abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2011 @ 09:44:39 #271
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_101623876
Ik ben de grootste noob op wow want ik weet echt niets, behalve dat je die gear looks om kan zetten :')
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_101624013
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 09:40 schreef Metonae het volgende:
Het gaat al 3-4 topics over die transmorgiwhatever en nog zijn er actieve posters die niet weten wat het is. Toch vreemd.
Scenario:

X leest niets wat anderen schrijven; want niet geinteresseerd.
X post: Yeah, eindelijk Y gevonden, Z verslagen of imba gear te pakken!!
X gaat terug naar wow
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 6 september 2011 @ 09:52:09 #273
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_101624049
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2011 09:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Scenario:

X leest niets wat anderen schrijven; want niet geinteresseerd.
X post: Yeah, eindelijk Y gevonden, Z verslagen of imba gear te pakken!!
X gaat terug naar wow
Daar heb je wel gelijk in. Ik lurk veel hier maar de meeste plaatsen alleen zulke reacties _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 6 september 2011 @ 10:57:49 #274
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_101625624
Blizzard, geweldig _O_

ik was 2 epic items kwijt, shoulders en legs.
wist niet waar ze waren en of ik ze verkocht had of wat, maar was wel de gear die ik normaal aan had
een ticket aangemaakt, gaan slapen, volgende dag: you will find the items in your mailbox _O_
  dinsdag 6 september 2011 @ 11:47:06 #275
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101626983
quote:
19s.gif Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm nog best netjes dit met mijn 40mbit Ziggo abonnement :)

[ afbeelding ]

:P
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101629241
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2011 10:57 schreef lipjes het volgende:
Blizzard, geweldig _O_

ik was 2 epic items kwijt, shoulders en legs.
wist niet waar ze waren en of ik ze verkocht had of wat, maar was wel de gear die ik normaal aan had
een ticket aangemaakt, gaan slapen, volgende dag: you will find the items in your mailbox _O_
Hah, dat had ik eerst ook geprobeerd :D
Alleen met andere doeleinden })
Ik had namelijk zo'n Tsunami Darkmooncard begin Cataclysm en deze was Soulbound omdat ik hem een tijdje aan heb gehad en dacht te gaan healen op lv 85....
Toen heb ik hem gevendord ticket gemaakt dat ie weg was en toen kreeg ik hem soulbound terug :'(
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:15:34 #277
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_101629308
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:13 schreef Peanutnootje het volgende:

[..]

Hah, dat had ik eerst ook geprobeerd :D
Alleen met andere doeleinden })
Ik had namelijk zo'n Tsunami Darkmooncard begin Cataclysm en deze was Soulbound omdat ik hem een tijdje aan heb gehad en dacht te gaan healen op lv 85....
Toen heb ik hem gevendord ticket gemaakt dat ie weg was en toen kreeg ik hem soulbound terug :'(
ik was er echt blij mee, was de earthbound leggings en nog een set epic shoulders.
kwam erachter toen ik ging PvPen dat ik ineens zag dat ik mijn pvp gear nog aan had, en ik maar gek vinden dat ik zoveel schade kreeg in ZG/ZA
pi_101629393
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:15 schreef lipjes het volgende:

[..]

ik was er echt blij mee, was de earthbound leggings en nog een set epic shoulders.
kwam erachter toen ik ging PvPen dat ik ineens zag dat ik mijn pvp gear nog aan had, en ik maar gek vinden dat ik zoveel schade kreeg in ZG/ZA
Dat klopt ja. Het is wel een goede service.
Ik heb trouwens wel ergens gehoord dat je dit maar maximaal iets van 3 keer kan doen op je account. (Ik weet niet wat hier van waar is)
pi_101629726
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 23:45 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Eindelijk m'n Priest T5-gear bij elkaar!
Nu nog die tyfus staff uit Black Temple die maar niet wilt droppen, en ik ben klaar voor 4.3 ;)
Die is bij ons al aardig wat keren gedropt de laatste weken , echt een uberstaff.
En vooral met T5 :D , die wil ik ook nog graag op m'n priest , was helaas elke keer op m'n warrior.

We zijn een paar maanden geleden begonnen om elke week zo'n beetje door BT heen te knallen met een man of 8 voor de toffe items die daar droppen.
Wilde die Warglaives of azzinoth uiteraard , helaas heb ik ze nog niet zien droppen :'(

[edit]

En ja ik weet dat je die warglaives niet in de transdinges kan stoppen , net als elke legendary.
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 6 september 2011 @ 14:03:40 #280
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_101630755
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:18 schreef Peanutnootje het volgende:

[..]

Dat klopt ja. Het is wel een goede service.
Ik heb trouwens wel ergens gehoord dat je dit maar maximaal iets van 3 keer kan doen op je account. (Ik weet niet wat hier van waar is)
weet ik niets van of dat beperkt is, hoop het in ieder geval niet vaak te hoeven gebruiken :P
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:09:27 #281
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_101632865
Ik heb het twee keer gedaan. Een keer de tanking shield van Ulduar, en een keer de Marrowgar mace. Beiden keren terug gekregen.
pi_101633803
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:44 schreef Isabeau het volgende:

Ik zal het je nog erger vertellen, ik was met mijn vriend en die lukte het wel, maar mij niet. En vervolgens was het MIJN loot en moest ik er dus ook nog zien te komen en dat duurde te lang (2x disconnected) en toen despawnde het lijk :'(
Ok, vriendlief had een ticket aangemaakt en ik zei dat dat waarschijnlijk weinig nut had. Hij heeft de pet toegestuurd gekregen _O- (bop, dus hij is nu van hem, maar beter dat dan helemaal van niemand :D )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101633823
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:30 schreef Altron het volgende:

En ja ik weet dat je die warglaives niet in de transdinges kan stoppen , net als elke legendary.
Hopelijk verandert dat nog.
pi_101633907
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hopelijk verandert dat nog.
Hopelijk niet.
pi_101633937
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:41 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

Hopelijk niet.
Waarom niet? Het gaat toch alleen om de looks of heb ik het nu mis?
pi_101634024
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom niet? Het gaat toch alleen om de looks of heb ik het nu mis?
Ja, en dan zie je overal scrubs rondlopen met legendaries. Het is legendary voor een reden.
(Overigens zijn TBC legendaries geen legendaries imo, maar dat is een ander verhaal.)
pi_101634053
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

Ja, en dan zie je overal scrubs rondlopen met legendaries. Het is legendary voor een reden.
(Overigens zijn TBC legendaries geen legendaries imo, maar dat is een ander verhaal.)
En als ze nu de legendary items uit het spel halen? Als je het hebt kan je het uiteraard houden. Beetje zoals de mounts.
pi_101634179
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En als ze nu de legendary items uit het spel halen? Als je het hebt kan je het uiteraard houden. Beetje zoals de mounts.
Nou ja, het zijn sowieso geen Legendaries meer omdat ze zo makkelijk te krijgen zijn nu. De Warglaives bijvoorbeeld zien er supermooi uit, net als Thori'dal, maar het zijn gewoon drops met een redelijk hoge droprate. De droprates van MC legendaries zijn zo laag, daar heb ik niet zo'n probleem mee. En als iemand Atiesh wilt transformen, dan vind ik dat juist cool. Maar Glaives? Really?
Het probleem is dat die Glaives zo opvallend zijn. Iedereen die Swords gebruikt gaat die shit transformen, terwijl het zulke mooie en coole wapens zijn. Het is een beetje zonde vind ik.

Toen een vriend van me Kil Jaeden afmaakte op level 70 dropte die boog meteen. Net als de world 2nd kill. Binnen een paar weken hadden alle hunters die boog en gingen ze naar Rogues toe. Maak ze dan gewoon epic, dan was de hele 'Fake legendaries' discussie er nooit geweest en kon je nu gewoon lekker transformen.

Edit: Als ze de droprate nou extreem laag maken. Maar dan ook echt extreem laag, dan is het geen probleem. Want dan heb je er tijd in gestoken en niet elke keer binnen 10 minuten even die dingen farmen.
pi_101634235
Ik snap wat je bedoelt, fiets :Y Heel Stormwind/Orgrimmar vol met mensen met 2 warglaives is natuurlijk totaal niet bijzonder en wel sneu voor de mensen die ze op lvl 70 hebben gekregen.
pi_101634247
Je moet de legendaries (of de items die je wilt gebruiken voor de looks in 't algemeen) toch bezitten? Heel weinig mensen bezitten die legendaries maar hoor.

Ik zou 't niet meer dan logisch vinden om m'n TF of Sulfuras looks te mogen gebruiken, aangezien ik er maanden voor heb moeten farmen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_101634389
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:54 schreef Blistering het volgende:
Je moet de legendaries (of de items die je wilt gebruiken voor de looks in 't algemeen) toch bezitten? Heel weinig mensen bezitten die legendaries maar hoor.

Ik zou 't niet meer dan logisch vinden om m'n TF of Sulfuras looks te mogen gebruiken, aangezien ik er maanden voor heb moeten farmen.
Not sure if serious.

[Edit] En ja, de oude Legendaries zijn inderdaad moeilijker te krijgen door de droprate en meerdere items die je nodig hebt. Maar toch solo je die dingen nu. Als je hem op level 60 hebt gekregen vind ik dat je het inderdaad verdient om die looks te gebruiken. Maar daar is het nu te laat voor.
pi_101634465
I'm serious. En is gewoon een feit.

In verhouding met andere items zijn legendaries (de meeste dan) gewoon nog echt ''legendary''. Hoeveel mensen hebben Valanyr? Atiesh? Shadowmourne? Echt niet veel hoor.

Glaives, TF en Sulfuras zul je meer en meer zien ja, maar ook die vallen nog best mee hoor.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_101634532
Waarom willen lv 60 eigenlijk runs door stratholme?
Ik zie het al heel wat keren staan nu en begin het me af te vragen :P
Wat willen ze daar hebben?
pi_101634542
Atiesh ben ik het met je eens. Die mag zeker available gemaakt worden voor transmo. Helaas is het mij nooit gelukt om alle splinters bij elkaar te krijgen (als level 60), maar omdat dat zo'n beetje de moeilijkste was, en nu niet meer beschikbaar is, vind ik dat die inderdaad wel zou mogen. Ik heb Valanyr niet gevolgd en heb geen idee hoe moeilijk die is, maar Shadowmourne zie je veel en veel vaker dan Atiesh.
pi_101634572
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:03 schreef Peanutnootje het volgende:
Waarom willen lv 60 eigenlijk runs door stratholme?
Ik zie het al heel wat keren staan nu en begin het me af te vragen :P
Wat willen ze daar hebben?
Mount of transmo items gok ik.
pi_101634595
En misschien dat ze Shadowmourne ook mogen doen, omdat mensen daar veel moeite in hebben gestoken. Maar Warglaives en Thori'dal is gewoon te makkelijk imo.
pi_101634628
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:04 schreef Blistering het volgende:

[..]

Mount of transmo items gok ik.
of zouden ze http://www.wowhead.com/item=13505 willen hebben?
pi_101634629
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
En misschien dat ze Shadowmourne ook mogen doen, omdat mensen daar veel moeite in hebben gestoken. Maar Warglaives en Thori'dal is gewoon te makkelijk imo.
Oh van mij mogen ze. Ik zou zelf dolgraag m'n Thunderfury willen gebruiken, omdat ik die op m'n verjaardag kreeg en dat m'n favo vanity item is :7.
pi_101634675
Ik ga voor de classic look. Full Bloodfang + Perditions Blade & Core Hound Tooth. :)

Eventueel nog Tier 2.5 farmen. Heb nog een classic Rogue met al die spullen op een locked vanilla account. Maar die ga ik mooi niet levelen.
pi_101635031
Je zal niet de enige zijn :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')