Dennis Bergkamp, ben jij dat?!?!?!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:23 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Puur om dit gezeik te voorkomen. Maar ik had beter moeten weten, ik had er niet over moeten beginnen natuurlijk.
Jonger natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat zeg ik ook niet. Weet niet hoe oud je bent maar waarschijnlijk jonger of rond de 25?!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dennis Bergkamp, ben jij dat?!?!?!
Ik zei alleen wat men op AN zei hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:26 schreef Buitendam het volgende:
Met z'n zéér betrouwbare insider bij Ajax. Dat moest ik vooral bloedserieus nemenGrootste faaljoekel ooit.
Oh, dus nu ben je maar een doorgeefluikje van het AN? Zie je wel dat je het topic alleen maar opvult met onzin.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:27 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik zei alleen wat men op AN zei hoor. Anders lees je dat even voordat je mij hier weer belachelijk wilt lopen maken.
Een jonge leeftijd vind ik juist minder spreken voor iemand in een dergelijke fuctie, omdat dit zou betekenen dat hij alleen vaktechnisch met het trainen is bezig geweest, dus vooral met het spelletje en minder lang met kwaliteiten van individuele spelers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat zeg ik ook niet. Weet niet hoe oud je bent maar waarschijnlijk jonger of rond de 25?!
Ik post gewoon normaal, maar men weigert normaal te reageren hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef Doublepain het volgende:
Kan DeNummer10 niet een eigen topic maken en al die onzin daar gewoon posten. Al 6 pagina's vol met onzin.
stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Een jonge leeftijd vind ik juist minder spreken voor iemand in een dergelijke fuctie, omdat dit zou betekenen dat hij alleen vaktechnisch met het trainen is bezig geweest, dus vooral met het spelletje en minder lang met kwaliteiten van individuele spelers.
Maar goed, het lijkt er inderdaad steeds meer op dat het gewoon een faaljoekel eerste klas is met zelfverzonnen legitimiteit op basis van zijn baantje als trainer als het om het voetbal zelf gaat en totaal onvermogen als het om beleidszaken gaat waar hij niet op de hoogte is van de actualiteit en simpele middelbare school niveau bedrijfskunde.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Een jonge leeftijd vind ik juist minder spreken voor iemand in een dergelijke fuctie, omdat dit zou betekenen dat hij alleen vaktechnisch met het trainen is bezig geweest, dus vooral met het spelletje en minder lang met kwaliteiten van individuele spelers.
Maar goed, het lijkt er inderdaad steeds meer op dat het gewoon een faaljoekel eerste klas is met zelfverzonnen legitimiteit op basis van zijn baantje als trainer als het om het voetbal zelf gaat en totaal onvermogen als het om beleidszaken gaat waar hij niet op de hoogte is van de actualiteit en simpele middelbare school niveau bedrijfskunde.
Heb ik OOIT gezegd dat dat mijn bron was, knuppelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, dus nu ben je maar een doorgeefluikje van het AN? Zie je wel dat je het topic alleen maar opvult met onzin.
Hij is één van de weinige met aardig wat inhoudquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef Doublepain het volgende:
Kan DeNummer10 niet een eigen topic maken en al die onzin daar gewoon posten. Al 6 pagina's vol met onzin.
Kots is ook inhoud idd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:30 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hij is één van de weinige met aardig wat inhoud
Nee, staat dat er dan? Welke gedeelte van "doorgeefluikje van AN" snap je niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:30 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Heb ik OOIT gezegd dat dat mijn bron was, knuppel!
Dat geloof ik best, maar nu gaat het helemaal niet meer over PSV.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:30 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Jij impliceert dat het mijn informatie is, en dat ik nu verklaar dat ik met een smoes kom (AN). Vanaf de 1e post had ik het over informatie van AN, die je gewoon kon checken, maar dat deed je niet. Of wel, maar negeerde je, om mij belachelijk te kunnen maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, staat dat er dan? Welke gedeelte van "doorgeefluikje van AN" snap je niet?
Niet mijn fout.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar nu gaat het helemaal niet meer over PSV.
Kom op, niet zeggen omdat het toevallig ook een Ajax supporter is hèquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:30 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
5 dubbel dikgedrukt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef Happel het volgende:
Kan iedereen hier normaal doen en niet gelijk weer als een stel kinderen (opnieuw), gaan roepen dat iemand een troll is? DeNummer10 doet mijns inziens niks fout hier. Je kan er als user zelf voor kiezen om er op te reageren.
Hij heeft gewoon gelijk. Het getroll hier van PSV-ers in dit topic is gewoon triest. Telkens als iemand (in dit geval denummer10) van buitenaf met een inhoudelijke post komt die her en der licht kritisch is wordt het afgedaan als trollquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kom op, niet zeggen omdat het toevallig ook een Ajax supporter is hè
Barcelona speelt op jullie toernooi vanwege het 100-jarige bestaan. Beklonken bij de Afellay-transfer. Leuke extra dacht ik zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jongens, vandaag is het een feestdag want ons mooie PSV is 98 jaar geworden
Niet voor mij gaan denken, mafnek. Ik geef aan dat jij het topic volplempt met kots wat nergens over gaat. Als voorbeeld die geweldige klapper van een ruil van een bron van AN, waar helemaal, maar dan ook he-le-maal geen woord van waar was. Kan me niet jeuken welke bron je had. Je vult topics op met onzin.quote:
De deal Lens - El Hamdaoui is gewoon door PSV voorgesteld hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet voor mij gaan denken, mafnek. Ik geef aan dat jij het topic volplempt met kots wat nergens over gaat. Als voorbeeld die geweldige klapper van een ruil van een bron van AN, waar helemaal, maar dan ook he-le-maal geen woord van waar was. Kan me niet jeuken welke bron je had. Je vult topics op met onzin.
Niks Lens-El Hamdaoui. De speler waar het om ging was in ieder geval Toivonen en de ander tot 2 anderen waren nog niet bekend. Nu niet overgaan op een ander verhaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:35 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
De deal Lens - El Hamdaoui is gewoon door PSV voorgesteld hoor!!!!!
Nja kan er natuurlijk weer iets op zeggen, maar ik hou er gewoon over opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Het getroll hier van PSV-ers in dit topic is gewoon triest. Telkens als iemand (in dit geval denummer10) van buitenaf met een inhoudelijke post komt die her en der licht kritisch is wordt het afgedaan als trollBijzonder kinderachtig en triest. Denk dat psv.netwerk een betere uitlaatklep is voor 90% in dit topic.
Klopt, maar geen nieuwsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Barcelona speelt op jullie toernooi vanwege het 100-jarige bestaan. Beklonken bij de Afellay-transfer. Leuke extra dacht ik zo.
Zal volgend jaar pas komen, eerst huren en bij Sparta laten rijpen denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:35 schreef Doublepain het volgende:
Die Jetro gaat dan ook gewoon bij Jong PSV spelen? of doet hij dan ook mee met de selectie, als hij komt?
Lees het AN-topic even. Lens, Toivonen, De Jong, Ruiz werden vanaf dag 1 genoemd. Sukkeltje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niks Lens-El Hamdaoui. De speler waar het om ging was in ieder geval Toivonen en de ander tot 2 anderen waren nog niet bekend. Nu niet overgaan op een ander verhaal.
Zal een goeie deal zijn als dat gebeurt. Kom op Brands!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zal volgend jaar pas komen, eerst huren en bij Sparta laten rijpen denk ik
Idd, goede jongen voor de komende jaren. Vastleggen voor een jaar of 5, rest van dit jaar laten rijpen bij Sparta, en volgend jaar in de basis.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal een goeie deal zijn als dat gebeurt. Kom op Brands!
Grijp anders eens gewoon in lutser.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef Happel het volgende:
Kan iedereen hier normaal doen en niet gelijk weer als een stel kinderen (opnieuw), gaan roepen dat iemand een troll is? DeNummer10 doet mijns inziens niks fout hier. Je kan er als user zelf voor kiezen om er op te reageren.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:38 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Lees het AN-topic even. Lens, Toivonen, De Jong, Ruiz werden vanaf dag 1 genoemd. Sukkeltje.
Nogmaals, de deal Lens - El Hamdaoui is aan bod geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]Lekker jezelf onsterfelijk belachelijk maken. Hij klapt er gewoon een hoop namen tegenaan. Pik er twee uit en laat het legitiem lijken. Wat een figuur.
Dit gaat dus ook ge-edit wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Grijp anders eens gewoon in lutser.
Met je selectief gemod.
'doet niks fout'
Blabla. Maar oh wee als ze in je kutclubtopicje komen trollen, dan ben je er als de wiedeweerga bij.
Nogmaals, met namen strooien, dan zit er vast ooit wel een mogelijke deal bij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:40 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nogmaals, de deal Lens - El Hamdaoui is aan bod geweest.
Kritiek is niets mis mee. Maar elitair doen op basis van niets, en vervolgens aantoonbaar onzin praten of kortzichtigheid vertonen is natuurlijk iets heel anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Het getroll hier van PSV-ers in dit topic is gewoon triest. Telkens als iemand (in dit geval denummer10) van buitenaf met een inhoudelijke post komt die her en der licht kritisch is wordt het afgedaan als trollBijzonder kinderachtig en triest. Denk dat psv.netwerk een betere uitlaatklep is voor 90% in dit topic.
Hmm, leuke wedstrijd. Maar om op je jubileum pijnlijk geconfronteerd te worden met het gegeven dat je kansloos ver van de internationale top zit, is niet echt je van het. Nog niet zo triest als Ajax dat onder het oog van allerlei voormalige topajacieden en in een traditioneel shirt van FC Twente (toen niet meer dan een subtopper) verloor, maar toch wel verre van ideaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Barcelona speelt op jullie toernooi vanwege het 100-jarige bestaan. Beklonken bij de Afellay-transfer. Leuke extra dacht ik zo.
Bron?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:35 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
De deal Lens - El Hamdaoui is gewoon door PSV voorgesteld hoor!!!!!
True this. Opstellingen, ik ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:41 schreef Kopstoot het volgende:
Lekker dat gezwam in dit topic.. Weinig over ons P.S.V. hier maar vooral een mislukte Polemiek met denummer10, waarbij beiden nat gaan. Laten we het anders hebben over Matavz, wanneer zien we hem schitteren, volgende week tegen VVV? Welk systeem? Wie wordt er opgeofferd?
Of het feit dat ik jullie PSV-ers erop wees was helemaal geen onzin, omdat het later alsnog waar bleek te zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nogmaals, met namen strooien, dan zit er vast ooit wel een mogelijke deal bij.
Labyad gaat eruit, jammer. Maakte een super indruk. Maar Lens gaat naar rechts en Matavz in de spits.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:41 schreef Kopstoot het volgende:
Lekker dat gezwam in dit topic.. Weinig over ons P.S.V. hier maar vooral een mislukte Polemiek met denummer10, waarbij beiden nat gaan. Laten we het anders hebben over Matavz, wanneer zien we hem schitteren, volgende week tegen VVV? Welk systeem? Wie wordt er opgeofferd?
Ik moet meteen aan de opening van de A'dam ArenA denken nu...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:41 schreef Xaobotnik het volgende:
Hmm, leuke wedstrijd. Maar om op je jubileum pijnlijk geconfronteerd te worden met het gegeven dat je kansloos ver van de internationale top zit, is niet echt je van het.
Ik denk dat Rutten Lens weer naar rechts verplaatst, Labyad op de bank, en Matavz in de spits. Al het overige is een te groot risico, geen grondhouding, etc. etc..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
True this. Opstellingen, ik ben ook benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |