SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Gefeliciteerd met je opa.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn opa is gewoon fucking 90 geworden vandaag
Nice! Gefeliquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Al neukend werd hij 90?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:16 schreef gewoonfaye het volgende:
tactischquote:
Ik las poepquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:18 schreef mr-green het volgende:
Zijn er mensen die interesse heeft om mee te helpen met Popronde in Rotterdam (16 september)?
Ook gefeliciteerd !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:18 schreef PriemGirl het volgende:
Mooie leeftijd fayeHoop dat opa het ook mag halen
Mijn mams is vandaag 55 geworden
Hoe kan ik helpen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:18 schreef mr-green het volgende:
Zijn er mensen die interesse heeft om mee te helpen met Popronde in Rotterdam (16 september)?
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:18 schreef PriemGirl het volgende:
Mooie leeftijd fayeHoop dat opa het ook mag halen
Mijn mams is vandaag 55 geworden
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef 92Merel het volgende:
Knetter, jij klinkt echt heel anders dan ik had verwacht
We zoeken nog mensen die willen stagemanagenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik las poepMaar wat wil je precies gaan doen in Rotterdam?
mijn tantequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef ValHallen het volgende:
Tokkies hebben immer een witlederen bankstel in de woonkamer staan.
Wat moet ik doen dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:18 schreef mr-green het volgende:
zieke geestquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik las poepMaar wat wil je precies gaan doen in Rotterdam?
Wat moet je dan doen? Dingen met muziek zijn sowieso leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:18 schreef mr-green het volgende:
Dat houdt in?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef mr-green het volgende:
[..]
We zoeken nog mensen die willen stagemanagen
stagemanagen: zorgen dat de bands op tijd beginnen en als er iets mis gaat ben je de persoon die het contact met organisatie verzorgtquote:
hoezo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef 92Merel het volgende:
Knetter, jij klinkt echt heel anders dan ik had verwacht
Oh dat wil ik best doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
stagemanagen: zorgen dat de bands op tijd beginnen en als er iets mis gaat ben je de persoon die het contact met organisatie verzorgt
ze zegt al.. sorry.. ik zal me er niet meer mee bemoeienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef PriemGirl het volgende:
Lol je moeder![]()
Je hoort die gewoon heel stellig schreeuwen
![]()
It's kjoet
Ik ken die dag sowieso niet, werken en al die ellende meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef mr-green het volgende:
http://www.popronde.nl/steden/rotterdam/
Mijn tante ook.quote:
Als je een slaapplek voor me hebt, ben ik van de partij!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
stagemanagen: zorgen dat de bands op tijd beginnen en als er iets mis gaat ben je de persoon die het contact met organisatie verzorgt
Klinkt best leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
BOTERHAMZAKJAHquote:
Oh ja kak ik moet daar ergens slapen nog.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je een slaapplek voor me hebt, ben ik van de partij!
Alles kits achter de rits?quote:
ja idd. Zo'n chick van VPRO twitterde hierover en had mij aangemeld. Is toch in mijn eigen stadquote:
BELLAquote:
Hmm hij wriemelt een beetje nu. Bij u?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:22 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits?
Niet in mijn stad en om 12 uur wordt t moeilijk terugkomen denk ik, dus dan zou ik ook ergens een slaapplek moeten hebben.. Maar zijn er geen bepaalde eisen waar je als stagemanager aan moet voldoen ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:22 schreef mr-green het volgende:
[..]
ja idd. Zo'n chick van VPRO twitterde hierover en had mij aangemeld. Is toch in mijn eigen stad
You bastard.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
NIEMAND MAAK HET NOG UIT NU HET NOG KAN
No he didn't
Volgens mij nog wel droog ja.. Maar nog niet gecheckt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm hij wriemelt een beetje nu. Bij u?
merel en bh zijn niet nieuwquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komen nog steeds nieuwe mensen in het topic
En ik ga zelfs morgen een uurtje draaien denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toen was ik er nog nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
merel en bh zijn niet nieuw
die waren al van het onzin tijdperk
Dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Truste liefiequote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En ik ga zelfs morgen een uurtje draaien denk ik![]()
Zijn nog zat vrije uren
Jaaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:
Hoi ik ben BHZakje, aangenaamquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Toen was ik er nog nietMerel heb ik hier wel gezien maar BH niet
Nee niet echt eisen. Taken zijn ook best simpel:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet in mijn stad en om 12 uur wordt t moeilijk terugkomen denk ik, dus dan zou ik ook ergens een slaapplek moeten hebben.. Maar zijn er geen bepaalde eisen waar je als stagemanager aan moet voldoen ?
Graag gedaan... heb m ook maar van iemand doorgekregen he?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef ACT-F het volgende:
Wat een fucking goede site. Het kan wat mij betreft zo in de OP![]()
http://techno.org/electronic-music-guide/
Bedankt Wicked
lang verhaal 1 juni 12.00 uur ging de stekker eruit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa![]()
Waar is koelkast eigenlijk heen verdwenen en hoe is de onzinradio aan zn eind gekomen?
[..]
Slaap lekker
Wie dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van hetzelfdequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoi ik ben BHZakje, aangenaam
En het interesseert ons niks want deze radio is veel gezelligerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lang verhaal 1 juni 12.00 uur ging de stekker eruit.
dat we een doorstart maakten werd niet echt gewaardeerd.
ergo wij zijn nsb-ers en faalhazen en koelkast haat ons
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Van hetzelfdeDraai je ook?
Gewoon doen, is niet moeilijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:27 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee. Ik wilde dat altijd wel doen eerder, bij ONZ radio.. Maar ik durf niet
Waar zie jij nieuwe mensen dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet? Ik zal vast vanalles moeten installeren en downloaden..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gewoon doen, is niet moeilijk
Jaa, dat is waar, tenzij er wat mis gaatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nee niet echt eisen. Taken zijn ook best simpel:
-Zorgen dat de band op tijd optreed
-Contact onderhouden met Kroeg en band
Ai oke, problemen dus..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lang verhaal 1 juni 12.00 uur ging de stekker eruit.
dat we een doorstart maakten werd niet echt gewaardeerd.
ergo wij zijn nsb-ers en faalhazen en koelkast haat ons
ik kan het dus jij zekerwetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:28 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Niet? Ik zal vast vanalles moeten installeren en downloaden..
De zieke in hier maakt instructievideo's.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:28 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Die komt al lang in het radiotopic.quote:
Ik had BH hier nog niet gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar zie jij nieuwe mensen dan?
Ja SAM Broadcaster installeren maar daar kan Viro je heel goed bij helpenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:28 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Die staat bij je overburen in de voortuinquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa![]()
Waar is koelkast eigenlijk heen verdwenen en hoe is de onzinradio aan zn eind gekomen?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die komt al lang in het radiotopic.
Al dacht ik altijd dat zij louter kwam omdat ze het neukertje van popje en koelkast was, omdat ze ook verdwenen was toen hij verdween.
BHZ is heeft mijn voicemail ingesproken, samen met Webhawk en dragems.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik had BH hier nog niet gezien
quote:[..]
Ja SAM Broadcaster installeren maar daar kan Viro je heel goed bij helpen
Ja, dat kloptquote:
alle brabo's zijn domquote:
Maar ik durf niet zo goed..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan het dus jij zekerweten
Dragems mis ik wel hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BHZ is heeft mijn voicemail ingesproken, samen met Webhawk en dragems.
[..]
Ik heb altijd een klein tasje als ik uitgaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:29 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Die staat bij je overburen in de voortuin
Knetter wil een lijstje:
- dikke mensen zijn gezellig
- bontkraag op scooter is tuig
- 2 meiden op 1 scooter zijn bimbo's
- meiden in disco met zo'n klein tasje zijn capsonestrutjes
- colbertjes met elleboogstukken: wiskundeleraar!!
Al wel eens geneukt?quote:
Mooie nacht mee beleefd, mooie nacht.quote:
Wat denk je zelf?quote:
Wat zijn DrentHenaranen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alle brabo's zijn dom
drentHenaranen
We moesten toch van die standaard vooroordelen roepen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu impliceer je dat ik niet gezellig ben.
Ik denk van niet..quote:
Drenthequote:
Helemaal gelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Graag gedaan... heb m ook maar van iemand doorgekregen he?
OH, deze wil ik jullie niet onthouden: zo waar!!![]()
![]()
![]()
DUTCH TRANCE (aka SUPER SAW MEGA TRANCE, FAKE TRANCE)
If I roll my eyes any harder, they're going to fall right out of their sockets. As a good friend of mine once said: "Come on. Get on with it already. I can only hold my arms in the air for so long." Let it be said that electronic music NEVER learns how to 'leave the audience wanting more'. Instead, like a spoiled, immature little child, it shamelessly and greedily exploits any whiff of success it sees, to cartoonish extremes. Which is why we have this. Yeah, I know. It sounds like a really bad and corny Hollywood love scene, doesn't it? Somehow, a mutant form of trance evolved from Epic drenched itself in the breakdown-build-anthem formula and senselessly driven it to new, insane levels of assinine. In doing so, it stopped becoming trance. Some songs have ridiculously long and drawn out breakdowns, lasting well over 3 minutes or almost half the length of the entire fucking track. Each new release tries to outdo last week's hit anthem, reaching higher and higher, making the genre louder, fuller, and more exalted and grandiose. Good god, does this ever suck. The way megatrance producers shamelessly cash in on a particular sound is insulting sometimes. How can anyone take this trite, derivative garbage seriously? What the hell is this, anyway? It's bombastic melodrama; a pompous, over-the-top, monstrously grotesque caricature of what trance used to be. The final betrayal. Trance is dead. Ferry Corsten killed it.
Dragemsvragen was echt supertofquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooie nacht mee beleefd, mooie nacht.
Heel goed meid, plus 1 voor jou.quote:
Dan weet je ook niet wat je mistquote:
Klappen hebben?quote:
* PriemGirl begint met Peter te dansen woppaaaquote:
Mensen die dat zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet wat je mist
* Symphonic haakt de elleboog in en we draaien het rondje de andere kant omquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl begint met Peter te dansen woppaaa
Dat klopt jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen.
Sterf, allemaal.
Maar het ging toch om vooroordelen die je niet kon onderbouwen?
quote:
Marokkanen zijn bontkraagjes op scooters!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:34 schreef Boterhamzakje het volgende:
Vooroordeel: Alle buitenlanders zijn tuig.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
Belgen hebben goede muziek. Oh wacht, das geen vooroordeel, das een feit.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:34 schreef Zokunen het volgende:
Vooroordeel: alle vrouwen zijn kuthoeren.
Penis klappenquote:
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij dacht aan Supertramp. Ik ook.
wat mooie woordspeling ghehequote:
ik moest er zelf ook om lachenquote:
ik denk niet dat me dat lukt met zulke muziekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:35 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
wat mooie woordspeling ghehe
Daarom Gelre.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik sla geen Drenthenaren. Ze hebben al zo weinig om vrolijk van te worden.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben geen Drenth hoor. Ik kom uit overijssel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat kan net. Maar dan ook net.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ben geen Drenth hoor. Ik kom uit overijssel.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat kan net. Maar dan ook net.
Dit. Kan ik best boos om worden..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:38 schreef 92Merel het volgende:
Vooroordeel: Iedereen buiten de randstad is boer
quote:
Waarom?quote:
Ik woon in de Randstadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dit. Kan ik best boos om worden..
Ai, waarom ?quote:
quote:
Zelfspot is de beste spot!quote:
Niet klagen boerin.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dit. Kan ik best boos om worden..
quote:
Loeder.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kijken of hij iets heeft tegen typ tyfus
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben best trots op mijn boerse rootsquote:
True thatquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik presteerde het net om in een woord van 3 letters 4 typfouten te makenquote:
Dat is wel een beetje ongelukkig dan jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik presteerde het net om in een woord van 3 letters 4 typfouten te maken
Dat is feit. Kijk maar naar Brabantnacktbakker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:41 schreef ValHallen het volgende:
Vooroordeel: Brabo's zijn leuk en gezellig. Iedereen wil stiekem Brabander zijn en omdat ze dat never nooit kunnen worden gaan ze bashen.
Overijssel respresent!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij woonde buiten de randstad toch?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik presteerde het net om in een woord van 3 letters 4 typfouten te maken
Brabantnachtbagger is best nachtbagger!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is feit. Kijk maar naar Brabantnacktbakker.
Oh dat.. Nee, ik heb een gleufje.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is geen vooroordeel, maar een feit
mams: lang geleden dat ik zo werd genoemdquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Meteen even toegevoegd in dit topic:
MOD uitspraken archief #5
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is geen vooroordeel, maar een feit
Kan niet, je bent boerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh dat.. Nee, ik heb een gleufje.
Hahahahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mams: lang geleden dat ik zo werd genoemd
ik: ja ze zien je ook niet he
Boerin dan..quote:
12.. wie volgt?quote:
Dike he? Zullen we Knetter vragen of deze in de OP mag????quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef ACT-F het volgende:
Nogmaals, wat een bazensite![]()
![]()
![]()
http://techno.org/electronic-music-guide/
Het omschrijft precies de house zoals house zou moeten zijn, de house waar ik van houdDe nummers die je nergens 'in het veld' hoort maar wel in mijn collectie zitten. Veel van die nummers worden als voorbeeld aangedragen
![]()
1 UURquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
12.. wie volgt?
of zal ik tot half 1 gaan
Half 1quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
12.. wie volgt?
of zal ik tot half 1 gaan
Avondquote:
Avond.quote:
quote:
doe maar muziek dit keerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:44 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan na knetter nog wel ff blubber spuien denk ik, of zal ik voor kwaliteit gaan als ik ga
Keuzes, keuzes...
En het is vooral heel vies.quote:
Trusten!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
Ik moet slapen, maar nog niet moe![]()
Welterusten iedereen![]()
Heel oude muziekjes? middel oud, of nieuw?quote:
Ghehe...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef Symphonic het volgende:
De wereld volgens Knetter:
Een Turk springt op rood
Een Turk springt op groen
In Almelo is altijd iets te doen
Ik vond het reuze gezellig met je, weltrustenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
DOEIquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
Slaap lekker !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
trusten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
Succes met in slaap komenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
Wut, wut?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
trusten.
hey heb jij die pic nog van jou in bikini
Graag. Ik ga deze doormailen naar mijn Chigago, Detroit, Garage, Disco, Funk houseliefhebbersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:44 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dike he? Zullen we Knetter vragen of deze in de OP mag????
Ik zeg jaren 70/80quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heel oude muziekjes? middel oud, of nieuw?
Euh, hoezo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
trusten.
hey heb jij die pic nog van jou in bikini
super pic van merel in bikiniquote:
omdat die ene tof was.. van merel in bikiniquote:
Verstandig geworden zo te horenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
Merel dr fobo is pic loos....
Dat was "vroeger" wel anders.
Ik heb weer wat gemist hoor ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
super pic van merel in bikini
Okéquote:
Sinds mei al, je bent er vroeg bijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
Merel dr fobo is pic loos....
Dat was "vroeger" wel anders.
Bedoel je die van die vogel met een rode bikini?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
super pic van merel in bikini
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sinds mei al, je bent er vroeg bij
[..]
Bedoel je die van die vogel met een rode bikini?
Zo ga ik het over een paar jaar wel vertellen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
Kom je zo bij de orthopedagoog:
'Help, ik ben autist!'
- 'Hoe kom je daarbij?'
'Ik zit op FOK!'...
Stiekem ben je ook gewoon te jong, maar nu ik je weer zag posten was ik weer schieuwnierigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sinds mei al, je bent er vroeg bij
[..]
Bedoel je die van die vogel met een rode bikini?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo ga ik het over een paar jaar wel vertellen.
xzibitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Volgende week ga ik ABC doen
Iemand nog een goede suggestie voor de klote letters? (X en Y dus) ?
Titels of bands?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Xandria - Ravenheartquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Mits een sociaal leven en een vriendin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Er zijn nog steeds genoeg foto's van mij te vinden, oude posts kan je niet meer editten namelijkquote:
Hahah nee sorryquote:
Te jong waarvoor?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Stiekem ben je ook gewoon te jong, maar nu ik je weer zag posten was ik weer schieuwnierig
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
En je had eigenlijk over de naaktfoto moeten beginnen, voor de reactie
Ne dat is een Bquote:
Als mensen het zouden willen kunnen ze best mijn echte naam (en dan dus foto's) kunnen vinden, maar ik gooi het er niet expres op. Nooit gedaan op openbare foraquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds genoeg foto's van mij te vinden, oude posts kan je niet meer editten namelijk
Oh, okéquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ne dat is een B
Ik doe het op achternaam, anders zijn de bands in het nadeel
Verstandig wel.. Ik denk af en toe niet goed genoeg naquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef Neroje het volgende:
[..]
Als mensen het zouden willen kunnen ze best mijn echte naam (en dan dus foto's) kunnen vinden, maar ik gooi het er niet expres op. Nooit gedaan op openbare fora
dat lachje... zo aanstekelijkquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
ik lees naaktpics van merel, waarom heb ik daar geen weet van? Ik heb alleen maar pics van merel onder de douche
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
ik lees naaktpics van merel, waarom heb ik daar geen weet van? Ik heb alleen maar pics van merel onder de douche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |