kruidvat heeft uitgebreider aSsortiment dusjaaquote:Op donderdag 1 september 2011 01:02 schreef detandenfee het volgende:
probeer etos/trekpleister volgende keer
hoezo oik heb recht kruidvat te bezoeken en het is een professioneel bedrijf ik geef geld aan de kruidvat dus zij moeten normaal doenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:03 schreef boekenplank het volgende:
Je zoekt het zelf op dus niet zeuren.
Kreeg je je foundation spul wel terug?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:04 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hoezo oik heb recht kruidvat te bezoeken en het is een professioneel bedrijf ik geef geld aan de kruidvat dus zij moeten normaal doen
nee moest dus naar andere kruidvat fietsen helemaal in leidschendam daar hadden ze die wel en is ie niet door een andere klant uit mn mandje gehaaldquote:Op donderdag 1 september 2011 01:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kreeg je je foundation spul wel terug?
Heb je gezien dat die klant dat spul uit je mandje pakte of kwam je er later achter?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:08 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
nee moest dus naar andere kruidvat fietsen helemaal in leidschendam daar hadden ze die wel en is ie niet door een andere klant uit mn mandje gehaald
Ja, dat doet dat paupervolk niet dus kun je beter naar een alternatief zoeken.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:04 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hoezo oik heb recht kruidvat te bezoeken en het is een professioneel bedrijf ik geef geld aan de kruidvat dus zij moeten normaal doen
jaa zag het ik zei er nog wat van maar werd uitgescholden die bezemina =@quote:Op donderdag 1 september 2011 01:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Heb je gezien dat die klant dat spul uit je mandje pakte of kwam je er later achter?
dan heeft ze wel lef, ik zou echt facking boos zijn gewordenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:10 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
jaa zag het ik zei er nog wat van maar werd uitgescholden die bezemina =@
ga ik ook doen maar heeft geen zin tis net ah wat ze ook doen mensen blijven komenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:11 schreef Rezania het volgende:
TS, dit is al je tweede klacht over die Kruidvat, schrijf eens een klachtbrief naar het management van die Kruidvat.
Wie niet waagt wie niet wint. En stuur dan ook even een klachtbrief naar het hoofdkantoor van de Kruidvat.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:15 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ga ik ook doen maar heeft geen zin tis net ah wat ze ook doen mensen blijven komen
ik zie het vakkenvullers bij 1 van de ah's waar ik kom ook wel eens doen. echt, te sneu voor woorden. aanpakken, die bedrijfslijder!quote:Op donderdag 1 september 2011 01:00 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Ts gaat weleens lekker shoppen weetje, ts was vandaag bij de kruidvat. Hier zaten wat meisjes achter de kassa's met dames in de dops looks die naar hun collega's schreeuwden en ook allemaal straattaal gebruiken. Ik vind dit niet normaal als je achter de kassa zit hoor je er verzorgd uit te zien en praat je netjes en je bent met de klant bezig.
Eerder zat een meisje achter de kassa haar nagels te lakken ook lekker beleefd.
Behalve het personeel zijn er ook veel rare klanten bij de kruidvat ik had een keer een mandje laatste lichtste essence mousefoundation helemaal blij pakt iemand anders die gewoon uit mijn mandje! Ook zie ik weleens wat groepjes hangen voor en in kruidvat enzo maar sinds er bewakers staan wat minder.
Klacht: de klanten envooral personeel bij kruidvat zijn onbeschoft
Bedoel je die in de grote houtstraat. Ik vroeg: mevrouw kunt u mij misschien vertellen waar de niveau silver protection staat? Antwoord: Ja ergens achter ga maar kijken....quote:Op donderdag 1 september 2011 01:55 schreef Scjvb het volgende:
In het Haarlemse Kruidvat is alles goed geregeld.Zowel vriendelijk personeel als groot assortiment.
En het is al bijna een feest om daar te zijn.
jij dat turks uitziende meisje met die sigaret dikke kont en spijkerbroeklegging die vandsaag voor kruidvat haarlemmerstraat hing?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:43 schreef 9611Niels het volgende:
Hangen voor de KruidvatMorgen weer.
rk nu bij ah had gisteren eerste dag Xquote:Op donderdag 1 september 2011 01:54 schreef Bartcoah het volgende:
Lekker boeie je werkt nog steeds bij de Bristol? Ouwe tokkie van me![]()
xxxx
One luv morgen kom ik u berijden
jekentmeniet
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:04 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
kruidvat haarlemmerstraat is tokkie bij kruidvat station werken tokkies en josti's kruidvat kopermolen is een beetje krap en kruidvat 5meiplein is ook al niksquote:
Er zit een Kruidvat op het station?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
kruidvat haarlemmerstraat is tokkie bij kruidvat station werken tokkies en josti's kruidvat kopermolen is een beetje krap en kruidvat 5meiplein is ook al niks
Leiden
jaanaast waar die hamburgertent nu is vlakbij super de boer daar bij de bussen naast de aldiquote:Op donderdag 1 september 2011 02:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zit een Kruidvat op het station?
Oh daar. Ben ik nog nooit geweest.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:24 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
jaanaast waar die hamburgertent nu is vlakbij super de boer daar bij de bussen naast de aldi
moet je ook niet doen allemaal tokkieshops bleghh en dan vooral kruidvatquote:Op donderdag 1 september 2011 02:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh daar. Ben ik nog nooit geweest.
Ken ik niet, in de Kruivatwinkels waar ik kom staat normaal personeel en komen normale klanten dus ik herken niets in je verhaal.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
kruidvat haarlemmerstraat is tokkie bij kruidvat station werken tokkies en josti's kruidvat kopermolen is een beetje krap en kruidvat 5meiplein is ook al niks
Leiden
en jij woont zeker in de gooi ofzoquote:Op donderdag 1 september 2011 02:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Ken ik niet, in de Kruivatwinkels waar ik kom staat normaal personeel en komen normale klanten dus ik herken niets in je verhaal.
Neuh, Oosten van het land in een hoofdstad van een provincie. Zelf woon ik wel in een goede wijk maar die ligt wel aan een wijk die berucht is.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:33 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
en jij woont zeker in de gooi ofzo
Sassenheim lijkt een eiland in de randstad, positief bedoeld.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:00 schreef Rezania het volgende:
Weer het Kruidvat kassameisje verhaal?Ga naar de Kruidvat in Sassenheim, daar hebben we dit soort paupervolk niet.
En steeds verrassendquote:Op donderdag 1 september 2011 04:05 schreef joeftw het volgende:
Haten op kruidvat
Die shit daar is altijd voordelig daar, man.
quote:Op donderdag 1 september 2011 09:32 schreef BertV het volgende:
[..]
Sassenheim lijkt een eiland in de randstad, positief bedoeld.
Is me al eerder opgevallen.
Geachte Parietale_kwab,quote:Op donderdag 1 september 2011 09:29 schreef Parietale_kwab het volgende:
Lieve TS,
Ondanks dat je klacht terecht is, vind ik dat, gezien je taalgebruik en zinsconstructie, jij niet bepaald met kop en schouders boven tokkies uit steekt.
Bedankt voor het lezen.
gr. gr.
En die Kruidvat representeert iedere Kruidvat medewerker/klant? Ik denk dat je gewoon in een pauper buurt woont.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:00 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Klacht: de klanten envooral personeel bij kruidvat zijn onbeschoft
Je betaald toch voor je product? Of geef je ze gewoon geld? In dat geval mag je bij mij altijd komen winkelen!quote:Op donderdag 1 september 2011 01:04 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
Dis kent bie troe.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:00 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Behalve het personeel zijn er ook veel rare klanten bij de kruidvat ik had een keer een mandje laatste lichtste essence mousefoundation helemaal blij pakt iemand anders die gewoon uit mijn mandje!
TS heeft een paar pagina's terug een heel verhaal geschreven over alle Kruidvats in Leiden, zegt genoegquote:
Kruidvat Station? Prima Kruidvat hoor, veel beter dan de Haarlemmerstraat, die twee in Oegstgeest trouwens ook. Die in de Kopermolen is inderdaad krap maar verder wel in orde. Volgens mij is de enige echt slechte Kruidvat in de buurt die in de Haarlemmerstraat.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
Leiden
Ze hebben wel zo'n afdeling.quote:
Ik denk dat het assortiment van de Kruidvat veel groter is dan dat van de Action.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat het bij de Kopermolen beter is.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:18 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Kruidvat Station? Prima Kruidvat hoor, veel beter dan de Haarlemmerstraat, die twee in Oegstgeest trouwens ook. Die in de Kopermolen is inderdaad krap maar verder wel in orde. Volgens mij is de enige echt slechte Kruidvat in de buurt die in de Haarlemmerstraat.
die in de kopermolen is ook stom fucking krap alles ze moeten die gewoon uitbreidenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:55 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het bij de Kopermolen beter is.
Ze zouden jou moeten weigeren. Domme kut racist.quote:Op zondag 4 september 2011 03:19 schreef Fvandercraats het volgende:
Mja, hier zit er een theedoek achter de kassa bij de Kruidvat...Dat is nog veel erger. Hoe kunnen ze het toch toelaten..
Meneer kutracist voor jou!quote:Op zondag 4 september 2011 03:20 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
[..]
Ze zouden jou moeten weigeren. Domme kut racist.
ik hoop maar dat je gewoon aan t trollen bent, anders zou het wel heeel triest zijn, ditquote:Op zondag 4 september 2011 03:28 schreef Fvandercraats het volgende:
[..]
Meneer kutracist voor jou!![]()
Het is eerder racistisch om zo'n vuile vlooiendoek te dragen als personeel zijnde. Zometeen groeten ze je nog met Salam aleikum zodra je de winkel binnenloopt. Prettig hoor
Nah, laat ze maar lekker optiefen met die grappen.
Niks mis mee; dan besef ik meteen dat ik niet moet vergeten salami te kopen. Met halal varkensvlees.quote:Op zondag 4 september 2011 03:28 schreef Fvandercraats het volgende:
Zometeen groeten ze je nog met Salam aleikum zodra je de winkel binnenloopt. Prettig hoor
quote:Op zondag 4 september 2011 03:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niks mis mee; dan besef ik meteen dat ik niet moet vergeten salami te kopen. Met halal varkensvlees.
Nee, geen troll. Wel een racist.quote:Op zondag 4 september 2011 03:29 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
[..]
ik hoop maar dat je gewoon aan t trollen bent, anders zou het wel heeel triest zijn, dit
Ik kom uit Eindhoven, ik kom ook nooit in een moskee. Waarom moeten zij zich aanpassen? op grond van hun geloof mag dat. Andere religies mogen dat ook. Maarja wat weet jij er ook van eh, je praat gewoon geertje naquote:Op zondag 4 september 2011 03:35 schreef Fvandercraats het volgende:
[..]
Nee, geen troll. Wel een racist.
Jij bent zeker zo'n figuur die elke dag bij de universiteit voor terroristen moskee rondhangt.
Of je komt uit Urk en weet niet wat een allochtoon is.
Dat ze hier zijn is tot daar aan toe, maar dat ze ook nog hun eigen klederdracht publiekelijk (als personeel zijnde) mogen dragen... Dat is pas triest.
Tuurlijk, want er is alleen zwart en wit en geen grijs.quote:Op zondag 4 september 2011 03:35 schreef Fvandercraats het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n figuur die elke dag bij de universiteit voor terroristen moskee rondhangt.
Dat ze hier zijn is tot daar aan toe, maar dat ze ook nog hun eigen klederdracht publiekelijk (als personeel zijnde) mogen dragen... Dat is pas triest.
het is echt een hype op fok! tegenwoordig om zo racistisch mogelijk te zijn ofzoquote:Op zondag 4 september 2011 03:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk, want er is alleen zwart en wit en geen grijs.
En om iedereen die anders is op een ander gebied dan geloof of geslacht autist te noemen, want iemand homo noemen is echt zo 2009.quote:Op zondag 4 september 2011 03:46 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
[..]
het is echt een hype op fok! tegenwoordig om zo racistisch mogelijk te zijn ofzo
Ik ben wel zo'n figuur wat naar de universiteit voor terroristen gaat. Meestal neem ik voor vertrek wat C4 mee uit huis en nadat ik vrij ben zoek ik flikkers zoals jij om op te blazen.quote:Op zondag 4 september 2011 03:35 schreef Fvandercraats het volgende:
[..]
Iedereen afzeiken gebeurde altijd al, maar de moslimhaat is er volgens mij veel meer.quote:Op zondag 4 september 2011 03:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
En om iedereen die anders is op een ander gebied dan geloof of geslacht autist te noemen, want iemand homo noemen is echt zo 2009.
De haat jegens autisten is ook een unicum voor FOK!, ik ben het nog nooit op een ander forum tegengekomen.quote:Op zondag 4 september 2011 03:49 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
[..]
Iedereen afzeiken gebeurde altijd al, maar de moslimhaat is er volgens mij veel meer.
Het lijkt me meer onwetendheid dan haat.quote:Op zondag 4 september 2011 03:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
De haat jegens autisten is ook een unicum voor FOK!, ik ben het nog nooit op een ander forum tegengekomen.
mwah, ik doe het ook, maar heb verder niks tegen autisten, dat vind ik anders dan dat je echt een racist bent.quote:Op zondag 4 september 2011 03:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
De haat jegens autisten is ook een unicum voor FOK!, ik ben het nog nooit op een ander forum tegengekomen.
Van andere religies hoeft voor mij ook niet.quote:Op zondag 4 september 2011 03:40 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
[..]
Ik kom uit Eindhoven, ik kom ook nooit in een moskee. Waarom moeten zij zich aanpassen? op grond van hun geloof mag dat. Andere religies mogen dat ook. Maarja wat weet jij er ook van eh, je praat gewoon geertje na
ik denk dat dezen ts, niet in staat is om ook maar iets te bereiken.quote:Op zondag 4 september 2011 03:58 schreef NoBody122 het volgende:
Als je dit soort dingen succesvol wilt aanpakken, cq het management zo ver te brengen, dat ze er wat aan gaan doen, moet je dit in de media brengen; met filmpjes of ander goed bewijzend materiaal.
Je topic deed me ook aan dit topic denken: Slechtste AH die ik ooit heb gezien. Met pics! #2. Dat topic lijkt ook al voldoende te zijn geweest om iets voor elkaar te krijgen.
Dat moet dezen TS zelf maar weten, ik heb in ieder geval iets aangereikt, waar ze misschien iets mee zou kunnen om de klacht op te lossenquote:Op zondag 4 september 2011 04:03 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
[..]
ik denk dat dezen ts, niet in staat is om ook maar iets te bereiken.
Als je haar postgeschiedenis checked, zie je dat zij geen enkele klach zal kunnen oplossenquote:Op zondag 4 september 2011 04:08 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat moet dezen TS zelf maar weten, ik heb in ieder geval iets aangereikt, waar ze misschien iets mee zou kunnen om de klacht op te lossen
Het is sowieso onterecht.quote:Op zondag 4 september 2011 03:53 schreef Ijsbergvla het volgende:
[..]
Het lijkt me meer onwetendheid dan haat.
Er zijn helaaas ook mensen die echt wat tegen autisten hebben, vandaag zat er weer eentje te trollen in het autisme forum.quote:Op zondag 4 september 2011 03:54 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
[..]
mwah, ik doe het ook, maar heb verder niks tegen autisten, dat vind ik anders dan dat je echt een racist bent.
Ritmo zeker?quote:Op zondag 4 september 2011 04:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zijn helaaas ook mensen die echt wat tegen autisten hebben, vandaag zat er weer eentje te trollen in het autisme forum.
Nee, Ritmo haat alleen nep-autisten.quote:Op zondag 4 september 2011 04:16 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
[..]
Ritmo zeker?Maarja, dat weet je als je op FOK! zit eh dat die dingen gebeuren
wtfquote:Op zondag 4 september 2011 04:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Ritmo haat alleen nep-autisten.Het was iemand anders die vond dat autisme dood moest en god iedereen moest genezen. Ook zei hij dat god in hem leeft.
WAARHEID.quote:Op zondag 4 september 2011 04:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Ritmo haat alleen nep-autisten.Het was iemand anders die vond dat autisme dood moest en god iedereen moest genezen. Ook zei hij dat god in hem leeft.
HAHAHAHHAAHAH wat een psychootquote:Op zondag 4 september 2011 04:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |