Scenario:quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:40 schreef Metonae het volgende:
Het gaat al 3-4 topics over die transmorgiwhatever en nog zijn er actieve posters die niet weten wat het is. Toch vreemd.
Daar heb je wel gelijk in. Ik lurk veel hier maar de meeste plaatsen alleen zulke reactiesquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Scenario:
X leest niets wat anderen schrijven; want niet geinteresseerd.
X post: Yeah, eindelijk Y gevonden, Z verslagen of imba gear te pakken!!
X gaat terug naar wow
quote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm nog best netjes dit met mijn 40mbit Ziggo abonnement
[ afbeelding ]
Hah, dat had ik eerst ook geprobeerdquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:57 schreef lipjes het volgende:
Blizzard, geweldig
ik was 2 epic items kwijt, shoulders en legs.
wist niet waar ze waren en of ik ze verkocht had of wat, maar was wel de gear die ik normaal aan had
een ticket aangemaakt, gaan slapen, volgende dag: you will find the items in your mailbox
ik was er echt blij mee, was de earthbound leggings en nog een set epic shoulders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:13 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Hah, dat had ik eerst ook geprobeerd
Alleen met andere doeleinden![]()
Ik had namelijk zo'n Tsunami Darkmooncard begin Cataclysm en deze was Soulbound omdat ik hem een tijdje aan heb gehad en dacht te gaan healen op lv 85....
Toen heb ik hem gevendord ticket gemaakt dat ie weg was en toen kreeg ik hem soulbound terug
Dat klopt ja. Het is wel een goede service.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik was er echt blij mee, was de earthbound leggings en nog een set epic shoulders.
kwam erachter toen ik ging PvPen dat ik ineens zag dat ik mijn pvp gear nog aan had, en ik maar gek vinden dat ik zoveel schade kreeg in ZG/ZA
Die is bij ons al aardig wat keren gedropt de laatste weken , echt een uberstaff.quote:Op maandag 5 september 2011 23:45 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Eindelijk m'n Priest T5-gear bij elkaar!
Nu nog die tyfus staff uit Black Temple die maar niet wilt droppen, en ik ben klaar voor 4.3
weet ik niets van of dat beperkt is, hoop het in ieder geval niet vaak te hoeven gebruikenquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:18 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Het is wel een goede service.
Ik heb trouwens wel ergens gehoord dat je dit maar maximaal iets van 3 keer kan doen op je account. (Ik weet niet wat hier van waar is)
Ok, vriendlief had een ticket aangemaakt en ik zei dat dat waarschijnlijk weinig nut had. Hij heeft de pet toegestuurd gekregenquote:Op maandag 5 september 2011 16:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal het je nog erger vertellen, ik was met mijn vriend en die lukte het wel, maar mij niet. En vervolgens was het MIJN loot en moest ik er dus ook nog zien te komen en dat duurde te lang (2x disconnected) en toen despawnde het lijk
Hopelijk verandert dat nog.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:30 schreef Altron het volgende:
En ja ik weet dat je die warglaives niet in de transdinges kan stoppen , net als elke legendary.
Waarom niet? Het gaat toch alleen om de looks of heb ik het nu mis?quote:
Ja, en dan zie je overal scrubs rondlopen met legendaries. Het is legendary voor een reden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gaat toch alleen om de looks of heb ik het nu mis?
En als ze nu de legendary items uit het spel halen? Als je het hebt kan je het uiteraard houden. Beetje zoals de mounts.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ja, en dan zie je overal scrubs rondlopen met legendaries. Het is legendary voor een reden.
(Overigens zijn TBC legendaries geen legendaries imo, maar dat is een ander verhaal.)
Nou ja, het zijn sowieso geen Legendaries meer omdat ze zo makkelijk te krijgen zijn nu. De Warglaives bijvoorbeeld zien er supermooi uit, net als Thori'dal, maar het zijn gewoon drops met een redelijk hoge droprate. De droprates van MC legendaries zijn zo laag, daar heb ik niet zo'n probleem mee. En als iemand Atiesh wilt transformen, dan vind ik dat juist cool. Maar Glaives? Really?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als ze nu de legendary items uit het spel halen? Als je het hebt kan je het uiteraard houden. Beetje zoals de mounts.
Not sure if serious.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:54 schreef Blistering het volgende:
Je moet de legendaries (of de items die je wilt gebruiken voor de looks in 't algemeen) toch bezitten? Heel weinig mensen bezitten die legendaries maar hoor.
Ik zou 't niet meer dan logisch vinden om m'n TF of Sulfuras looks te mogen gebruiken, aangezien ik er maanden voor heb moeten farmen.
Mount of transmo items gok ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:03 schreef Peanutnootje het volgende:
Waarom willen lv 60 eigenlijk runs door stratholme?
Ik zie het al heel wat keren staan nu en begin het me af te vragen
Wat willen ze daar hebben?
of zouden ze http://www.wowhead.com/item=13505 willen hebben?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mount of transmo items gok ik.
Oh van mij mogen ze. Ik zou zelf dolgraag m'n Thunderfury willen gebruiken, omdat ik die op m'n verjaardag kreeg en dat m'n favo vanity item isquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
En misschien dat ze Shadowmourne ook mogen doen, omdat mensen daar veel moeite in hebben gestoken. Maar Warglaives en Thori'dal is gewoon te makkelijk imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |