Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Quel'Thalasquote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
Sÿrina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Ook hallo.quote:
omg, dat ga ik ook doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:07 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch eigenlijk best wel cool.
Toch best vreemd. Je hebt dan een 8 maanden alleen maar characters geleveled en je hebt nog helemaal NIKS van de endgame gezien. (Ik ga er van uit dat het zijn/haar eerste 85(ers) waren)quote:
Mijn collega doet dat ook. Die levelt ze alleen serieel. De 1 naar lvl 85 en dan de volgende. Op lvl 85 doet ze er vervolgens niets mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:12 schreef Metonae het volgende:
Toch best vreemd. Je hebt dan een 8 maanden alleen maar characters geleveled en je hebt nog helemaal NIKS van de endgame gezien. (Ik ga er van uit dat het zijn/haar eerste 85(ers) waren)
Lijkt me saai om maar continue te levelenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn collega doet dat ook. Die levelt ze alleen serieel. De 1 naar lvl 85 en dan de volgende. Op lvl 85 doet ze er vervolgens niets mee.
Maar wat moet je anders als de endgame je niet aanstaat? Ik heb bijvoorbeeld totaal geen interesse in dungeons lopen - laat staan raiden - en ook PvP kan me niet boeien. Er zijn wel een paar dingen die je dan kunt doen op level 85, maar het probleem is dat die dingen doorgaans saai zijn en toch lang niet zulke goede rewards opleveren als raiding/PvPen. Tja, dan begin ik liever met een nieuw personage.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef Metonae het volgende:
[..]
Lijkt me saai om maar continue te levelenHeb nu zelf 5 level 85 poppetjes en ik kan geen Cataclysm quest meer zien.
Oh nee! Ze hebben Blistering te pakken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:39 schreef Blistering het volgende:
Hahaha, fucking hell ik heb me kapot gelachen net. Ik steel een mage z'n Ring of Frost met Dark Simulacrum, waardoor er uiteindelijk 4 getrapped worden + een 5de die ik erin death grip. Daarna gelijk een hungering cold op ze terwijl een teammaat een vlag ninjacapped.
<3 DK.
M'n DK is al m'n main sinds de release van wotlk hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ohnee, ze hebben hebben Blistering te pakken.
Dat bedoel ik. Ze zijn extreem OP tegen casters, het is serieus oneerlijk gewoon.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
M'n DK is al m'n main sinds de release van wotlk hoor. Alleen amper op gepvp'ed, enkel high-endgame raiding gedaan.
Boohoo? Goeie frost mages moet ik ook geluk tegen hebben hoor, die sla ik niet ff dood.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ze zijn extreem OP tegen casters, het is serieus oneerlijk gewoon.
Ja? Maar frost mages rapen alles, dus dat telt niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:45 schreef Blistering het volgende:
[..]
Boohoo? Goeie frost mages moet ik ook geluk tegen hebben hoor, die sla ik niet ff dood.
En iedereen heeft anti-classes, vandaar mijn gewhine over rogues en ferals.
Da's waar jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja? Maar frost mages rapen alles, dus dat telt niet.
Als priest kan je met geen mogelijkheid wegkomen.
Ja maar holy paladins zijn ook gewoon onvernietigbare muren. Neer te krijgen zijn ze niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Da's waar ja
En tsja, ik heb net serieus een paar minuten op een holy pally staan inhakken en meneer/mevrouw verloor af en toe 'ns 10% hp en wat mana maar verder weinig resultaat. Extreme gevallen heb je overal.
Priests heb ik inderdaad weinig moeite mee, helemaal als ik hun fear steel.
Yo sapstengel ik ben al een beetje aan het klussen geweest met mijn char, is nu een stuk beter maar mis echt de gear gewoon ja. Nu niet veel tijd gehad om te spelen maar gaat al stuk beterquote:Op donderdag 1 september 2011 07:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ja is leuk om te doen. Laatst ook gedaan op m'n druid.
Enige lastige was Netherspite, met die beams. In ieder geval solo. Toen moest ik hem zo snel mogelijk neer krijgen voordat die beam-phase begon.
Als het goed is vanavond na mijn daily weer een jeweltoken, dan heb ik er 3 zodat ik een rec kan halen voor betere gems. Dan wat PVPen met mijn holy zodat ik weer gear kan halen.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie dat hit en expertise al een stuk hoger zijn inderdaad en dat je glyphs hebt. Moet al wel een merkbaar verschil zijn ja. Verder gewoon wat normals of heroics doen indien mogelijk, dan komt die gear vanzelf
.
Mijn vriend heb ik ook avonden achtereen luidkeels horen lachen om die abilityquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:01 schreef Blistering het volgende:
Awesome! Best spell ever hoor. Ik ga wel 'ns wat meer dingen testen. In PvE ook wel handig soms.
Als hij een worgen of goblin maakt kan hij deze na 10 dagen niet meer spelenquote:Op donderdag 1 september 2011 11:03 schreef keepoww het volgende:
Een vriend van mij had wrath of lich king, en heeft nu een 10day trial gedaan voor cataclysm. Zn vraag is is dat zonder beperkingen en kan die alles doen of zitten er haken en ogen aan dit verhaal?
Oh en je kan niet naar 81, wel xp halen om bijna 81 te worden op 1 xp na. Dan wordt het stopgezet en moet hij de echte kopen wil hij verder spelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:19 schreef keepoww het volgende:
Hehe ja dat vertelede ik hem ook. Alleen hij zit nu weer en zat op de zelfde server als ik. Alleen het is zonde als die nu speelt en alles kwijt raakt na 10 dagen als die besluit het spel niet te kopen.
Waarom geen holy paladin dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vraag me af of warrior wel mijn ding is
Ik mis het kunnen healen echt gigantisch, misschien moet ik gewoon weer een priest levelen...
Warriors roeleren wel qua dps.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:45 schreef keepoww het volgende:
Warrior is idd saai man, ik heb er ook één. Geen fuck aan. Geen leuke skills etc.
Ja vast wel, maar als er geen kut aan isquote:Op donderdag 1 september 2011 14:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Warriors roeleren wel qua dps.
Die hebben ook weinig 'leuke' skills, priests hebben die wel...quote:Op donderdag 1 september 2011 14:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom geen holy paladin dan?
Als je rechtermuisknop op je General chat tab doet en op Settings klikt staat dan alles wel aangevinkt?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:46 schreef Peanutnootje het volgende:
Humpf? Ik kan de chats van mensen en van mezelf niet meer lezen?
Ik zie alleen dat mensen in de guild een achieve halen...
Sinds Noorwegen FOROREVEEERRRZZZzzzz!!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:51 schreef Peanutnootje het volgende:
Hoe lang houdt blizz eigenlijk de chat logs bij van mensen?
Wat vind jij een leuke skill? Persoonlijk vind ik mijn templar verdict en divinestorm op mijn retri paladin leuke skillsquote:Op donderdag 1 september 2011 14:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die hebben ook weinig 'leuke' skills, priests hebben die wel...
Holy paladins spammen alleen maar constant die heal van ze...
Bsedankt!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:51 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als je rechtermuisknop op je General chat tab doet en op Settings klikt staat dan alles wel aangevinkt?
Was dat? Een gare DK spell?quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Was dat? Een gare DK spell?
Ligt er aan wie je tegenstander is en of je frost/unholy of blood bent. Blood DK's zijn ook fuck annoying om neer te krijgen, frost is goeie burst en unholy meer controle imo.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is de stijl van PVP'n met een DK eigenlijk ?
Heel erg offensive en burst dmg etc, of lang uithouden etc ?
Haha je bent genaaid.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:30 schreef Peanutnootje het volgende:
-Sorry voor de lap tekst xD-
Ik heb trouwens een vraagje over iets wat ik niet weet wat ik er nou mee moet doen...
Ik heb een tijdje geleden (18 juli) met mijn alt Obsidium Sanctum 3 draken getankt en de draak dropte, Ik won deze en kreeg een whisp met de vraag of hij hem wou overkopen voor 5k. Ik dacht ff na want dat soort types vertrouw ik meestal niet die een bult geld ervoor geven. Daarna zei hij 7,5kg en toen zei ik ok, Daar hebben we een gesprekje over gehad want hij had het geld nog niet en dat zou hij zo verdienen. Hij zit in de beste alliance guild van de realm dus daarbij dacht ik ook wel dat hij het geld zo verdiend had. Hij zei ook dat ie het geld zo verdiend had met Firelands trash.
Ik wachtte dus even een paar dagen tot hij het geld had, en toen ging ik op vakantie. Toen ik terugkwam had ik toch wel het geld van hem verwacht en dat was er dus niet. Ik stuur hem dus een mailtje en dan zegt hij dat het zijn broertje geweest was en ik hem moet whispen voor het geld....
(Heb ik nog niet gedaan) En hij wilt het geld niet aan mij geven. Ik heb een screenshot genomen waarin hij zei dat ie mij het geld zou geven maar hier staat niet duidelijk in dat het om die draak gaat. Maar hij heeft wel heel duidelijk gezegd dat het 7500g voor die draak moet zijn.
Wat moet ik nu doen? Ik verwacht niet zo dat hij het geld gaat geven eigenlijk... Heb net wel weer een in-game mailtje naar hem gestuurd. Moet ik hiervoor nou een GM contacten met dat ik gescamt ben? Want ik neem aan dat de GM die chat logs zo zou kunnen inzien.
1: De start area is opzich wel goed, je krijgt steeds per quest wat talent points erbij, dus leert langzaam. Maar op een gegeven moment word je wel een beetje in het diepe gegooid.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Leer je de classe wel goed spelen als je op zo'n hoog level begint ?
En zijn er niet al mega veel DK's actief ?
Ja maarja.... Hij heeft het duidelijk gezegd dat hij het geld zou geven en dat zal hoogstwaarschijnlijk in de logs staan.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha je bent genaaid.
Volgende keer altijd geld en het item gelijktijdig traden
Niet zo slim.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:34 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ja maarja.... Hij heeft het duidelijk gezegd dat hij het geld zou geven en dat zal waarschijnlijk in de logs staan.
En het was toch maar een alt ook daarom trade ik maar en gokte ik erop.
Die lui hebben tenminste even smakelijk kunnen lachen in de guildchat om zoveel onnozelheid.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:34 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ja maarja.... Hij heeft het duidelijk gezegd dat hij het geld zou geven en dat zal hoogstwaarschijnlijk in de logs staan.
Als deze persoon duidelijk heeft verteld jou het geld te geven en dit vervolgens niet doet is dit volgens mij aan te kaarten bij Blizzard. Het blijft een scam en daar treden ze best hard tegenop.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:34 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ja maarja.... Hij heeft het duidelijk gezegd dat hij het geld zou geven en dat zal hoogstwaarschijnlijk in de logs staan.
Hoezo verkopen? Je bent dan toch gewoon gehackt?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm dus 2x je account verkopen en weer terughalen wordt ook niet meer getolereerd?
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
Hoezo verkopen? Je bent dan toch gewoon gehackt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
In de screenshots staan geen Swift mountsquote:Op donderdag 1 september 2011 19:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
2 mounts lijkt me. Anders gaat horde weer QQ'en
Ja, 2 mounts maar 3 recolors. Dus 6 mounts in je stal.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
2 mounts lijkt me. Anders gaat horde weer QQ'en
Misschien vullen ze de goblin mounts ook wel aanquote:Op donderdag 1 september 2011 19:37 schreef Blistering het volgende:
Horde QQ inc dus als het er idd 6 zijn.
2 total. 1 60% en 1 100%quote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef Sjiznit het volgende:
Hoeveel trikes zijn er dan? Met recolors en alles?
Ok. Waarom doe je dat nou? *Checkt welke mounts hij nog mist om de 150 te halen*quote:Op donderdag 1 september 2011 19:42 schreef Blistering het volgende:
Slaat imo ook nergens op. Meeste factions hebben 6 mounts. Laat ze die recolors adden en gelijk een 150 mount meta met als reward die groene firehawk mount.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 september 2011 18:45 schreef Sjiznit het volgende:
Ongelooflijk, hebben jullie de nieuwe Worgen racial mounts gezien. Beetje sneu. Prima hoor, 6 extra mounts, kom ik 132 maar dat model. Sneu, inspiratieloos en eigenlijk gewoon keiharde naaierij. Helemaal als je ze vergelijkt met de Goblin racial mount.Over het algemeen vind ik ze maar aanstellers, mensen die over alles wat Blizzard doet zeiken dat de heren ontwikkelaars zich er te makkelijk vanaf maken. Maar dit... ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit serieus is, zo compleet debiel is het idee dat we met z'n allen blij moeten zijn met deze 'nieuwe' mounts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
De paarden begrijp ik. Dat ze unarmored zijn boeit me ook niet. Ook met het idee dat het om "filler mounts" gaat, slechts bedoeld om de balans te herstellen, heb ik geen moeite. Maar ga ze dan niet enthousiast en vol trots introduceren als 'de langverwachte Worgen racial mounts'. Ze een enigszins unieke, Gilnean look geven, dat was dan toch wel het minste geweest wat Blizzard had kunnen doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef Metonae het volgende:
Snap het gezeur ook niet. Zoals ik al in een eerdere post aangaf waren Worgen voordat ze de 'Worgen Curse' kregen gewoon mensen die ook gewoon op doodnormale paarden reden. Wat verwacht je dan te zien? Een knots van een hagedis om op te rijden ofzo?
quote:
Hoeveel procent? Want de laatste fase is ook de moeilijkste met de meeste RNG.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
Rag hc gaat echt down deze week. Tactic beetje aangepast en we komen bijna elke try in laatste phase.
Die dropt nooit..... echt irritant.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Bienelientjee het volgende:
We hebben net Alysrazor fight met bijna 2 minuten verbeterd qua recordtijd!Helaas geen ring en geen headpiece voor mijn warriortje!
Voor je realm? Mooie stijgingquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:59 schreef Junglebeast het volgende:
Zo lekker raid weekje voor de guild. 1 avond 5/7 plat.. en na 4 tries ging ook Majordomo er aan.
Dus hele avond op Ragnaros maandag. Zijn van plek 48 naar 29 gegaan op wowprogress.
quote:
LOL. Was helemaal vergeten dat die site bestond. http://www.wowbash.com dus.quote:
M'n ex die ook WoW speelt vond het leuk om newbies te trollen die om geld smeektenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wel grappig opzich maar best gemeen.
die lui zijn dan ook ontzettend irritantquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n ex die ook WoW speelt vond het leuk om newbies te trollen die om geld smeekten
"pzl plz can i hav money plz?"
- no.
"plz money plz, i r pay u back"
- no!
"plz? plz?"
*opent tradewindow, vult 10g in... haalt 10g weg... vult 100g in... maakt er 1000g van... wacht*
"omg ty ty omg u teh best!"
*sluit transferwindow*: fuck off.
"... plz?"
1k gold in trade window zetten en weg lopen van je computerquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n ex die ook WoW speelt vond het leuk om newbies te trollen die om geld smeekten
"pzl plz can i hav money plz?"
- no.
"plz money plz, i r pay u back"
- no!
"plz? plz?"
*opent tradewindow, vult 10g in... haalt 10g weg... vult 100g in... maakt er 1000g van... wacht*
"omg ty ty omg u teh best!"
*sluit transferwindow*: fuck off.
"... plz?"
Had van de week in AB het idee alsof ik tegen 11 healers aan het vechten wasquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:32 schreef Blistering het volgende:
Ik wil even de aandacht om m'n beklag te doen over BG's balance. De laatste 10 wsg's hadden wij (alliance) 2x meer dan 1 healer. Horde had die 10 potjes van de 8 potjes 2 healers of meer.
Wat is dat voor nonsens? Speel je altijd tegen een muur van minimaal 1/2 priest, paladin, druid of shaman.
Echt gruwelijk irritantEn wat nóg irritanter is, pakt hun holy paladin de vlag. Iedereen die gast zergen terwijl er een disc priest + een resto druid om 'm heen dansen. Nou GLHF met zo'n iemand killen.
Headgears are made to be hidden foreverquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Waarom heb ik nooit eens een head waarvan ik denk: ja, mooi! Alweer zo'n lelijk ding.
Ja, maar ik vind m'n draenei-hoofd nou ook weer niet super!quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:27 schreef Metonae het volgende:
Headgears are made to be hidden forever
Male: eens.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind m'n draenei-hoofd nou ook weer niet super!
Dat is absoluut mogelijk, maar dan loop je wel in leather gear rond. Je kunt het design van leather items niet op plate items transmorgen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:45 schreef webbyplus het volgende:
Vraagje over Transmogrify: is het ook mogelijk om als Paladin de looks van leather gear over te nemen? Lijkt me vet om mijn pally er als Rogue uit te laten zien;
[ afbeelding ]
Misschien kan ik dan beter gear van een andere plate-class proberen, warrior of die leuke T7 van de DKquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is absoluut mogelijk, maar dan loop je wel in leather gear rond. Je kunt het design van leather items niet op plate items transmorgen.
Zolang het maar geen class specifieke gear items zijn kan het.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:02 schreef webbyplus het volgende:
ah ok
[..]
Misschien kan ik dan beter gear van een andere plate-class proberen, warrior of die leuke T7 van de DK
De T7 priest head (en shoulders) zijn ook enige leuke die ik kenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Waarom heb ik nooit eens een head waarvan ik denk: ja, mooi! Alweer zo'n lelijk ding.
Zijn jullie Rogue tier 2 en 5 vergeten?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
De T7 priest head (en shoulders) zijn ook enige leuke die ik ken( http://www.wowhead.com/itemset=-34#screenshots:id=120255 )
Heb ze al op de bank staan voor 4.3 iig
Die ken ik niequote:Op zaterdag 3 september 2011 22:36 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Zijn jullie Rogue tier 2 en 5 vergeten?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:40 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Die ken ik niespeel voornamelijk priest
Dat kan ook niet. Je kan alleen transmogrifie-en in je eigen tier items.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:02 schreef webbyplus het volgende:
ah ok
[..]
Misschien kan ik dan beter gear van een andere plate-class proberen, warrior of die leuke T7 van de DK
Jaaaa, die waren nou net wèl leuk!quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:17 schreef Maureentje het volgende:
De T7 priest head (en shoulders) zijn ook enige leuke die ik ken( http://www.wowhead.com/itemset=-34#screenshots:id=120255 )
Heb ze al op de bank staan voor 4.3 iig
En maar goed ook, want anders werd het een maffe parade van tanks in priestgear en priests in death knight gear etcquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
Dat kan ook niet. Je kan alleen transmogrifie-en in je eigen tier items.
Nouja, DK's kunnen nu wel cloth etc aan maar Priests geen plate. Had 't an sich best logisch gevonden als plate classes gewoon alle andere armor types aan zouden kunnen. Of iig transmoblablenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En maar goed ook, want anders werd het een maffe parade van tanks in priestgear en priests in death knight gear etc
Ik geloof niet dat je team er blij van wordt als je als DK in cloth rond gaat lopenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:57 schreef Blistering het volgende:
Nouja, DK's kunnen nu wel cloth etc aan maar Priests geen plate. Had 't an sich best logisch gevonden als plate classes gewoon alle andere armor types aan zouden kunnen. Of iig transmoblablen
Lellekerdquote:
quote:
uit een raid? Er dropt een leuke mace in za laatste baas.quote:Op zondag 4 september 2011 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
Uh mensen, hoe kan ik een makkelijk overzicht vinden om een goed healer-wapen voor mijn pally te bemachtigen?
Uh, alles mag. Al heb ik nu nog te weinig fatsoenlijke gear om ZA te runnen. Ik mag heroics in, maar nog niet ZA / ZG. iLevel 336.quote:Op zondag 4 september 2011 10:35 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
uit een raid? Er dropt een leuke mace in za laatste baas.
blizzard mailen met je id enzo. Dat duurt geen wekenquote:Op zondag 4 september 2011 10:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mijn telefoon is gestolen en daar stond mijn authenticator op. Had een keer automatisch incasso als betalingsmethode gekozen en dacht dat het eenmalig was, niet dus
Kan ik nog in mijn account komen zonder weken van bureaucratie?
Eerste boss in Blackrock Caverns dropt een goede caster mace.quote:Op zondag 4 september 2011 10:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uh, alles mag. Al heb ik nu nog te weinig fatsoenlijke gear om ZA te runnen. Ik mag heroics in, maar nog niet ZA / ZG. iLevel 336.
Vooral mijn healerwapen is ruk, maar overige healgear is ook welkom.
http://eu.battle.net/wow/en/character/emerald-dream/Geertw/simple
Heb mijn bovenste trinket inmiddels vervangen voor eentje van een JC-quest.
Andere suggesties? Hij dropte bracersquote:Op zondag 4 september 2011 10:58 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Eerste boss in Blackrock Caverns dropt een goede caster mace.
Dan requeue je voor die dungeon en probeer je het opnieuwquote:Op zondag 4 september 2011 11:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Andere suggesties? Hij dropte bracers
Ja, ID opsturen naar blizzard, staat ergens bij I've lost my password, had hetzelfde... HTC met authenticator was gesneuveld op Lowlands, gewoon even mailen.quote:Op zondag 4 september 2011 10:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mijn telefoon is gestolen en daar stond mijn authenticator op. Had een keer automatisch incasso als betalingsmethode gekozen en dacht dat het eenmalig was, niet dus
Kan ik nog in mijn account komen zonder weken van bureaucratie?
Misschien als je dan ook een erg goede speler bent, want ik heb vaak genoeg ontzettend falers gezien die 'toevallig' allemaal pvp gear aan hadden om die dungeons (of heroics) in te mogenquote:Op zondag 4 september 2011 12:59 schreef Gridlok het volgende:
Voor de mensen die vragen. wat moet ik doen als ik 85 ben geworden en heb geen gear etc etc.
Gewoon PVP'n die 371 PVP gear is beter dan 345 gear. Scoor volle pvp gear, reforge naar de shit die je nodig hebt hit/exp en daarna beginnen aan ZA/ZG om Valor te farmen.
+ Firelands intro quest doen, krijg je ook 2 lekkere PVE items van.
Waarom moet je daar goede speler voor zijn, 371 PVP gear heeft betere stats vergeleken met 345. En je kan een 365 wapen halen met PVP, anders zou het een 359 wapen worden van ZA/ZG...quote:Op zondag 4 september 2011 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien als je dan ook een erg goede speler bent, want ik heb vaak genoeg ontzettend falers gezien die 'toevallig' allemaal pvp gear aan hadden om die dungeons (of heroics) in te mogen
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijkquote:Op zondag 4 september 2011 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Omdat het mijn ervaring is dat als iemand echt verschrikkelijk speelt hij doorgaans in pvp gear loopt.
quote:Op zondag 4 september 2011 13:41 schreef Gridlok het volgende:
En uit mijn ervaringen kunnen vrouwen niet wowen, is een mening, betekent niet dat het zo is.
Je bent saved voor een dag..quote:Op zondag 4 september 2011 12:08 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Dan requeue je voor die dungeon en probeer je het opnieuw
Ligt niet aan de gear, ligt aan de mensen.quote:Op zondag 4 september 2011 17:43 schreef Silmarwen het volgende:
Elke keer weer als er iemand met full PvP gear in een Zandalari tref, zuigen ze zo enorm hard. Ik zou graag willen dat Blizzard mensen met PvP gear eens niet zouden toelaten in de queue. Fijn hoor... die 6k DPS als warrior of DK. Schiet zo fijn op.
Doe niet zo moeilijk en doe gewoon normals, dan heroics en dan zandalari. Zorg voor wat crafted gear, doe braaf je dailies en in 2 weken tijd kun je gewoon de troll dungeons doen.
En daarom had ik het in mijn post ook over 'goede spelers' die gerust in pvpgear mee kunnen rennen. De rest (meerderheid) valt onder Sil's bosmongoolgroep.quote:Op zondag 4 september 2011 18:55 schreef Silmarwen het volgende:
Nou laten we het dan zo zeggen. 99.9% van de full PvP gegearde mensen die een Zandalari runnen, zijn absolute bosmongolen.
Daar heb je een puntquote:Op zondag 4 september 2011 19:05 schreef Gridlok het volgende:
Je laat het klinken of mensen met PVE Gear goed zijn.
Ze zijn ook goedquote:Op zondag 4 september 2011 19:05 schreef Gridlok het volgende:
Je laat het klinken of mensen met PVE Gear goed zijn.
Die 2 mis je zelden, Hit/Expertise zijn aanwezig op alle stukken. zorg dat je die soft-capped en dan kun je nog verder. Ik haal alles met gemak in Ruthless.quote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ze zijn ook goed
Het verschil met de PvP en de PvE armor is alleen dat je benodigde stats zoals crit, mastery of haste mist.
Dat gevoel heb ik ook hoor.. Vaak denk ik dat dat van die solo wannabees zijn die alleen aan hun zelf denken..quote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb je een puntMaar opvallend vaak was het een speler in pvpgear als iemand héél slecht is.
Dit Jade setje lijkt me wel wat voor mijn Night Elfje...quote:
Dude is ook maar een grapquote:Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Troll, ga terug naar je hol, kneus.
PVP zonder heirlooms is tot level 80 zowiezo bijna niet te doen. En ga lekker weer Priest spelen, van wat ik hoor zijn Discipline Priests heerlijk.quote:Op maandag 5 september 2011 10:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh ik weet gewoon nog steeds niet wat ik moet kiezen voor character, mijn warrior vind ik behoorlijk saai.
Dat kan ook komen doordat de gear nog te slecht is om in te pvp'n...
Ik mis het healen gewoon
Hmm die heb ik in TBC al full tier 6 en full season 3 (2350) rating gehad, ik vind dat niet echt een uitdagingquote:Op maandag 5 september 2011 10:29 schreef Thybalt het volgende:
[..]
PVP zonder heirlooms is tot level 80 zowiezo bijna niet te doen. En ga lekker weer Priest spelen, van wat ik hoor zijn Discipline Priests heerlijk.
Ik vind paladins best saai healen, vooral dat Flash of light spammenquote:Op maandag 5 september 2011 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Je kan idd ook een andere healer proberen en paladins en shamans zijn echt ook erg leuk
Je wil zelf gewoon priest en je gaat het gewoon spelen ook dus waarom stel je van die domme vragenquote:Op maandag 5 september 2011 11:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind paladins best saai healen, vooral dat Flash of light spammen
En shamans vind ik vervelend omdat je constant die totems up moet houden
Misschien wordt het toch wel weer een disc / shadowpriest.
En als ik dan op 85 zit, heirloomgear naar mijn level 30 warrior sturen en als alt gebruiken in pvp met arms of zo...
Hij is wat onzeker wn wil graag erkenning van jou voor zijn keuzequote:Op maandag 5 september 2011 11:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je wil zelf gewoon priest en je gaat het gewoon spelen ook dus waarom stel je van die domme vragen
totems up moet houden? Die dingen staan langer als 5 minuten. En met de totem bar dat alle 4 gelijk staan, die bind je aan een key en klaar ben je. Als je alleen daarom geen shaman wil spelen faal je best welquote:Op maandag 5 september 2011 11:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind paladins best saai healen, vooral dat Flash of light spammen
En shamans vind ik vervelend omdat je constant die totems up moet houden
Misschien wordt het toch wel weer een disc / shadowpriest.
En als ik dan op 85 zit, heirloomgear naar mijn level 30 warrior sturen en als alt gebruiken in pvp met arms of zo...
Nja die dingen hebben toch een bepaalde rangequote:Op maandag 5 september 2011 11:18 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
totems up moet houden? Die dingen staan langer als 5 minuten. En met de totem bar dat alle 4 gelijk staan, die bind je aan een key en klaar ben je. Als je alleen daarom geen shaman wil spelen faal je best wel
heb nog wel een shadow priest voor je, ilvl 374 full pve en pvp full vicious ilvl 375=pquote:Op maandag 5 september 2011 11:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja die dingen hebben toch een bepaalde range?
Ik bedoel meer in pvp...
Maar denk dat ik weer priest ga spelen
Leuke pet!quote:Op maandag 5 september 2011 11:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, ik heb sindskort een vleesetende plant__
[ afbeelding ]
ja, 40 yard geloof ik in resto spec. Ligt er ook aan hoe je gespecced bent ofc. Vaak als je heel veel en ver moet lopen dan gebruik je ze niet, of verzet ze telkens als het echt dringend is voor extra heals. Het is ook een kwestie van gewenning. Na een tijdje doe je het automatischquote:Op maandag 5 september 2011 11:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja die dingen hebben toch een bepaalde range?
Ik bedoel meer in pvp...
Maar denk dat ik weer priest ga spelen
Hmm ok, voorheen vond ik ze veel te statisch healen, terwijl priests veel dynamischer waren.quote:Op maandag 5 september 2011 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
Flash of light spam werkt niet meer. 5x en de helft van je mana is op. Paladin is een stuk gevarieerder geworden. Holy shock, holy radiance, light of dawn dat soort dingen.
Verder zijn paladins de leukste tank class.
alle heal classes zijn verandert. Je kan nergens meer 1 heal spammen en niet oom gaan. Ik zou zeggen probeer het allemaal uit en kiesquote:Op maandag 5 september 2011 11:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ok, voorheen vond ik ze veel te statisch healen, terwijl priests veel dynamischer waren.
Ik ben er nog niet over uit...
Thnx voor het advies !quote:Op maandag 5 september 2011 11:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
alle heal classes zijn verandert. Je kan nergens meer 1 heal spammen en niet oom gaan. Ik zou zeggen probeer het allemaal uit en kies
Patchwork was echt zo'n spamheal gevecht. Maar op een gegeven moment was dat ook solo te healen. En dat krijg je straks ook in BWD/BoT ook. Volgens mij al een keertje gedaan op de Trons vanaf 70% ofzo.quote:Op maandag 5 september 2011 11:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
alle heal classes zijn verandert. Je kan nergens meer 1 heal spammen en niet oom gaan. Ik zou zeggen probeer het allemaal uit en kies
Die ene onderin die grot in Deepholm? Dat truukje om daar te komen is wel erg smerig trouwensquote:Op maandag 5 september 2011 16:37 schreef Isabeau het volgende:
fuck
Net een pet kwijtgeraakt van een rare spawn omdat ik niet op een ledge kan komen met een bugtrucje
Ik zal het je nog erger vertellen, ik was met mijn vriend en die lukte het wel, maar mij niet. En vervolgens was het MIJN loot en moest ik er dus ook nog zien te komen en dat duurde te lang (2x disconnected) en toen despawnde het lijkquote:Op maandag 5 september 2011 16:43 schreef lifeblind het volgende:
Die ene onderin die grot in Deepholm? Dat truukje om daar te komen is wel erg smerig trouwens
free for all? Mits het niet bop isquote:Op maandag 5 september 2011 16:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zal het je nog erger vertellen, ik was met mijn vriend en die lukte het wel, maar mij niet. En vervolgens was het MIJN loot en moest ik er dus ook nog zien te komen en dat duurde te lang (2x disconnected) en toen despawnde het lijk
bopquote:
Die komt er. Er is inderdaad nog vrij weinig over bekend.quote:Op maandag 5 september 2011 18:06 schreef Thybalt het volgende:
Heeft iemand info over een raid tool finder in 4.3? Dacht dat ik daar iets over gehoord had maar kan niks vinden...
ik kan me herinneren dat er iets over stond op mmo-champion.com. Alleen ik kan het niet voor je opzoeken. Zit op me mobiel.quote:Op maandag 5 september 2011 18:06 schreef Thybalt het volgende:
Heeft iemand info over een raid tool finder in 4.3? Dacht dat ik daar iets over gehoord had maar kan niks vinden...
Dan zou ik maar snel opstaan voordat ie kapot is.quote:Op maandag 5 september 2011 18:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ik kan me herinneren dat er iets over stond op mmo-champion.com. Alleen ik kan het niet voor je opzoeken. Zit op me mobiel.
Kon dit nog snel 1,2,3 vinden over Raid Finder. Dus het komt er idd.quote:Q: Will there be a "random raid" component to the Raid Finder letting us enter raids we've been previously saved to, like LFG & Trolls?
A: Raid locks will likely work like LFG under Raid Finder, though details of the system (coming soon) will better explain why.
Q: Will the Raid Finder allow access to lower raids?
A: Probably not for 4.3, but it's something we'd like to do.
Q: Will the 4.3 Raid finder allow me to group with my cross-realm friends?
A: Hard to say at this stage in development.
quote:Op maandag 5 september 2011 18:37 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Dan zou ik maar snel opstaan voordat ie kapot is.
Die mount kan je ook eenvoudig farmen, gewoon die zooi giga lui voor de eerste boss doodmaken. Naar buiten rennen en weer naar binnen. Staan ze er weer.quote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Revered met Nozdormu!We zijn er bijnaaaaaa! (Helaas nog steeds geen Red Mount)!
Je kunt toch maar twee kopen in de store?quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Bienelientjee het volgende:
162? Koop je er ook nog een tig aantal dan van de blizzard store?
Yup.quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Bienelientjee het volgende:
162? Koop je er ook nog een tig aantal dan van de blizzard store?
Nah, wel meerdere. Zojuist ff 2 TCG pets voor 10 euro samen gefixed op ebay.quote:Op maandag 5 september 2011 20:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je kunt toch maar twee kopen in de store?
Thx, ben hier wel benieuwd naar. Maar vrees er ook een beetje voor. Het niveau van de gemiddelde zandalarian Pug is bijvoorbeeld niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op maandag 5 september 2011 19:20 schreef Chau het volgende:
[..]
Kon dit nog snel 1,2,3 vinden over Raid Finder. Dus het komt er idd.
Aan de andere kant is het wel leuk als je een zooi vrienden hebt op andere servers om met real id dus ook te kunnen raidenquote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef Thybalt het volgende:
[..]
Thx, ben hier wel benieuwd naar. Maar vrees er ook een beetje voor. Het niveau van de gemiddelde zandalarian Pug is bijvoorbeeld niet echt om over naar huis te schrijven.
Als ze dat gaan doen is dat idd geweldig. Maar zoals ik het nu lees, is dat nog onzeker? Zie eigenlijk geen reden waarom ze het imo niet zouden doen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het wel leuk als je een zooi vrienden hebt op andere servers om met real id dus ook te kunnen raiden
Vrijwel alles is onzeker, enige wat we weten is dat er zoiets komt. Hoe het gaat werken weet niemand.quote:Op maandag 5 september 2011 21:45 schreef Thybalt het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen is dat idd geweldig. Maar zoals ik het nu lees, is dat nog onzeker? Zie eigenlijk geen reden waarom ze het imo niet zouden doen.
Nou! De afgelopen dagen in wonderbaarlijk goede pugs daar gezetenquote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef Thybalt het volgende:
Thx, ben hier wel benieuwd naar. Maar vrees er ook een beetje voor. Het niveau van de gemiddelde zandalarian Pug is bijvoorbeeld niet echt om over naar huis te schrijven.
Dat dus.quote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef Blistering het volgende:
Geld aan een hobby uitgeven is wat mij betreft nooit weggegooid geld?
Ik ben ook van plan die mounts uit de store te kopen. Een avondje in de kroeg kost meer en gezien de hoeveelheid tijd die ik de laatste maanden op wow doorbreng heb ik er wrschlijk meer lol vanquote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik snap ook nooit dat mensen zo'n drama maken over mounts kopen of pets. Als je punnikt koop je toch ook wol? Als je modelbouwvliegtuigjes maakt, koop je die toch ook en de lijm en de verf and what not.
Ik heb toen ik afstudeerde die winged guardian gehaald. Toffe mount, nog dagelijks plezier van op alts.quote:Op maandag 5 september 2011 22:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan die mounts uit de store te kopen. Een avondje in de kroeg kost meer en gezien de hoeveelheid tijd die ik de laatste maanden op wow doorbreng heb ik er wrschlijk meer lol van
Huh, kun je hem op al je chars gebruiken dan?quote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik heb toen ik afstudeerde die winged guardian gehaald. Toffe mount, nog dagelijks plezier van op alts.
account wide. Zelfde als de non combat pets.quote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Huh, kun je hem op al je chars gebruiken dan?
Je krijgt em in de mail van elk huidig char en ook standaard bij elk char wat je ooit nog gaat aanmaken.quote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Huh, kun je hem op al je chars gebruiken dan?
Wel irritant bij die pets die je bij de Collectors Editions krijgt. Ik ben nogal een altoholic en om dan telkens weer die "feats of strength" te krijgen omdat ik drie CE's heb gekocht... Ik voel me dan ook altijd wel een beetje opgelaten als ik die dingen van de post haal.quote:Op maandag 5 september 2011 23:05 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Je krijgt em in de mail van elk huidig char en ook standaard bij elk char wat je ooit nog gaat aanmaken.
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Ik heb zelf ook de Winged Guardian gekocht en er nog geen moment spijt van gehad. Toegegeven: tijdens level 1-60 vind ik de meeste normale mounts mooier. Die flashy animations van de WG sluiten dan niet goed aan op je weinig indrukwekkende gear. Desondanks is het fijn om gewoon altijd een mount te hebben die er goed uitziet. Ik moet er toch niet aan denken om van level 20 tot 40 op zo'n lelijke Elekk te zitten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef Blistering het volgende:
Geld aan een hobby uitgeven is wat mij betreft nooit weggegooid geld?
Ik heb het even niet gevolgd. Wat gaat er gebeuren met 4.3? En T5 is toch out-dated als een gek, of niet?quote:Op maandag 5 september 2011 23:45 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Eindelijk m'n Priest T5-gear bij elkaar!
Nu nog die tyfus staff uit Black Temple die maar niet wilt droppen, en ik ben klaar voor 4.3
Transmorgification, je kan je gear het uiterlijk van andere gear gevenquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het even niet gevolgd. Wat gaat er gebeuren met 4.3? En T5 is toch out-dated als een gek, of niet?
Scenario:quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:40 schreef Metonae het volgende:
Het gaat al 3-4 topics over die transmorgiwhatever en nog zijn er actieve posters die niet weten wat het is. Toch vreemd.
Daar heb je wel gelijk in. Ik lurk veel hier maar de meeste plaatsen alleen zulke reactiesquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Scenario:
X leest niets wat anderen schrijven; want niet geinteresseerd.
X post: Yeah, eindelijk Y gevonden, Z verslagen of imba gear te pakken!!
X gaat terug naar wow
quote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm nog best netjes dit met mijn 40mbit Ziggo abonnement
[ afbeelding ]
Hah, dat had ik eerst ook geprobeerdquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:57 schreef lipjes het volgende:
Blizzard, geweldig
ik was 2 epic items kwijt, shoulders en legs.
wist niet waar ze waren en of ik ze verkocht had of wat, maar was wel de gear die ik normaal aan had
een ticket aangemaakt, gaan slapen, volgende dag: you will find the items in your mailbox
ik was er echt blij mee, was de earthbound leggings en nog een set epic shoulders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:13 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Hah, dat had ik eerst ook geprobeerd
Alleen met andere doeleinden![]()
Ik had namelijk zo'n Tsunami Darkmooncard begin Cataclysm en deze was Soulbound omdat ik hem een tijdje aan heb gehad en dacht te gaan healen op lv 85....
Toen heb ik hem gevendord ticket gemaakt dat ie weg was en toen kreeg ik hem soulbound terug
Dat klopt ja. Het is wel een goede service.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik was er echt blij mee, was de earthbound leggings en nog een set epic shoulders.
kwam erachter toen ik ging PvPen dat ik ineens zag dat ik mijn pvp gear nog aan had, en ik maar gek vinden dat ik zoveel schade kreeg in ZG/ZA
Die is bij ons al aardig wat keren gedropt de laatste weken , echt een uberstaff.quote:Op maandag 5 september 2011 23:45 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Eindelijk m'n Priest T5-gear bij elkaar!
Nu nog die tyfus staff uit Black Temple die maar niet wilt droppen, en ik ben klaar voor 4.3
weet ik niets van of dat beperkt is, hoop het in ieder geval niet vaak te hoeven gebruikenquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:18 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Het is wel een goede service.
Ik heb trouwens wel ergens gehoord dat je dit maar maximaal iets van 3 keer kan doen op je account. (Ik weet niet wat hier van waar is)
Ok, vriendlief had een ticket aangemaakt en ik zei dat dat waarschijnlijk weinig nut had. Hij heeft de pet toegestuurd gekregenquote:Op maandag 5 september 2011 16:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal het je nog erger vertellen, ik was met mijn vriend en die lukte het wel, maar mij niet. En vervolgens was het MIJN loot en moest ik er dus ook nog zien te komen en dat duurde te lang (2x disconnected) en toen despawnde het lijk
Hopelijk verandert dat nog.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:30 schreef Altron het volgende:
En ja ik weet dat je die warglaives niet in de transdinges kan stoppen , net als elke legendary.
Waarom niet? Het gaat toch alleen om de looks of heb ik het nu mis?quote:
Ja, en dan zie je overal scrubs rondlopen met legendaries. Het is legendary voor een reden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gaat toch alleen om de looks of heb ik het nu mis?
En als ze nu de legendary items uit het spel halen? Als je het hebt kan je het uiteraard houden. Beetje zoals de mounts.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ja, en dan zie je overal scrubs rondlopen met legendaries. Het is legendary voor een reden.
(Overigens zijn TBC legendaries geen legendaries imo, maar dat is een ander verhaal.)
Nou ja, het zijn sowieso geen Legendaries meer omdat ze zo makkelijk te krijgen zijn nu. De Warglaives bijvoorbeeld zien er supermooi uit, net als Thori'dal, maar het zijn gewoon drops met een redelijk hoge droprate. De droprates van MC legendaries zijn zo laag, daar heb ik niet zo'n probleem mee. En als iemand Atiesh wilt transformen, dan vind ik dat juist cool. Maar Glaives? Really?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als ze nu de legendary items uit het spel halen? Als je het hebt kan je het uiteraard houden. Beetje zoals de mounts.
Not sure if serious.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:54 schreef Blistering het volgende:
Je moet de legendaries (of de items die je wilt gebruiken voor de looks in 't algemeen) toch bezitten? Heel weinig mensen bezitten die legendaries maar hoor.
Ik zou 't niet meer dan logisch vinden om m'n TF of Sulfuras looks te mogen gebruiken, aangezien ik er maanden voor heb moeten farmen.
Mount of transmo items gok ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:03 schreef Peanutnootje het volgende:
Waarom willen lv 60 eigenlijk runs door stratholme?
Ik zie het al heel wat keren staan nu en begin het me af te vragen
Wat willen ze daar hebben?
of zouden ze http://www.wowhead.com/item=13505 willen hebben?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mount of transmo items gok ik.
Oh van mij mogen ze. Ik zou zelf dolgraag m'n Thunderfury willen gebruiken, omdat ik die op m'n verjaardag kreeg en dat m'n favo vanity item isquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
En misschien dat ze Shadowmourne ook mogen doen, omdat mensen daar veel moeite in hebben gestoken. Maar Warglaives en Thori'dal is gewoon te makkelijk imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |