verstopping kan ook door verharing oid kokmen, gasaanval van iets nieuws eten wat ze niet goed kunnen verdragen. Kelly had hier laatst ook zo'n dag, heb haar wat carprofen (pijnstilling) gegeven en haar buikje een paar keer gemasseerd. Half uurtje later allemaal keutels die aan elkaar vastzaten met haren gevonden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:44 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Vanmiddag gingen ze wel een berg hooi te lijf...dan denk ik gas, verstopping is bij een gebrek aan hooi toch? Daar krijgen ze eerder teveel van, voor zover dat kan...
"pippie" zit zo stil...
Ik heb heel wat gelurkt in deze reeks en waren serieus users die angstig op het werk zaten omdat het konijn terminaal zou zijn. Kwamen ze thuis en konijn weer helemaal levendig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:44 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Vanmiddag gingen ze wel een berg hooi te lijf...dan denk ik gas, verstopping is bij een gebrek aan hooi toch? Daar krijgen ze eerder teveel van, voor zover dat kan...
"pippie" zit zo stil...
Hoor je ook borrelende darmpjes? Die had Kelly hier laatst namelijk, toen was het ineens weer actief geworden. Maar mocht je het niet vertrouwen naar de dierenarts gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:09 schreef dribbel79 het volgende:
De darmpjes doen het nog, aan het gerommel en geknor te horen...meneer had geen zin om gedwongen door de kamer te lopen...*STAMP*, wel direct een spurt de bank op...
Het zit me nog steeds niet lekker, maar goed...zal wel spoken zien
Ah wat sneu voor haar. Het is ook zo snel gegaan met Flip.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:37 schreef dribbel79 het volgende:
Onze diva Bammie heeft wel een ander vriendje nodig, over een tijdje...ze heeft de hele nacht lopen stampen en ging vanochtend gelijk Flip zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |