Ja.quote:Op maandag 12 september 2011 14:56 schreef Flepke het volgende:
Stel dat ik een exchange maak die niet gehackt kan worden (software gebruiken die een doorsnee hacker / skid nog nooit heeft gezien/geen bugs heeft). Is er dan kans dat die de grootste word?
http://bitcoinmedia.com/b(...)ses-tradehill-secondquote:Bitcoinica - Three Days, Passes Tradehill, Second only to Mt. Gox
Found via /r/Bitcoin, there was posted a link to an announcment on Hacker News, 17 year old Bitcoin user zhoutong making an "Advanced Bitcoin Trading Platform". He made quite a post today on the CosbyCoin home, Bitcointalk;
"In the past 24 hours:
Mt. Gox - 126,170.02 BTC
TradeHill - 6,020.16 BTC
Bitcoinica - 15,397.57 BTC"
quote:[Mt.Gox] Your account blocked
Even gechecked; het IP komt uit Ruslandquote:Dear Mt.Gox user,
Your account will be blocked for violating the rules of exchange.
Details: https://www.mgtox.com/users/blocked
Thanks,
The Mt.Gox team
Concurrentie is alijd goedquote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef PiRANiA het volgende:
Hoewel...
[..]
http://bitcoinmedia.com/b(...)ses-tradehill-second
Heb 'm ook al 4x gekregen inmiddels.quote:Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Pas op, er worden weer spammailtjes naar de mensen uit de gelekte MtGox-database verstuurd. Kreeg net deze. Schrok me al rot!(log dus niet in via die link!)
[..]
[..]
Er zijn vast een aantal sukkeltjes die er wel intrappen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb 'm ook al 4x gekregen inmiddels.
M'n vriendin ook (heeft 4,6 BTC bij MtGox) maar ook die is er niet ingetrapt.
Ze is slim
Ofwel, de franse rechtzaak vind pas op 18 oktober plaats. Uitspraak volgt dan een week of vier later.quote:Audience du 13 septembre 2011 à 14h00.
Après discussion, aucun juge rapporteur ne sera désigné.
L'affaire sera jugée directement en audience publique collégiale (3 juges) le 18 octobre 2011 à 10h00 au Tribunal de Commerce de Créteil (immeuble Pascal accessible par le parking du centre commercial "créteil soleil").
La décision interviendra plus tard, environ 4 semaines habituellement (la rédaction du l'acte de justice prend du temps).
Nieuwe accounts mogen alleen in de newbie section postenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:04 schreef PiRANiA het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=41930
Ik kan daar niet reageren, wel inloggen, wat doe ik verkeerd?
Irritant. Ook PM'men lukt niet naar die gozerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nieuwe accounts mogen alleen in de newbie section posten
Volgens mij werkt het niet met postcount. Je moet access aanvragen in zo'n whitelist topic ofzo en dan kijken ze naar hoeveel goede posts je hebt en dan mag je er in. Ofzoiets. Ik had zelf al maanden een actief account toen ze dat instelden, dus ik kreeg direct full access.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Irritant. Ook PM'men lukt niet naar die gozer.
Hoeveel moet ik posten om hem een bericht te kunnen sturen?
Ik wil 100mil zimbabwaanse dollarquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:27 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb wel zo`n munt, wil iemand hem over kopen?
+1quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik wil 100mil zimbabwaanse dollar.
Ik heb er twee gekochtquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
+1
Was alleen al weer snel overboden op Ebay.
pff, wat moet je met zo'n biljet wanneer je een bitcoin munt met gouden laag erover kunt hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik wil 100mil zimbabwaanse dollar.
Ook wel stoer jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
pff, wat moet je met zo'n biljet wanneer je een bitcoin munt met gouden laag erover kunt hebben.
Er zijn op moment van schrijven 145.914 blokken gevonden, dus die haalt hij nu binnen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Oke, ik heb het bestand gedownload en het staat nu opgestart op mijn windows 7 pc met een AMD 4850. Ik heb op die freebitcoins ding om bitcoins gevraagd. Die staat nog op send pending. Hij is nu blokken aan het ophalen, wat betekend ditzit nu op 10000. Tot hoever gaat dan.
Danku :3
Als je een bitcoin terug wilt geven, graagquote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef MaGNeT het volgende:
@PiRANiA: ik heb nog een Bitcoin voor je, wil je 'm zo hebben of wil je er Namecoins voor?
"Betaling aan uzelf -1.005"quote:Op zondag 18 september 2011 20:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je een bitcoin terug wilt geven, graag.
Ik zie hetquote:Op zondag 18 september 2011 21:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
"Betaling aan uzelf -1.005"
Whehe, had perongeluk het adres uit m'n eigen onderschrift als adres gebruikt
Maar nu is hij onderweg hoor, PiRANiA
quote:Op zondag 18 september 2011 23:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet binnen (vandaag verstuurd). En z'n postzegels waren op.
Lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag weer eens een klein koerswinstje kunnen pakken! Ongeveer een dollar per bitcoin.![]()
[ afbeelding ]
Yup, er wordt veel mee gespeculeerd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef LXIV het volgende:
Ik probeer die bitcoins een beetje te begrijpen.
Maar het is dus digitaal geld, dat je ook zelf (heel langzaam) kunt genereren?
Wordt het echter ook echt als geld gebruikt? Dus om dingen te kopen en te verkopen? Dan heeft het pas waarde. Zo als ik het hier en op dat forum lees, wordt het vooral gebruikt ter speculatie tov de dollar/euro. Ik snap wel dat mensen dat doen, gewoon 'gratis' geld aanmaken op je compu: kun je toch lekker meedoen en meehopen. Maar als het niet echt hoofdzakelijk voor echte transacties gebruikt wordt is het feitelijk toch net zo'n inherent waardeloze asset als bijv. goud?
Heel langzaam en tegen hoge energiekosten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef LXIV het volgende:
Korte antwoord: nee.quote:Wordt het echter ook echt als geld gebruikt? Dus om dingen te kopen en te verkopen?
Inderdaad. Alleen is het niet gratis, het kost behoorlijk wat stroom. Sommige mensen betalen niet zelf voor die stroom natuurlijk, dus dan is het gratis. Moreel is dat een nogal grijs gebied natuurlijk.quote:Dan heeft het pas waarde. Zo als ik het hier en op dat forum lees, wordt het vooral gebruikt ter speculatie tov de dollar/euro. Ik snap wel dat mensen dat doen, gewoon 'gratis' geld aanmaken op je compu: kun je toch lekker meedoen en meehopen
Het is extreem veel waardelozer dan goud. Een bitcoin kun je niet als sierraad dragen, het heeft geen enkele industriële toepassing en je hebt internet en stroom nodig om er uberhaupt iets mee te kunnen.quote:Maar als het niet echt hoofdzakelijk voor echte transacties gebruikt wordt is het feitelijk toch net zo'n inherent waardeloze asset als bijv. goud?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=45410.msg541446#msg541446quote:Bitcoin version 0.4.0 is now available for download at:
http://sourceforge.net/pr(...)tcoin/bitcoin-0.4.0/
The main feature in this release is wallet private key encryption;
you can set a passphrase that must be entered before sending coins.
See below for more information; if you decide to encrypt your wallet,
WRITE DOWN YOUR PASSPHRASE AND PUT IT IN A SECURE LOCATION. If you
forget or lose your wallet passphrase, you lose your bitcoins.
Previous versions of bitcoin are unable to read encrypted wallets,
and will crash on startup if the wallet is encrypted.
Verklaar dit eens:quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=45410.msg541446#msg541446
Zie het als goud delven, onder de meeste omstandigheden is het niet rendabel, nu kan je roepen dat goud een fysieke waarde heeft, maar dat is ook meer psychisch, feitelijk is het niet echt mooier als zilver, en word het eigenlijk ook vooral als speculatie middel gebruikt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef LXIV het volgende:
Wordt het echter ook echt als geld gebruikt? Dus om dingen te kopen en te verkopen? Dan heeft het pas waarde. Zo als ik het hier en op dat forum lees, wordt het vooral gebruikt ter speculatie tov de dollar/euro. Ik snap wel dat mensen dat doen, gewoon 'gratis' geld aanmaken op je compu: kun je toch lekker meedoen en meehopen. Maar als het niet echt hoofdzakelijk voor echte transacties gebruikt wordt is het feitelijk toch net zo'n inherent waardeloze asset als bijv. goud?
Even het jaartal dat we op 0 coins eindigen naar beneden bijstellen met een jaar of 10...quote:WRITE DOWN YOUR PASSPHRASE AND PUT IT IN A SECURE LOCATION. If you
forget or lose your wallet passphrase, you lose your bitcoins.
Het maakt het er allemaal niet serieuzer op vind ik. De mensen die honderden of duizenden (echte) euro's aan energie erin gestopt hebben zullen trouwens ook wel balen, of niet? Dat geld zie je natuurlijk nooit meer terug.quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:02 schreef Mender het volgende:
Ik heb het een tijdje niet meer gevolgd allemaal. Maar er zijn nu dus allerlei alternatieven bijgekomen?
Namecoin, bettercoin, GeistCoin?
Hoeveel verschillende virtuele munteenheden zijn er nu wel niet?
Ik had een stuk of 5 bitcoins gekocht @ $25 per stuk. Ik heb ze nu nog steedsquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het maakt het er allemaal niet serieuzer op vind ik. De mensen die honderden of duizenden (echte) euro's aan energie erin gestopt hebben zullen trouwens ook wel balen, of niet? Dat geld zie je natuurlijk nooit meer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |