Wat moet je dan doen? Dingen met muziek zijn sowieso leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:18 schreef mr-green het volgende:
Zijn er mensen die interesse heeft om mee te helpen met Popronde in Rotterdam (16 september)?
Dat houdt in?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef mr-green het volgende:
[..]
We zoeken nog mensen die willen stagemanagen
stagemanagen: zorgen dat de bands op tijd beginnen en als er iets mis gaat ben je de persoon die het contact met organisatie verzorgtquote:
hoezo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef 92Merel het volgende:
Knetter, jij klinkt echt heel anders dan ik had verwacht
Oh dat wil ik best doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
stagemanagen: zorgen dat de bands op tijd beginnen en als er iets mis gaat ben je de persoon die het contact met organisatie verzorgt
ze zegt al.. sorry.. ik zal me er niet meer mee bemoeienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef PriemGirl het volgende:
Lol je moeder![]()
Je hoort die gewoon heel stellig schreeuwen
![]()
It's kjoet
Ik ken die dag sowieso niet, werken en al die ellende meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef mr-green het volgende:
http://www.popronde.nl/steden/rotterdam/
Mijn tante ook.quote:
Als je een slaapplek voor me hebt, ben ik van de partij!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
stagemanagen: zorgen dat de bands op tijd beginnen en als er iets mis gaat ben je de persoon die het contact met organisatie verzorgt
Klinkt best leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
BOTERHAMZAKJAHquote:
Oh ja kak ik moet daar ergens slapen nog.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je een slaapplek voor me hebt, ben ik van de partij!
Alles kits achter de rits?quote:
ja idd. Zo'n chick van VPRO twitterde hierover en had mij aangemeld. Is toch in mijn eigen stadquote:
BELLAquote:
Hmm hij wriemelt een beetje nu. Bij u?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:22 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits?
Niet in mijn stad en om 12 uur wordt t moeilijk terugkomen denk ik, dus dan zou ik ook ergens een slaapplek moeten hebben.. Maar zijn er geen bepaalde eisen waar je als stagemanager aan moet voldoen ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:22 schreef mr-green het volgende:
[..]
ja idd. Zo'n chick van VPRO twitterde hierover en had mij aangemeld. Is toch in mijn eigen stad
You bastard.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
NIEMAND MAAK HET NOG UIT NU HET NOG KAN
No he didn't
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |