Dis kent bie troe.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:00 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Behalve het personeel zijn er ook veel rare klanten bij de kruidvat ik had een keer een mandje laatste lichtste essence mousefoundation helemaal blij pakt iemand anders die gewoon uit mijn mandje!
TS heeft een paar pagina's terug een heel verhaal geschreven over alle Kruidvats in Leiden, zegt genoegquote:
Kruidvat Station? Prima Kruidvat hoor, veel beter dan de Haarlemmerstraat, die twee in Oegstgeest trouwens ook. Die in de Kopermolen is inderdaad krap maar verder wel in orde. Volgens mij is de enige echt slechte Kruidvat in de buurt die in de Haarlemmerstraat.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
kruidvat haarlemmerstraat is tokkie bij kruidvat station werken tokkies en josti's kruidvat kopermolen is een beetje krap en kruidvat 5meiplein is ook al niks
Leiden
Ze hebben wel zo'n afdeling.quote:
Ik denk dat het assortiment van de Kruidvat veel groter is dan dat van de Action.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat het bij de Kopermolen beter is.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:18 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Kruidvat Station? Prima Kruidvat hoor, veel beter dan de Haarlemmerstraat, die twee in Oegstgeest trouwens ook. Die in de Kopermolen is inderdaad krap maar verder wel in orde. Volgens mij is de enige echt slechte Kruidvat in de buurt die in de Haarlemmerstraat.
die in de kopermolen is ook stom fucking krap alles ze moeten die gewoon uitbreidenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:55 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het bij de Kopermolen beter is.
Ze zouden jou moeten weigeren. Domme kut racist.quote:Op zondag 4 september 2011 03:19 schreef Fvandercraats het volgende:
Mja, hier zit er een theedoek achter de kassa bij de Kruidvat...Dat is nog veel erger. Hoe kunnen ze het toch toelaten..
Meneer kutracist voor jou!quote:Op zondag 4 september 2011 03:20 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
[..]
Ze zouden jou moeten weigeren. Domme kut racist.
ik hoop maar dat je gewoon aan t trollen bent, anders zou het wel heeel triest zijn, ditquote:Op zondag 4 september 2011 03:28 schreef Fvandercraats het volgende:
[..]
Meneer kutracist voor jou!![]()
Het is eerder racistisch om zo'n vuile vlooiendoek te dragen als personeel zijnde. Zometeen groeten ze je nog met Salam aleikum zodra je de winkel binnenloopt. Prettig hoor
Nah, laat ze maar lekker optiefen met die grappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |