Dan moet je nu natuurlijk snel namecoins, i0coins, ixcoins en whatevercoins kopen! Het kan alleen maar omhoog joh!quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:49 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik had een stuk of 5 bitcoins gekocht @ $25 per stuk. Ik heb ze nu nog steeds
Bitcoin bubblequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan moet je nu natuurlijk snel namecoins, i0coins, ixcoins en whatevercoins kopen! Het kan alleen maar omhoog joh!![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan moet je nu natuurlijk snel namecoins, i0coins, ixcoins en whatevercoins kopen! Het kan alleen maar omhoog joh!![]()
Denk wel aan mij als de poet binnen is he... in bedenk ondertussen even of ik het tipgeld in bitcoins, ixcoins, i0coins, dollars, euro's, goud of aandelen Facebook wens te ontvangen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:23 schreef Mender het volgende:
[..]vanavond ff doen! Nu ga ik rijk worden!
![]()
![]()
Ben topic even doorlezen, deze post moest ik even quoten. Volgens chart inderdaad 5 dollar nu.quote:Op maandag 5 september 2011 12:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Buy high, sell low! Over een weekje of 3 staan we op de 5$
Ssssst! Als Piranja en Magneet dat lezen ga je keihardop hun ignorelist!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben topic even doorlezen, deze post moest ik even quoten. Volgens chart inderdaad 5 dollar nu.
Welnee. Gewoon negatieve dingen is niets mis mee, je werd alleen irritantquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ssssst! Als Piranja en Magneet dat lezen ga je keihardop hun ignorelist!
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben wel blij dat ik er een tijd geleden niks mee heb gedaan. Weet nog dat ik hier toen een discussie heb gehad over het hoe en wat van bitcoin maar volgens mij was de prijs toen nog in de dubbele cijfers.
Wel sneu voor al die mensen met driehonderd videokaarten maar dan ben je toch ook wel lichtelijk gestoord natuurlijk.
Ja, liever veilig geld lenen omdat te beleggen, je zou toch wel dom zijn om niet te proviteren van winst op de beursquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:45 schreef leolinedance het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die + 10K (of nog veel meer...) in Bitcoins stoppen? Speciale stroomgroepen aanleggen, koelingsruimtes, gigantische investeringenHet zal toch niet echt? Of wordt het écht veel geld waard? Dit kun je toch niet doen zonder dat je zeker bent van het op zijn minst niet verlies draaien?
Geld lenen om te beleggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, liever veilig geld lenen omdat te beleggen, je zou toch wel dom zijn om niet te proviteren van winst op de beurs![]()
![]()
Mooi hequote:Op woensdag 28 september 2011 16:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, mijn 30.000.000.000.000 dollar is ook aangekomen. Nutteloos, maar leuk om te hebben!![]()
[ afbeelding ]
Zijn die bankbiljetten ondertussen het beste exportproduct van het land?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, mijn 30.000.000.000.000 dollar is ook aangekomen. Nutteloos, maar leuk om te hebben!![]()
[ afbeelding ]
Ja, ze exporteren voor triljarden.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:32 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zijn die bankbiljetten ondertussen het beste exportproduct van het land?
Jij hebt briefjes van 10 triljoen, ik van 100milquote:Op woensdag 28 september 2011 16:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Joh. Weinig animo voor een bitcoin conferentie, wie had DAT nou kunnen bedenken?quote:Unfortunately the numbers of registrations have not been sufficient at this stage.
There is a good chance that the conference will have to be cancelled.
If you have intentions of attending please register.
Tuurlijk maar voor de meeste mensen is(was?) het gewoon een excuus om een beetje te kunnen hobbyen aan je computers. "Deze videokaart betaalt zichzelf (gedeeltelijk) terug" etc.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben wel blij dat ik er een tijd geleden niks mee heb gedaan. Weet nog dat ik hier toen een discussie heb gehad over het hoe en wat van bitcoin maar volgens mij was de prijs toen nog in de dubbele cijfers.
Wel sneu voor al die mensen met driehonderd videokaarten maar dan ben je toch ook wel lichtelijk gestoord natuurlijk.
Ziet er professioneel en betrouwbaar uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:51 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.bitcoinrealty.com/
Real Estate kopen met bitcoins.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ziet er professioneel en betrouwbaar uit
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vertrouwen niet, er zit alleen een dipje in het gebruik (bij mij dan).quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:53 schreef leolinedance het volgende:
Rustig hier...begint het vertrouwen in Bitcoins (en alle andere varianten) al te dalen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vertrouwen niet, er zit alleen een dipje in het gebruik (bij mij dan).
Er zijn wel meer dingen die ik vertrouw maar toch mijn spaarcenten niet instop. Ik ga mijn bitcoins niet verkopen, maar ook niet meer inkopen. Gewoon even afwachtenquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuuuurlijk. Net zoals bij de rest van de hele bitcoin lolconomy. Dat heeft vast niets met het vertrouwen te maken.
Ik zou juist denken dat jij nu massaal bitcoins aan het kopen bent toch? Gezien jouw rotsvast vertrouwen zou je bij deze prijs elke eurocent die je bij elkaar kunt schrapen in bitcoins stoppen. Gegarandeerd resultaat waar jij nog steeds vertrouwen in hebt, toch
Of toch niet?
Maar waaorm niet dan? Als je vertrouwen hebt in bitcoin is dit toch juist HET moment om ze te kopen? Of ben je het wellicht met me eens dat we nog véél verder naar de 0 gaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die ik vertrouw maar toch mijn spaarcenten niet instop. Ik ga mijn bitcoins niet verkopen, maar ook niet meer inkopen. Gewoon even afwachten.
Ik heb vertrouwen in de techniek. Maar niemand kan de koers voorspellen toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar waaorm niet dan? Als je vertrouwen hebt in bitcoin is dit toch juist HET moment om ze te kopen? Of ben je het wellicht met me eens dat we nog véél verder naar de 0 gaan
Wel hoor, let maar op, komt ie:quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in de techniek. Maar niemand kan de koers voorspellen toch?
Óf hij gaat omhoog. Op termijn. Verder is 'veel verder' nogal vaag.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wel hoor, let maar op, komt ie:
De bitcoin-koers gaat nog veel verder omlaag.
Zie? Kan best![]()
Neh. Nou ja, het schommelt wel een beetje natuurlijk, dus hij gaat elke keer wel omhoog, maar dan weer verder omlaag.quote:
" Veel verder" is iig minder vaag dan "omhoog". Maar hey, ik ben de moelijkste niet. Hij gaat naar onder de $1. Happy nau?quote:Op termijn. Verder is 'veel verder' nogal vaag.
quote:Insurance: Indemnity & Liability protecting our clients.
Fund your account from anywhere in the world, within 24 hours
Instant Buy & Sell Feature for Easy Bitcoin Transactions
Support for many languages
25 inbound currencies, 140 outbound currencies
Complete API, for traders and all requirements
Support for multiple crypto-currencies
Buy gold, silver, platinum, and palladium (delivery anywhere in the world)
Yubikey, SMS Authentication, and other advanced security features
Special Mining Pool Initiative (miners and pool ops can save money and plug directly into the exchange)
Dedicated physical servers with enterprise-class hardware and software setup
ISO 27001 compliant + ASIO T4 certification
Hourly, daily, & monthly backups. Off-site disaster recovery implementation
All data securely encrypted with multiple redundancies
24 hour live support
Ziet er veelbelovend uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:54 schreef MaGNeT het volgende:
Er komt een nieuwe exchange:
http://www.cryptoxchange.com/t/aboutus
Uiteraard zal CryptoXChange zich nog moeten bewijzen maar als je de lijst met features bekijkt kan MtGox het heel moeilijk gaan krijgen:
[..]
Huh? Die is toch al twee maanden bezig ofzo? Had er al verschillende berichten over gelezen iig de afgelopen maanden.quote:
Ik kan me voorstellen, dat als je zo'n groot project aangaat, dat je enkele maanden nodig hebt om het uit te werken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh? Die is toch al twee maanden bezig ofzo? Had er al verschillende berichten over gelezen iig de afgelopen maanden.
Maar goed, da's weer een extra kanaal om de prijs te helpen zakken![]()
Edit: De eerste keer dat ik zei dat we naar de 0 gingen hadden we zo'n $20 te gaan. Inmiddels nog $3...
Sorry, heb net alles in goedkope Namecoins zitten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:11 schreef dan13lv het volgende:
iemand die graag 14 bitcoins kwijt wil? ik heb ze eigenlijk zsm nodig
Wat is 1 namecoin nou waard?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sorry, heb net alles in goedkope Namecoins zitten.
Ze zijn alweer duurder geworden dus mij hoor je niet klagen
Als de Namecoin ploft, zit ik met ruim 4900 van die dingen![]()
Moa, de kans dat mijn huis ooit $0 waard zal zijn acht ik vrij klein. De kans dat een bitcoin afgerond $0 waard is zie ik binnen nu en een jaar nog wel gebeurenquote:
Ik denk dat hij zelfs nog wel onder de $0 zakt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, de kans dat mijn huis ooit $0 waard zal zijn acht ik vrij klein. De kans dat een bitcoin afgerond $0 waard is zie ik binnen nu en een jaar nog wel gebeuren
Hoe staat het met je huis Magnet? Een ding is in elk geval positief, je huis is lang niet zo hard in waarde gedaald als bitcoinsquote:Op zondag 12 juni 2011 23:43 schreef MaGNeT het volgende:
Mocht dit trouwens een jaar lang wat gaan opleveren, dan betaal ik 10% van m'n huis af
Wie wil dit even quoten?
Het is nog geen 12 juni 2012, flapdrol.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe staat het met je huis Magnet? Een ding is in elk geval positief, je huis is lang niet zo hard in waarde gedaald als bitcoins
Je moet voor de grap eens een paar van de eerste topics doorlezen. Het opportinisme was genoeg om de wereld draaiende te houden
Ja en dan...heb je een berg waardeloze Bitcoinsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is nog geen 12 juni 2012, flapdrol.
De Bitcoin zal niet naar 0$ zakken want op 0,01$ koop ik ze allemaal op.
En dan ga ik er als Dagobert Duck doorheen zwemmen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |