abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101482080
Ervaring maakt alleen verschil op momenten, zoals de laatste competitiewedstrijd Ajax - Twente, dat bijv. Vertonghen in de laatste minuten nog probeert van 40 meter te scoren, ipv de bal terug te leggen op Vermeer om tijd te winnen. Ervaring maakt geen betere speler van iemand, integendeel, de meeste met veel ervaring zijn juist aan het afbouwen :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_101483151
Wie zijn er nu allemaal gekomen en weggegaan de laatst week?

Alleen Bulykin en Cilessen erbij ofzo (Niet eens opgelet of dat is doorgegaan :') )
pi_101483182
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wie zijn er nu allemaal gekomen en weggegaan de laatst week?

Alleen Bulykin en Cilessen erbij ofzo (Niet eens opgelet of dat is doorgegaan :') )
Goede supporter dan ^O^
pi_101483183
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wie zijn er nu allemaal gekomen en weggegaan de laatst week?

Alleen Bulykin en Cilessen erbij ofzo (Niet eens opgelet of dat is doorgegaan :') )
Dat ja. De selectie was natuurlijk al vrij aardig in orde.
Had alleen nog graag een capabele rechtsbuiten gezien.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:49:21 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101483205
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:48 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat ja. De selectie was natuurlijk al vrij aardig in orde.
Had alleen nog graag een capabele rechtsbuiten gezien.
En nog 1 centrale verdediger achter de hand. Maar goed, we zullen zien af het voldoende is. Ik denk van niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_101483235
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:48 schreef mash_ het volgende:

[..]

Goede supporter dan ^O^
Sommige mensen moeten gewoon keihard door blijven werken en tussendoor ook nog een studie volgen en een sociaal leven leiden.Niet iedereen heeft de tijd om voetbal te blijven volgen. Ik heb een VI abbonement en de VI's van de afgelopen 10 weken zitten bij mij nog in het plastic.
pi_101483244
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En nog 1 centrale verdediger achter de hand. Maar goed, we zullen zien af het voldoende is. Ik denk van niet.
Blind doet het als centrale verdediger op Eredivisie niveau prima, je moet hem alleen geen back zetten. Ooijer, tja....
En ik heb goede hoop dat Denswill doorgeschoven wordt door De Boer.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_101483270
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten gewoon keihard door blijven werken en tussendoor ook nog een studie volgen en een sociaal leven leiden.Niet iedereen heeft de tijd om voetbal te blijven volgen. Ik heb een VI abbonement en de VI's van de afgelopen 10 weken zitten bij mij nog in het plastic.
een telefoon met internet is voldoende hoor. kost je 1min per dag :P
pi_101483342
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:51 schreef mash_ het volgende:

[..]

een telefoon met internet is voldoende hoor. kost je 1min per dag :P
Ik rij zelf tussen werk, school en huis. Het enige moment dat ik heb om op internet te gaan met m'n mobiel is tijdens het poepen en dan lees ik vaak ff vlug het algemene nieuws.
pi_101483403
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik rij zelf tussen werk, school en huis. Het enige moment dat ik heb om op internet te gaan met m'n mobiel is tijdens het poepen en dan lees ik vaak ff vlug het algemene nieuws.
1 min voordat je gaat slapen. ^O^
pi_101484806
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:13 schreef PeeJie_ het volgende:
Ervaring maakt alleen verschil op momenten, zoals de laatste competitiewedstrijd Ajax - Twente, dat bijv. Vertonghen in de laatste minuten nog probeert van 40 meter te scoren, ipv de bal terug te leggen op Vermeer om tijd te winnen. Ervaring maakt geen betere speler van iemand, integendeel, de meeste met veel ervaring zijn juist aan het afbouwen :P
Nja, Sneijder schiet 90 minuten lang van 40 meter. Die zou inmiddels toch ook wat meer ervaren moeten zijn?
pi_101484886
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten gewoon keihard door blijven werken en tussendoor ook nog een studie volgen en een sociaal leven leiden.Niet iedereen heeft de tijd om voetbal te blijven volgen. Ik heb een VI abbonement en de VI's van de afgelopen 10 weken zitten bij mij nog in het plastic.
Je had wel tijd om te posten :6
http://www.thuisserver.ne(...)hands&sub_forum=115&
pi_101484940
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:49 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Je had wel tijd om te posten :6
http://www.thuisserver.ne(...)hands&sub_forum=115&
Stalker _O- :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_101484984
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Nja, Sneijder schiet 90 minuten lang van 40 meter. Die zou inmiddels toch ook wat meer ervaren moeten zijn?
Heb je een punt, alleen ervaring geld daarom ook niet voor iedereen :P, of misschien is zijn ervaring wel dat hij er ook een paar zo ingeschoten heeft, vandaar dat hij het blijft proberen. Nu is de vraag, zou hij dat ook doen in de 89ste minuut, met 1-0 voorsprong, waardoor ze kampioen zijn, terwijl ze met een gelijkspel het kampioenschap uit handen geven ?
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_101485033
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:49 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Je had wel tijd om te posten :6
http://www.thuisserver.ne(...)hands&sub_forum=115&
Ja een paar posts per dag. De dagen met veel posts zijn gewoon de dagen met voetbal live.
pi_101485156
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:53 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Heb je een punt, alleen ervaring geld daarom ook niet voor iedereen :P, of misschien is zijn ervaring wel dat hij er ook een paar zo ingeschoten heeft, vandaar dat hij het blijft proberen. Nu is de vraag, zou hij dat ook doen in de 89ste minuut, met 1-0 voorsprong, waardoor ze kampioen zijn, terwijl ze met een gelijkspel het kampioenschap uit handen geven ?
Hij deed het ook in de WK-finale tegen Spanje. Nuff said ;).

Zo zie je maar dat er weinig spelers zijn die hun ervaring ook direct kunnen benutten, laat staan dat ze er spelers beter mee kunnen maken. Elke speler, zeker de jonge garde, heeft een andere manier van waarnemen en ontwikkelen. Niet elke speler pikt zomaar iets op van een oudere speler omdat dit logisch is. Dit is namelijk niet logisch. Veel spelers ontwikkelen zich het beste door zelf de praktijk te ervaren. Daar zit dus al een hele grote beperking in het beter maken van jonge spelers d.m.v. oudere/ervaren spelers. 2e grote beperking is dat de meeste oudere/ervaren spelers helemaal niet de kunde hebben om met jonge spelers aan de slag te gaan. Daar komt een hoop mentaliteit, inzicht en communicatieve vaardigheden bij kijken. Tevens zijn Eredivisie-spelers op hun 21e tot 25e vaak al ervaren zat voor het Nederlands voetbal. Afhankelijk van hoe men zich heeft kúnnen ontwikkelen, en daar zit het knelpunt. Gelukkig mag je je bij Ajax ontwikkelen, en plukt de club daar de vruchten van.
pi_101490681
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:25 schreef Schanulleke het volgende:
Ik mis wat dat betreft de laatste jaren wel de zucht naar hoge uitslagen. In de jaren 90 werd er ook bij 8-0 nog doorgejaagd voor de 9de en tiende goal.
Mja, alleen die 2e seizoenshelft met Jol, dat was echt een feest wat betreft uitslagen. :9~

Ik win overigens liever met 5-0 dan met 8-2 ofzo.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_101493309
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 15:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja, alleen die 2e seizoenshelft met Jol, dat was echt een feest wat betreft uitslagen. :9~

Ik win overigens liever met 5-0 dan met 8-2 ofzo.
Tja, toen had je Suarez die er 34 maakte in 10 min. We hebben nu niet meer zo'n speler.

Hoewel we nu ook gewoon veel scoren, alleen die tegen goals zijn steeds zo zonde.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vjenne12345 op 02-09-2011 16:46:54 ]
pi_101494046
Ik ben opzoek naar de site waar je voor de cl een vervangende plaats kunt aanvragen. Ik heb scc voor vak 414 en mijn plaats wordt gebruikt voor uitbreiding van het uitvak. Daar had ik een brief over gehad met een site erin waar ik een vervangende plaats kon aanvragen maar die brief had ik weggegooid. Ik ben dus opzoek naar de site die in die brief staat. Iemand hier enig idee wat de site is?
pi_101494490
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:58 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Hij deed het ook in de WK-finale tegen Spanje. Nuff said ;).

Zo zie je maar dat er weinig spelers zijn die hun ervaring ook direct kunnen benutten, laat staan dat ze er spelers beter mee kunnen maken. Elke speler, zeker de jonge garde, heeft een andere manier van waarnemen en ontwikkelen. Niet elke speler pikt zomaar iets op van een oudere speler omdat dit logisch is. Dit is namelijk niet logisch. Veel spelers ontwikkelen zich het beste door zelf de praktijk te ervaren. Daar zit dus al een hele grote beperking in het beter maken van jonge spelers d.m.v. oudere/ervaren spelers. 2e grote beperking is dat de meeste oudere/ervaren spelers helemaal niet de kunde hebben om met jonge spelers aan de slag te gaan. Daar komt een hoop mentaliteit, inzicht en communicatieve vaardigheden bij kijken. Tevens zijn Eredivisie-spelers op hun 21e tot 25e vaak al ervaren zat voor het Nederlands voetbal. Afhankelijk van hoe men zich heeft kúnnen ontwikkelen, en daar zit het knelpunt. Gelukkig mag je je bij Ajax ontwikkelen, en plukt de club daar de vruchten van.
En wat betreft de uitwedstrijden? Een team vol 21 jarige spelers zal het bijvoorbeeld veel moeilijker hebben uit in een volle Kuip dan een team vol met Verthonghens en Janssens. Die zijn wel wat gewend en kunnen zichzelf en daarmee het hele team beter afschermen tegen de 12e van de tegenstander.
pi_101494731
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:15 schreef Adames het volgende:

[..]

En wat betreft de uitwedstrijden? Een team vol 21 jarige spelers zal het bijvoorbeeld veel moeilijker hebben uit in een volle Kuip dan een team vol met Verthonghens en Janssens. Die zijn wel wat gewend en kunnen zichzelf en daarmee het hele team beter afschermen tegen de 12e van de tegenstander.
De fout zit 'm in het feit dat we denken dat het bij Ajax om individuele eigenschappen gaat. Ja, onder een trainer als Jol, en met een topper als Suarez wel. Daarin werd alles zó geschept, dat het beste individu kon renderen en punten pakken. Vertrekt dat individu, wordt hij goed verdedigd, breekt hij een been of heeft hij zijn dag niet? Kun je fluiten naar succes. Dat is de hunker naar korte termijn successen. Daardoor lopen we de manier waarop dat succes tot stand moet komen heel hard voorbij, en Ajax heeft met haar methode goud in handen.

Echter denken we dus ook dat een individu met ervaring beter tegen druk kan. Nou, we zien bij Feyenoord hoe gaat dat werkt ja... die raken in paniek in hun eigen kuip. Stressbestendig zijn, om het zo maar even te noemen, is een aangeboren eigenschappen, die je deels kunt ontwikkelen en bijschaven. Maar een individu dat het hoofd koel houd, zorgt er niet voor dat de rest dat ook doet. Het gaat er juist om dat je als team onoverwinnelijkheid, dominantie, bluf, lef, zelfvertrouwen uitstraalt. En dat kunnen jonge spelers wel allemaal hebben, zolang je ze maar goed blijft trainen en coachen. Ik zag Eriksen ook niet onder de druk bezwijken in San Siro, maar gewoon het ervaren middenveld van Milan scheel tikken. Je zag daar meteen een ander team, en direct de invloed van een ander soort trainer.
pi_101526704
Hot topic
  zaterdag 3 september 2011 @ 15:57:34 #198
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101526892
Bulykin :r

:)
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zaterdag 3 september 2011 @ 16:00:56 #199
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_101526948
Geen competitie deze week :r :r


:r
pi_101527445
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:00 schreef Burrito het volgende:
Geen competitie deze week :r :r


:r
terechte klacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')