Er zijn nog steeds genoeg foto's van mij te vinden, oude posts kan je niet meer editten namelijkquote:
Hahah nee sorryquote:
Te jong waarvoor?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Stiekem ben je ook gewoon te jong, maar nu ik je weer zag posten was ik weer schieuwnierig
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
En je had eigenlijk over de naaktfoto moeten beginnen, voor de reactie
Ne dat is een Bquote:
Als mensen het zouden willen kunnen ze best mijn echte naam (en dan dus foto's) kunnen vinden, maar ik gooi het er niet expres op. Nooit gedaan op openbare foraquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds genoeg foto's van mij te vinden, oude posts kan je niet meer editten namelijk
Oh, okéquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ne dat is een B
Ik doe het op achternaam, anders zijn de bands in het nadeel
Verstandig wel.. Ik denk af en toe niet goed genoeg naquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef Neroje het volgende:
[..]
Als mensen het zouden willen kunnen ze best mijn echte naam (en dan dus foto's) kunnen vinden, maar ik gooi het er niet expres op. Nooit gedaan op openbare fora
dat lachje... zo aanstekelijkquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
ik lees naaktpics van merel, waarom heb ik daar geen weet van? Ik heb alleen maar pics van merel onder de douche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |