. Beetje respect voor de dame in kwestie.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ga je lot nou vertellen hoe vadzig ik wel niet ben
Dunno.. Geen zin om dat ding te pakken.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef koei het volgende:
Poit! Wat is je friendcode? Dan voeg ik je toe op mn 3DS! Sharana, ik heb jou ook toegevoegd.
Haha ik wil Poit's reputatie niet om zeep helpen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:09 schreef koei het volgende:
Post het dan gelijk even hier in het openbaar Lot!
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ik wil Poit's reputatie niet om zeep helpen.
Nog verderquote:Op donderdag 1 september 2011 22:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ik wil Poit's reputatie niet om zeep helpen.
Ik ga ook het mandje in!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef koei het volgende:
Ik ga naar bed! Heb nog een druk weekend voor de boeg en word morgen op mn werk al opgehaald voor een vrijgezellenfeestje. Fijne avond nog allemaal verder!
Night en have fun morgenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef koei het volgende:
Ik ga naar bed! Heb nog een druk weekend voor de boeg en word morgen op mn werk al opgehaald voor een vrijgezellenfeestje. Fijne avond nog allemaal verder!
Gister was toffig. echt wel even wennen aan heel het systeem, en het wordt komende weken zwaar. veel te vroeg op en lang rijden. maar goed, heb geen friggin ritme al had je het graag. dat moet ik nog even verslaan. Wel een Fiatje Punto meegekregen en een laptop van de zaak.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:23 schreef koei het volgende:
Heeft Mday eigenlijk al verslag gedaan van zijn eerste dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Goedemorgen!!quote:
Hoe is DAII ?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Driver review af, morgen online hopelijk.
Ik ga DAII doen dag!
Hier gaat het al beter dan gisteren en daar?quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:58 schreef Fipotje het volgende:
Hoe is het trouwens met jullie? Ik kom hier zomaar weer binnenvallen zonder even te vragen hoe het met mijn lieve gamertjes gaat, waar zijn mijn manieren.
als je verongelukt ben je toch gewoon dood?quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Drivert
http://games.fok.nl/revie(...)r-san-francisco.html
Fipoquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:58 schreef Fipotje het volgende:
Hoe is het trouwens met jullie? Ik kom hier zomaar weer binnenvallen zonder even te vragen hoe het met mijn lieve gamertjes gaat, waar zijn mijn manieren.
Rossjeflossje!quote:
quote:jij bent geselecteerd om de Assassin's Creed Revelations bèta te spelen!
ik was uberhaupt al vergeten dat ik mij ergens had ingeschreven, zal wal zoiets als twitter zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AwesomeKun je nog ergens inschrijven?
Lang nie gezien! Hoe 'ist met u?quote:
Zal vanavond even uitgebreid de review lezen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Drivert
http://games.fok.nl/revie(...)r-san-francisco.html
Ik weet nu eigenlijk al dat ik er te veel ga halenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik haal voorlopig niks. Denk ik. Ik wil alleen maar Drake..
Ik heb het makkelijk: ik houd niet van shooters, dus ik heb geen druk Q4 qua games.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik haal voorlopig niks. Denk ik. Ik wil alleen maar Drake..
F1 2011 is voor ps3 debug btwquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:05 schreef Rossdale het volgende:
De demo van Driver was zooooooo slecht
Ik vermaak me nog wel even met Deus Ex
Ik ging van Driver 1 naar GTA3 en eigenlijk nooit meer naar Driver omgekeken. Ik als ik mij niet vergis de demo van 3 geprobeerd. Maar die was ik na 5 min zo zatquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga driver ook zeker halenik vond de eerste op PS1 ook zo ontzettend vet, echt nachten door gespeeld! De opvolgers erna waren echt bagger, hoop dat deze weer top is
Wil je mijn key? Ik kan zelf maar 2 dagen de beta spelen voordat ik op vakantie ga...quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AwesomeKun je nog ergens inschrijven?
Als je die van je hotelkamer bedoelt dan :yquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Wil je mijn key? Ik kan zelf maar 2 dagen de beta spelen voordat ik op vakantie ga...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Dan nog komt er te veel uitquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het makkelijk: ik houd niet van shooters, dus ik heb geen druk Q4 qua games.
X-Men Destiny is wel een dingetje en natuurlijk Batman Arkham City is gewoon instant buy.
De AI zou sterk verbeterd moeten zijn (in F1 2010 reden alle auto's altijd de ideale lijn).quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
F1 2011 is voor ps3 debug btwNog dingen waar ik op moet letten? Ik weet er wel aardig wat vanaf, maar heb bv de vorige niet gespeeld, geen tijd, geen zin en andere dingen te doen.
Is het voor de 360? Zo ja, dan omgyesch!!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Wil je mijn key? Ik kan zelf maar 2 dagen de beta spelen voordat ik op vakantie ga...
PS3quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is het voor de 360? Zo ja, dan omgyesch!!!
Niet wat ik interessant vindquote:
Ik heb een pc, ps3 en x360 dus moet ook genoeg laten vallen qua games.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet wat ik interessant vindDenk ik
Skyrim kost me gewoonweg veel te veel tijd, dus daar ga ik niet aan beginnen. Oblivion kon me ook niet boeien. Te vrij, ik moet wel een doel hebben in de spaarzame tijd dat ik game.
Dat is de mijne dus ookquote:
Thanks, ga ik dara ook op letten. Het is gemakkelijk om er een algemene preview van te bakken, maar ik ken de F1-fanaten maar al te goed, dus ik wil ook wat de diepte in. Ik heb jarenlang elke dag een discussie over Geoff Crammond mogen aanhoren, tot elk boutje in een auto werd besprokenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De AI zou sterk verbeterd moeten zijn (in F1 2010 reden alle auto's altijd de ideale lijn).
Hoe werkt Kers en DRS? Zijn die makkelijk te bedienen door de knoppen configuratie?
In F1 2010 zag je auto's op de baan rijden tijdens kwalificatie, maar de rondetijden die ze reden klopte niet met hoe ze op de baan reden. Bijvoorbeeld: Je haalt een auto in tijdens je kwalificatielap en na die lap zie je verschijnen dat die auto een betere rondetijd heeft neergezet dan jij hebt gedaan.
De besturing zou helemaal anders moeten aanvoelen, uitbreken van de auto bij onder/overstuur, dit was bij het vorige deel ook niet zo.
Hoe zit het met de safetycar?
F1 2010 had erg veel last van het feit dat bij een pitstop de pitcrew je veel te lang stil liet staan omdat er heel erg in de verte een andere auto ook de pits in kwam rijden. Daardoor kon je soms tot wel 8 seconden verliezen.
F1 2010 had ook wel eens dat een AI auto wel eens helemaal niet ging pitten. Daardoor kon een HRT/Virgin zomaar als 5e finishen.
Zijn de doelen die je gesteld krijgt realistisch? Dat een Red Bull als doel heeft om als 2e te kwalificeren is ok, maar dat een HRT als doel heeft om 12e of 16e te kwalificeren is niet echt reeel.
Erm... dat is hetgene wat me op dit moment even in me op komt.
Snap ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thanks, ga ik dara ook op letten. Het is gemakkelijk om er een algemene preview van te bakken, maar ik ken de F1-fanaten maar al te goed, dus ik wil ook wat de diepte in. Ik heb jarenlang elke dag een discussie over Geoff Crammond mogen aanhoren, tot elk boutje in een auto werd besprokenZover wil ik niet gaan
Ja, zonder problemenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:20 schreef Rossdale het volgende:
Kunnen jullie nog inloggen op vleesboek?
Ahhuh.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:20 schreef Rossdale het volgende:
Driver 1 was epischquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga driver ook zeker halenik vond de eerste op PS1 ook zo ontzettend vet, echt nachten door gespeeld! De opvolgers erna waren echt bagger, hoop dat deze weer top is
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:05 schreef Rossdale het volgende:
De demo van Driver was zooooooo slecht
Ik vermaak me nog wel even met Deus Ex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Heb brotherhood nog geen eens online gespeeldquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:24 schreef Tain het volgende:
Iemand anders hier die de Assassin's Creed Revelations PS3 beta key wil hebben?
Als je hem echt kwijt moet mag je m best sturen, of ik er tijd voor krijg/neem is een tweede.quote:
Nee, die vraag ik wel aan Ubi zelf.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:24 schreef Tain het volgende:
quote:
Ik wil hem wel!quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:24 schreef Tain het volgende:
yepsquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:20 schreef Rossdale het volgende:
ik moet eerst de andere nog spelenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:24 schreef Tain het volgende:
Dat is te merken, laatste update komt van jouw kant af.quote:
Herkenbaar. Ik wil lekker op m'n ligbedje slapenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:41 schreef Solique het volgende:
Heb echt nergens zin in vandaag, het weer helpt ook niet echt met de zon![]()
Ja, lekker binnen zitten met dit weer?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:47 schreef Nebo het volgende:
Lekker uitgeslapen hier, was even nodig. Vandaag wordt het lekker weer, 24 graden en volop zon! Tijd voor Deus Ex dus
quote:
Jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, lekker binnen zitten met dit weer?.
Doggystylequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
mijn stamkroeg heeft serieus een arcadekast met o.a. dat spel erop
Als ze stuk zijn wel dacht ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kun je in metal slug door de props heen? nee toch ofwel ?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt m'n cadeautje eindelijk binnen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
kut TNT
mijn kat nam net een rare sprong dus zijn spalk zit niet helemaal top meer, beetje afgezakt, dus hij ligt op schoot nu .. belt tnt aan, dus ik leg heel voorzichtig kat weg zie ik die man alweer weglopenhoezo ongeduldig!
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehmzquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Komt m'n cadeautje eindelijk binnen?
Dat flikken ze wel vakerquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
kut TNT
mijn kat nam net een rare sprong dus zijn spalk zit niet helemaal top meer, beetje afgezakt, dus hij ligt op schoot nu .. belt tnt aan, dus ik leg heel voorzichtig kat weg zie ik die man alweer weglopenhoezo ongeduldig!
Eh, ben je 'm niet achterna gerend dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
kut TNT
Ik denk omdat ze dan, net als d'r kat, een paar verdiepingen naar beneden moest springenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh, ben je 'm niet achterna gerend dan?.
Ooow! Ja, tuurlijk. Zo. lekker wakkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze dan, net als d'r kat, een paar verdiepingen naar beneden moest springen
nee tegen de tijd dat ik die 3 trappen omlaag ben zit hij al in de auto, hij mag morgen lekker nog een keer langskomnquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh, ben je 'm niet achterna gerend dan?.
spalk zit lager dan normaal dus ga het zo goed proberen te wurmen ... hopen dat het luktquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat flikken ze wel vaker
Spalk zit nog wel goed?
Straks mag je weer naar de DA
KADOOOOTTTJEEEEESSSSSS MMMMMM LEKKER!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Komt m'n cadeautje eindelijk binnen?
Hoop hetquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
spalk zit lager dan normaal dus ga het zo goed proberen te wurmen ... hopen dat het lukt
Weer painten..quote:
Dat is leukquote:
Ja.. Is stiekem ook wel leuk maar nu moei ik moeite doen..quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is leuk
Ik kan ook een uit hoeveel letters bestaat het alfabetvraag doen, maar dat is saai.
I'm on it..quote:
Ik zal onthouden dat ik dit keer zombies in bikinis paint voor een verhoging van mijn kansenquote:
Sony VAIOquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:19 schreef Frankii het volgende:
Ik ga een nieuwe laptop kopen!
Is dit wat? http://www.paradigit.nl/p(...)E_B_NL3/default.aspx
Alienwarequote:Op vrijdag 2 september 2011 13:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Sony VAIO
Heb jij niet ook genoeg geld voor een dikke Alienware?
Dit keer kiest de gamescrew, dus inside-FOK!-jokes werekn dit keer ook weer primaquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zal onthouden dat ik dit keer zombies in bikinis paint voor een verhoging van mijn kansen
Hehe, aightquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit keer kiest de gamescrew, dus inside-FOK!-jokes werekn dit keer ook weer prima
Zal kijken of ik iets kan verzinnen.quote:
hawtness.. Subsite van icanhaze en zulksquote:
Die billetjes zijn echt om in te bijten!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
nou mij niet gezien.
0 kont en die tattoos zijn echt wanstaltig
NIET FAPPEN OP JE WERKquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:24 schreef Frankii het volgende:
Collega's die achter me doorlopen terwijl ik dit topic doorscroll
Die eerste is GameBabequote:Op vrijdag 2 september 2011 15:24 schreef Frankii het volgende:
Collega's die achter me doorlopen terwijl ik dit topic doorscroll
Maar check die billetjes!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:
die eerste met die gun tattoos![]()
die op dr been is ook walgelijk trouwens!
Die tweede zijn ook heul erg nice maar ik denk dat je je teveel laat afleiden door de tatoosquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dan is die tweede foto beter ..
ik heb ze ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
Volgens mij ben ik hier een van de weinige die zich niet aan tattoo's stoorMaar tja ik er heb er zelf dan ook 1
quote:
Wat hebben jullie?quote:
Er kunnen 50 mensen mee kijken als ik iets openquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
Beide werkgevers kwamen er bij mij pas na 2 en de andere 3 jaar achter. Dus dat leverd mij amper problemen op
Een tattoo wat ik paar post terug ook al aangafquote:
Ja, dat snap ik slimpie.. Maar wat voor eenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Een tattoo wat ik paar post terug ook al aangaf
Ow ik dacht dat ik die op lowlands ooit al had laten zienquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik slimpie.. Maar wat voor een
Petti had het over de tattooquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Er kunnen 50 mensen mee kijken als ik iets open
ohquote:
Haha, alsof ik me van Lowlands nog wat herinnerquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ik die op lowlands ooit al had laten zien
Een van Iron Maiden
bij mij op het werk is het niet echt een probleem maar die van mij zitten bedenkt, maar als het wel zichtbaar is hoor je ze er ook niet over, collega heeft tattoos die je wel zietquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:50 schreef Solique het volgende:
[..]
oh
Ik zou best een tattoo kunnen nemen, zolang het niet buiten de t-shirt lijn komt.
Goede maat van me heeft nu een sleeve op z'n rechterarm en is druk bezig aan z'n linker arm. Vind het allemaal best mooi maar is echt helemaal niets voor mij.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij mij op het werk is het niet echt een probleem maar die van mij zitten bedenkt, maar als het wel zichtbaar is hoor je ze er ook niet over, collega heeft tattoos die je wel ziet
Huidige werkgever vind het wat minder, bank waar ik zit ook.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij mij op het werk is het niet echt een probleem maar die van mij zitten bedenkt, maar als het wel zichtbaar is hoor je ze er ook niet over, collega heeft tattoos die je wel ziet
Daar had ik al rekening mee gehouden. Zelfs met korte mouwen moet ik de mouw zelf omhoog halen om het te laten zienquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:50 schreef Solique het volgende:
[..]
oh
Ik zou best een tattoo kunnen nemen, zolang het niet buiten de t-shirt lijn komt.
Ach, of je nou een grasmaaier bij je schaamstreek hebt staan of een Mike Tyson tattoo. Wel een beetje een verschil natuurlijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Huidige werkgever vind het wat minder, bank waar ik zit ook.
Ditquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
je moet ook altijd rekening houden dat als je ooit een andere baan neemt ze er daar wel een probleem mee kunnen hebben enzeu ... beter als het bedekt kan zijn
Lastig als je stipper wilt wordenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
je moet ook altijd rekening houden dat als je ooit een andere baan neemt ze er daar wel een probleem mee kunnen hebben enzeu ... beter als het bedekt kan zijn
Het is echt een enorm mooie tattoo. Staat er super mooi op. Ook bij z'n vriendin. Die heeft een bloem op de wreef van d'r voet en waar tattoo's vaak vaag worden qua kleur enzo blijft deze enorm mooi zitten. Alsof hij er net op zit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
en een sleeve kan zo mooi zijn mits bij juiste persoon en mits goed gedaan
Ja?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat welik gok dat ik die baan maar even over sla!
Bij mij zie je niets door wilde haargroeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |