Zeker weten.quote:Op zondag 4 september 2011 14:14 schreef Fixers het volgende:
[..]
Gaat die dienst dan ook over de HSL?
Ik zie voornamelijk de cabine van een Daf XF95quote:Op zondag 4 september 2011 16:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is een zoekplaatje, maar daar links zie je de stoomtrein in z'n achteruit zien
[ afbeelding ]
Jij kent Gupps uit het truckerscafé? Gaan jullie weleens samen naar Henk WIjngaard?quote:Op zondag 4 september 2011 23:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk de cabine van een Daf XF95
Ik kom nooit in een Truckerscafé.quote:Op zondag 4 september 2011 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kent Gupps uit het truckerscafé? Gaan jullie weleens samen naar Henk WIjngaard?
Neuh, het distributiecentrum waar ik voor rijd heeft een goede kantine.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kent Gupps uit het truckerscafé? Gaan jullie weleens samen naar Henk WIjngaard?
Hechtingen?? Was je stuk?quote:Op maandag 5 september 2011 07:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moest lachen, en dan doen m'n hechtingen zeer
Klinkt als ICRmquote:Op maandag 5 september 2011 11:26 schreef Mathijz het volgende:
Bij castricum rijdt nu vreemd materieel naar Alkmaar, enkeldeks wagons getrokken door een loc. (ken niet alle afkortingen)
Het regent niet, het vriest niet, het waait niet en het sneeuwt niet. Tsja, waar moet je je DAN op voorbereiden?quote:Op maandag 5 september 2011 11:33 schreef Fixers het volgende:
Ze maken er weer een potje van rondom Utrecht. Ik had beter naar Hilversum gaan fietsen. Moet nu via Amsterdam CS. En de omroep hapert nogal. Er wordt weer totaal inadequaat reisadvies gegeven. Is dit een voorproefje voor de winter?
Die inderdaad, is eens wat anders dan VIRM.quote:Op maandag 5 september 2011 11:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klinkt als ICRm
[ afbeelding ]
In de VIRM zit toch ook al heel lang stof (ok er is ook zo'n serie met ?skai? maar de nieuwste versie sowieso weer stof), hoe doen ze dat dan? Of is de structuur van ICM-stoeltjes toch wel heel anders dat dit niet vergelijkbaar is? Waarom doen ze dan niet stoeltjes a la ICR als dat geen probleem is?quote:Op maandag 5 september 2011 10:49 schreef V2 het volgende:
Ik hoorde een gerucht dat de stoffen stoeltjes in ICM binnenkort misschien toch worden vervangen door skai. Het blijkt schoonmaaktechnisch toch niet zo heel handig te zijn namelijk. Wie had dat nou kunnen voorspellen
Inadequaat reisadvies. Ja. Laatst ook een paar keer meegemaakt. Het enige dat je dan denkt is "And not a single fuck was given that day".quote:Op maandag 5 september 2011 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het regent niet, het vriest niet, het waait niet en het sneeuwt niet. Tsja, waar moet je je DAN op voorbereiden?Paniek
Ja ik snap de logica ook niet helemaal. Maar: het is maar een viavia gerucht. We gaan het zienquote:Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de VIRM zit toch ook al heel lang stof (ok er is ook zo'n serie met ?skai? maar de nieuwste versie sowieso weer stof), hoe doen ze dat dan? Of is de structuur van ICM-stoeltjes toch wel heel anders dat dit niet vergelijkbaar is? Waarom doen ze dan niet stoeltjes a la ICR als dat geen probleem is?
Dat mag alleen als de oude ICM-banken weer terug komen.quote:Op maandag 5 september 2011 10:49 schreef V2 het volgende:
Ik hoorde een gerucht dat de stoffen stoeltjes in ICM binnenkort misschien toch worden vervangen door skai. Het blijkt schoonmaaktechnisch toch niet zo heel handig te zijn namelijk. Wie had dat nou kunnen voorspellen
Ja, ik ben op bezoek geweest bij de kaakchirurg. Dat ging een beetje mis en nu heb ik een open antrum. Da's een gat tussen kaak- en mondholte. Dat is nu wel dichtgehecht, maar nog heel kwestbaar. Niet zo lekker.quote:Op maandag 5 september 2011 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hechtingen?? Was je stuk?![]()
Leuke platen greavy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |