Daar is niks 'op te passen' aan. Dat was altijd al bekend. Niks nieuws aan. Is bij alle 6 de nieuwe abonnementen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:02 schreef James1988 het volgende:
Oppassen trouwens, als je een nieuw Altijd Vrij-abonnement aanvraagt en dat op dezelfde OV-chipkaart doet als van je Voordeelurenabonnement, dan wordt je Voordeelurenabonnement beëindigd en deels gerestitueerd. Dit geldt ook als je een maandabonnement neemt.
Of dit ook geldt als je voor een andere OV-chipkaart een Altijd Vrij-abonnement aanvraagt kon NS me nog niet zeggen.
Voor mensen die meereizenquote:Op maandag 5 september 2011 17:31 schreef greavy het volgende:
[..]
Daar is niks 'op te passen' aan. Dat was altijd al bekend. Niks nieuws aan. Is bij alle 6 de nieuwe abonnementen.
En wat heb je aan een VDU als je een Altijd Vrij abo hebt
Ik hoef slechts een maandabonnement. Ik wil m'n VDU niet kwijt.quote:Op maandag 5 september 2011 17:31 schreef greavy het volgende:
[..]
En wat heb je aan een VDU als je een Altijd Vrij abo hebt
In de Daluren geven de nieuwe abonnement al 40% korting voor 3 meereizende mensen. Die moeten dan wel een los kaartje uit de automaat halen.quote:
Kun je toch niet van de papieren kaartjes afquote:Op maandag 5 september 2011 17:54 schreef greavy het volgende:
[..]
In de Daluren geven de nieuwe abonnement al 40% korting voor 3 meereizende mensen. Die moeten dan wel een los kaartje uit de automaat halen.
Samenreiskorting word waarschijnlijk afgeschaft. Of er word een speciaal product voor gemaakt, die je per dag kan opladen op de OVC, en alleen dus geldig is icm iemand met een geldig product die de korting kan verlenen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kun je toch niet van de papieren kaartjes af
Kan niet meteen, want je moet daarvoor de voorwaarden van heel wat kaarten aanpassenquote:Op maandag 5 september 2011 17:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Samenreiskorting word waarschijnlijk afgeschaft.
Waarom makkelijk doen als het ook lastig kan.quote:Of er word een speciaal product voor gemaakt, die je per dag kan opladen op de OVC, en alleen dus geldig is icm iemand met een geldig product die de korting kan verlenen.
Mooie foto van de kranen en het baanlichaam. De trein is geen hoofdonderwerp en maar vaag te zien. Wel een mooie plaat al met al jahquote:Op maandag 5 september 2011 18:45 schreef greavy het volgende:
Ik had zojuist een discussie met iemand dat een foto van mij zķ slecht is, dat je hem niet eens online wil zetten. Ik heb een totaal andere mening. Hier heb ik nog geen reactie gehad op deze foto:
[ afbeelding ]
Met eigenlijk geen enkele bewerking heb ik deze foto geschoten op de Waalhaven, om 8:00 's Ochtends. Zon stond volop verkeerd, maar ik vind het zelf een prachtfoto. Graag jullie mening
Eens iets anders als het standaard gedoe:
- Loc uit portaal
- Zon moet goed staan
- Geen of amper schaduw
etc...
Dat dus. Dat betweterige gezeik van die psychopaten van sommige spoorsites is om te kotsenquote:Op maandag 5 september 2011 18:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Mooie foto van de kranen en het baanlichaam. De trein is geen hoofdonderwerp en maar vaag te zien. Wel een mooie plaat al met al jah
Ehm, ieuw?! Sterkte!quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, ik ben op bezoek geweest bij de kaakchirurg. Dat ging een beetje mis en nu heb ik een open antrum. Da's een gat tussen kaak- en mondholte. Dat is nu wel dichtgehecht, maar nog heel kwestbaar. Niet zo lekker.
En ik leef al een week op louter vloeibaar eten en waterdat ook
Ik had de trein ook niet als hoofdonderwerp op de foto gezet. Meer om gewoon een proefje te doen, en kijken wat het resultaat werd. Nu stond deze trein daar, de kraan was bezig met de trein te lossen, en verder is de rest nog in diepe rust, terwijl de zon omhoog probeert te klimmen.quote:Op maandag 5 september 2011 18:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Mooie foto van de kranen en het baanlichaam. De trein is geen hoofdonderwerp en maar vaag te zien. Wel een mooie plaat al met al jah
Ik maak mij er ook niet zo druk om. Het is het resultaat waar het om gaat. Die regels boeien mij niet zozeer, als de foto maar goed slaagtquote:Op maandag 5 september 2011 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat dus. Dat betweterige gezeik van die psychopaten van sommige spoorsites is om te kotsen![]()
Haal er je schouders over op en loop gewoon door
Ik vind 'm wel geinig, maar dan om het totaalbeeld, niet om de trein. Die staat te ver weg, onhandig achter een hek en een stel portalen. Waarom zou iemand tegen jou zeggen 'm nooit online te zetten?quote:Op maandag 5 september 2011 18:45 schreef greavy het volgende:
Ik had zojuist een discussie met iemand dat een foto van mij zķ slecht is, dat je hem niet eens online wil zetten. Ik heb een totaal andere mening. Hier heb ik nog geen reactie gehad op deze foto:
[ afbeelding ]
Met eigenlijk geen enkele bewerking heb ik deze foto geschoten op de Waalhaven, om 8:00 's Ochtends. Zon stond volop verkeerd, maar ik vind het zelf een prachtfoto. Graag jullie mening
Eens iets anders als het standaard gedoe:
- Loc uit portaal
- Zon moet goed staan
- Geen of amper schaduw
etc...
Dank. Die persoon zei dat het een schande is, slechte kwaliteit, de verte (achtergrond zeg maar) wazig is. Maar dat kwam weer door de dauw, het zonlicht e.d.quote:Op maandag 5 september 2011 19:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel geinig, maar dan om het totaalbeeld, niet om de trein. Die staat te ver weg, onhandig achter een hek en een stel portalen. Waarom zou iemand tegen jou zeggen 'm nooit online te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |