Dan moet je nu natuurlijk snel namecoins, i0coins, ixcoins en whatevercoins kopen! Het kan alleen maar omhoog joh!quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:49 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik had een stuk of 5 bitcoins gekocht @ $25 per stuk. Ik heb ze nu nog steeds
Bitcoin bubblequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan moet je nu natuurlijk snel namecoins, i0coins, ixcoins en whatevercoins kopen! Het kan alleen maar omhoog joh!![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan moet je nu natuurlijk snel namecoins, i0coins, ixcoins en whatevercoins kopen! Het kan alleen maar omhoog joh!![]()
Denk wel aan mij als de poet binnen is he... in bedenk ondertussen even of ik het tipgeld in bitcoins, ixcoins, i0coins, dollars, euro's, goud of aandelen Facebook wens te ontvangen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:23 schreef Mender het volgende:
[..]vanavond ff doen! Nu ga ik rijk worden!
![]()
![]()
Ben topic even doorlezen, deze post moest ik even quoten. Volgens chart inderdaad 5 dollar nu.quote:Op maandag 5 september 2011 12:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Buy high, sell low! Over een weekje of 3 staan we op de 5$
Ssssst! Als Piranja en Magneet dat lezen ga je keihardop hun ignorelist!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben topic even doorlezen, deze post moest ik even quoten. Volgens chart inderdaad 5 dollar nu.
Welnee. Gewoon negatieve dingen is niets mis mee, je werd alleen irritantquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ssssst! Als Piranja en Magneet dat lezen ga je keihardop hun ignorelist!
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben wel blij dat ik er een tijd geleden niks mee heb gedaan. Weet nog dat ik hier toen een discussie heb gehad over het hoe en wat van bitcoin maar volgens mij was de prijs toen nog in de dubbele cijfers.
Wel sneu voor al die mensen met driehonderd videokaarten maar dan ben je toch ook wel lichtelijk gestoord natuurlijk.
Ja, liever veilig geld lenen omdat te beleggen, je zou toch wel dom zijn om niet te proviteren van winst op de beursquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:45 schreef leolinedance het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die + 10K (of nog veel meer...) in Bitcoins stoppen? Speciale stroomgroepen aanleggen, koelingsruimtes, gigantische investeringenHet zal toch niet echt? Of wordt het écht veel geld waard? Dit kun je toch niet doen zonder dat je zeker bent van het op zijn minst niet verlies draaien?
Geld lenen om te beleggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, liever veilig geld lenen omdat te beleggen, je zou toch wel dom zijn om niet te proviteren van winst op de beurs![]()
![]()
Mooi hequote:Op woensdag 28 september 2011 16:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, mijn 30.000.000.000.000 dollar is ook aangekomen. Nutteloos, maar leuk om te hebben!![]()
[ afbeelding ]
Zijn die bankbiljetten ondertussen het beste exportproduct van het land?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, mijn 30.000.000.000.000 dollar is ook aangekomen. Nutteloos, maar leuk om te hebben!![]()
[ afbeelding ]
Ja, ze exporteren voor triljarden.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:32 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zijn die bankbiljetten ondertussen het beste exportproduct van het land?
Jij hebt briefjes van 10 triljoen, ik van 100milquote:Op woensdag 28 september 2011 16:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Joh. Weinig animo voor een bitcoin conferentie, wie had DAT nou kunnen bedenken?quote:Unfortunately the numbers of registrations have not been sufficient at this stage.
There is a good chance that the conference will have to be cancelled.
If you have intentions of attending please register.
Tuurlijk maar voor de meeste mensen is(was?) het gewoon een excuus om een beetje te kunnen hobbyen aan je computers. "Deze videokaart betaalt zichzelf (gedeeltelijk) terug" etc.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben wel blij dat ik er een tijd geleden niks mee heb gedaan. Weet nog dat ik hier toen een discussie heb gehad over het hoe en wat van bitcoin maar volgens mij was de prijs toen nog in de dubbele cijfers.
Wel sneu voor al die mensen met driehonderd videokaarten maar dan ben je toch ook wel lichtelijk gestoord natuurlijk.
Ziet er professioneel en betrouwbaar uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:51 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.bitcoinrealty.com/
Real Estate kopen met bitcoins.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ziet er professioneel en betrouwbaar uit
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |