abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101440715

Samenvattingen van het seizoen 2011/2012:

Eerstvolgende wedstrijden:

10/9 Heracles Almelo - Ajax 20:45
14/9 Ajax - Lyon 20:45
18/9 PSV - Ajax 12:30
24/9 Ajax - FC Twente 20:45
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_101440721
"Update 1 september 9:35 uur - 'El Hamdaoui vloog woensdagavond laat nog naar Spanje'

Mounir El Hamdaoui voetbalt meest waarschijnlijk nog tot de winterstop bij Jong Ajax. De overbodige spits rondde woensdag geen transfer meer af, maar stapte volgens het Algemeen Dagblad nog wel in het vliegtuig naar Spanje. El Hamdaoui verliet het trainingskamp van Marokko om te praten met Espanyol. Later deed ook Real Mallorca nog een poging, maar uiteindelijk gaf de spits aan geen van beide clubs zijn jawoord."

:')
pi_101440725
Betere TT is: Met overbodige kut Marokkanen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_101440745
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:42 schreef MaxC het volgende:
Ik mis Rasmus. Zo'n contrast met Mounir. Stil, teambelang voorop, keihard werken en geen arrogantie en/of grote bek.
pi_101440800
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:43 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik mis Rasmus. Zo'n contrast met Mounir. Stil, teambelang voorop, keihard werken en geen arrogantie en/of grote bek.
Kan je nog beter dennis missen.
  donderdag 1 september 2011 @ 10:01:26 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101441079
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:43 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Sympathieke speler, maar of we hem missen (als speler) denk het niet hoewel ik hem liever zag dan Enoh
  donderdag 1 september 2011 @ 10:02:11 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101441092
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:42 schreef MaxC het volgende:
Ze zeggen weleens dat voetbal een afspiegeling is van de maatschappij
pi_101443934
Wat een gekkenhuis gister ...

Volgens mij was het erger dan voorgaande jaren..
★★★
  donderdag 1 september 2011 @ 12:02:16 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101444009
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een gekkenhuis gister ...

Volgens mij was het erger dan voorgaande jaren..
Ja leek er inderdaad wel op, wij zijn er uiteindelijk goed vanaf gekomen
pi_101444101
En al die nieuwe users van gister zie je nu niemand meer. :P
pi_101444175
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:05 schreef mash_ het volgende:
En al die nieuwe users van gister zie je nu niemand meer. :P
Heerlijk.

Heb wel zin om PSV over twee weken af te straffen. Ze voelen zich wel erg goed...
★★★
pi_101444224
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:07 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Heerlijk.

Heb wel zin om PSV over twee weken af te straffen. Ze voelen zich wel erg goed...
Straf jij ze af of doet Ajax dat?
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_101444277
Ik ben Ajax.
★★★
pi_101444304
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben Ajax.
Oh. Dan heb ik niks gezegd :D
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  donderdag 1 september 2011 @ 12:13:08 #15
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_101444333
Waar we Lindgren missen? Really?
pi_101444474
Beetje dom van Mounier om zijn salariseisen niet wat te verlagen, nu moet hij bij de beloften spelen. Alsof een Europese club daar gaat komen kijken...
pi_101444517
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:17 schreef Kremers het volgende:
Beetje dom van Mounier om zijn salariseisen niet wat te verlagen, nu moet hij bij de beloften spelen. Alsof een Europese club daar gaat komen kijken...
Hij eet prima van jullie begroting, dus waarom zou ie persé voor minder ergens anders willen voetballen?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  donderdag 1 september 2011 @ 12:21:36 #18
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101444585
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:19 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Hij eet prima van jullie begroting, dus waarom zou ie persé voor minder ergens anders willen voetballen?
Uit sportieve overwegingen?
  donderdag 1 september 2011 @ 12:21:49 #19
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101444592
Voetbal is inderdaad bijzaak voor hamlap, al meermaals gezegd :)
AFC AJAX
  donderdag 1 september 2011 @ 12:24:06 #20
344378 J2T
pi_101444656
Een half jaartje bij de beloftes spelen zal iig niet zijn ego strelen. Kan je wel zo veel geld vangen bij Ajax, maar ik kan mij echt niet voorstellen dat je er een goed gevoel aan overhoudt. Iedereen op de club wil je weghebben en daar moet je dan elke dag verschijnen om te trainen met 16/18 jarige. Veel plezier!
  donderdag 1 september 2011 @ 12:25:57 #21
344378 J2T
pi_101444707
Hetzelfde geldt voor Aissati, maar bij hem hoop ik nog dat die een kans krijgt van Frankie. Ik bedoel als je Siem goed genoeg vindt voor het middenveld, dan mag je Aissatti ook wel een kansje geven.
  donderdag 1 september 2011 @ 12:26:20 #22
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101444723
J2T ideetje om andere posts ook te lezen :')?
AFC AJAX
pi_101444780
Gelukkig gaat het lekker met de financiën en geven ze Mounir alle tijd. Uiteindelijk zal hij zelf tot de conclusie komen dat niemand hiermee opschiet... Een normaal mens tenminste.
★★★
  donderdag 1 september 2011 @ 12:29:08 #24
344378 J2T
pi_101444809
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:26 schreef msnk het volgende:
J2T ideetje om andere posts ook te lezen :')?
Ja ik wou het ook nog even melden. IK BEN LAAIEND DAT DIE MOUNIR HIER NOG ZIT!!!1[caps lock off]
pi_101444812
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

Uit sportieve overwegingen?
Ja get over it. Spelers komen hooguit voor 50% naar ajax omdat het een sportieve vooruitgang is, want met een mindere club een prachtig resultaat behalen is ergens veel bewonderingswaardiger. Feit is dat jullie gewoon veel meer salaris betalen dan de andere Nederlandse clubs.
  donderdag 1 september 2011 @ 12:35:43 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101445001
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:29 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ja get over it. Spelers komen hooguit voor 50% naar ajax omdat het een sportieve vooruitgang is, want met een mindere club een prachtig resultaat behalen is ergens veel bewonderingswaardiger. Feit is dat jullie gewoon veel meer salaris betalen dan de andere Nederlandse clubs.
Ik geef alleen antwoord op je vraag, je zou toch van een international verwachten dat hij om in beeld te blijven toch op het hoogste niveau wil blijven spelen, maar misschien wordt hij bij gebrek aan beter toch opgeroepen voor interlands.

En spelers die naar een mindere club gaan om een prachtig resultaat te halen omdat dat bewonderingswaardiger is :?
pi_101445002
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:29 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Onzin, voetballers willen prijzen winnen, niet "voor een club als X is de 8ste plek echt geweldig!"
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_101445141
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Gelukkig gaat het lekker met de financiën en geven ze Mounir alle tijd. Uiteindelijk zal hij zelf tot de conclusie komen dat niemand hiermee opschiet... Een normaal mens tenminste.
Ja, daar gaat het al fout.
pi_101445211
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik geef alleen antwoord op je vraag, je zou toch van een international verwachten dat hij om in beeld te blijven toch op het hoogste niveau wil blijven spelen, maar misschien wordt hij bij gebrek aan beter toch opgeroepen voor interlands.

En spelers die naar een mindere club gaan om een prachtig resultaat te halen omdat dat bewonderingswaardiger is :?
Ja, een club als ajax heeft zijn titel toch deels te danken aan het geld wat er in rondgaat. Dus een titel is deels te kopen.(zie ook het huidige psv :') )
Voor de rest is het niet helemaal waar, want waarom gaan er dan spelers naar ajax waar ze vervolgens 3/4e van het seizoen bank kunnen zitten. Voetbal is met de internationale markt niet meer het romantische van vroeger. Het zijn werknemers voor goed betalende bedrijven.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Onzin, voetballers willen prijzen winnen, niet "voor een club als X is de 8ste plek echt geweldig!"
Ah daarom ging Theo naar ajax. Uitizcht op dit seizoen is voor Twente net zo kansrijk als voor ajax, dus dat kan het niet geweest zijn en we weten allemaal dat ajax gewoon straks in de EL zit en niet de groepsfase van de CL overleeft.
  donderdag 1 september 2011 @ 12:43:48 #30
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101445225
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:29 schreef J2T het volgende:

[..]

Ja ik wou het ook nog even melden. IK BEN LAAIEND DAT DIE MOUNIR HIER NOG ZIT!!!1[caps lock off]
Ik doelde eigenlijk op het feit dat hamlap enkel wil cashen nu.

Jij bent zelf toch een mocro? Dan weet je vast ook wel dat als hij over ~10 jaar teruggaat naar Marokko hij daar als een sultan zal leven? En tot die tijd kan hij lekker chillen hier in Nederland.

Wat kunnen die koters hem nou schelen? Die kerel is mentaal echt veel sterker dan wat iedereen hier hem toebedeelt.
AFC AJAX
  donderdag 1 september 2011 @ 12:55:07 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101445491
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:43 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ja, een club als ajax heeft zijn titel toch deels te danken aan het geld wat er in rondgaat. Dus een titel is deels te kopen.(zie ook het huidige psv :') )
Voor de rest is het niet helemaal waar, want waarom gaan er dan spelers naar ajax waar ze vervolgens 3/4e van het seizoen bank kunnen zitten. Voetbal is met de internationale markt niet meer het romantische van vroeger. Het zijn werknemers voor goed betalende bedrijven.

[..]

Ah daarom ging Theo naar ajax. Uitizcht op dit seizoen is voor Twente net zo kansrijk als voor ajax, dus dat kan het niet geweest zijn en we weten allemaal dat ajax gewoon straks in de EL zit en niet de groepsfase van de CL overleeft.
Lijkt me duidelijk dat een club met een hogere begroting meer kans op succes heeft dan een club met een lagere, maar garanties zijn er niet, verder begrijp ik je punt niet zo goed want het gaat wel om sport, het is dan wel professionele sport maar een speler moet altijd de afweging maken tussen het sportieve en het financiële, zie Eriksen die al een veelvoud had kunnen verdienen bij een andere club, of Bulykin die zijn salariseisen bijstelt.

Verder met alle respect voor Twente maar 1 kampioenschap maakt nog geen topclub, ze zijn daar goed bezig maar nog lang niet vergelijkbaar met Ajax
pi_101445680
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk dat een club met een hogere begroting meer kans op succes heeft dan een club met een lagere, maar garanties zijn er niet, verder begrijp ik je punt niet zo goed want het gaat wel om sport, het is dan wel professionele sport maar een speler moet altijd de afweging maken tussen het sportieve en het financiële, zie Eriksen die al een veelvoud had kunnen verdienen bij een andere club, of Bulykin die zijn salariseisen bijstelt.

Verder met alle respect voor Twente maar 1 kampioenschap maakt nog geen topclub, ze zijn daar goed bezig maar nog lang niet vergelijkbaar met Ajax
Dat is er wel degelijk. Je ziet het steeds meer. Kijk naar Chelsea, kijk naar City, kijk naar al die russische clubs. Erikssen had al weg kunnen zijn ja, maar nu zou ie niet naar de echte top gaan. Voor hem is het veel interessanter om nog een jaar(of 2) bij ajax te blijven en dan verder te gaan, omdat ie dan veel hoger uitkomt. Bulykin krijgt waarschijnlijk niet bijzonder veel speeltijd, omdat de Boer waarschijnlijk de voorkeur geeft aan sighthorsson.

Twente is wel degelijk op weg een topclub te worden. De begroting is nu al de 3e van Nederland, maar itt tot PSV en Ajax is hun financiële situatie veel gezonder. Ze zijn in ieder geval beter doorgegaan dan AZ destijds.

Overigens zeg ik niet dat ik el ham's keuze de juiste vindt, maar je moet in het huidige sportklimaat wel begrijpen dat geld toch echt minstens 50% van de drijfveer is. Op papier moet je nu immers toegeven dat PSV en Twente net zo goed om de titel voetballen, maar wel veel minder aan salarissen kwijt zijn.
  donderdag 1 september 2011 @ 13:15:28 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101446017
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:02 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dat is er wel degelijk. Je ziet het steeds meer. Kijk naar Chelsea, kijk naar City, kijk naar al die russische clubs. Erikssen had al weg kunnen zijn ja, maar nu zou ie niet naar de echte top gaan. Voor hem is het veel interessanter om nog een jaar(of 2) bij ajax te blijven en dan verder te gaan, omdat ie dan veel hoger uitkomt. Bulykin krijgt waarschijnlijk niet bijzonder veel speeltijd, omdat de Boer waarschijnlijk de voorkeur geeft aan sighthorsson.

Twente is wel degelijk op weg een topclub te worden. De begroting is nu al de 3e van Nederland, maar itt tot PSV en Ajax is hun financiële situatie veel gezonder. Ze zijn in ieder geval beter doorgegaan dan AZ destijds.

Overigens zeg ik niet dat ik el ham's keuze de juiste vindt, maar je moet in het huidige sportklimaat wel begrijpen dat geld toch echt minstens 50% van de drijfveer is. Op papier moet je nu immers toegeven dat PSV en Twente net zo goed om de titel voetballen, maar wel veel minder aan salarissen kwijt zijn.
Wat we beiden stellen verschilt niet zoveel.

Dat PSV en Twente ook dit jaar net als Ajax om de titel strijden zal ik zeker niet ontkennen, bij Ajax liggen de salarissen hoger maar ook de inkomsten liggen hoger, verder durf ik te stellen dat als Ruiz voor Ajax had gespeeld hij bij een betere club terecht was gekomen en voor een hoger transfer bedrag, dat is ook het verschil tussen het topclub zijn en het worden.
  Redactie Games donderdag 1 september 2011 @ 13:15:46 #34
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_101446027
Dat zou ik nu niet weten hoor. Ja twente heeft een salarisplafond, maar bij ajax zijn veel grootverdieners weg, en bij psv verdienen veel spelers echt achterlijk veel.
.....Kennedy
pi_101446072
Bulykin *O*
pi_101446133
Als ik hamlap was zou ik bij Ajax blijven zitten en lekker lopen cashen en de trainingen als soort van fitness rondje zien per dag. En voor de rest wat anders gaan doen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_101446211
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat we beiden stellen verschilt niet zoveel.

Dat PSV en Twente ook dit jaar net als Ajax om de titel strijden zal ik zeker niet ontkennen, bij Ajax liggen de salarissen hoger maar ook de inkomsten liggen hoger, verder durf ik te stellen dat als Ruiz voor Ajax had gespeeld hij bij een betere club terecht was gekomen en voor een hoger transfer bedrag, dat is ook het verschil tussen het topclub zijn en het worden.
Maar eigenlijk is dat belachelijk, want Ruiz is een prima speler en ik denk niet dat Ajax er veel meer van had gemaakt. Dus dat is ook meer de naam van het beestje dan wat het beestje doet.
Ik hoop persoonlijk wel dat Twente een topclub wordt, want ik denk dat als Joop dit beleid voortzet ze een rol van betekenis kunnen gaan spelen in de CL.
pi_101446291
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-salarishuizen.dhtml
Artikeltje over de salarissen binnen de eredivisie. Dan staat ajax toch wel echt schrikbarend veel hoger dan Twente en zie je ook dat de traditionele top3 niet leert van de fouten.
pi_101446311
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:21 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Maar eigenlijk is dat belachelijk, want Ruiz is een prima speler en ik denk niet dat Ajax er veel meer van had gemaakt. Dus dat is ook meer de naam van het beestje dan wat het beestje doet.
Ik hoop persoonlijk wel dat Twente een topclub wordt, want ik denk dat als Joop dit beleid voortzet ze een rol van betekenis kunnen gaan spelen in de CL.
In Nederland kunnen ze zeker een rol spelen. In de CL kunnen ze het schudden (hier geef ik PSV en Ajax een grotere kans door een hogere begroting).
Al zal Twente het in Nederland ook moeilijk gaan krijgen. Nu is alles nog leuk en aardig en moet niks. Over een paar jaar is het daar ook van moeten en zullen ze problemen gaan krijgen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_101446362
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:25 schreef Pedroso het volgende:

[..]

In Nederland kunnen ze zeker een rol spelen. In de CL kunnen ze het schudden (hier geef ik PSV en Ajax een grotere kans door een hogere begroting).
Al zal Twente het in Nederland ook moeilijk gaan krijgen. Nu is alles nog leuk en aardig en moet niks. Over een paar jaar is het daar ook van moeten en zullen ze problemen gaan krijgen.
Denk je niet dat het een kwestie van tijd is voordat de begroting op niveau is van Ajax en PSV. Het achterand van Twente is erg groot, maar ze hebben een veel gezonder financieel beleid.
Je kan als ajax wel gaan zeggen dat er geen schulden zijn, maar met financiering vanuit een beursgang die nooit meer waargemaakt wordt en wel uistaande schulden is dat slechts een farcé. Zeker als je verlies maakt.
  donderdag 1 september 2011 @ 13:27:55 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101446383
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:21 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk speculeren maar het is een feit dat als topspelers bij Ajax weggaan dit voor een hoger bedrag gaat dan bij andere clubs.

Wat ik al zei, Twente is goed bezig maar een rol van betekenis in de CL (in de huidige opzet) zie ik voor geen enkele NL club weggelegd , als Twente dat gaat lukken kan ik alleen maar diep buigen
pi_101446415
Ik geef toe dat het deels ook de hoop is dat het gaat gebeuren, omdat het wel weer eens tijd wordt dat er gepresteerd wordt in de CL, maar persoonlijk acht ik twente de grootste kans toe.
  donderdag 1 september 2011 @ 13:29:54 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101446432
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:29 schreef Ascendancy het volgende:
Ik geef toe dat het deels ook de hoop is dat het gaat gebeuren, omdat het wel weer eens tijd wordt dat er gepresteerd wordt in de CL, maar persoonlijk acht ik twente de grootste kans toe.
Win dan eerst meer eens van Benfica
  donderdag 1 september 2011 @ 13:32:28 #44
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101446496
Zelfs Schaars zegt het, Porto is zeg maar Ajax :7

Op naar die CL-beker :9
AFC AJAX
  donderdag 1 september 2011 @ 13:32:38 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101446502
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:27 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Denk je niet dat het een kwestie van tijd is voordat de begroting op niveau is van Ajax en PSV. Het achterand van Twente is erg groot, maar ze hebben een veel gezonder financieel beleid.
Je kan als ajax wel gaan zeggen dat er geen schulden zijn, maar met financiering vanuit een beursgang die nooit meer waargemaakt wordt en wel uistaande schulden is dat slechts een farcé. Zeker als je verlies maakt.
Dat kan je gewoon vergeten, verder heeft Ajax geen schuld, er werd wel verlies gedraaid maar dat is nu ook voorbij voorzover ik weet
pi_101446527
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:27 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Bij Ajax zitten ze dik in de plus hoor (vorig jaar) en dit jaar zal er nog een veel grotere winst behaald worden. Twente gaat Ajax nooit achterhalen qua populariteit, fans, historie, financieel en ga zo maar door.
Zelfs PSV heeft er decennia over gedaan om zich internationaal een nationaal op de kaart te zetten en als topclub te worden geaccepteerd.
Twente is goed bezig daar niet van maar ik wil nog zien of ze dat gezonde financiële beleid voortzetten als het sportief tegenzit.
pi_101446573
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Win dan eerst meer eens van Benfica
Dat had ajax ook niet gedaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat kan je gewoon vergeten, verder heeft Ajax geen schuld, er werd wel verlies gedraaid maar dat is nu ook voorbij voorzover ik weet
Dat is spelen met getallen. Ik weet niet over het resultaat van voorgaande jaren. Maar ajax heeft leningen openstaan en herfinanciert vanuit de opbrengst van de beursgang.
  donderdag 1 september 2011 @ 13:36:10 #48
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101446605
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:35 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat :?
AFC AJAX
pi_101446611
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Als ik hamlap was zou ik bij Ajax blijven zitten en lekker lopen cashen en de trainingen als soort van fitness rondje zien per dag. En voor de rest wat anders gaan doen.
Maar het gevolg daarvan is mogelijk wel dat zijn carrière nu al voorbij is. Wie wil er nou een voetballer kopen die bijna een heel jaar niets heeft gedaan?
  donderdag 1 september 2011 @ 13:37:52 #50
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_101446658
Ajax moet Mounir gewoon stuk maken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_101446689
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:37 schreef Catch22- het volgende:
Ajax moet Mounir gewoon stuk maken.
Nee, dat is geen goed plan, dat beschadigt Ajax alleen maar. Mounir kan zichzelf prima slopen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 1 september 2011 @ 13:39:16 #52
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101446715
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:36 schreef Kremers het volgende:

[..]

Maar het gevolg daarvan is mogelijk wel dat zijn carrière nu al voorbij is. Wie wil er nou een voetballer kopen die bijna een heel jaar niets heeft gedaan?
Zat clubs die hem zullen willen hebben hoor, dat weet hij donders goed.
AFC AJAX
pi_101447028
Ook nu waren er zat clubs die hem wilde hebben en daar een fors bedrag voor over hadden.
Alleen is het probleem dat Hamlap (en zaakwaarnemer Lens) de transfervrije status wilde hebben om dan een paar miljoen tekengeld in eigen zak te ontvangen.
Zo gek is Ajax natuurlijk niet maar ze zullen deze week in de pers Ajax wel weer gaan beschimpen om dat ze zgn. tegenwerken en geen oplossing willen zoeken.
pi_101447212
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef msnk het volgende:

[..]

Zat clubs die hem zullen willen hebben hoor, dat weet hij donders goed.
Het zou me niks verbazen dat hij gewoon zijn contract bij Ajax uit gaat zitten en daarna bij een nieuw team, eventueel in Rusland rustig hetzelfde bedrag zal opstrijken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_101447405
Mounir zal in de winterstop wel weggaan. Met tussendoor een paar flinke uithalen naar Ajax. Ach, eigenlijk is elke opmerking hier ook al teveel eer voor hem.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 1 september 2011 @ 14:02:05 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101447414
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:35 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

[..]

Dat is spelen met getallen. Ik weet niet over het resultaat van voorgaande jaren. Maar ajax heeft leningen openstaan en herfinanciert vanuit de opbrengst van de beursgang.
Ten eerste weet je dat niet, ten tweede beweer ik ook niet dat Ajax een rol van betekenis gaat spelen in de CL

Ajax heeft geen leningen openstaan en een hoger eigen vermogen dan Twente
  donderdag 1 september 2011 @ 14:04:49 #57
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_101447502
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Ascendancy het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-salarishuizen.dhtml
Artikeltje over de salarissen binnen de eredivisie. Dan staat ajax toch wel echt schrikbarend veel hoger dan Twente en zie je ook dat de traditionele top3 niet leert van de fouten.
Die salarissen zijn nog uit het tijdperk van Basten hé?
Sno, Emanuelson, De Zeeuw en Stekelenburg zijn allemaal weg!
Sigthorsson, Serero en Boerrigter verdienen aanzienlijk minder! Bulyakin zal wellicht een uitzondering zijn.

Er is wel degelijk geleerd van het financieel beleid van een paar jaar geleden.
So confused when you're lost in the groove
  donderdag 1 september 2011 @ 14:09:13 #58
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101447650
Bij VI lieten ze een aantal weken terug zien dat de huidige hoogste salarissen bij pisvee zitten.
AFC AJAX
  donderdag 1 september 2011 @ 14:14:44 #59
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101447796
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:13 schreef J2T het volgende:
Waar we Lindgren missen? Really?
Kijk even wie de TS is.
  donderdag 1 september 2011 @ 14:15:39 #60
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_101447830
Ajax heeft juist haar hele salarishuis hervormd. Lagere basislonen en hogere premies. Premies per seizoen en niet meer per wedstrijd.
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')