Thx, ben hier wel benieuwd naar. Maar vrees er ook een beetje voor. Het niveau van de gemiddelde zandalarian Pug is bijvoorbeeld niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op maandag 5 september 2011 19:20 schreef Chau het volgende:
[..]
Kon dit nog snel 1,2,3 vinden over Raid Finder. Dus het komt er idd.
Aan de andere kant is het wel leuk als je een zooi vrienden hebt op andere servers om met real id dus ook te kunnen raidenquote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef Thybalt het volgende:
[..]
Thx, ben hier wel benieuwd naar. Maar vrees er ook een beetje voor. Het niveau van de gemiddelde zandalarian Pug is bijvoorbeeld niet echt om over naar huis te schrijven.
Als ze dat gaan doen is dat idd geweldig. Maar zoals ik het nu lees, is dat nog onzeker? Zie eigenlijk geen reden waarom ze het imo niet zouden doen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het wel leuk als je een zooi vrienden hebt op andere servers om met real id dus ook te kunnen raiden
Vrijwel alles is onzeker, enige wat we weten is dat er zoiets komt. Hoe het gaat werken weet niemand.quote:Op maandag 5 september 2011 21:45 schreef Thybalt het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen is dat idd geweldig. Maar zoals ik het nu lees, is dat nog onzeker? Zie eigenlijk geen reden waarom ze het imo niet zouden doen.
Nou! De afgelopen dagen in wonderbaarlijk goede pugs daar gezetenquote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef Thybalt het volgende:
Thx, ben hier wel benieuwd naar. Maar vrees er ook een beetje voor. Het niveau van de gemiddelde zandalarian Pug is bijvoorbeeld niet echt om over naar huis te schrijven.
Dat dus.quote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef Blistering het volgende:
Geld aan een hobby uitgeven is wat mij betreft nooit weggegooid geld?
Ik ben ook van plan die mounts uit de store te kopen. Een avondje in de kroeg kost meer en gezien de hoeveelheid tijd die ik de laatste maanden op wow doorbreng heb ik er wrschlijk meer lol vanquote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik snap ook nooit dat mensen zo'n drama maken over mounts kopen of pets. Als je punnikt koop je toch ook wol? Als je modelbouwvliegtuigjes maakt, koop je die toch ook en de lijm en de verf and what not.
Ik heb toen ik afstudeerde die winged guardian gehaald. Toffe mount, nog dagelijks plezier van op alts.quote:Op maandag 5 september 2011 22:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan die mounts uit de store te kopen. Een avondje in de kroeg kost meer en gezien de hoeveelheid tijd die ik de laatste maanden op wow doorbreng heb ik er wrschlijk meer lol van
Huh, kun je hem op al je chars gebruiken dan?quote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik heb toen ik afstudeerde die winged guardian gehaald. Toffe mount, nog dagelijks plezier van op alts.
account wide. Zelfde als de non combat pets.quote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Huh, kun je hem op al je chars gebruiken dan?
Je krijgt em in de mail van elk huidig char en ook standaard bij elk char wat je ooit nog gaat aanmaken.quote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Huh, kun je hem op al je chars gebruiken dan?
Wel irritant bij die pets die je bij de Collectors Editions krijgt. Ik ben nogal een altoholic en om dan telkens weer die "feats of strength" te krijgen omdat ik drie CE's heb gekocht... Ik voel me dan ook altijd wel een beetje opgelaten als ik die dingen van de post haal.quote:Op maandag 5 september 2011 23:05 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Je krijgt em in de mail van elk huidig char en ook standaard bij elk char wat je ooit nog gaat aanmaken.
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Ik heb zelf ook de Winged Guardian gekocht en er nog geen moment spijt van gehad. Toegegeven: tijdens level 1-60 vind ik de meeste normale mounts mooier. Die flashy animations van de WG sluiten dan niet goed aan op je weinig indrukwekkende gear. Desondanks is het fijn om gewoon altijd een mount te hebben die er goed uitziet. Ik moet er toch niet aan denken om van level 20 tot 40 op zo'n lelijke Elekk te zitten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef Blistering het volgende:
Geld aan een hobby uitgeven is wat mij betreft nooit weggegooid geld?
Ik heb het even niet gevolgd. Wat gaat er gebeuren met 4.3? En T5 is toch out-dated als een gek, of niet?quote:Op maandag 5 september 2011 23:45 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Eindelijk m'n Priest T5-gear bij elkaar!
Nu nog die tyfus staff uit Black Temple die maar niet wilt droppen, en ik ben klaar voor 4.3
Transmorgification, je kan je gear het uiterlijk van andere gear gevenquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het even niet gevolgd. Wat gaat er gebeuren met 4.3? En T5 is toch out-dated als een gek, of niet?
Scenario:quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:40 schreef Metonae het volgende:
Het gaat al 3-4 topics over die transmorgiwhatever en nog zijn er actieve posters die niet weten wat het is. Toch vreemd.
Daar heb je wel gelijk in. Ik lurk veel hier maar de meeste plaatsen alleen zulke reactiesquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Scenario:
X leest niets wat anderen schrijven; want niet geinteresseerd.
X post: Yeah, eindelijk Y gevonden, Z verslagen of imba gear te pakken!!
X gaat terug naar wow
quote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm nog best netjes dit met mijn 40mbit Ziggo abonnement
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |